Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
vrijdag 12 januari 2018 om 10:25
Hier groene ogen met geel erin, maar als ik roze of oranje/roest kleurige oogschaduw gebruik, lijkt het alsof ik tranen met tuiten heb gehuild
Ik gebruik net als Lemoos2 ook geen oogschaduw meer want ik ben er ook niet goed in. Zal de tips die aan haar gegeven zijn ook eens proberen.

''Geen woorden maar daden''
vrijdag 12 januari 2018 om 10:49
Gewoon geen oogschaduw in die kleuren gebruiken. Bij mij wordt het ook al gauw een zielig gezicht, ik draag het liefst koele, neutrale kleuren. Dus vanille en grijsbeige en achtige tinten. Daar is een enorm aanbod in.Honingbloesem schreef: ↑12-01-2018 10:25Hier groene ogen met geel erin, maar als ik roze of oranje/roest kleurige oogschaduw gebruik, lijkt het alsof ik tranen met tuiten heb gehuildIk gebruik net als Lemoos2 ook geen oogschaduw meer want ik ben er ook niet goed in. Zal de tips die aan haar gegeven zijn ook eens proberen.
Rood of warmebruine tinten gebruik ik alleen als klein accentje. Op Youtube zijn honderden tutorials te vinden.

vrijdag 12 januari 2018 om 14:44
Zoek op pinterest eens op "make-up green eyes". Dan kom je heel wat kleuren tegen die wél prachtig staan bij jouw mooie groene ogen.Honingbloesem schreef: ↑12-01-2018 10:25Hier groene ogen met geel erin, maar als ik roze of oranje/roest kleurige oogschaduw gebruik, lijkt het alsof ik tranen met tuiten heb gehuildIk gebruik net als Lemoos2 ook geen oogschaduw meer want ik ben er ook niet goed in. Zal de tips die aan haar gegeven zijn ook eens proberen.
Bij deze al even een voorbeeldje cadeau:

vrijdag 12 januari 2018 om 15:32
Op skincare gebied schijnt tegenwoordig de Konjac spons helemaal hot te zijn in Azië. Je kunt er je huid mee exfoliëren en dat schijnt geweldig te werken. Dus ik dacht vorige week ik bestel er een uit Azië, zag ik ze vandaag bij de action liggen in 2 soorten: Houtskool (voor huid met acne/puistjes) en een gewone voor de gevoelige huid. Ga vanavond eens kijken of het inderdaad zo geweldig is als men beweerd.
zaterdag 13 januari 2018 om 01:20
Heb deze tijd gebruikt... merkte eigenlijk geen verschilclosednote schreef: ↑12-01-2018 15:32Op skincare gebied schijnt tegenwoordig de Konjac spons helemaal hot te zijn in Azië. Je kunt er je huid mee exfoliëren en dat schijnt geweldig te werken. Dus ik dacht vorige week ik bestel er een uit Azië, zag ik ze vandaag bij de action liggen in 2 soorten: Houtskool (voor huid met acne/puistjes) en een gewone voor de gevoelige huid. Ga vanavond eens kijken of het inderdaad zo geweldig is als men beweerd.

zaterdag 13 januari 2018 om 01:28
Paars!Honingbloesem schreef: ↑12-01-2018 10:25Hier groene ogen met geel erin, maar als ik roze of oranje/roest kleurige oogschaduw gebruik, lijkt het alsof ik tranen met tuiten heb gehuildIk gebruik net als Lemoos2 ook geen oogschaduw meer want ik ben er ook niet goed in. Zal de tips die aan haar gegeven zijn ook eens proberen.

zaterdag 13 januari 2018 om 01:36
Idem. Ik had er eentje van Beauty Kitchen.

zaterdag 13 januari 2018 om 01:46
Ik had de spons vandaag gebruikt na mijn reinigingsmelk want op de verpakking staat dat je het op een schone huid moet doen en later staat er weer dat je cleanser kan toevoegen aan de spons. Anyway m'n huid werd trekkerig maar wellicht iets te fanatiek gedaan. Na de spons een sheetmask gedaan en later nog wat nachtcreme en m'n huid voelt gelukkig weer super zacht.
zaterdag 13 januari 2018 om 07:06
dutchsuzanne schreef: ↑12-01-2018 10:49Gewoon geen oogschaduw in die kleuren gebruiken. Bij mij wordt het ook al gauw een zielig gezicht, ik draag het liefst koele, neutrale kleuren. Dus vanille en grijsbeige en achtige tinten. Daar is een enorm aanbod in.
Rood of warmebruine tinten gebruik ik alleen als klein accentje. Op Youtube zijn honderden tutorials te vinden.
Dank je wel, ga eens kijken naar die neutralere/koelere kleuren. Ga de voorbeeld films eens opzoeken.
zaterdag 13 januari 2018 om 07:11
Bearnaise, bedankt voor de voorbeelden! Leuk dat er mosgroen word gebruikt, mij is altijd meegegeven dat bij de kleur van de ogen een contrast kleur gebruikt word. maar dit bewijst wel even anders. Dus bij mij werd dus oranje/roest kleuren geadviseerd, nou dat is dus een big
Ga even op zoek naar de kleuren mosgroen, paars en vanille.

zaterdag 13 januari 2018 om 07:47
Hoi Suzanne, ik ben op zoek naar echt goede make-up tutorials. Stap voor stap. Heb jij toevallig een aanrader?dutchsuzanne schreef: ↑12-01-2018 10:49Gewoon geen oogschaduw in die kleuren gebruiken. Bij mij wordt het ook al gauw een zielig gezicht, ik draag het liefst koele, neutrale kleuren. Dus vanille en grijsbeige en achtige tinten. Daar is een enorm aanbod in.
zaterdag 13 januari 2018 om 10:00
zaterdag 13 januari 2018 om 10:58
Lisa Eldridge is fantastisch. Check ook haar blog. Veel basis tutorials.HasseSimonsdochter schreef: ↑13-01-2018 07:47Hoi Suzanne, ik ben op zoek naar echt goede make-up tutorials. Stap voor stap. Heb jij toevallig een aanrader?

zaterdag 13 januari 2018 om 12:33
Bedankt ik ga es kijkendutchsuzanne schreef: ↑13-01-2018 10:58Lisa Eldridge is fantastisch. Check ook haar blog. Veel basis tutorials.
zaterdag 13 januari 2018 om 15:47
Heb je zo eentje die je zelf moet rollen, of met een handvat eraan?Frietmetmayo schreef: ↑13-01-2018 10:39Ik vind het perfect werken.
Had er een ooit gekocht op de huishoudbeurs deze was versleten. De rek was er beetje uit. Heb er nu 1 van de action voor nog geen euro. Werkt exact hetzelfde

zondag 14 januari 2018 om 10:05
Ik heb gekeken voor zo'n veer maar ik zie mixed reviews online. Ik ben ook niet super handig dus ik denk dat ik mij zelf verwond. Ik zou het wel willen laseren. Ik scheer mijn gezicht gewoon soms. Ik heb geen mega snor of zo, maar wel wat donkere haartjes en ook bij de kaaklijn (zo vlak bij je oor zeg maar).
Misschien kan ik dat wel doen via aanvullende zorgverzekering (heb budget huidbehandelingen), dat laseren.
Misschien kan ik dat wel doen via aanvullende zorgverzekering (heb budget huidbehandelingen), dat laseren.
zondag 14 januari 2018 om 11:34
Ooo nog nooit van gehoord, zo’n epileerveer! Heb even online gekeken (geen Action hier) en is het zo’n schaarding of letterlijk een lang ding met twee rubberen uiteinden?
Hier ook voor de snor inderdaad. Ik laat het altijd threaden maar dat doet zo’n zeer! Misschien dat het met zoiets handiger bijhouden is?
Hier ook voor de snor inderdaad. Ik laat het altijd threaden maar dat doet zo’n zeer! Misschien dat het met zoiets handiger bijhouden is?

zondag 14 januari 2018 om 19:04
Ik ook, werkt perfect.