Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb sterk het idee dat ik dat verhaal hier al eens eerder ben tegengekomen.
Head schreef:
18-01-2018 10:38
Ik heb sterk het idee dat ik dat verhaal hier al eens eerder ben tegengekomen.
Alle relaties lijken op elkaar op relatiepijler :proud:
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
18-01-2018 10:39
Alle relaties lijken op elkaar op relatiepijler :proud:
:rofl:
Alles komt goed, alleen de rest niet
8102 schreef:
18-01-2018 10:39
Alle relaties lijken op elkaar op relatiepijler :proud:

Nah, maar deze man is dan weer geen narcist. Tenminste, nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Head schreef:
18-01-2018 10:43
Nah, maar deze man is dan weer geen narcist. Tenminste, nog niet.
O maar dat komt nog.
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
18-01-2018 10:45
O maar dat komt nog.

En dan blijkt SImon een borderliner en is gelijk duidelijk hoe e.e.a heeft kunnen gebeuren. Want tegen die combi kun je als gezellige echtgenote natuurlijk nooit op. :"-(
Ik woon 6 hoog en achter bij mijn flat staan allemaal eikenbomen. Met die wind zwiepen de taken (en stam) dat het een lieve lust is. Word er een beetje zeeziek van. :sick:
Head schreef:
18-01-2018 10:49
Ik woon 6 hoog en achter bij mijn flat staan allemaal eikenbomen. Met die wind zwiepen de taken (en stam) dat het een lieve lust is. Word er een beetje zeeziek van. :sick:
Doe je lekker de gordijnen dicht :D
Hier gaat het ook behoorlijk tekeer. Ik vrees dat ik zometeen de schutting van de buren voorbij zie vliegen, dat ding wappert als een gek. En de waterleiding is blijkbaar ook weggewaaid :D

Oh, en ik hoor net dat het hele treinverkeer plat gaat :O
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2018 11:04


Oh, en ik hoor net dat het hele treinverkeer plat gaat :O
Ja dat lees ik ook net
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gestrand op A'dam centraal :-? Op last van ProRail rijden er in elk geval tot vanmiddag 2 uur geen treinen meer. Balen, heb vanmiddag een afscheid van een aantal collega's.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
tbl1966 schreef:
18-01-2018 11:15
Ik ben gestrand op A'dam centraal :-? Op last van ProRail rijden er in elk geval tot vanmiddag 2 uur geen treinen meer. Balen, heb vanmiddag een afscheid van een aantal collega's.
Waardeloos
Alle reacties Link kopieren
tbl1966 schreef:
18-01-2018 11:15
Ik ben gestrand op A'dam centraal :-? Op last van ProRail rijden er in elk geval tot vanmiddag 2 uur geen treinen meer. Balen, heb vanmiddag een afscheid van een aantal collega's.
Ik las net dat heel het treinverkeer bij jullie plat ligt. Kan iemand je komen halen of moet je daar wachten?
Life is short. Eat dessert first.
Nou zeg ga je ook eens fijn een weekendje weg :frusty:
_Inkie_ schreef:
18-01-2018 11:20
Nou zeg ga je ook eens fijn een weekendje weg :frusty:
Dat is echt niet leuk voor je Inkie, zag dat er veel vluchten geannuleerd worden. Die van jou ook?
Bjort schreef:
18-01-2018 11:23
Dat is echt niet leuk voor je Inkie, zag dat er veel vluchten geannuleerd worden. Die van jou ook?
Nee we vliegen pas om 9 uur dus dan is het vast wel over. Maar ontspannen is het niet.
_Inkie_ schreef:
18-01-2018 11:27
Nee we vliegen pas om 9 uur dus dan is het vast wel over. Maar ontspannen is het niet.
Ik hoop het voor je. Het is alleen niet echt een leuk begin van je weekendje weg :|
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
18-01-2018 11:20
Ik las net dat heel het treinverkeer bij jullie plat ligt. Kan iemand je komen halen of moet je daar wachten?
Mijn man is thuis aan het werk. Dan moet hij met de auto naar A'dam komen. Is ook geen pretje met deze storm. Ik blijf maar zitten, ga straks lekker lunchen en dan vanmiddag weer verder. Ik heb nl. 3 taarten bij me voor het afscheid, dus ik moet erheen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ik heb nu al een stuk of 7 info berichten gekregen dat we geen 112 moeten bellen.

Na eentje weet ik het wel hoor.
_Inkie_ schreef:
18-01-2018 11:38
Ik heb nu al een stuk of 7 info berichten gekregen dat we geen 112 moeten bellen.

Na eentje weet ik het wel hoor.
Hier eentje maar.

Wel ondertussen 1 dakpan kwijt, maar een schutting van de buren rijker.
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 11:47

Wel ondertussen 1 dakpan kwijt, maar een schutting van de buren rijker.
Dat is een goeie ruil :D
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2018 11:01
Doe je lekker de gordijnen dicht :D
zit nu in mijn werkkamer en daar heb ik inderdaad ondoorzichtige gordijnen. Beter!
_Inkie_ schreef:
18-01-2018 11:20
Nou zeg ga je ook eens fijn een weekendje weg :frusty:

Hopelijk is alles op tijd opgelost!
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2018 11:51
Dat is een goeie ruil :D
Dit!. Een schutting is vast meer waard dan een dakpan :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt het inmiddels een stuk rustiger (grens Duitsland in Overijssel). De dakpannen zitten nog :yes:
Don't waste your time or time will waste you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven