Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
JollyRider schreef:
15-01-2018 20:24
Is grappig als je ze roept: iiiiiiiiiiiiiiv!
:rofl:
JollyRider schreef:
15-01-2018 20:25
Dat, en ik zie vrij veel meer overeenkomsten :)
Wat grappig.
Ik leer door mijn zoon ineens veel over mezelf. Verreikend, maar ook een beetje surreëel ofzo. Het maakt wel veel ineens begrijpelijk.
Dit gaat echt over matrassen, ik mis geen subtekst ofzo?
vrouwjagersma schreef:
15-01-2018 20:39
Ja, echt.
Oke ik ben de weg kwijt in het topic Vriendin is jaloers. :facepalm:
8102 schreef:
15-01-2018 20:40
Oke ik ben de weg kwijt in het topic Vriendin is jaloers. :facepalm:
Is het zo erg?
JollyRider schreef:
15-01-2018 20:19
Heb ik ook. Beton bij kou, daarna perfecte pasvorm
Hier ook. Maar alleen fijn als ik alleen slaap. Want de 'pasvorm' naast me is 2 keer zo diep als de mijne. Lig ik alsnog scheef met alle rugproblemen vandien :nooo: Maar in de winkel werd ons verzekerd dat dit echt niet ging gebeuren, nee ook niet als de een het dubbele weegt van de ander. Dure miskoop en ook nog met die schotelantennes eronder. Twee matrassen: dan lig ik er tussen. We overwegen om hoogslapers aan te schaffen zodat we niet in onze slaap naar elkaar toe schuiven. :'(
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrouwjagersma schreef:
15-01-2018 20:39
Stiekem gaat het over hoe ik mijn fijne dag fijn ga afsluiten: op mijn Tempurmatras!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Wie dit leest is gek.
Oudblond schreef:
15-01-2018 20:42
Hier ook. Maar alleen fijn als ik alleen slaap. Want de 'pasvorm' naast me is 2 keer zo diep als de mijne. Lig ik alsnog scheef met alle rugproblemen vandien :nooo: Maar in de winkel werd ons verzekerd dat dit echt niet ging gebeuren, nee ook niet als de een het dubbele weegt van de ander. Dure miskoop en ook nog met die schotelantennes eronder. Twee matrassen: dan lig ik er tussen. We overwegen om hoogslapers aan te schaffen zodat we niet in onze slaap naar elkaar toe schuiven. :'(
Vervelend
Oudblond schreef:
Ik heb 2 matrassen en die leggen zo strak tegen elkaar (want gewoon recht) dat er niemand tussen ligt. En ik lig echt geregeld over 2 matrassen verspreid.
Bjort schreef:
15-01-2018 20:41
Is het zo erg?
Het gaat op eens over borsten :facepalm:
DEATH schreef:
Wie dit leest is gek.
Klap voor je bek.
Oudblond schreef:
:hug:

Wij hebben er geen last van, en toch een redelijk gewichtsverschil. Wel een ombouw die de matrassen strak tegen elkaar duwt
(Dead Kennedys)
Moiren’ schreef:
15-01-2018 20:43
Klap voor je bek.
Piemel in je nek.
8102 schreef:
Dat gaat over een ander topic waar TO intussen op gereageerd heeft en wordt aangehaald als voorbeeld. ;-)
DEATH schreef:
Wie dit leest is gek.
Gekkie!
DEATH schreef:
Wie dit leest is gek.
Ik wist allang al dat ik gek was, hoef je mij nog niet weer eens aan te herinneren :jump:
8102 schreef:
In essentie gaat het altijd over borsten
(Dead Kennedys)
8102 schreef:
O oke, ik ga ff lezen
QueenArachnia schreef:
15-01-2018 20:44
Dat gaat over een ander topic waar TO intussen op gereageerd heeft en wordt aangehaald als voorbeeld. ;-)
ah vandaar, vond het al raar staan.
DEATH schreef:
Piemel in je nek.
Je pik is lek.
Moiren’ schreef:
Ik heb 2 matrassen en die leggen zo strak tegen elkaar (want gewoon recht) dat er niemand tussen ligt. En ik lig echt geregeld over 2 matrassen verspreid.
Krijgen we hier niet voor elkaar. Op een of andere manier ga ik in mijn slaap op mijn zij naar hem toe kruipen en boort mijn heup zich tussen de matrassen. Ik ben dan ook nogal knokig en smal zullewemaarzegge.
Oudblond schreef:
Gekkie!
Hee Gekkie :bigkiss:
8102 schreef:
15-01-2018 20:45
Ik wist allang al dat ik gek was, hoef je mij nog niet weer eens aan te herinneren :jump:
Beter safe than sorry.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven