Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 15 januari 2018 om 20:48
En een tempur topper 1 geheel met 2 matrassen eronder? zodat het gewicht wat beter verdeeld wordt?
maandag 15 januari 2018 om 20:49
Ah, die ombouw zal wel verschil maken! Maar dan nog: zijn kuil is gewoon dieper dan de mijne dus ik lig altijd in een 'afgrond' als ik dichter bij hem ga liggen en in je slaap span je dan je spieren aan om toch zo te blijven liggen (hij is ook zo lekker om tegen te kruipen!)JollyRider schreef: ↑15-01-2018 20:44
Wij hebben er geen last van, en toch een redelijk gewichtsverschil. Wel een ombouw die de matrassen strak tegen elkaar duwt
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 15 januari 2018 om 20:51
Oja, ik heb wel zo’n sierlat rondom mijn bed. Daar moet ik de matrassen echt een beetje tussen ‘proppen’.JollyRider schreef: ↑15-01-2018 20:44
Wij hebben er geen last van, en toch een redelijk gewichtsverschil. Wel een ombouw die de matrassen strak tegen elkaar duwt
maandag 15 januari 2018 om 20:52
Misschien een idee... Nadat de keuken en de badkamer verbouwd zijn en met een kat die niet meer XXX heet maar 'vakantiebudget'.
maandag 15 januari 2018 om 20:54
Wij hebben bijna geen verschil in gewicht, maar wel in de verdeling van het gewicht. Daarom heb ik nu, na alsnog braaf elke twee weken keren, een kontkuil en mijn man niet. Superstom. Wel een heerlijk hard matras van Ikea, gekocht voor ons eerste huis. We hadden nergens geld voor, het enige wat duur en nieuw was, waren die matrassen.
Ik ben zo sentimenteel dat ik eigenlijk liever geen nieuw matras wil kopen.
maandag 15 januari 2018 om 20:56
vrouwjagersma schreef: ↑15-01-2018 20:54Wij hebben bijna geen verschil in gewicht, maar wel in de verdeling van het gewicht. Daarom heb ik nu, na alsnog braaf elke twee weken keren, een kontkuil en mijn man niet. Superstom. Wel een heerlijk hard matras van Ikea, gekocht voor ons eerste huis. We hadden nergens geld voor, het enige wat duur en nieuw was, waren die matrassen.
maandag 15 januari 2018 om 20:58
Hele flat is al ingrijpend verbouwd. En in april worden keuken en badkamer (meubels - de leidingen en muren e.d. zijn al gedaan) 'verbouwd'. En dan ben ik (man blijft bezig met ontwerpen en dromen) echt wel klaar voor de volgende tien jaar of zo!
maandag 15 januari 2018 om 21:00
Wel leuk maar ook wel erg rommelig om te verbouwen, snap wel dat je er zo'n beetje klaar me bent na dit project
maandag 15 januari 2018 om 21:00
Ik heb al maanden last van blue monday, en dan dagelijks.
En ik had vanillefudge.
maandag 15 januari 2018 om 21:02
Dat was hij al. Maar toen besloot meneer eh vent een rubberen speeltje aan gort te bijten in het weekend. Dierenkliniek : spuugmiddel, kwam veel uit. Kat deed het een maand heel leuk en leek ok. Tot vorige week. Toch nog rubber in de maag wat samengekoekt was en daarna in de darm vast kwam zitten op de meest precaire plek. Gelukkig was ik thuis en zag dat er iets was: hij was al in shock aan het gaan dus dat werd spoedoperatie met opname, medicijnen, nacontrole, speciale voeding... Gouden kat heb ik! En zoooooo blij dat hij het lijkt te redden!
maandag 15 januari 2018 om 21:03
Oh, inderdaad, het gaat beter met hem? Mooi zo! Dierenartsen Kosten kapitalen, je loopt er letterlijk op leeg.Oudblond schreef: ↑15-01-2018 21:02Dat was hij al. Maar toen besloot meneer eh vent een rubberen speeltje aan gort te bijten in het weekend. Dierenkliniek : spuugmiddel, kwam veel uit. Kat deed het een maand heel leuk en leek ok. Tot vorige week. Toch nog rubber in de maag wat samengekoekt was en daarna in de darm vast kwam zitten op de meest precaire plek. Gelukkig was ik thuis en zag dat er iets was: hij was al in shock aan het gaan dus dat werd spoedoperatie met opname, medicijnen, nacontrole, speciale voeding... Gouden kat heb ik! En zoooooo blij dat hij het lijkt te redden!
maandag 15 januari 2018 om 21:04
Fijn dat je kat het gered heeft, wat een geluk dat je thuis wasOudblond schreef: ↑15-01-2018 21:02Dat was hij al. Maar toen besloot meneer eh vent een rubberen speeltje aan gort te bijten in het weekend. Dierenkliniek : spuugmiddel, kwam veel uit. Kat deed het een maand heel leuk en leek ok. Tot vorige week. Toch nog rubber in de maag wat samengekoekt was en daarna in de darm vast kwam zitten op de meest precaire plek. Gelukkig was ik thuis en zag dat er iets was: hij was al in shock aan het gaan dus dat werd spoedoperatie met opname, medicijnen, nacontrole, speciale voeding... Gouden kat heb ik! En zoooooo blij dat hij het lijkt te redden!
maandag 15 januari 2018 om 21:05
Gelukkig ben ik goed in 'oplossingen' bedenken. We doen de badkamer en de keuken samen in de 3 weken dat de overburen met vakantie zijn (Ik zorg altijd voor hun planten, dieren en post als ze weg zijn). En dan mogen we 2 weken in hun huis wonen terwijl we wel met onze neus op de verbouwing zitten!