Dieet
woensdag 24 januari 2018 om 14:33
Hallo iedereen,
Ik ben nu al 3 weken bezig met dieeten en sport dit houd in... ik volg 5 apps voor buikspieroefeningen , been en kontspieroefeningen en 30min cardio thuis want ben alleenstaand mama van zoontje 7maand. Ik let enorm op mijn eten en eet niks van suiker en weinig vetten maar ik val niks af hoe komt dat ? Ik wil tegen mei een mooi lijntje voor een navelpiercing en ben hier hard voor aan het werken maar zie geen resultaat niet id spiegel niet op weegschaal
demotiverend. .. alvast bedankt voor jullie tijd xxx
Ik ben nu al 3 weken bezig met dieeten en sport dit houd in... ik volg 5 apps voor buikspieroefeningen , been en kontspieroefeningen en 30min cardio thuis want ben alleenstaand mama van zoontje 7maand. Ik let enorm op mijn eten en eet niks van suiker en weinig vetten maar ik val niks af hoe komt dat ? Ik wil tegen mei een mooi lijntje voor een navelpiercing en ben hier hard voor aan het werken maar zie geen resultaat niet id spiegel niet op weegschaal

woensdag 24 januari 2018 om 14:36

woensdag 24 januari 2018 om 14:43
Afvallen is 90% je eten aanpassen en 10% beweging. Je noemt vooral dingen mbt beweging, het letten op je eten is een bijzin. Ik zou focussen op je eten, en dat bijhouden in een app, bijv Fatsecret of MyFitnessPall of Mijnvoedingscentrum. En dan ook werkelijk alles invoeren, ieder glaasje drinken, vergeet ook de boter op je brood en waar je je kipfilet in bakt niet.
woensdag 24 januari 2018 om 14:48
Maar eet je wel voldoende? Ik kan niet helemaal mee praten, haha want ik moet nog steeds serieus beginnen. Maar heb wel een paar keer contact gehad met een diëtist. En die zei bijvoorbeeld dat ik ook te weinig at. Ik at ook wel ongezond maar niet zo zeer heel veel. En inderdaad letten op de dingen die je het niet verwacht. Ik gebruik nu bijvoorbeeld magere melk ipv halfvolle melk. Maar stel jij drinkt volle melk? En denk persoonlijk, het is niet beter voor jezelf als je heel weinig eet. Maar wel met de juiste voeding kom je er.