22 Jaar Leeftijdsverschil
zondag 14 januari 2018 om 23:06
zondag 14 januari 2018 om 23:14
Geen ervaring.
Maar heb je wel goed nagedacht over de toekomst? Ook als je een kind krijgt?
Het eerder overlijden van je partner evt..
Een oud buurmeisje had ook een relatie met veel leeftijds verschil. Wat ze alleen vergat was dat hij waarschijnlijk eerder dood ging. Wat dus ook gebeurde. Ze zei letterlijk dat ze niet nagedacht had dat ze hoogwaarschijnlijk alleen zou over blijven. Tja. Tikkeltje naïef natuurlijk.
Een oud buurmeisje had ook een relatie met veel leeftijds verschil. Wat ze alleen vergat was dat hij waarschijnlijk eerder dood ging. Wat dus ook gebeurde. Ze zei letterlijk dat ze niet nagedacht had dat ze hoogwaarschijnlijk alleen zou over blijven. Tja. Tikkeltje naïef natuurlijk.
Bam!!!!
zondag 14 januari 2018 om 23:17
zondag 14 januari 2018 om 23:21
Dit wordt altijd gezegd. Maar jouw puber heeft straks een gepensioneerde vader en dat is toch echt anders dan een man die 20 jaar jonger is. Hoe de genen dan ook zijn.
Daarbij is de kans groot dat het op jonge leeftijd al halfwees wordt.
zondag 14 januari 2018 om 23:24
Ja zeker, dat ik hier over na denk.Ycjoo- schreef: ↑14-01-2018 23:14Geen ervaring.
En dit zet me dan ook vaak aan het denken.
Het feit dat je dit niet van te voren kunt weten, wat - wanneer - wie - hoe?
zondag 14 januari 2018 om 23:27
zondag 14 januari 2018 om 23:27
Ik persoonlijk denk - dat je bevooroordeeld.
Je hoeft niet direct te wantrouwen en aan afwijzing te denken.
Liefde heb je niet in de hand, het gevoel en de aantrekking overkomt je.
En dan kies je, wat je ermee doet.
zondag 14 januari 2018 om 23:36
Nouja je weet gewoon dat hij hoogwaarschijnlijk eerder gaat. Je kind opgroeid met een oude vader (en misschien meerderen mankementen)
Dus je weet wel degelijk wat meisje! Je kiest hier ook voor.
Mijn ex nichtje was een nakomeling. Haar ouders leken idd opa en oma. En ze schaamde zich diep om over straat te gaan met ze. Ze werd zeker gepest hierdoor. En haar opvoeding, zeer ouderwets terwijl die ouders echt dachten dat ze hier aan goed aan deden. Pijnlijk voor de ouders maar dat meisje leed er echt onder terwijl ze echt van haar ouders hield. Tja, ik kon alleen blij zijn dat ik niet in haar schoenen stond.
Dus je weet wel degelijk wat meisje! Je kiest hier ook voor.
Mijn ex nichtje was een nakomeling. Haar ouders leken idd opa en oma. En ze schaamde zich diep om over straat te gaan met ze. Ze werd zeker gepest hierdoor. En haar opvoeding, zeer ouderwets terwijl die ouders echt dachten dat ze hier aan goed aan deden. Pijnlijk voor de ouders maar dat meisje leed er echt onder terwijl ze echt van haar ouders hield. Tja, ik kon alleen blij zijn dat ik niet in haar schoenen stond.
Bam!!!!
zondag 14 januari 2018 om 23:44
maandag 15 januari 2018 om 00:09
Wat ziet een man van 43 (dat was hij toen jullie elkaar leerden kennen) in een grietje van 21? Jij bent nog zo ontzettend jong. Geniet eerst een beetje van het leven, voordat je je bindt aan een man met al een heel verleden achter zich. Hoe is de verstandhouding tussen jou en zijn kinderen?
lila01 wijzigde dit bericht op 15-01-2018 00:11
0.69% gewijzigd
maandag 15 januari 2018 om 00:10
Ik vind 22 jaar wel erg veel verschil. Ik ben 40 en ik zou al niet gaan voor een man van 46.
Voor mijzelf is 5 jaar leeftijdsverschil zo’n beetje wel de max.
Voor anderen, Okay, laten we zeggen 10 - 12 jaar verschil... kan ook nog wel.
Maar dat zijn dochter van jouw generatie is .... tja .... beetje vreemd vind ik dat wel. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat dit op langer termijn gaat werken.
Voor mijzelf is 5 jaar leeftijdsverschil zo’n beetje wel de max.
Voor anderen, Okay, laten we zeggen 10 - 12 jaar verschil... kan ook nog wel.
Maar dat zijn dochter van jouw generatie is .... tja .... beetje vreemd vind ik dat wel. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat dit op langer termijn gaat werken.
Here I am - now what are your other two wishes...
maandag 15 januari 2018 om 00:13