Date ten einde?

22-01-2018 18:40 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag.

Ik heb 3 weken geleden een meisje leren kennen via internet. De afstand is ongeveer 100 km. Maar is voor beide geen probleem. We hebben eerst veel gechat. En we begonnen te bellen. En veel en lange gesprekken. 2 weken geleden hebben we onze eerste date gehad. Super gezellig. Samen gewandeld en ergens gegeten. Vervolgens een paar dagen later kwam ze zelf met het idee dat ze weer een date zou wille. Afgelopen zaterdag dus een date gehad. Samen gegeten en even op stap gegaan. Maar ik vind haar wel heel leuk. Nu wou ik haar een kus geven en dat wou ze dus nog niet. En nu is het contact opeens stukke minder. Heb ik nu m’n kansen verspeeld? Want de afgelopen weken zei ze zelf. Ik vind je wel
Echt superleuk... maar weet niet hoe ik het nu weer goed moet krijgen.

Jullie tips?

Mvg.
Stel een derde date voor. Misschien wil zij rustig aan doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Een kus op tweede date vind ik niet heel extreem hoor. Ik zou het bespreekbaar maken? Wat zijn jullie verwachtingen van elkaar?
Ook op vlak van intimiteit dus
Bel haar en vraag haar inderdaad of je voor haar te snel ging. Geef aan dat je haar leuk vind en dat zij het tempo mag bepalen.
Ik vind een kus op date twee ook niet bepaald extreem, maar ik vermoed dat bij iemand die dat wél vindt het bespreekbaar maken wellicht ook enorm afschrikt. Ik zou het nog twee dates aankijken. Wil ze dan nog steeds geen kus, dan zou je kunnen bespreken dat je het idee hebt dat ze geen relatie wil. Wacht nog even af en stel gewoon nog een date voor.
Ok. Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het allemaal raar persoonlijk. Ik heb nooit echt een date gehad. Al was dit mijn eerste. En die voelde toch goed. We waren samen op ons gemak. Geen zenuwen niks. Omdat we al veel gebeld hebben en onze denkwijzes precies hetzelfde zijn. Ook de kijk op het leven. Maar vanaf vandaag is ze toch wat anders als anders. En daar heb ik helaas weer moeite mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven