Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Moiren’ schreef:
14-01-2018 22:03
Indrukwekkend.

10 voor 2 is tegenwoordig niet veilig meer.
Ja, Breaking the Law, ik zeg het toch. Gangsta. Jeweetzelf.
Nah... hier dan:
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrouwjagersma schreef:
14-01-2018 22:01
Sinds ik Judas Priest herontdekt heb, valt het best mee.
Wat is er mooier dan dit: de auto op cruisecontrol op 52, gordel om, netjes mijn handen op tien voor twee aan het stuur en dan heel hard meezingen met Breaking the Law.
Cool Jagersma :cheers:
Ana_Isabel2 schreef:
14-01-2018 22:03
Kun je hier geen terugkerend item van maken Nous?
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrouwjagersma schreef:
14-01-2018 22:04
Ja, Breaking the Law, ik zeg het toch. Gangsta. Jeweetzelf.
:worship:
Enn schreef:
14-01-2018 22:05
Nah... hier dan:
Afbeelding
:rofl: die sla ik op!
Afbeelding
En ik erger me dood aan die leesmeer of mensen die elkaar intiem betasten in de sauna. Daar is een wellnessresort niet voor, geilaards!
Nouschi schreef:
14-01-2018 22:06
Afbeelding
:rofl: maar je doet het zo leuk..!
Zit hier hardop te lachen..
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 14-01-2018 22:08
7.25% gewijzigd
Wil je het op kleine plaatjes houden, Nouschi, want iedereen quote ze.
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bruise schreef:
14-01-2018 22:08
Nee.
vrouwjagersma schreef:
14-01-2018 22:07
En ik erger me dood aan die leesmeer of mensen die elkaar intiem betasten in de sauna. Daar is een wellnessresort niet voor, geilaards!
Nou nou, gun die mensen een lolletje. Fijn dat Viva dat taboe eindelijk eens doorbreekt.
Afbeelding
vrouwjagersma schreef:

Afbeelding
vrouwjagersma schreef:
Oh is het weer zo ver? Er komen volgens mij best veel vieze mennekes en vrouwkes naar de sauna om zichzelf alleen op te geilen. En ze lijken ook vooral op viva te zitten.
DEATH schreef:
14-01-2018 22:10
Afbeelding
Kiss! ;-D
Bruise schreef:

Afbeelding
Moiren’ schreef:
14-01-2018 22:10
Nou nou, gun die mensen een lolletje. Fijn dat Viva dat taboe eindelijk eens doorbreekt.
Dit is een taboe dat ik graag in stand houd. Ik was onlangs (gelukkig zonder mijn gebroed) in een Nederlandse sauna van zekere status waar toch wel een paar gasten niet hadden begrepen dat het geen parenclub betrof. Ik vind dat ongelooflijk naar en ik voelde me echt heel erg onprettig.
Gelukkig at ik daarna patat met majoneez. Dat hielp een beetje.
Lady*Voldemort schreef:
14-01-2018 22:13
Afbeelding
:rofl: !!!!!
Enn schreef:
14-01-2018 22:12
Kiss! ;-D
Soort van :mrgreen:
Enn schreef:
Afbeelding
Deze viel een beetje tegen.

Ik ben serieus een tijdje blijven kijken of die andere kleuren van de regenboog nog zouden komen :$
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
DEATH schreef:
14-01-2018 22:14
Soort van :mrgreen:
Jah... ;-D
feow schreef:
14-01-2018 22:14
Deze viel een beetje tegen.

Ik ben serieus een tijdje blijven kijken of die andere kleuren van de regenboog nog zouden komen :$
Daarom heb ik deze ook geplakt.
Hier kan ik echt een hele avond op teren... :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven