Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Scorp, begrijpelijk dat je die sms niet wou sturen en eigenlijk ook goed want er was kans dat je dingen zegt waar je spijt van krijgt en niet meer teruggedraaid kunnen worden

Heul lief van je vriendin om tot actie te komen als jij zelf ff "lamgeslagen" bent.

En eigenlijk ook wel volwassen van hem dat hij jou zelf belt om te horen hoe of wat. Troost, hij wilt geen relatie met je maar behandel je niet als grof vuil dus je was niet op een totall ei verliefd....(voor wat die gedachte waard is...en toch....)

Scorp & Indi, Hugs hugs huggies.

Truste allemaal, doegggggggggg
He tp!! Goeie aktie. Hoe voel je je?
Truste wuz!!!!!!

Tot morgen!!
Voordat ik ook lekker ga slapen kom ik TP ook even een hele dikke knuffel geven!

Hoop dat je, ondanks je rotgevoel nu waarschijnlijk, over een tijdje kunt zeggen dat het een goede beslissing is geweest...

trusten lieve allemaal!
TP; jij ook

Goed van je!

het is wel girls power night hier he?

Nee, ken die tent niet Vleer. Mn laatste date nam me mee naar een homotent daar (vanwege de muziek :-)

(WM is niet in da house, dus nu mag ik even los met de smilies..niet vals bedoeld!)
Voel me er oke bij Scorpia, ook heel goed van jou!!

Had het liever door de telefoon gezegd, maar dit is misschien beter, kan hij niet tegensputteren, maar weet hij wel hoe ik erover denk...
Psstt.. mn ogen vallen dicht... Ik ga echt naar bed nu!

Vleer, nee ken ik niet, waar zit het?

Voor iedereen die het nodig heeft of er gewoon eentje wil
Meiden, ik ga ook plat!

Voor degenen die het nodig hebben nog een extra knuf (kroel zoals MP het zegt)!

Truste allemaal, thanks weer voor de open- en gezelligheid!
Toen hij z'n telefoon (weer) niet opnam, wist ik het opeens zeker, en toen sms verstuurd. Wou er eerst nog achter zetten, dat ik het contact wil verbreken, of het beste verder..maar dat vond ik weer too much, dit moet voldoende zijn...

Voel me nu wel beetje raar eigenlijk, ben nooit goed geweest in knopen doorhakken....
truste meiden!! Onzettend bedankt voor jullie luisterend oor en adviezen!

to tp: een hele dikke knuffel!! Ik hoop dat je een beetje rust kan gaan vinden. Als je wilt praten weet je me te vinden! En ja ik heb ook het probleem betreft vriendinnen. Die zijn allemaal getrouwd en heb geen singel vriendinnen helaas. Dus dat is iets waar ik aan moet gaan werken en erop uitgaan en me wat opener opstellen.
Pop het is een pand waar een bar staat ..

www.orkzbar.nl ? ?
Nee ik ook niet TP. Maar eens moet de eerste x zijn toch? En je kiest voor jezelf dat is een heel belangrijk iets.
Truste Scorpia! Misschien wou ik dit te graag, zo'n aantrekkelijke man, het klonk ook eigenlijk te mooi om waar te zijn! Weet niet of ik nou nog hoop op een reactie, denk niet dat ik dat nog hoef te verwachten...

Jammer hé Scorpia, mijn vriendinnen zijn ook gesetteld met kids, het is gewoon moeilijk om nieuwe vriendinnen te vinden. Iedereen heeft al z'n vaste vriendengroep, en daar meng je je ook niet zomaar even tussen...
Nee dat klopt. maar je moet ergens beginnen. Zullen we samen uitdokteren hoe we dat gaan doen?
Ik ga pitten!! tot morgen meis!!
Truste!!....
Een nieuwe dag een nieuw begin! Brrrr best eng allemaal!

Over alles flink gedroomd maar dat zal er wel bij horen denk ik. Nu even de kiezen op elkaar en gaan met de banaan.

Fijne dag allemaal!
quote:liefmeisje2 schreef op 05 augustus 2007 @ 22:16:

Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd? bijna 30

- Hoe lang al single? 6 maanden

- Langste relatie ? 7 jaar

- Kortste relatie? jaartje

- Regio? Antwerpen

- Aan het daten? net niet meer :(

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ? stier

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q) uitgaan, tuinieren, internet,...

Hey, een cijfer op relatiewens plakken vind ik moeilijk! Ja natuurlijk wil ik iemand die me een knuffel kan geven als ik het nodig he, kan luisteren als ik er nood aan heb, waar ik voor kan zorgen als hij het nodig heeft iemand die mij begrijpt,...

Maar idd al zoveel meegemaakt dat er ook wel een "fobietje" in me schuilt denk :s

En ja dan verpest je het daten weer he :( [/fgcolor]

pff wat een geknoei met die kleurtjes sorry!
Goedemorgen!!

Scorpia, veel succes vandaag!

Wel redelijk geslapen, alles nog eens in m'n hoofd af laten spelen, het besef dat het eigenlijk een lul is, komt nu pas!

Weken niks laten horen, dan een telefoontje,dat hij me niet een het lijntje wil houden, hij wil liever vrijgezel zijn, en dan maandag onverschillig op msn, hoe het met me gaat, en wat ik aan het doen was?! En of ik een bakkie wou komen doen. Dat ik daar toen niet doorheen kon kijken zeg, wat denkt ie wel niet!! Tuurlijk heeft ie gevoelens voor me.., als ie een stijve pik krijgt! Moest het alleen ff gaan inzien, en dat moment is, sinds maandagavond gekomen..

Ga hem nu uit m'n systeem halen, want hij zit er nog wel in.

Q, gaan mannen daar niet op reageren, een sms, dat het me niet verstandig lijkt, om op deze voet verder te gaan?
Morning darlings!

Oh ik heb zo'n goede carnaval gehad, echt super genoten. Heerlijk en veel gespeeld, ex zaterdagochtend gezien en dat was wel even eng en schrikken maar is ook heel goed geweest, het 'enge' is er nu af. Heb hem die maandag gelaten en ben niet gaan spelen want ik bedacht me dat het voor hem ook wel eens zou kon voelen...en maandag is ZIJN ding. Heerlijk twee nachtjes in de armen van het projectje geslapen (ja, hij is nog een keer gebleven) en nu nog een half weekje om uit te rusten en puin te ruimen!

Scorpia, wat een ongelooflijk stoere acties van je en zo doordacht. Knap hoor. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen!

Inkepink, kom eens uit je hoofd en ga het eens gewoon laten gebeuren! Niks moet, alle opties open!

TP - ja ik zit steeds te denken, waarom zou je het jezelf zo lastig maken als je weet dat het niet meer is dan hormonen? NIks mis mee op zich maar niet als er voor jou andere gevoelens bij komen...
Goed TP! Fijn voor jou dat het je nu duidelijk is! *knuffel*
quote:tefalpannetje schreef op 25 februari 2009 @ 10:16:

Goedemorgen!!

Scorpia, veel succes vandaag!

Wel redelijk geslapen, alles nog eens in m'n hoofd af laten spelen, het besef dat het eigenlijk een lul is, komt nu pas!

Weken niks laten horen, dan een telefoontje,dat hij me niet een het lijntje wil houden, hij wil liever vrijgezel zijn, en dan maandag onverschillig op msn, hoe het met me gaat, en wat ik aan het doen was?! En of ik een bakkie wou komen doen. Dat ik daar toen niet doorheen kon kijken zeg, tuurlijk heeft ie gevoelens voor me.., als ie een stijve pik krijgt! Moest het alleen ff gaan inzien, en dat moment is, sinds maandagavond gekomen..

Ga hem nu uit m'n systeem halen, want hij zit er nog wel in.

Q, gaan mannen daar niet op reageren, een sms, dat het me niet verstandig lijkt, om op deze voet verder te gaan?Ik zou -als ik jou was- geen enkele vorm van contact meer met deze kerel willen hebben. Dus ook niet sms'sen, bellen, mailen of wat dies meer zij. Iedere vorm van contact van jou naar hem toe zal hem weer een reactie ontlokken en zo blijf je in een soort van welles-nietes-verhaal hangen. Geen contact dus en als hij contact met jou opneemt, negeer dat dan. Blijft hij doorgaan met bellen en/of sms'sen, stuur hem dan een sms waarin je hem meldt dat je geen contact meer met hem wilt en dat je ook niet wilt dat hij jou nog langer op welke manier dan ook benadert.
Duidelijk Q, wat vindt je van sms; V..ik vind het gezellig met je, maar het lijkt me niet verstandig om op deze voet verder te gaan..? Goed aan gedaan, dat ik dat gestuurd heb? Met hulp van Vleer....
quote:tefalpannetje schreef op 24 februari 2009 @ 22:50:

Truste Scorpia! Misschien wou ik dit te graag, zo'n aantrekkelijke man, het klonk ook eigenlijk te mooi om waar te zijn! Weet niet of ik nou nog hoop op een reactie, denk niet dat ik dat nog hoef te verwachten...

Jammer hé Scorpia, mijn vriendinnen zijn ook gesetteld met kids, het is gewoon moeilijk om nieuwe vriendinnen te vinden. Iedereen heeft al z'n vaste vriendengroep, en daar meng je je ook niet zomaar even tussen...

TP

Ik zal de laatste zijn om te beweren dat vrienden maken/onderhouden makkelijk is. Heb zelf in 3 continenten gewoond/langer verbleven en telkens opnieuw moeten beginnen (ook binnen NL van Oost naar West verhuisd) en het kost tijd maar het KAN WEL!!!

Je MOET investeren, het gaat gewoon minder makkelijk dan toen we jonger waren. Het zijn andere snelle tijden in een maatschappij dat iedereen vaak primair aan zichzelf (moet) denkt(-t/en).

Je zegt het is moeilijk om nieuwe vriendinnen te vinden, kun je dan ook noemen wat je tot nu toe hebt gedaan om ze te vinden?

Ik heb door heel het land/stad vrienden/kennissen/familie doordat ik op meerdere plekken heb gewoond/gewerkt. Ex-collega's of mensen die ik uit het buitenland ken en we onderhouden het contact.

Het hoeft niet altijd even hechte vriendschappen te zijn maar als je elkaar op verjaardagen ziet, 1x in de zomer en 1x in de winter is met 1 persoon al 4x per jaar een leuke ontmoeting.

Maar je moet investeren, heb niet altijd zin om bv. te reizen naar verjaardagen maar kies er bewust voor om wel te gaan.

En heb niet altijd puf maar toch nodig ik zo nu en dan vrienden/stellen om bij mij te komen tafelen. Tsja...dan zie ik mijn vriendin niet alleen maar toch blijft het contact en ik heb dan een gezellige dag.

Heb niet veel vrienden met kids maar nodig ze uit met hun kids overdag en dan ga je fietsen/wandelen en thuis vroeg borrelen. Kid in hoekje prima. Kinderboerderij/kidsparadijs etc. etc. Ik vind dat leuk zat en dan maakt het niet uit of iemand gesettled is en of kids heeft, er zijn heus wel mogelijkheden. Sommige moeders willen nou eenmaal hun kids erbij hebben tsja...aanpassen dan maar he?! En het kan dat het contact dan weer zo aangehaald is dat die vriendin opeens ook roept van TP zullen we met zijn tweetjes bios pakken?

Ik kan me niet voorstellen dat jij niks leuk vind om te gaan onderenemen. Kan me wel voorstellen dat je nog niet hebt ontdekt wat je leuk vindt.

Er zijn zoveel mogelijkheden, de een kost meer dan de ander, ookal is het niet in je eigen stad/dorp ernaast dan.

Zwemmen, sauna, koken, taal leren, dansen, (team)sport, zingen, acteren, yoga/mediteren, crea bea, paardrijden, wandklimmen etc. etc. etc.. Vrijwilligerwerk. Neem desnoods een bijbaan in de horeca (ik roep maar wat). Altijd tussen de mensen ipv thuis te koekeloeren en al verdien je niet veel extra. Die extra verwen je jezelf eind van de maand dan weer mee....Win-win situatie.

Je moet er niet vanuit gaan dat je gelijk hordes nieuwe vrienden hebt maar als je al 1 iemand aan overhoud in je eigen stad met gedeelde interesse in het al winst!

Soms geeft de gemeente subsidies om bepaalde dingen te volgen/ondernemen, als je in aanmerking zou komen ben je niet goed wijs om er geen gebruik van te maken.....

Trouwens, je hebt weleens gezegd dat je makkelijk op jezelf bent. Ga je dan met jezelf ook op stap? Gezellie toch. Zelf vind ik mezelf errug leuk en gezellig duss.. geen moeite om met Wuzzie zelf te gaan shoppen, bakkie doen bij V&D, Hema, lunchroom/cafe. Tijdschrijft (viva) erbij en chillen. Ik kan je uit ervaring vertellen dat heul veul mensen dat doen dus je zult niet opvallen. Het zijn absoluut geen kneusjes eerder mensen van het goede leven.....;)

Tsja....het is niet makkelijk. Het kan maar je moet wel wat voor doen. Om te beginnen als je vrij bent achter die beeldscherm vandaan en de stad in om uit te zoeken welke mogelijkheden er zijn
TP.. ik denk niet dat hij daar op zal reageren .. Er staat ook geen vraag in alleen een mededeling. En dat heeft hij te respecteren.

Misschien als ie volgende week zin in je heeft dat hij iets van zich laat horen. Maar dan respecteert hij je gemaakte keuze niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven