Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Sorry Vleertje, had het hele kattenverhaal nog niet gelezen eerder en ben hier de afgelopen dagen nauwelijks geweest!

Op de foto ben ik de saxofoon met het paarse mutsje op!
Ik ben het helemaal met LM eens. Goed en mooi geschreven. Bovendien helpt het je hopelijk bij het afstand nemen van je eigen gevoel t.o.v. die ene kerel met die afkorting die ik nu niet meer weet.
quote:liefmeisje2 schreef op 24 februari 2009 @ 17:09:

Heb trouwens nog even de verhalen bij gelezen, maar wat een hilarisch verha(a)l(en) over die cockring(en)! Ik vond het wel eens een verademing om hier te lezen over toys for boys. Het gaat meestal over damesspeeltjes in alle varianten en kleuren. Dit is (gelukkig) weer eens wat anders. En ik kan nu eindelijk ook 'es meepraten.
Vleer misschien heeft opa de kat ooit overgenomen, of dat 'ie aan is komen lopen? Ben benieuwd!

MP leuk die foto! Ziet er zeer feestelijk uit! Spelen jullie vaak?

Ingel gefeliciteerd met de soavrij uitslag van VDL!!!

Blijft het nu alsnog VDL? Of wordt het nu hij soavrij is toch wat makkelijker N?

En wbt gitaar spelen... weet niet hoe lang ik het volhou hoor

Q er zijn ook zoveel damesspeeltjes... volgens mij is er voor de heren veel minder te krijgen, of ben ik gewoon niet op de hoogte?

Ik ga ook lekker relaxen vanavond. Misschien beetje fröbelen nog... eh... ik bedoel kunst maken.
Hai allemaal!

MP: ik dacht al dat jij t paarse mutsje was! Zit een mooie vrouw onder dat mutsje hoor!

TP: door op hem te wachten, stel je je JUIST afhankelijk op. Wil je een sexrelatie met deze man, neem dan zelf ook initiatief. Sexrelatie is nix mee, maar dan wel op gelijkwaardige basis. En niet alleen op komen draven als hij geil is, maar hij moet ook bereid zijn daarin in te investeren.

Maar zolang jij nog denkt dat ie gevoelens voor je heeft (ja, die heeft ie in zn lul....sorry), moet je er niet absoluut niet mee doorgaan en hem echt ctrl-alt-deleten.

Sterkte hoor!

Voor de rest:

Ik ben helemaal happydepappy want: 1) heb eindelijk na half jaar zoeken hardroze kussenhoesjes voor mn nieuwe bank kunnen vinden en 2) ben gebeld door een koor of ik morgen proef wil komen draaien, ze hebben nl. ruimte voor mn stemsoort en 3) kreeg mailtje van ander koor dat daar ook plek is. Dus ga komende woensdag weer de popkorenwereld in. Het koor van morgen is a capella en het andere onder begeleiding van een band en het is veel groter, ik denk dus dat laatste koor beter bij mij past (als ze mij accepteren uiteraard). Schijnt ook gezellig koor te zijn met vaste stapavonden etc. (en daar zat ik nou net op te wachten).
Oh en Vleer: toch goed dat je die katten weggebracht hebt, want het is wel een triest gebeuren natuurlijk. Ik snap die chips eigenlijk ook niet Die van mij zijn nl. gechipt in Griekenland en ik had daar geen adres (ja de naam van de area waar ik woonde), hoe kunnen ze nu ooit achterhalen wie eigenaar van mijn katten is? of ben ik zo dom nu?
@Xenia: Leuk voor je met dat koor. Ennuh..het is toch geen shantikoor hè?
quote:Q-Q schreef op 24 februari 2009 @ 17:33:

Ik ben het helemaal met LM eens. Goed en mooi geschreven. Bovendien helpt het je hopelijk bij het afstand nemen van je eigen gevoel t.o.v. die ene kerel met die afkorting die ik nu niet meer weet.Thnx, Q. En de afkorting was FBM
Popkoor Q! Ik zong in Amsterdam bij een discokoor, was helemaal geweldig, optreden in glitterpakken, plateauzolen, afropruiken etc. Iwe vergaten wel eens te zingen, omdat we meer stonden te swingen...heel grappig)
Hi allemaal,

Ik zit nog op mijn werk maar even jullie gedag zeggen!

Xenia wat leuk dat je bij 2 koren bent uitgenodigd! Lijkt me superleuk!

MP...wat een leuke foto!

En alle andere singles-mensen...hoi!

Ik ga nog even wat doen hier, tot later!!!!
quote:Q-Q schreef op 24 februari 2009 @ 17:35:

[...]

Ik vond het wel eens een verademing om hier te lezen over toys for boys. Het gaat meestal over damesspeeltjes in alle varianten en kleuren. Dit is (gelukkig) weer eens wat anders. En ik kan nu eindelijk ook 'es meepraten. Haha... tja we blijven nou eenmaal vrouwen hè, dus die zullen het eerder over damesspeeltjes hebben, maar misschien kun jij ons nog wat leren over de mannenspeeltjes, al zijn dat er volgens mij niet zoveel
En LM, we hebben nu vooral geleerd dat een rvs cockring het beste werkt!
Ingel.... gefeliciteerd met het SOA-vrij gebeuren. Ik was het helemaal vergeten te melden, maar hier ook nix aan de hand!!! Nu alleen nog overwegen of nog Hiv-test ga doen bij GGD of andere huisarts op ga zoeken.

Xen, je klinkt helemaal happerdepeppie!

Leuk van het koor!
quote:Xenia66 schreef op 24 februari 2009 @ 18:23:

En LM, we hebben nu vooral geleerd dat een rvs cockring het beste werkt!Haha... en waarom is dat zo? Of is dat niet helemaal geschikt voor dit topic?
Zal even het kattenverhaal van opa uitleggen .

Dikke 7 jaar geleden is de laatste hond van opa overleden. Hij zat toen best wel in zak en as. Altijd honden gehad en nu was de laatste hond die ze hadden ook overleden. Overleg geweest met opa dat zijn gezondheid toch wel achteruit ging en dat het beter was om geen huisdieren(hond) meer in huis te halen. Opa vond dit erg jammer en liet af en toe de hond van mijn oom eens uit. (oud mannetje van 84 met een american stafford terrier aan zijn scootmobiel vast was best mal gezicht haha) , Op een dag zat er in eens een kat bij hun voor het huis. Keek een beetje zielig en opa heeft hem wat water en/of melk gegeven, geaaid , aangehaald. En is gelijk op zijn scootmobiel vertrokken om kattenvoer te halen. Je raad het al , die kat ging nooit meer weg. Nooit er over na gedacht om met het dier naar de dierenarts te gaan. (althans vermoed ik of ze zijn er geweest en heeft de dierenarts nooit naar een chip gezocht/gekeken)

2 jaar later zat er in eens een zwarte kat in hun huis , opa dacht dat dat hun eigen katje was. Maar dag later bleek dit niet zo te zijn. Waarschijnlijk het buitenspeelvriendje van kat nr1. En zo kwam kat nr 2 in huis.

Pop: geen idee of het die kat is van je vriendin. Deze kat is al zon 6jr bij mijn opa.

Mozza : fijn dat VDL soa vrij is !

Xen : leuk zeg al die aanbiedingen
Xen, als je ze in NL laat chippen dan staan ze op naam adres en telefoonnummer. Dus als er dan eenstje wegloopt en ze chippen, dan wordt je meteen gebeld.
MP : leuke foto btw
Pop: hier al eens gekeken of t katje daar tussen zit ?

http://www.dierenasielbeilen.nl/
Ik word blij van kleine dingen, LM, raar he? Vroegah zo materialistisch als de pest en nu liep ik bijna zingend hema uit met de kussenhoezen en blij dat ik toch het 1e initiatief had genomen met die popkoren en dat ze nu belangstelling tonen.

Haha, Vleer, wat een lieve opa had jij zeg! Maar idd komt het vaak voor dat mensen zomaar kat in huis nemen en niet verder informeren. Mn beste vriend heeft 2 kittens van mij gekregen (nu is ze gesteriliseerd hoor), prachtige rode katten en opeens ook 1tje foetsie. Ook gechipt, nooit dood gevonden of zo. Zwaar vermoeden dat ie ook geadopteerd is.
quote:pop1980 schreef op 24 februari 2009 @ 18:30:

Xen, als je ze in NL laat chippen dan staan ze op naam adres en telefoonnummer. Dus als er dan eenstje wegloopt en ze chippen, dan wordt je meteen gebeld.Dan vraag ik me af hoe ze dat in Gr.land doen dan omdat ik geen adres had en daar nu niet meer woon natuurlijk. Ik was ook medeoprichter en bestuurslid van de dierenorganisatie daar en als we adopitie verzorgden van kat of hond moesten die ook gechipt worden om vervolgens over de grens te gaan...raar dat ik er nu pas bij stilsta, maar in het land van aankomt lijkt me logischer. Wel is dit volgens de formaliteiten omdat ze anders t vliegtuig ook niet in mogen.
Hoi hoi, ik lees nu net de reacties van jullie, en ik weet dat jullie gelijk hebben, ik neem idd genoegen met de spaarzame uurtjes dat z'n gevoel in z'n lul weer opspeelt. Denk dat ik korte metten moet maken, al vraag ik me af wat de beste methode is. Via sms niet, bellen mwah.....En toch blijft het dubbel, want ik vroeg gister nog of tie het leuk vond om een keer te gaan wokken? ( vind ik zo leuk en lekker) Vond ie oké, dus hij vindt alles goed, zolang ie maar vrij is. Heb bedacht om dan vrienden met hem te blijven, maar heb gister gemerkt, dat dat ook niet werkt, want we worden vanzelf intiem. Dubbele is bij mij dat, als ik nu bedenk dat ik 'm vanaf nu nooit meer ga zien, dat ik dat niet leuk vind. Omdat ik het zo gezellig met 'm heb ( als we samen zijn) En lijkt me wel leuk, om dalijk lekker terrasjes met 'm te doen enzo, zit dus al verder te denken. Maar weet dat jullie gelijk hebben, alleen de knoop doorhakken voelt best moeilijk...
Xen, fijn toch dat je blij kan worden van kleine dingen!!! Als je dat niet meer kunt, dan is dat toch wel heel erg jammer en onthoudt je je zelf een hoop. Super leuk voor je dat die koren zo enthousiast zijn!
TP.. vrienden blijven kan wel .. Maar in jouw geval zou ik eerst een dikke maand geen contact met hem zoeken. Zijn telnr wissen bv.

En wanneer hij wel iets van zich laat horen , heb jij geen tijd..

Na 1 a 2 maanden kan je wel eens bekijken of je evt ergens een drankje op t terras kan doen.

Of je moet gewoon verliefd worden op een ander dat werkt vaak ook om van de ander af te komen
TP, heeel logisch dat het zo moeilijk is om echt afscheid van hem te nemen. Ik weet ook niet of je dat op dit moment kunt, want daarvoor moet je het wel echt zelf willen. Maar gevaar is als je het niet doet, dat de situatie er niet beter op gaat worden. Soms krijg ik wel eens het idee (en als ik het mis heb, moet je het ook zeggen), dat je je soms wel een beetje alleenig voelt omdat je niet zoveel vriendinnen hebt. Dus hoe fijn is het dan om aandacht te krijgen en het gevoel te hebben dat iemand je helemaal leuk vindt en met wie je leuke dingen kunt afspreken. Heel erg logisch. Alleen moet je wel realistisch zijn in wat je beide van deze "relatie" verwacht. Je zult straks toch teleurgesteld worden als hij na 2 weken nog niet heeft gebeld om af te spreken, jij gaat (ook al zeg je van niet, dit gebeurt miss ook wel onbewust) zitten afwachten tot je iets hoort, en misschien hoor je eens in de zoveel tijd wat, hij zal je niet kunnen bieden wat hij wilt. Dus bel of sms hem met wat je gevoel over de situatie is, en wees ook eerlijk naar jezelf. Het lijkt alsof je er heel koel onder bent als je hier op het forum schrijft, maar van binnen broeit er volgens mij veel meer. Je hunkert naar aandacht van deze man, en dat gaat niet gebeuren, althans voor korte momentjes misscihen maar niet voor de lange termijn. Ontneem jezelf niet de kans op het ontmoeten van een man die er wel helemaal voor jou wil zijn en denk aan Vleer's motto.... ik denk er ook regelmatig aan, want er zit een hele grote kern van waarheid in!
Je snapt me volkomen LM, de aandacht is idd fijn, en leuke dingen met iemand afspreken, een manpersoon dus, is ook leuk, zoals bios, uit eten enz.. Hij gaat me meer idd niet bieden. Heb nu 2 opties, niks van me laten horen, tot hij contact opneemt, en dat ik dan geen tijd voor 'm heb, of wat jij zegt LM, hem nu laten weten wat m'n gevoel is, zit nu te denken om 'm een sms te sturen, dat mijn gevoel zegt dat hij de lusten, maar niet de lasten wil, en dat ie dan aan het verkeerde adres is, dat ik dit niet meer wil, zoiets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven