Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Xen, tnx vr de tip. Heb geswitched. Maar vind het leuker als het programma verder is gevorderd...

In het begin volg ik het nie zo...
Oh ja, even juffenpraat: ik heb vandaag mn kinderen weer opgemeten. Ik heb het in aug en nov gedaan en nu dus weer. Ik weet niet wat sommige kinderen te eten krijgen, maar er is er 1 dus wel 6 cm gegroeid in 3 maanden!
@Xen: Leuk he? Volgens mij houden we wel van dezelfde programma's..

@Pop; Je zou dat gewoon kunnen smsen????

Ben je er gelijk klaar mee....
Vroege groeispurt heet dat )

Tsja....al dat gemanipuleerd eten van tegenwoordig
[quote]pop1980 schreef op 24 februari 2009 @ 20:44:

TP, ik had laatst als inspiratiekaart:

Voor sommige problemen is de oplossing simpelweg wachten.

Pop, geldt bovenstaande niet voor

ik-weet-niet-wat-ik-nu-moet-doen-ontvangen-smsjes
Ja wuzz, lijkt mij de perfecte oplossing!!!!
Hi meiden, ik heb net ook de knoop doorgehakt! Ik was even op hyves en heb toch gespiekt en ja daar was het al een bericht van een nieuw meisje. Mijn maag draaide letterlijk 10 x in de rondte. Mijn beste vriendin heeft een sms naar hem gestuurd met de vraag of hij mijn spullen zo spoedig mogelijk naar mijn ouders wilde brengen. Hij is uit mijn telefoon gewist en hij en al zijn vrienden op mijn hyves. Hij heeft me gebeld met vanwaar de sms en hoe het zo kwam. Ik heb het hem uitgelegd dat ik er alleen maar mee bezig ben. Ik baalde dat hij me geen sms had gestuurd met fijne carnaval meid en ook me niet had gebeld om zijn nieuwe kat te gaan kijken en ja dat ik die tik van dat meisje had gelezen. Het voelde gewoon nu echt niet goed. Hij had hier alle begrip voor en het enige wat hij graag wilt is dat het weer beter met me gaat en ik weer wat gelukkiger gaat worden. Hij heeft niks met dat meisje en is er nu ook helemaal niet aan toe. Maar zo wil ik er nog niet in staan. De vriendschap is nu te geforceerd. hij stuurt me geen sms omdat hij bang is om mij van slag te maken. Mocht ik vragen hebben kan ik hem altijd mailen en als ik weer contact weer wil hebben kan ik het hem ook zo laten weten. Als ik weer een vriendschap wil hebben wil ik hem ook alles gunnen en dat kan ik dus nog niet. Hij wil ook alleen maar het beste voor me en hoopt dat we na een tijd weer een goed contact kunnen met me kunnen opbouwen. Ook aangegeven dat ik bang was dat hij die dingen van geen relatie willen hebben alleen tegen me zegt om me niet te kwetsen. Dit was niet het geval maar gewoon omdat hij me een mooi mens vind. Deze deur moet nu echt dicht voor mij. Ik hou mezelf alleen maar dingen voor en ik kom er niet los van. Wel fijn dat we er zo over hebben gesproken met elkaar en dat ik nu een besluit heb genomen. Morgen weer voor het eerst werken. Kijken wat me dat gaat brengen en hoelang ik nog mag zitten daar of dat er al een ontslag vergunning voor me is aangevraagd.

To xenia: top van die koren en die kussens you go girl!

To TP: Het geeft je wel wat meer rust die beslissing denk ik.

To indi: Hoe gaat het met het daten?

To vleer: Ik leer veel van je opmerkingen thnx!

Q: heerlijk jouw duidelijke taal!

To de rest: sorry mijn geheugen is nu niet zo heel goed! Ik ga er beter op letten!!
Scorpia: een hele dikke Het is nu heel erg vervelend, maar je gaat je hierdoor echt beter voelen..lijkt nu misschien nog wat onwerkelijk!

Ik ben niet echt serieus bezig met daten..op dit moment heb ik er echt helemaal geen zin in..hoop eigenlijk nog steeds gewoon een leuke man tegen het lijf te lopen
Scorp.. Dikke knuffel ..
Scorpia... goed van je dat je zo eerlijk tegen hem bent geweest! Knuf voor je meid!
Thnx Indi!! Ja ik hoop het ook! Dat is toch wel het leukste vind ik om iemand zo te ontmoeten. Moet helemaal goed gaan komen met ons!!
Scorpia, wat sterk!! En wellicht zul je terugval momenten hebben maar je bent goed op weg!!

Ieder individu is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen leven, ongeacht welke keuzes anderen naar jou toe maken. Gelukkig woon je in een land dat je als vrouw zelf mag bepalen wat er wel of niet in je leven gebeurd. Klinkt nu heel dramatisch maar laten we dat niet onderschatten en goed gebruik ervan maken in onze keuzes op zoek naar geluk.

Ik lijk wel een of ander zweverige trut. What-evah.

Weet je het kost ballen om zo autokritisch te zijn om toe te geven dat je nog niet kan en dan ook ermee kappen. Niemand voor de gek houden. Jullie verwachtingen van de vriendschap komen nu niet overeen en daar wordt niemand happy van. Hij gaat vinden dat je zeurt en jij gaat vinden dat hij gevoelloos is, allebei is waar en tegelijk niet waar afhankelijk van de perceptie dus....

Wat de reden ook is, feit is dat hij nu met jou geen relatie kan of wilt hebben....

Trouwens, je hebt niet meer? verteld over ene sollicitatie die je had gehad. Ik begrijp dat het dus ruk is met je huidige baan...

Hou je taai meiss,

Sunshine here for you
Dank jullie wel meiden!!
Scorpia: knuf voor jou! jammer dat je op deze manier de vriendschap moest verbreken (waarom smste je hemzelf niet trouwens?), maar als dit beter voor je voelt is dit de 1e stap op weg naar 'herstel' zeg maar. Veel sterkte hoor! en wat zonnestraaltjes

Vanmiddag liep mijn collega, 46 en 2 jaar gescheiden nu, van AH naar kantoor (loopje van 2 minuten) en kwam er een man naast haar lopen die even verderop werkte. Vroeg of ze zin om samen op te lopen. Hadden leuk gesprek, wel heel kort, en hij zag waar ze naar binnenging.

Eerste x dat ik haar hoor zeggen dat t een leuke man was (ze is nogal beschadigd door haar ex en heeft nooit weer man aangekeken).

heb gevoel dat dit vervolg gaat krijgen (zij niet hoor, maar ik wel). whoehaaaaa

zo kan het dus ook! Ik loop dat stukje ook dagelijks trouwens :-)
Goh..ik moet toch even slikken van mijn eigen berichtje..Nog niet zo lang geleden zat ik in hetzelfde schuitje, Scorpia..

Ik heb ook de beslissing genomen het contact te verbreken. Nu heb ik het daar soms nog moeilijk mee en zoek ik het contact weer op. Dat levert eigenlijk alleen maar verdriet en ellende op..voor mij dus voorlopig ook geen contact!

Het is een hele sterke keuze van je en je komt er ook sterker uit. Je zult trots zijn op jezelf...dat kan ik namelijk nu ook steeds meer over mezelf zeggen!

Hi Wuzz wat je zegt klopt helemaal. nu weer verder en leren voor andere mensen open te gaan staan. Een lastig iets want mijn vertrouwen is is vaak ver te zoeken dus een goed en nieuw leer proces denk ik dan maar weer!

Betreft de sollicitatie. Ze gaan kijken of ik daar mag gaan werken. Eerst een half jaar, mocht het gaan klikken dan willen ze me houden. Mocht het niet zo zijn dan willen ze kijken dat ik terug kan bij mijn huidige werkgever. Ik kreeg vandaag een sms van die werkgever dat het pas dan vanaf 1 mei zal gaan. Het is dus allemaal nog vrij onzeker. Ik laat alles maar over me heen komen want ik heb het toch niet in de hand. Wel zenuwachtig dat ik morgen weer naar het werk moet.

Heb wel een taart gekocht om morgen mee te nemen om de spanning te breken. Dit ook tegen mijn werkgever gezegd.
Xen, dat is toch fantastisch..ik hoop dat het je ooit nog eens overkomt
Sucees morgen Scorpia, en wat een geweldig lief idee van je die taart!

Voelt wel als een stap naar een nieuw leven, oude schoenen weggegooid (qua ex en baan) en nu weer nieuwe. Hoop dat t allemaal goed gaat morgen, vast wel!
To Xenia: Ik durfde dat smsje niet te sturen omdat ik op dat moment te emotioneel was en ik er rare dingen in ga zetten. Ook omdat ik het stom vond omdat hij recht heeft op zijn eigen leven en ik niet als een zielig iets wil overkomen. Echter had het wel beter geweest. Want nu ik alles eerlijk heb gezegd voelt het veel beter aan. Ik hoef me niet te schamen voor mijn gevoelens. En uiteindelijk is het gesprek gewoon goed geweest. eerlijkheid duurt het langst!

Mooi verhaal van je vriendin! Zou super zijn als er een leuk vervolg aan komt!
Vind het echt leuk voor haar, Indi. Ze is enige collega met wie ik prive ook wel eens wat doe. Hou nl. werk en prive liever gescheiden.

en heb altijd gedacht dat ze sneller aan de man is dan andere collega, die al 10 jaar geen mannenvlees heeft gezien en ondergetekende. Is gewoon een heel leuk mens en bijzondere verschijning met haar 185 en natural blond haar. Wel kletskous, dus zal haar ernstig toespreken als ze date ingaat :-)
Lief van je Xen!! Ik hoop ook dat er een date volgt!
Was het geen impulsieve actie van je dan Scorpia? of voel je je echt sterker nu?
Iemand bekend met de kroeg/club Orkz in grunn ?
Ik heb ook de knoop doorgehakt, wou het liever door de telefoon doen, maar hij nam niet op. Daarna sms gestuurd;

......, ik vind het gezellig met je, maar het lijkt me niet verstandig om op deze voet verder te gaan...
Nee het is niet iets impulsiefs geweest. Ik ben er teveel mee bezig mee in mijn hoofd. En toen ik het berichtje zag van het meisje besefte ik dat het me alleen maar pijn deed. Ik kom zo niet verder en ik moet ook door. het helpt me niet dat ik mezelf in allerlei bochten ga wringen met mijn gevoel. Ik wil een vreindschap hebben dat ik hem alles gun en dat kan ik nu niet. Dat is niet eerlijk. Het voelt nu ook dat ik voor mezelf heb gekozen. Dat is ook wel fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven