December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden

Voor velen van jullie is het al 'de gewoonste zaak' van de wereld, maar voor mij niet !!!!!!

Boyd zegt eindelijk: MAMMA

Ik kwam vanmiddag uit mijn werk en hoorde hem al door de ramen heen 'mamma' zeggen. Joepie, wat een ontvangst.

Vandaag zijn mijn schoonouders met Boyd en Eize naar de supermarkt gegaan om foto's te laten maken door de fotograaf. Boyd had absoluut geen zin om te lachen, maar toen opa hem kietelde, lachte hij heel even en toen heeft de fotograaf precies op het knopje gedrukt. Ze zijn samen ook op de foto gegaan, boyd en eize dus. En apart nog. Volgens oma zijn het leuke foto's geworden.

10 maart bekijken, ben benieuwd.

Woensdag met Boyd naar het CB. Ben benieuwd wat gewicht en lengte is. Volgens mij is hij net aan 12 kilo. En rond de 90 cm.

Nurse

Ben je lekker niet naast Yasmine blijven liggen toen ze sliep? Ik had het wel geweten hoor.

Kidon

De reden van je komst naar Nederland is shit, maar wel weer gezellie dat je hier vaak bent.

Ik draag geen hoge hakken om te compenseren, die 5cm erbij die zie je dan toch niet. Draag jij ze wel dan? Zelf zie ik het grote verschil niet, maar als ik een foto van ons 2-en zie, tja dan is de werkelijkheid wel anders. Als Nils zijn arm optilt, dan pas ik precies onder zijn oksel.

Boyd is in zijn gezicht wat voller geworden. Een paar maanden terug had hij een heel smal en lang gezichtje, ik denk dat hij toen even een groeispurt had. Nu even niet meer, waardoor hij een voller gezicht weer krijgt. (hij eet echt niet meer dan voorheen)

Woon je momenteel in het Noorden van NH?

Lekker ook dat Dylan nog zo lang middagslaapt. Boyd ook, kom je echt nog even aan de dingen toe.

Mette

Ik heb de documentaire over de premature kindjes ook een gedeelte gekeken gisteren. Ik heb wel een potje gejankt bij

1 scene. Ik jank nooit bij een programma, maar deze was echt heftig.

Marloes

heb je de cakejes met de hete lucht oven gedaan? vaak is alleen boven en onder warmte beter voor cake.

Tinus

Ja, toch uitleggen van die nickname, daarom was die smiley er ook bij. Maar ik vond het wel grappig dat ik toch gespot was.

Ik zie zelf niet zoveel in Boyd en Eize van elkaar. Maar de buitenwereld ziet het vaak wel. Altijd leuk om te horen.

Eize is ook een lekker beertje, maar toch zit hij met de groei net onder het gemiddelde lijntje.

Bij de kapsalon ging het altijd wel met Boyd. Maar mijn buurvrouw is thuiskapster en door haar laat ik het nu doen (kost 6 euro, bij de kapper betaal ik het dubbele). Ook in de kinderstoel, dvd aan en knippen. Grappige is dat Boyd ook doodstil zit. Zelfs als ze bij de oren moet knippen is hij niet bang en zit doodstil. Of als ze zijn hoofd buigt, blijft hij gewoon zo netjes buigen. Voorbeeldig he?

En als Boyd 2 minuten in de auto heeft geslapen, hoef ik hem daarna echt niet meer in bed te doen, want dan slaapt hij gewoon niet meer. Afgelopen zaterdag ook, 10 minuten in de auto en daarna maar keten en praten in bed. Het was mooi weer, dus er maar weer uit gehaald en gaan wandelen.

Even een paar foto's die ik niet kan onthouden hoor. Kom later wel weer sociaal doen :-) Nu naar bed !!

Gister met 30 weken

Carnaval:

Truste !!
Even een vraag voor Sannie, Mette (en andere die handig zijn met de naaimachine).

Ik ben last minute bezig een clownspak (tuinbroek) in elkaar te flansen voor Justin z'n verjaardag zondag.

Nou heb ik ooit een blauwe maandag naailes gehad, maar echt handig ben ik er nog steeds niet mee.

Nou is 1 van de dingen die ik natuurlijk geleerd heb doorslaan...echt een pokkeklus. Nou weet ik dat niet iedereen dat doet, maar ik vraag me af, hoe krijg je het dan toch een beetje fatsoenlijk in elkaar? Of doen jullie wel braaf doorslaan en kom ik er dus gewoon niet onderuit?

Amber kan trouwens sinds het weekend fietsen en het liefst zit ze er heel de dag op!!!

Joni, knap hoor eindelijk MAMA!!!

Joni; wat goed!! Heerlijk gevoel hé?!

Marloes; ik zou het wel doen, anders is straks zonde van je werk. Maak je een foto als het pak af is? Hoe is het trouwens met je man z'n knie?

Wat voor fiets heeft Amber?

Flodder; mooi buikkie! Wat een leuke foto! Die voetjes van Floortje maken de foto echt uber-cute! Wat zagen ze er mooi uit!

Tinus; ach gos, weer in het ziekenhuis? Weer dezelfde klachten?

Vandaag met Noof geknutseld met Noof voor m'n moeder, ze past morgen voor het laatst op. Morgen heb ik verlof en na m'n verlof gaan de Moppies naar het kdv.

Vanavond nog even m'n overdracht voor het werk uitgewerkt op de computer, morgen nog veel doen op het werk, en dan VERLOF!
Even snel: willen jullie even reageren op HM?
Jeetje Mette: wat gaat dat toch weer snel... nu alweer verlof (voor mij dan) en drie keer raden wat ik vandaag eens in huis heb gehaald... yoki drink perzik-banaan... wij drinken Mettepies hier

A1mee: Ik zat net eens even te lummelen op het forum... kom ik een berichtje tegen van jou uit mei 2006... verhaal dat je toen vriend ook heel lang geen kinderen wilde maar dat je nu dan zwanger was
Jippieeee, goed hoor, Joni, ein-de-lijk Mamma!

Nou *mopperdemopper* Aimee zegt sinds vanmorgen daddy. Muts. Leah zei dat ook al eeuwen voordat ze mammy zei.

Leah is trouwens thuis vandaag, met Vent. Ze heeft de halve nacht liggen blaffen als een zeehond, was doodmoe en shagrijnig vanmorgen. Hij had ook niet zo'n werkzin, dus ze zijn samen thuis gebleven.

Leah is trouwens on-wiiiiijs aan het puberen momenteel. Jeminee een gemiddelde 15 jarige is er niets bij, de pruillip, de kwaaie ogen, alles is NO. Tel daar nog hier en daar een onvervalsde driftbui bij op en het plaatje is compleet. 't Is een fase 't is een fase 't is een fase 't is een fase 't is een fase 't is een fase 't is een fase 't is een fase 't is een fase 't is een fase 't is een fase.........

Tinus, hè wat vervelend zeg, van je opa. De mijne gaat ook niet lekker trouwens, heeft nu weer jicht. 't Is altijd wel wat met opa en oma momenteel. In april zijn ze 60 (!) jaar getrouwd, dan geven ze een feessie, wij gaan ook.

Yay, Mette, bijna verlof, lekker man!!

Floddertje, wat een superleuke foto's!!

Oh, ik heb momenteel de 24-uursmonitor om, om mijn bloeddruk te meten. Elke 30 minuten, letterlijk nu trouwens, wordt mijn arm fijngeknepen. Ben benieuwd wat het resultaat gaat worden.
Gatverdamme Yora!! Mettepies. Eeew.
Ach blijkbaar heeft het toch gewerkt als reclame....

Ik ga vrijdag voor het eerst met Yora naar de kapper...

Kapper zit bij mij in de straat...

Ga vanavond eens een foto van mn telefoon halen van Yora met haar pop in de buggy... heuuul skattig.

