Zo oncomfortabel
maandag 15 januari 2018 om 17:56
Dag dames,
Ik ben eigenlijk een grote meelezer en al veel goede tips etc. gelezen mbt. zwangerschap.
Het zit zo. Voor de zwangerschap had ik al grote borsten. En tot blijdschap van mijn vriend zijn ze alleen nog maar groter geworden..mannen...
Vorige week al twee lekkende borsten gehad. Ben op dit moment 28+6.
Maar nu. Mijn god. Het lijkt wel alsof ze op knappen staan en ik twee hete kolen in mijn beha heb, zo erg gloeien ze. Mijn tepels zijn ook enorm pijnlijk zonder er aan te zitten.
Ik lees overal wel tips voor pijnlijke borsten. Maar iemand hier ervaring mee? Het is zo oncomfortabel, kon ik ze er maar even afschroeven.
Oma weet raad tips helemaal welkom!!
Ik ben eigenlijk een grote meelezer en al veel goede tips etc. gelezen mbt. zwangerschap.
Het zit zo. Voor de zwangerschap had ik al grote borsten. En tot blijdschap van mijn vriend zijn ze alleen nog maar groter geworden..mannen...
Vorige week al twee lekkende borsten gehad. Ben op dit moment 28+6.
Maar nu. Mijn god. Het lijkt wel alsof ze op knappen staan en ik twee hete kolen in mijn beha heb, zo erg gloeien ze. Mijn tepels zijn ook enorm pijnlijk zonder er aan te zitten.
Ik lees overal wel tips voor pijnlijke borsten. Maar iemand hier ervaring mee? Het is zo oncomfortabel, kon ik ze er maar even afschroeven.
Oma weet raad tips helemaal welkom!!
maandag 15 januari 2018 om 18:41
Ga morgen inderdaad toch maar even de VK bellen. Niet dat ik zelf het idee heb dat het een ontsteking is. Aangezien het beide borsten zijn en niet een bepaalde plek.patchouli_ schreef: ↑15-01-2018 18:20Gekneusde koolbladeren helpen na de bevalling tegen stuwing en bij borstontsteking.
Al ze echt erg gloeien zou ik wel eerst de verloskundige consulteren of je niet even langs de huisarts moet.
maandag 15 januari 2018 om 18:42
Ik zal de badkamerkast eens overhoop halen haha aangezien ik maandverband natuurlijk al een tijdje niet gebruik.daenerys79 schreef: ↑15-01-2018 18:15Maandverband natmaken en invriezen? en dan in je bh stoppen. daar kwam de verloskundige mee bij mij. maar toen was ik wel al bevallen.
maandag 15 januari 2018 om 19:29
oh ja... ik was natuurlijk net bevallen dus ik zat ruim in de voorraad. anders zou je ook washandjes of gastendoekjes kunnen nemen. of spuugdoekjes als je die al gekocht hebt.
Don't cry, buy a bag and move on.
maandag 15 januari 2018 om 19:38
Vreemde reactie van je vriend. Ik vind het nogal puberaal klinken, dat hij ipv mee te leven, je borsten enkel kan seksualiseren.
Het is trouwens niet zo dat alle mannen van mening zijn dat hoe groter de borsten, des te mooier of geiler. Misschien wel de mannen die jij aantrekt, maar lang niet allemaal.
Het is trouwens niet zo dat alle mannen van mening zijn dat hoe groter de borsten, des te mooier of geiler. Misschien wel de mannen die jij aantrekt, maar lang niet allemaal.
maandag 15 januari 2018 om 19:47
Wow. Dat is absoluut niet de essentie van mijn post. En ga hier zeker niet een discussie over voeren.N00R85 schreef: ↑15-01-2018 19:38Vreemde reactie van je vriend. Ik vind het nogal puberaal klinken, dat hij ipv mee te leven, je borsten enkel kan seksualiseren.
Ik probeerde het een beetje luchtig te houden. Mijn vriend is erg meelevend. En is zelfs naar de supermarkt gegaan om de huis-tuin-keuken middeltjes te halen. En probeert het mij zo gemakkelijk mogelijk te maken.
maandag 15 januari 2018 om 19:49
N00R85 schreef: ↑15-01-2018 19:38Vreemde reactie van je vriend. Ik vind het nogal puberaal klinken, dat hij ipv mee te leven, je borsten enkel kan seksualiseren.
Jij kan beter juist een beetje meeleven ipv een onaardige reactie te geven als iemand pijn heeft en het zwaar heeft met haar zwangerschap. TO heeft het er helemaal niet over dat alle mannen grote borsten mooi vindt. Vooral die laatste zin in je reactie, ik vraag mij af waarom je dat zo moet zeggen?
Wtf?N00R85 schreef: ↑15-01-2018 19:38Vreemde reactie van je vriend. Ik vind het nogal puberaal klinken, dat hij ipv mee te leven, je borsten enkel kan seksualiseren.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Het kwam wat vreemd over.HvP schreef: ↑15-01-2018 19:47Wow. Dat is absoluut niet de essentie van mijn post. En ga hier zeker niet een discussie over voeren.
Ik probeerde het een beetje luchtig te houden. Mijn vriend is erg meelevend. En is zelfs naar de supermarkt gegaan om de huis-tuin-keuken middeltjes te halen. En probeert het mij zo gemakkelijk mogelijk te maken.
maandag 15 januari 2018 om 19:53
Trek het je niet aan. Je post komt helemaal niet zo over. Ik ben ook 28 weken en een paar dagen en mijn borsten zijn ook mega groot geworden. Zelfs een beetje te zwaar om te tillen. Dus voel met je mee. Geen tips want is pas mijn eerste. Koelen hoor ik.HvP schreef: ↑15-01-2018 19:47Wow. Dat is absoluut niet de essentie van mijn post. En ga hier zeker niet een discussie over voeren.
Trek het je niet aan. Je post komt helemaal niet zo over. Ik ben ook 28 weken en een paar dagen en mijn borsten zijn ook mega groot geworden. Zelfs een beetje te zwaar om te tillen. Dus voel met je mee. Geen tips want is pas mijn eerste. Koelen hoor ik.HvP schreef: ↑15-01-2018 19:47Wow. Dat is absoluut niet de essentie van mijn post. En ga hier zeker niet een discussie over voeren.
maandag 15 januari 2018 om 19:54
Het is voor mij dus ook de eerste! En voel mij soms echt een amateur qua kwaaltjes, wat ik natuurlijk ook ben op dit gebied haha.April2018april schreef: ↑15-01-2018 19:53Trek het je niet aan. Je post komt helemaal niet zo over. Ik ben ook 28 weken en een paar dagen en mijn borsten zijn ook mega groot geworden. Zelfs een beetje te zwaar om te tillen. Dus voel met je mee. Geen tips want is pas mijn eerste. Koelen hoor ik.
Dat te zwaar om te tillen herken ik ook wel!
maandag 15 januari 2018 om 19:56
Ik heb dus net mijn beha uitgedaan in de hoop wat verlichting te krijgen. Draag beha met beugels (door mijn maat), kan mij niet voorstellen dat slapen met zo een beha comfortabel is
maandag 15 januari 2018 om 19:58
Ja ga morgen inderdaad op advies van mijn omgeving ook de VK/HA maar even bellen. Ben wel bekend met oncomfortabele borsten, maar dit is a whole new level. Voel mij de laatste dagen ook al niet heel erg fit. Dacht dat ik misschien een griepje zou krijgen.ollekebollekeknolleke schreef: ↑15-01-2018 19:55Even laten kijken bij de huisarts of er geen ontsteking is. Bij mij waren koelen en een strakke bh heel erg fijn (klinkt gek, maar helpt tegen de zwelling als een drukverband zeg maar).
maandag 15 januari 2018 om 20:05