Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 25 februari 2009 om 19:03
woensdag 25 februari 2009 om 19:15
quote:liefmeisje2 schreef op 25 februari 2009 @ 18:54:
[...]
Probleem is dat je soms denkt dat je dit soort aandacht niet kunt missen
En in de afleiding zoeken op die manier ben ik best goed, en dan druk ik me nog zacht uit
Zeker een MD setje? Nou...da's best een heel erg goed idee! Lise Charmel is ook goed. En ja hoor..ik wil gerust meegaan en je helpen om een verantwoorde keuze te maken. Dan heb ik ook eens een uitje.
[...]
Probleem is dat je soms denkt dat je dit soort aandacht niet kunt missen
En in de afleiding zoeken op die manier ben ik best goed, en dan druk ik me nog zacht uit
Zeker een MD setje? Nou...da's best een heel erg goed idee! Lise Charmel is ook goed. En ja hoor..ik wil gerust meegaan en je helpen om een verantwoorde keuze te maken. Dan heb ik ook eens een uitje.
woensdag 25 februari 2009 om 19:17
quote:Q-Q schreef op 25 februari 2009 @ 19:03:
@LM: Ik ben blij dat je van die FBM (jaja, in één keer goed) af bent. Dat scheelt mij weer een afkorting.Haha... goed Q. Denk alleen dat ik binnenkort wel een nieuwe afkorting nodig heb, om helemaal korte metten te maken met deze afkorting Snap je m nog?
@LM: Ik ben blij dat je van die FBM (jaja, in één keer goed) af bent. Dat scheelt mij weer een afkorting.Haha... goed Q. Denk alleen dat ik binnenkort wel een nieuwe afkorting nodig heb, om helemaal korte metten te maken met deze afkorting Snap je m nog?
woensdag 25 februari 2009 om 19:18
woensdag 25 februari 2009 om 19:20
quote:Q-Q schreef op 25 februari 2009 @ 19:15:
[...]
Nou...da's best een heel erg goed idee! Lise Charmel is ook goed. En ja hoor..ik wil gerust meegaan en je helpen om een verantwoorde keuze te maken. Dan heb ik ook eens een uitje.
LC ken ik niet. Is dat a la MD of meer met kant ed? (houdt LM nl ook erg van )
Je mag best mee hoor, om een "verantwoorde" keuze te helpen maken Heb je er een beetje oog voor?
[...]
Nou...da's best een heel erg goed idee! Lise Charmel is ook goed. En ja hoor..ik wil gerust meegaan en je helpen om een verantwoorde keuze te maken. Dan heb ik ook eens een uitje.
LC ken ik niet. Is dat a la MD of meer met kant ed? (houdt LM nl ook erg van )
Je mag best mee hoor, om een "verantwoorde" keuze te helpen maken Heb je er een beetje oog voor?
woensdag 25 februari 2009 om 19:22
Mwah...er mankeert nog niks aan mijn ogen....gelukkig.
En voor LC: http://www.lisecharmel.com/
Check de site maar eens. Ik vind het wel uhm...feestelijk.
Check de site maar eens. Ik vind het wel uhm...feestelijk.
woensdag 25 februari 2009 om 19:26
quote:Q-Q schreef op 25 februari 2009 @ 19:22:
Check de site maar eens. Ik vind het wel uhm...feestelijk.Zit zeker leuke en mooie setjes bij!
Check de site maar eens. Ik vind het wel uhm...feestelijk.Zit zeker leuke en mooie setjes bij!
woensdag 25 februari 2009 om 19:55
Meiden ik heb jullie advies even nodig. Een vriendin van mij wil mij aankomend weekend op sleep touw nemen. Vrijdag een pop quiz in een kroeg en zaterdag naar een club met daarna een after. Zwaar in twijfel modus omdat ik gewoon nu niet weet wat ik moet doen omdat mijn hoofd er niet naar staat. Maar zo kom ik ook niet ergens denk ik. Heb het gewoon nog even moeilijk met het loslaten van. Ben bang dat ik net zoals met carnaval me weer zo alleen ga voelen.
Wat zouden jullie doen?
Wat zouden jullie doen?
woensdag 25 februari 2009 om 20:17
Precies: meegaan en genieten. Het is goed bedoeld en gaat vast gezellig worden. Bijkomend voordeel: het is geen carnaval meer, dus je hoeft niet verkleed.
Ben blij dat jullie de site (en de inhoud natuurlijk) leuk vonden!
Wanneer gaan we shoppen? Mail me de verhinderdata maar door en dan zoek ik wel een gepaste datum
Ben blij dat jullie de site (en de inhoud natuurlijk) leuk vonden!
Wanneer gaan we shoppen? Mail me de verhinderdata maar door en dan zoek ik wel een gepaste datum
woensdag 25 februari 2009 om 20:53
Tis een superlieffie! En wat ik zei, de spanning die tussen ons hangt is genopeg om de woestijn mee te verlichten maar hey, ik ga niet degene zijn die een verkering stukmaakt. Dus slapen was alles wat er gebeurde. En om eerlijk te zijn: wat ik méér zou willen is een keer fijn sexen...hij is geen relatiemateriaal...
woensdag 25 februari 2009 om 20:57
Hi allemaal,
Pfff wat is er weer veel geschreven. Ik was gister uit het werk naar vriendin gegaan. Ik heb net lekker gesport en net gegeten.
Scorpia....lekker met je vriendin op stap gaan, je gedachten verzetten en lol maken.....is echt de remedie hoor!
Ingel...gefeliciteerd met je huis!!! Super zeg....je woonde nog bij je ouders toch?
LM...hoe gaat met jou? Volgens mij gaat het wel beter met je heb ik het idee? Gezellig met Q een lingeriesetje kopen...ik ga er vanuit dat hij betaalt toch?
Indi hoe gaat met jou?
Pfff wat is er weer veel geschreven. Ik was gister uit het werk naar vriendin gegaan. Ik heb net lekker gesport en net gegeten.
Scorpia....lekker met je vriendin op stap gaan, je gedachten verzetten en lol maken.....is echt de remedie hoor!
Ingel...gefeliciteerd met je huis!!! Super zeg....je woonde nog bij je ouders toch?
LM...hoe gaat met jou? Volgens mij gaat het wel beter met je heb ik het idee? Gezellig met Q een lingeriesetje kopen...ik ga er vanuit dat hij betaalt toch?
Indi hoe gaat met jou?
woensdag 25 februari 2009 om 20:58
Scorpia, ik zou ook meegaan! Afleiding is goed!
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om 1 avond mee te gaan, dus óf vrijdag mee naar de popquiz, óf zaterdag naar de club. Hou je gewoon 1 avond voor jezelf, en doe je het lekker rustig aan.. Ik snap je wel, mijn hoofd zou er ook niet naar staan, zou ook eerder geneigd zijn, om me op te sluiten in huis, en zo min mogelijk onder de mensen komen, maar da's niet de oplossing.. (zeg ik ook meteen tegen mezelf)
Ing; Gefeliciteerd met je flatje!!....
Indi, vandaag wel beetje lopen malen, maar denk dat ik een goeie beslissing heb genomen, kan het alleen niet uitstaan, dat ik geen reactie terugkrijg, komt zo een beetje over, dat het hem niet boeit.
Q, je zou idd je eigen vraagrubriek kunnen beginnen, je bent heel helder en duidelijk in je adviezen, en fijn om het eens vanuit het oogpunt van een man te bekijken, weet alleen niet of ik mannen ooit ga snappen, maar dat zal andersom wel net zo zijn..
LM, ik zal ook nog weleens terugdenken hoor, nu begint pas het "echte" loslaten, en dat zal niet in een week over zijn.
Maar als ik dan weer nuchter denk, het waren maar 5 maanden.
Wat je zelf zo goed zegt; Let's move on! ( geldt ook voor mij)
Voor de rest...zwaai zwaai!....
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om 1 avond mee te gaan, dus óf vrijdag mee naar de popquiz, óf zaterdag naar de club. Hou je gewoon 1 avond voor jezelf, en doe je het lekker rustig aan.. Ik snap je wel, mijn hoofd zou er ook niet naar staan, zou ook eerder geneigd zijn, om me op te sluiten in huis, en zo min mogelijk onder de mensen komen, maar da's niet de oplossing.. (zeg ik ook meteen tegen mezelf)
Ing; Gefeliciteerd met je flatje!!....
Indi, vandaag wel beetje lopen malen, maar denk dat ik een goeie beslissing heb genomen, kan het alleen niet uitstaan, dat ik geen reactie terugkrijg, komt zo een beetje over, dat het hem niet boeit.
Q, je zou idd je eigen vraagrubriek kunnen beginnen, je bent heel helder en duidelijk in je adviezen, en fijn om het eens vanuit het oogpunt van een man te bekijken, weet alleen niet of ik mannen ooit ga snappen, maar dat zal andersom wel net zo zijn..
LM, ik zal ook nog weleens terugdenken hoor, nu begint pas het "echte" loslaten, en dat zal niet in een week over zijn.
Maar als ik dan weer nuchter denk, het waren maar 5 maanden.
Wat je zelf zo goed zegt; Let's move on! ( geldt ook voor mij)
Voor de rest...zwaai zwaai!....
woensdag 25 februari 2009 om 21:12
Amai dit is een snel forum
Vanmorgen een stukje beginnen te lezen en nu al serieus moeten bijlezen.
Scorpia gewoon doen!! Minstens 1 van de 2 voorstellen aannemen er effe lekker tussenuit
voor de anderen: sorry moet nog even in de verhalen en namen komen
@? (sorry) Dank je gewoon je echte naam effe opzoeken bij naambetekenis en je krijgt zo'n naam
Vanmorgen een stukje beginnen te lezen en nu al serieus moeten bijlezen.
Scorpia gewoon doen!! Minstens 1 van de 2 voorstellen aannemen er effe lekker tussenuit
voor de anderen: sorry moet nog even in de verhalen en namen komen
@? (sorry) Dank je gewoon je echte naam effe opzoeken bij naambetekenis en je krijgt zo'n naam
woensdag 25 februari 2009 om 21:28
Ja ik denk dat 1 avond gewoon even genoeg is. Dat lijkt mij het beste. Denk dan ook de zaterdag avond want dan kan ik even dansen en heb ik wat muziek om me heen. Ook omdat ze ook nog van plan is een after te doen!! Jullie zijn toppers meiden!!
To tp: Als hij je echt leuk had gevonden en dit niet had gewild had hij zeker gereageerd. En ja wat zijn 5 maanden? van mij waren het ook 5 maanden maar het heeft me wel doen inzien dat samen leuke dingen doen ook echt leuk kan zijn! Je hebt het ook intensief ervaren dus daar kan het aan liggen wellicht. Ik heb hetzelfde als jou.
To Xenia: ben je vanavond naar die koren toe? Ik ben benieuwd!
To Q: wanneer gaan we met zijn allen?
to Indi: ben met je voorstel eens hahahah
To tp: Als hij je echt leuk had gevonden en dit niet had gewild had hij zeker gereageerd. En ja wat zijn 5 maanden? van mij waren het ook 5 maanden maar het heeft me wel doen inzien dat samen leuke dingen doen ook echt leuk kan zijn! Je hebt het ook intensief ervaren dus daar kan het aan liggen wellicht. Ik heb hetzelfde als jou.
To Xenia: ben je vanavond naar die koren toe? Ik ben benieuwd!
To Q: wanneer gaan we met zijn allen?
to Indi: ben met je voorstel eens hahahah
woensdag 25 februari 2009 om 21:29
Erykah, ja het gaat wat beter, al voel ik me nog niet helemaal de oude. (hoop dat dat toch langzamerhand wel een xtje gaat komen!)
Haha... ja Q trakteert alle dames op een mooi lingeriesetje, toch?
Jij lekker gesport dus? Verder alles goed?
TP, was blij dat het maar 5 maanden waren, hoe langer je erin zit hoe moeilijker het is om je leventje zonder hem weer op te pakken. En je zal vaak genoeg nog aan hem denken, en dat mag ook, maar bedenk ook dat je beter af bent zonder hem. Probeer het geluk weer een beetje in jezelf te vinden (probeer ik ook). En dat lukt de ene keer beter dan de andere keer, maar elk kleine stapje is er weer 1!
Dag nieuweling! Welkom. Ja het gaat soms hard hier
Haha... ja Q trakteert alle dames op een mooi lingeriesetje, toch?
Jij lekker gesport dus? Verder alles goed?
TP, was blij dat het maar 5 maanden waren, hoe langer je erin zit hoe moeilijker het is om je leventje zonder hem weer op te pakken. En je zal vaak genoeg nog aan hem denken, en dat mag ook, maar bedenk ook dat je beter af bent zonder hem. Probeer het geluk weer een beetje in jezelf te vinden (probeer ik ook). En dat lukt de ene keer beter dan de andere keer, maar elk kleine stapje is er weer 1!
Dag nieuweling! Welkom. Ja het gaat soms hard hier