Nu geef ik mezelf even een SCHOP onder mn kont!
Tinus, sneu van je opa...hoe gaat het nu?

Lekker dat het knippen zo wel goed ging!

Floddertje, lekker buikkie al!

leuke foto van de kids!

Mette, hmm er zit dus niks anders op...als het wat wordt krijg je er een foto van te zien!

Met H z'n knie gaat het wel goed, hij moet alleen nog wel rustig aan doen anders is hij nog wel snel moe, duizelig enzo van dat lek, dus hij werkt nu halve dagen.

Amber fietst op een driewieler met plastic wielen.

Vindt je moeder zeker wel moeilijk dat het vandaag de laatste keer is...maar jij hebt straks lekker VERLOF!!

Yora, GETVER!

Ben benieuwd naar de foto!

Ainne, hier is Justin vooral aan het puberen pff...

Fijn he zo'n bloeddrukmeter...

Ik ga morgen met Justin naar het circus van Moskou, ben benieuwd!
YIEHOEEE VERLOF!!

Dit wilde ik even kwijt

Nu jassen aan en op naar de Mac, vieren dat ik verlof heb!
wat vliegt de tijd, jij ook alweer verlog Mette, trouwens wel weer fiit??

uhhh, marloes, wat is doorslaan.. ik heb nooit naailes gehad, dus ken de termen niet.. is dat dat je niet alleen de naad stikt, maar ook nog de naad aan de binnenkant afwerkt? dat doe ik wel altijd..

ainnee, hopelijk vallen de uitslagen van de 24 uursmeting mee.. sterkte met je arm...

zo carnaval weer voorbij, eindelijk weer het normale leven...
Nu al een paar nachten gehad dat Eize maar 1x wakker wordt. Ik geef hem dan wel fles nog. Over een tijdje maar eens kijken of we dat weer kunnen veranderen. Niet alles tegelijk.

Wel lekker hoor, er 'maar' 1x per nacht uit te hoeven na een tijd

van 5 maanden lang wel 2-3x eruit. Blijkt dus toch dat Eize overdag niet genoeg dronk en dat 's nachts in alle rust aan het inhalen was.

Afbouwen BV gaat nog traag, borsten lopen nog wel steeds vol. Ben begonnen met gewone anticonceptiepil, dus nu zal het wel sneller gaan.

Flodder

Mooi buikie hoor. En ook al 30weken, wat gaat dat toch hard hoor.

Gezellige bekkies van je kinderen. Ze vinden het verkleden dus leuk.

Marloes

Heb ook op een blauwe maandag op naailes gezeten en zelfs nog een broek, rokje en giletje gemaakt. Doorslaan deden wij daar ook altijd. (dat is toch grofweg alvast de dingen vastzetten.) Als je grote steken zet, is het niet zoveel werk.

Mette

Ook al weer verlof, wat vliegt de tijd toch !
Net thuis van een hele dag caravallen, was geweldig-fantastisch-leuk geweest!!

We hadden oppas geregeld voor ons Yasmine, Roxanne heeft heel de dag meegefeest

Mette, YAHOE! Verloffff! (= proosten met yogi )

Ohja, vandaag ook nog tussen de bedrijven door de liggings-echo gehad, de kleine ligt mooi met t koppie beneden, ruggetje links (zo ligt hij/zij al enige weken) verder geen bijzonderheden

Morgen kom ik wel weer socialer doen hoor, ga nu lekker CSI kijken.

Kusss!
Even snel een berichtje om te laten weten dat alles nog goed is hier hoor.....vandaag 38 weken zwanger! Hoop morgen iets meer tijd te hebben voor meekletsen hier!!! Was een drukke dag vandaag.... kidsfactory, ziekenhuis (vriendlief), opruimen @ thuis, noem maar op!

Ziekenhuis was goed nieuws (nou ja, voor zover dat kan met zo'n operatie) maar dat vertel ik morgen dan wel! Bij deze operatie kan ook meteen hapsnap gedaan worden, dus dat hebben we ook meteen geregeld! Hihihi!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Hallo meiden,

rustig hier, de laatste dagen. Maar dat maakt het makkelijker om te reageren nu ik zelf ook wat langer weg ben geweest (nou ja, niet weg, maar ik heb even mijn ogen ontzien). Met mijn ogen gaat het de goede kant op, ze prikken nog erg maar ik ben wel weer om aan te zien. Ben wel ook nog superverkouden geworden, gaat lekker dus

Mette, joepie verlof! En het is extra bijzonder omdat je daarna een hele nieuwe fase ingaat, met twee meiden kinderen naar het kdv! (haha, ik ga ervan uit dat er een meisje bij komt, komt denk ik doordat Nurse ook twee meiden heeft). ga je na je verlof dezelfde uren draaien, hoeveel is dat, 12 of 16 ofzo?

Ik heb jou trouwens nog niet zoveel over kamertjes en zo zien schrijven, hadden jullie nog een kamertje over voor het kleine moppie? En ledikantje gewoon doorgeschoven he.

Voel je de blaasontsteking niet meer? Die kuur moet wel af nog he.. Ik heb ooit eens nierbekkenontsteking gehad van een verwaarloosde blaasontsteking

Joni, kijk, nu is het wat rustiger hier en dan kun jij lekker je gang gaan. Wat TOP dat Boyd mama zei!!! Heerlijk als je kind je aanspreekt he. M roept z'n papa tegenwoordig wel eens bij zijn voornaam, en dat vind ik ook zoooo schattig. Is niet de bedoeling, maar ach, waarom ook niet. Als de verhoudingen maar duidelijk zijn.

Ik vind het niet zo gek dat de BV niet zo snel afgebouwd is hoor, uit mijn borsten komt ook nog steeds melk. Ik vraag me af of dat nog overgaat..haha. Lekker dat Eize nu 1x per nacht wakker wordt, dan weet je waar je aan toe bent. Ik vond 1x per nacht eruit gaan niet erg, het zijn juist de onvoorspelbare spooknachten waar je zo moe van wordt.

Marloes, succes met de tuinbroek, leuk als je zelf iets maakt. Kun je trots zijn! Ik heb in een breibui van twee weken een spencertje en een sjaal voor M gemaakt, maar daar is het bij gebleven. O, en Justin is dus jarig zondag! Wordt hij al 6??! Verreweg de oudste hier geloof ik?

Flodder, leuke foto's van leuke kinderen! Mooie buik ook.. super.

Kidon, hee wat een lappen tekst. En nee, ik vier geen carnaval

ik woon in het noorden. Vindt Dylan het leuk op het kdv? Hoe vaak gaat hij, en kon je snel ene plek krijgen? Werk je hier in NL wat door aan de administratieve klussen van de zaak?

Oef, petje af met hoe je het allemaal doet met drie kinderen.. veel succes en ik hoop dat je af en toe lekker bij kan tanken.

Nurse, feestbeest, wat heb je het toch weer druk met heen-en-weer-vliegen Ga je toch eens zwanger gedragen mens

Tinus, ook gewoon aan het werk? Die foto in de kampioen heb ik ook gezien, grappig: ik dacht juist meteen aan een uitvinding van een vader! (voor de anderen: het waren twee maxicosi's met baby's erin, met een voedingskussen op hun schoot waarop een flesje lag, zodat ze zelf konden drinken).

Ach, je arme opa.. als mensen ouder zijn gaat herstel langzaam, of ze krijgen nieuwe kwalen erbij in het ziekenhuis.. beterschap voor hem.

Knorretje, het wordt heel serieus he, je bent bijna uitgerekend! Succes met alles, hopelijk is de verbouwingszooi nu bijna weg. O, ik lees net dat vriend weer naar het ZH is geweest, was dat voor de uitslag van de scan ofzo? En wordt dan nu de operatie ingepland?

Ainne, heb je ook last van je arm door die meter, een beurse plek ofzo?

ha die Yora, ik ben a.s. zaterdag in jouw woonplaats! miniminimeeting? Ik ga met twee van mijn zusjes naar het museum en lekker shoppen daarna. Als ik die afspraak niet al had, had ik denk ik wel geregeld dat ik met M naar Tinus kon gaan, het lijkt me heel leuk om jullie eens te ontmoeten. Tinus' stad is wel heel ver weg van hier, 3 uur rijden ofzo.

Nou, ga even verder kijken op het forum. Zag op HM ook een namentopic, leuk! Daar kan ik tzt ook wel eens een vraag stellen.

Welterusten!
Yora heeft vandaag voor het eerst op de wc geplast... poepen deed ze al wel maar vandaag was daar dan de eerste plas... Ik ben echt helemaal gelukkig met die wcverkleiner... Dat gaat veel beter dan dat stomme potje... en het doortrekken vindt ze interessant...

Knor... bij jullie gaat er dus ook geen derde komen? Ik verbaas me er toch stiekem elke keer weer een beetje over.. dat zoveel mensen hier dat laten doen... Niet naar naar jullie toe hoor... maar het is zo onomkeerbaar zeg maar...

Nurse: Leuk dat het carnevallen leuk was... en dat Roxanne al mee is geweest hahaha

Joni: Jammer dat je gaat stoppen met de borstvoeding... maar wel langer volgehouden dan met Boyd toch?

Ik vind Eize een beetje lijken op de foto's van Roxanne van toen (tenminste zoals ik die foto's onthouden heb...) Ik zie weinig gelijkenis met Boyd.

Joh ik dacht dat Boyd allang mama zei

Falcon: ik vroeg me al af hoe het met je ogen ging... Welk museum ga je? En leuk hoor zo'n minimeeting ;)

En 'met 2 van mijn zusjes' klinkt alsof je een hele berg andere zusjes nog over hebt?

Mette: Leuk hoor naar de Mac om het te vieren... wil ik binnenkort ook eens doen met Yora... eens kijken wat wij te vieren hebben dan... ja! ik weet wat! wij gaan vieren dat het vrijdag weekend is

Ik was eergisteren trouwens best boos op Yora.... ze was in mijn slaapkamer en als ze daar iets stiekems wil gaan doen doet ze de deur dicht (weet dat het niet mag, maar ik doe het lekker toch, en met de deur dicht val ik vast niet op manier)

Had ze een paar stroken behang van mijn muur getrokken... niet zo heel lang geleden had ik dat helemaal zelluf behangen dus ik was er niet zo blij mee... heb het maar teruggeplakt met mijn prittstift...

en ze had de pedaalemmer uit de huiskamer gehaald en in de slaapkamer gezet zodat ze daar op kon gaan staan om in mijn troepjes te snuffelen... halve tube dure troep (die ik eigenlijk nooit gebruik maar wat ik tóch niet leuk vond) leeggeknepen...

Ik heb vorige week dit boek gekocht voor Yora... groot succes...

onder de douche (ja, daar heb ik slimme ingevingen) bedacht ik dat Mette wel eens over het babykamertje heeft geschreven, dat Tris daar laminaat legde.. is zeker een beetje ondergesneeuwd onder het geweld van Knorretjes verbouwing.

Yora, ja, ik heb 3 zusjes en als ik dan schrijf 'ik ga met mijn zusjes'dan ben ik niet correct, haha. dat komt denk ik doordat ik een boek aan he tschrijven ben waarin elke zin zo moet worden afgewogen.. ik heb dus 1 broertje en 3 zusjes.

We gaan naar het Teylers, want m'n ene zusje is geïnteresseerd in de tentoonstelling over 'mensententoonstellingen' die daar loopt, ivm haar studie. Ze vertrekt in mei weer naar Mexico trouwens!! Vind ik niet zo leuk, maar ze komt in dec. weer terug.

Dat boek ziet er leuk (getekend) uit. ik vind het altijd belangrijk dat ik de tekeningen ook mooi vind. Hier is 'Ik zou wel een kindje lusten' over een krokodilletje favoriet (na Dikkie Dik). Erg grappig maar niet zo mooi getekend.

Wat een boef is Yora!! maar wel slim dat ze dat bedenkt! M komt niet verder dan de boeken steeds maar weer naar achter duwen (zucht) en soms hagelslag ofzo pakken.
Ik denk dat ik ook maar een bankje voor Yora moet gaan kopen want ik vond haar laatst zo voor de tv:

en mevrouw lag zo te bellen:

en Yora met haar buggy:

Falcon:

Ik dacht al dat je naar het Teylers museum ging... leuk!

Yora scheurt dan ook meteen het hele pakje hagelslag open of draait de pastapot openen.
Yora

wat een ontzettend leuke foto's van Yora op je hyves! Hahahaha! Die ene voor de tv! Geweldig!

En dat boek ziet er leuk uit! Joeri is gek op boeken, nog steeds! Bij hem is er geen favoriet, de ene week pakt hij meer het ene boek en de andere week het andere.

Ikz ou ook Best Boos zijn als Joeri het behang eraf zou trekken! Grrr..!!! Zeker als je er zelf je best op hebt gedaan! Lang leve de prittstiften!!!

Enneh, ik denk dat het hier ook wel weer een keertje Mactijd wordt! Wat zullen wij gaan vieren??? Hmm....ik bedenk wel wat!

En op de wc geplast, goehoed! Joeri heeft absoluut geen belangstelling meer voor potje of wc...komt wel weer denk ik dan. Gister maar weer 3 pakken luiers gekocht...

Ben benieuwd hoe het bij de kapper gaat!

Falcon

bevalt je nieuwe baan nog steeds?

Je hebt gelijk, Mette had inderdaad geschreven dat Tris laminaat had gelegd en op haar hyves zie je hem in actie met schilderen. En ja, sorry sorry sorry voor het vele schrijven over onze verbouwing...maar we zijn bijna klaar!!!! Mijn vader gaat een dezer dagen aan de slag met het hanggedeelte voor de inloopkast en mijn moeder gaat als een spoeer aan de slag met schilderen!!! Ohja, en mijn vader ging vandaag de rails ophangen voor smurfin haar gordijnen...

Ben toch zo benieuwd hoe alles bij elkaar gaat staan!!! Ik zal proberen vandaag wat foto's te maken en te posten voor de laatste update...

Jammer dat je zusje weer vertrekt naar Mexico in mei, maar wel een leuk vooruitzicht dat ze er in december weer is!!!

Joeri is ook gek op Dikkie Dik! We hebben al 3 boeken, de feestuitgave (met confettie op de voorzijde) en 2 van de Dirk.

Het is inderdaad rustig hier de laatste dagen, maar dat maakt het wel makkelijker om te reageren!

Fijn dat het beter gaat met je ogen, en ja, verkoudheid heerst hier ook weer....

Ja, ik was gister alweer 38 weken. Heb zelf nog niet het idee dat ze al zin heeft om te komen, kennelijk "voelt" ze aan dat haar kamer nog niet af is of dat het hier nog een puinhoopje

is...

Vriendliefs rontgenfoto's waren goed, het gaat "maar" om een vernauwing van 1 a 2 cm en dat kan aan elkaar gemaakt worden vermoedelijk zonder extra stukje huid. Blijft een heftige operatie, maar dit is wel weer een klein meevallertje en het zit op een gunstige plek. We moeten in ieder geval zo'n zitring lenen/kopen voor de eerste 3 weken, en hij ligt zeker 5 dagen in het ziekenhuis volgens de dok. Hij moet volgende week naar de anesthesist en het lab, daarna weer naar opname en dan hopen we een datum te weten. We gaan voor half april...

Hij staat in ieder geval al op de lijst.

Als jij zaterdag in de buurt van Yora bent ben je ook in mijn buurt! Yora en ik wonen denk ik 8 km van elkaar vandaan, toch Yora?

Nurse

feestbeest!!! En Roxanne ook al aangestoken met het feestbeestenvirus! Hahaha!

Een liggingsecho? Hoe dat zo? (had ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, jij hebt toch niets bijzonders?) Wel mooi dat je zoon (hihihi, maak ik ervan hoor!) zich zo aan de regels houdt door keurig te blijven liggen! Smurfin blijft wel keurig met het hoofdje naar beneden liggen, maar verder ligt ze dan weer met haar kontje links, dan weer rechts, soms middenvoor, geen peil op te trekken dus!

Joni

Fijn dat jullie nu al een paar nachten hebben gehad dat Eize maar 1 keer wakker werd 's nachts! Dat scheelt!

Balen dat het afbouwen iets minder makkelijk gaat als je zou willen... En eindelijk mama!!! Dat is een feestje waard! (Mac! Hahahaha!) Ben benieuwd naar het gewicht en de lengte van Boyd! En leuk dat je schoonouders foto's zijn laten maken!

Sannie

Tijd vliegt hè? Vinnikook!

Mette

Yeah!!!! Verlof, verlof, verlof!!! En nu lekker uitbuiken! hahaha! Wat heb je geknutseld met Noof voor je mammie?

Marloes

leuk, circus van Moskou! Ik kan niet wachten tot ik dat soort dingen met Joeri kan gaan doen!

Fijn dat het met H zijn knie goed gaat, alleen moet hij inderdaad wel rustig aan blijven doen, zeker met zo'n lek!! Wat goed dat Amber al kan fietsen!!! Vanwege de verbouwing heeft de driewieler van Joeri even op de gang gestaan, we hebben nu weer wat meer ruimte dus die kan ik wel weer tevoorschijn toveren, goed idee! Geen leuk pak meer gevonden voor Joeri, hij past zijn piratenpak nog. Ik had nog wel een clownspak willen kopen, maar in het dorp hebben we hier geen verkleedspullen geloof ik. Ik ga zo nog heel even kijken bij de intertoys, alleen is een kleine dus ik weet niet of ze iets hebben...

Wij hebben hier ook een combimagnetron, het belangrijkst is met cake dat je het heel luchtig slaat met de mixer. Wat ook een optie is zijn muffins, die mislukken nooit! (van dr oetker)

en zijn binnen een half uur klaar!

Ainne

hier ook zo'n peuterpuber... Niet luisteren, expres de andere kant oplopen als je hem roept, nee op alles, om gek van te worden! Gelukkig trekt hij er geen kwade gezichten bij, dat zou ik echt niet trekken nu!

Maar Joeri heeft gelukkig ook zijn lieve kanten, hij kan heel lief zingen, nu ook weer van Eyo,eyo, shoebiedoebiedabidee...(kabouter plop). (ik krijg nu net heel lief een houten hamburgertje, zegt ie: hier mammie, eten voor jou....*smelt*

Hoe is het nu met je arm? Beetje kunnen slapen? Ik zou gek worden!

Leah had dus een lekkere papadag? Hahaha! Ook al is ze chagerijnig en doodmoe, zal ze best een leuke dag hebben gehad met papa? En papa blij dat hij een reden had om niet te hoeven werken, hahaha!

Ach, wees blij dat Aimee papa zegt, als ze hem 's nachts roept zeg je gewoon dat ze om hem roept en niet om jou! En je draait je demonstratief weer om in je bed om verder te slapen!

Floddertje

wat een heerlijke foto's!!! Buik ziet er goed uit en je kids ook! Wat een heerlijke bekkies!!!

Tinus

Vervelend van je opa.... Relaxed he zo'n thuiskapper? Mijn schoonzusje knipt ons altijd en Joeri knipt ze ook. Heel relaxed en fijn, Joeri vindt het ook helemaal niet erg.

kidon

blijdorp was leuk dus! Ik ben er nog nooit geweest! Moet er van de zomer maar eens heen...

Welke koekjes??? Merk? Pak? Eigen recept?????

Tijdens het wegpuffen van de ween van Joeri heeft vriendlief nog een half uurtje geslapen, pas toen het wat heftiger werd werd hij uit zichzelf wakker, was heel relaxed...

Fijn hoor dat Dylan nog slaapt! Joeri dus niet elke dag meer helaas....

We hebben een commode en een kast van de kidsfactory vandaan, ik hoop vandaag even update foto's te kunnen maken, maar dan zijn ze nog ongeschilderd. Mijn moeder gaat ze vandaag en de komende dagen verven. Heel lichtrose (lijkt richting lila) en dan met knalroze accenten (zoals deurknopjes enzo)

Was het winkelen en het lunchen nog gezellig? Waar was je wezen shoppen?

Zo, nu maar ff posten, nieuws wat ik op HM postte is dus al algmeen bekend nu.....
Ik kreeg van Falcon op Hm al de vraag: zit je hier? Haha!

Maar ben wel aan het meelezen hier. Ik kom vanmiddag even uitgebreid langs (dan is de baas weg hihi...)
Goed zo!

Ik hoop vandaag meer tijd te hebben om te posten hier! Ik ga nu in ieder geval snel douchen, Joeri ligt in bed en is redelijk stil.... Nu maar even hopen dat hij wil gaan slapen, zou wel lekker zijn voor hem, hij heeft 38,1.....
Hey meiden, ik baal er van, maar ik krijg jullie echt niet bijgewerkt (haha... dat klinkt stom!)

Ik ben gewoon echt te druk met vanalles en nog wat (schilderen kast in de keuken, taarten bakken voor vrienden en familie en een poging doen om het huishouden te stroomlijnen). Ik mis jullie wel een beetje! Maaaaar misschien kom ik het over een paar dagen goed maken, dan gaat lief een tijdje op zakenreis en dan ben ik dus 's avonds alleen thuis, kan ik dan ongestoord even forummen... Het kost me alleen steeds meer dan een uur om bij te lezen en een reaktie te tikken en hoe stom dat ook klinkt, maar ik hèb geen uur! Ben al blij als ik een half uurtje even mijn mail kan zien...

In de gauwigheid wel wat leuke foto's gespot (haha, die Yora in dr poppenbuggy! En heel sketige carnaval-foto's van Flodder).

Heb nog wel wat te schrijven op HM dus daar ga ik ook nog even langs. Wilde alleen wel even kwijt dat ik aan jullie denk hoor.

Hoi lieverds,

Vanmorgen ben ik even in de stad geweest met m'n moeder. Heerlijk geshopt, een geboortepakje voor Mops, schoenen en een joggingbroek voor Noof, voedingsbh voor mezelf en een knappe pyama.

Lekker koffie gedronken met wat lekkers bij de Hema, zo gezellig gehad!

Noof ligt nu op apegapen, en ik ben het nieuws aan het volgen over het vliegtuig, heftig hoor.

Yora; whahaha, die foto voor de tv en die van het bellen is ook géweldig, wat een heerlijk grietje is het toch!

En wat goed van het plasje!

Falcon; Mops gaat in de babykamer en Noof krijgt een grote meidenkamer. We zijn nog druk met de laatste dingen bezig, hoop zo voor volgende week klaar te zijn.

Knor; haha, ons laminaatje valt in het niet bij jullie kluskwaliteiten! Heb je nog wat gekocht bij de KidsFactory?

Fijn dat het 'meeviel'. Lijkt me best heftige ingreep als hij 5 dagen moet blijven?

A1mee; he meis, je hoeft toch ook niet te reageren? Leuk dat je even langskomt! Hoe is het met je kinders?

Ik hou het hier even bij, ga weer op zoek naar de randomreader (kan m nog steeds niet vinden..)
Muffins in de oven ruiken lekker!!!!!!

Nog anderhalve minuut!!!!

Joeri slaapt!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven