Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 15 januari 2018 om 20:27
maandag 15 januari 2018 om 20:27
Wat grappig.
Ik leer door mijn zoon ineens veel over mezelf. Verreikend, maar ook een beetje surreëel ofzo. Het maakt wel veel ineens begrijpelijk.
maandag 15 januari 2018 om 20:39
Ja, echt.
maandag 15 januari 2018 om 20:42
Hier ook. Maar alleen fijn als ik alleen slaap. Want de 'pasvorm' naast me is 2 keer zo diep als de mijne. Lig ik alsnog scheef met alle rugproblemen vandien
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 15 januari 2018 om 20:42
Stiekem gaat het over hoe ik mijn fijne dag fijn ga afsluiten: op mijn Tempurmatras!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 15 januari 2018 om 20:43
VervelendOudblond schreef: ↑15-01-2018 20:42Hier ook. Maar alleen fijn als ik alleen slaap. Want de 'pasvorm' naast me is 2 keer zo diep als de mijne. Lig ik alsnog scheef met alle rugproblemen vandienMaar in de winkel werd ons verzekerd dat dit echt niet ging gebeuren, nee ook niet als de een het dubbele weegt van de ander. Dure miskoop en ook nog met die schotelantennes eronder. Twee matrassen: dan lig ik er tussen. We overwegen om hoogslapers aan te schaffen zodat we niet in onze slaap naar elkaar toe schuiven.
![]()
maandag 15 januari 2018 om 20:43
Ik heb 2 matrassen en die leggen zo strak tegen elkaar (want gewoon recht) dat er niemand tussen ligt. En ik lig echt geregeld over 2 matrassen verspreid.Oudblond schreef: ↑15-01-2018 20:42Hier ook. Maar alleen fijn als ik alleen slaap. Want de 'pasvorm' naast me is 2 keer zo diep als de mijne. Lig ik alsnog scheef met alle rugproblemen vandienMaar in de winkel werd ons verzekerd dat dit echt niet ging gebeuren, nee ook niet als de een het dubbele weegt van de ander. Dure miskoop en ook nog met die schotelantennes eronder. Twee matrassen: dan lig ik er tussen. We overwegen om hoogslapers aan te schaffen zodat we niet in onze slaap naar elkaar toe schuiven.
![]()
maandag 15 januari 2018 om 20:44
Oudblond schreef: ↑15-01-2018 20:42Hier ook. Maar alleen fijn als ik alleen slaap. Want de 'pasvorm' naast me is 2 keer zo diep als de mijne. Lig ik alsnog scheef met alle rugproblemen vandienMaar in de winkel werd ons verzekerd dat dit echt niet ging gebeuren, nee ook niet als de een het dubbele weegt van de ander. Dure miskoop en ook nog met die schotelantennes eronder. Twee matrassen: dan lig ik er tussen. We overwegen om hoogslapers aan te schaffen zodat we niet in onze slaap naar elkaar toe schuiven.
![]()
Wij hebben er geen last van, en toch een redelijk gewichtsverschil. Wel een ombouw die de matrassen strak tegen elkaar duwt
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 15 januari 2018 om 20:45
ah vandaar, vond het al raar staan.QueenArachnia schreef: ↑15-01-2018 20:44Dat gaat over een ander topic waar TO intussen op gereageerd heeft en wordt aangehaald als voorbeeld.![]()
maandag 15 januari 2018 om 20:46
Krijgen we hier niet voor elkaar. Op een of andere manier ga ik in mijn slaap op mijn zij naar hem toe kruipen en boort mijn heup zich tussen de matrassen. Ik ben dan ook nogal knokig en smal zullewemaarzegge.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras