Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
18-01-2018 13:45
Hier wordt het inmiddels een stuk rustiger (grens Duitsland in Overijssel). De dakpannen zitten nog :yes:
Ja hier ook, ook die regio.
Ik moest een eind rijden. Kon het niet uitstellen wegens een ziekenhuisafspraak. Maar man wat was dat eng! 3 gekantelde vrachtwagens en een geschaarde aanhanger op de snelweg. En op 15 hoog wiegt het gebouw. Gelukkig neemt het nu af. Jammer van de drie geknakte bomen op het grasveld.
Inkie ik hoop dat je gewoon kan vertrekken. Maar meestal duurt het wel even voor de vluchten weer op tijd gaan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
yasmijn schreef:
18-01-2018 13:51
Ja hier ook, ook die regio.
Gelukkig maar. Onze nokpannen liggen nog niet vast :$
Don't waste your time or time will waste you.
geen treinen en schiphol parkeerplaatsen vol
Ik ben er helemaal klaar mee. (6)

NS die geen idee heeft wanneer ze weer rijden.
_Inkie_ schreef:
18-01-2018 16:08

Gatverdamme Ink, dat is niet leuk @(
Mooi man,deze:

en diegene die hier een punt over maken zijn verzuurde puntslijpers ..

:rofl:
Ja die kwam ik ook al tegen :D . Die man zit zeker omhoog met een punt die nodig geslepen moet worden.
_Inkie_ schreef:
18-01-2018 16:08

#stormpoolen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een parkeerplaats gevonden hoor en gereserveerd. Hup in de auto.
:bye:
Veel plezier, Ink, ik hoop dat alles vlot verloopt!
Life is short. Eat dessert first.
KyloRen schreef:
18-01-2018 16:16
Nog even en ik kan je straks joinen :hello: Trakteer je dan op Starbucks? :proud:
Is goed, ik ga nu niet meer met Utrecht.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Hier rijdt nog niets, volgens de app pas vanaf 17.30 uur. Ik zit al vanaf 11.00 uur vast. Gelukkig heb ik mijn e-reader mee.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
tbl1966 schreef:
18-01-2018 16:43
Hier rijdt nog niets, volgens de app pas vanaf 17.30 uur. Ik zit al vanaf 11.00 uur vast. Gelukkig heb ik mijn e-reader mee.
#stormpoolen al geprobeerd?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
17-01-2018 19:50
Oh was dat in november 2005? Volgens mij was er toen niet eens een weeralarm gegeven. Men wil graag dat alles maakbaar is maar dat is niet zo en gelukkig maar.

Binnenkort zal er wel een overzicht komen of vandaag een record werd verbroken in de TOP 10 van zwaarste stormen sinds 1900. Op de site van het KNMI staat wel zoiets. Ik geloof dat de kliko van een van de buren is gaan rijden. Zelf rijdende kliko.

EDIT: Hier komt de storm bij. https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimat ... zwarestorm
Dat is lullig. Als je op de kolom windstoten klikt dan komt 1944 bovenaan te staan met windkracht 12.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 18-01-2018 17:02
Reden: edit
30.61% gewijzigd
tbl1966 schreef:
18-01-2018 16:43
O wow, zit je daar nog? Kan niemand je komen halen?
Gelukkig heb je wel taart, dus je zal niet verhongeren. :biggrin:
Nouschi schreef:
18-01-2018 16:44
#stormpoolen al geprobeerd?
Nee, wilde ik wel doen, maar mijn dochter is in Amsterdam op school dus ik wacht nu op haar. Dan gaan we wat eten en daarna richting huis.
doornroosje9 schreef:
18-01-2018 17:00
O wow, zit je daar nog? Kan niemand je komen halen?
Situatie op de weg is ook niet zo prettig, vanmiddag waaide het echt hard en nu zijn er veel files. Dus wacht gezellig op mijn dochter 😉
doornroosje9 schreef:
18-01-2018 17:01
Gelukkig heb je wel taart, dus je zal niet verhongeren. :biggrin:
Inderdaad, hoewel de Starbucks het denk ik niet waardeert als ik mijn eigen carrotcake ga zitten op eten 😂😂
Mijn man zit zometeen vast, in Apeldoorn. Is op zich niet zo ver weg, maar 18 km lopen langs een provinciale weg is ook geen pretje. En nou wil ik best de buurman vragen hem op te halen, maar die sukkel van een man van mij belt maar niet terug. En ik stuur buurman ook niet zomaar op de bonnefooi naar Apeldoorn, want het is hier overal een zooitje onderweg en ik vrees dat ie een uur onderweg gaat zijn.
tbl1966 schreef:
18-01-2018 17:06
Inderdaad, hoewel de Starbucks het denk ik niet waardeert als ik mijn eigen carrotcake ga zitten op eten 😂😂
Je hoeft toch niet perse aan een tafeltje te zitten om een taart te verorberen? Gewoon ergens in de stationshal op de vloer neerploffen, taart naar binnen werken, en dan bij Starbucks naar binnen voor een toetje.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 17:12
1.49% gewijzigd
Wijzigen muts, niet quoten!
Het kan ook wel heel verbroederend werken, zo'n storm. Een jaar of vijftien geleden zat ik met man en kind vast op Hoog Catharijne, en ik had toevallig een heleboel luiers bij me want we hadden net de caravan leeggehaald voor de winter. Dus ik zo'n luier weggegeven aan een ander kindje dat daar hard aan toe was zo te ruiken, en even later kwam er een hele blije moeder bij ons aangewandeld met een hamburger van de Mac, voor dochter. Het was dochters allereerste maccie, ze was net anderhalf :rofl:

De rest van mijn luiers heb ik diezelfde avond nog weggegeven aan het Rode Kruis, in de RAI waar we uiteindelijk de nacht doorgebracht hebben. Was wel een leuke gedachte dat al die kindertjes daar rondliepen in mijn luiers :D
KyloRen schreef:
18-01-2018 17:17
:flirting:
Al een idee voor avondeten? ;-D
Nee, nog niet. We kijken wel wat we lekker vinden. Papa weet het al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven