Date probleem

23-01-2018 21:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik vind sinds kort iemand erg leuk. Er zijn echter een paar dingetjes die het nogal lastig maken.

Hij studeert de komende 3/4 jaar namelijk in het buitenland. Binnenkort komt ie weer even naar NL en gaan we ook afspreken. Hij woont echter zo'n twee en n half uur bij mij vandaan en wil graag blijven slapen (wat alleen maar leuk is natuurlijk. Ik woon echter nog bij mijn ouders thuis en ben bang ze dit te vragen. We hebben immers (nog) geen relatie en ze kennen hem ook niet. Ken hem vanuit een gezamenlijke vriendengroep, m'n ouders kennen m dus wel qua naam. Ze weten niet dat ik hem leuk vind en m'n vader kan nogal streng zijn.

Anyways, hoe zouden jullie omgaan met deze situatie: voorstellen als gewoon een vriend die geen zin heeft om weer 2,5 uur naar huis te moeten reizen, 'per ongeluk' laatste trein laten missen... Ik ben bang dat als ik de waarheid zeg mijn vader het niet oke gaat vinden dat ie blijft slapen.H

Heb al eerder bij hem thuis geslapen, toen tegen ouders gezegd dat ik bij vriendinnetje sliep...
Help me out!
Hoe oud ben je? Ik zou het gewoon overleggen met jouw ouders. Misschien stellen ze voor dat hij op een andere kamer gaat slapen, so be it.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Mag een " gewone vriend " die al dan niet de trein mist op jouw kamer slapen? Zo niet dan maakt het toch geen bal uit wat je zegt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Boek een hotel
Wat is er mis met bespreken? Mag het dan is het mooi en doe het dan vooral veilig. Mag het niet, boek dan een leuk hotel voor hem of voor jullie samen (afhankelijk van de mening van je vader)
Ben 19. Probleem is dat vader echt heel streng is en ik daardoor sowieso al niet veel met hem bespreek. Weet ook pas sinds n paar maanden dat ik alcohol drink (doe dit sinds 15e al ong) en doet daar nogsteeds beetje moeilijk over...
Je kent hem uit een gemeenschappelijke vriendengroep. Vraag pf hij bij een van hen kan logeren.
Of laat hem zelf een oplossing zoeken? ;)
Labalade schreef:
23-01-2018 22:36
Je kent hem uit een gemeenschappelijke vriendengroep. Vraag pf hij bij een van hen kan logeren.
Of laat hem zelf een oplossing zoeken? ;)
Neehee, to vind hem leuk, dus ze wilt juist graag dat hij bij haar blijft slapen. ;-)
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Vertel de waarheid aan je ouders en leg uit hoe je het hier vertelt.

Je vader wil je beschermen. En terecht ook.
Als je vader zo in elkaar steekt, dan vrees ik dat het weinig zin heeft om dit te vragen.

Hotelkamer of airbnb boeken en dan zeggen dat je bij een vriendin blijft slapen.

En ga zsm op kamers, ik krijg de indruk dat je namelijk niet echt jezelf kan zijn thuis.
Boek een hotel of airbnb idd. En zelfstandig worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven