Zou je hier iets van denken?

15-12-2017 18:25 607 berichten
Alle reacties Link kopieren
EDIT: ik schrijf telkens updates in dit topic en ik ben dus de vrouw met de lichaamstaal

Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:

Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.

Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
anoniem_360698 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 01:13
3.86% gewijzigd
@ susan Nee maar hij is toch al heel oud? Dus dat klopt precies
Arrow- schreef:
11-01-2018 14:07
Ik hoef niets specifieks te horen hoor maar het is wel zo netjes om terug te komen in het topic als je als TO heel veel reacties hebt ontvangen toch :) En als de situatie verder nog mocht veranderen dan zijn er weer andere reacties van toepassing.
Er is toch niets veranderd? Hij knipoogt vaker, verder niet. De situatie blijft hetzelfde: een situatie waar je niet in moet willen zitten en hij ook niet.
chineesje2000 schreef:
11-01-2018 14:29
Er is toch niets veranderd? Hij knipoogt vaker, verder niet. De situatie blijft hetzelfde: een situatie waar je niet in moet willen zitten en hij ook niet.
Hij heeft gewoon tics joh
Knipogen, echt? Is daar ooit wel eens een vrouw van gecharmeerd geweest? Dat je dacht, die man die wil ik?
Dat vind ik nou echt iets voor vieze oude mannetjes.
HasseSimonsdochter schreef:
11-01-2018 14:28
@ susan Nee maar hij is toch al heel oud? Dus dat klopt precies
Hij is helemaal niet heel oud.. Laten we zeggen rond de 40.
chineesje2000 schreef:
11-01-2018 14:29
Hij zoekt wel steeds meer toenadering, voor mij voelt dat als een verandering. Het flirten wordt steeds duidelijker. Ik heb het mezelf dus neit ingebeeld. Daar twijfelde ik eerst wel een beetje over.
RikM schreef:
11-01-2018 14:35
Knipogen, echt? Is daar ooit wel eens een vrouw van gecharmeerd geweest? Dat je dacht, die man die wil ik?
Dat vind ik nou echt iets voor vieze oude mannetjes.
Ja, ik wel hoor en velen met mij. Hij is niet eens oud trouwens, ik ga geen exacte leeftijden vermelden maar die man is rond de 40 en hij heeft dus vier jonge kindjes. Geen vies oud mannetje maar gewoon een leuke nette man.
Arrow- schreef:
11-01-2018 14:42
Hij zoekt wel steeds meer toenadering, voor mij voelt dat als een verandering. Het flirten wordt steeds duidelijker. Ik heb het mezelf dus neit ingebeeld. Daar twijfelde ik eerst wel een beetje over.
Of misschien is het meer zoals wanneer je een nieuwe auto koopt en ineens overal hetzelfde model ziet?
Framberry schreef:
11-01-2018 14:46
Of misschien is het meer zoals wanneer je een nieuwe auto koopt en ineens overal hetzelfde model ziet?
Nee, we kennen elkaar al 4 jaar en zijn gedrag is de afgelopen maanden echt veranderd. Hij wordt ook steeds lichamelijker. Eerst was hij lichamelijk een stuk afstandelijker en nu zit hij aan mijn haren etc. Dat beeld ik mezelf niet in..
Arrow- schreef:
11-01-2018 13:48

Feit is dat hij nu heel regelmatig naar mij knipoogt. Dat deed hij eerder ook al maar het wordt steeds erger.
.

Dat zie je toch alleen als je zelf ook steeds naar hem kijkt.....
.
Maar goed, zou je het niet eens duidelijker afhouden? Hij is getrouwd.
Hou op met dat dromen en hopen en fantaseren en tekens zoeken; het wordt een beetje sneu zo langzamerhand, vind ik.
Maar sommige dingen vallen wel meer op als je er bewust op gaat letten
Zeker wel, maar dat hoef je dus ook niet te doen.... :)
Arrow- schreef:
11-01-2018 14:51
Nee, we kennen elkaar al 4 jaar en zijn gedrag is de afgelopen maanden echt veranderd. Hij wordt ook steeds lichamelijker. Eerst was hij lichamelijk een stuk afstandelijker en nu zit hij aan mijn haren etc. Dat beeld ik mezelf niet in..
Tja, je moet er maar op vallen hè? Een getrouwde man met kinderen die aan andere vrouwen zit... Heel netjes en lief; goed relatiemateriaal ook.
chineesje2000 schreef:
11-01-2018 15:06
Tja, je moet er maar op vallen hè? Een getrouwde man met kinderen die aan andere vrouwen zit... Heel netjes en lief; goed relatiemateriaal ook.
En een meisje dat 'netjes' wacht tot ie gescheiden is, voor ze zich direct als stiefmoeder opwerpt voor de koters en naadloos de plek van de dan ex-echtgenote inneemt.
Doreia schreef:
11-01-2018 15:11
En een meisje dat 'netjes' wacht tot ie gescheiden is, voor ze zich direct als stiefmoeder opwerpt voor de koters en naadloos de plek van de dan ex-echtgenote inneemt.
Ook dat inderdaad...
Ik, als niet vies oud mannetje, knipoog trouwens ook met regelmaat. Echter nooit als flirt maar meer in de context dat ik een grapje maak over persoon 1 en persoon 2 laat weten dat ik aan het dollen ben
In ieder geval nooit als iets dat maar richting iets seksueels kan gaan
Arrow- schreef:
11-01-2018 13:48
Bedankt voor de reacties weer, ik waardeer het echt (zowel positieve als negatieve reacties) :)
Ik kan jullie verzekeren dat ik geen man ben hoor, al is dat natuurlijk niet te bewijzen. Maar wat is hier nou leuk aan voor een man? Mannelijke trolls plaatsen vooral seksueel getinte topics in mijn ervaring.. Maar goed gelukkig zijn de reacties in dit topic grotendeels gewoon serieus.

Update:

Feit is dat hij nu heel regelmatig naar mij knipoogt. Dat deed hij eerder ook al maar het wordt steeds erger. Ook maakt hij veel oogcontact en vertelt hij nog steeds persoonlijke dingen over zichzelf. Laatst zat mijn haar half in mijn jas en toen haalde hij het eruit en ook toen bleef hij me in de ogen aankijken. 'Je haren zaten vast in je jas, maar nu is het weer goed.' met een big smile.
Dit soort dingen doet hij dan terwijl een ander het niet ziet.
Dit is serieus?? Als je dit zelf terugleest, wat denk je dan?
Ik kan gewoon niet op de juiste woorden komen om uit te drukken hoe belachelijk dit hele topic is. 'Knipogen, grote ogen opzetten, elkaar lang aankijken" serieus?
Mooi topic voor jou Arrow

aangeboden/heb-je-een-schop-onder-je-re ... ges/399854
Ik vind je behoorlijk obsessief klinken eerlijk gezegd.

Heb je dit vaker gehad ? Is niet gezond hoor. Hoe gaat het als je niet op het werk bent, kun je het dan van je afzetten?
Echt, TO is 13.
Kan niet anders.
Man man man... wat een treurnis.

Ga toch weg met je 'het is een nette man!'.
Dat is hij niet.
Tenminste niet als hij zijn vrouw met wie hij in therapie zit achter haar rug labiel noemt.

En je haar half in je jas dat hij er zo netjes uithaalt. Dààr kick jij op?
Hmm... word volwassen alsjeblieft Juffrouw Poppenogen.

Ik word echt kriegel van je.
Je praat alles van jezelf goed onder het mom 'maar hij flirt toch terug'.
Houd je aandacht bij je werk in plaats van bij die man.
zoek gewoon ander werk.
En op de topictitel 'Zou je hier iets van denken?'
Ja, dat degene die zich dit allemaal verbeeldt, ze niet allemaal op een rij heeft.
To moet even uit haar bubbel, er dan even met een afstand naar kijken. Dan zal ze zelf ook zien hoe belachelijk de situatie is.
Alhoewel, er is eigenlijk helemaal geen situatie. Er zijn vooral ogen (knipogen, grote ogen, starende ogen). Er lees dingen als "stoken in gezin, haar rol als stiefmoeder, zoenen is vreemdgaan, toekomstplaatjes etc etc. Maar dat is toch allemaal helemaal niet aan de orde? To weet toch überhaupt niet of het zelfs wel als flirten bedoeld is, laat staan of hij wat voor haar voelt. Vooralsnog zijn het alleen maar steeds die ogen, toch?
Ze had al gezegd hoe oud ze allebei zijn.
Zij is 27 en hij is 38.
Arrow- schreef:
11-01-2018 14:51
En wat doe je als hij je kust en / of aan je tieten zit ? Of alleen al onder je kleren komt ? Zeg je dan 'nee eerst scheiden !' ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven