Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 januari 2018 om 14:04
schattigmeisje schreef: ↑24-01-2018 13:15Wel als je met jouw nick in aanraking wilt komen ja
Ennuh ... 'vriend is suïcidaal, maar ik weet nu zeker dat hij op zijn werk zit.' Ik hoop echt dat ze niet wacht tot hij thuis komt![]()
woensdag 24 januari 2018 om 14:55
woensdag 24 januari 2018 om 14:57
Geweldig toch, HSP-ers
Jolly is zowaar de empathische forummer die beide kanten begrijpt en de ander uitlegt wat de een bedoeld, Moirens rake opmerking wordt niet begrepen en haar sarcasme wordt juist uiterst serieus genomen door de HSP-ert 
psyche/vriendschap-van-10-jaar-beeindig ... #p28065483
anoniem_360164 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 14:58
1.02% gewijzigd
woensdag 24 januari 2018 om 15:00
Echt onvoorstelbaar hè?Marana-- schreef: ↑24-01-2018 14:57Geweldig toch, HSP-ersJolly is zowaar de empathische forummer die beide kanten begrijpt en de ander uitlegt wat de een bedoeld, Moirens rake opmerking wordt niet begrepen en haar sarcasme wordt juist uiterst serieus genomen door de HSP-ert
Ik raak er gewoon door in verwarring.
woensdag 24 januari 2018 om 15:06
Hoogsensitief is meestal het excuus van mensen die net niet slecht genoeg functioneren om een diagnose persoonlijkheidsstoornis te krijgen, maar wel van de hele wereld verwachten dat ze zich aanpassen aan hun, omdat ze het anders allemaal niet aankunnen.
Wat maar beter dus niet kan, want een diagnose zou ze beter op weg helpen.
woensdag 24 januari 2018 om 15:33
woensdag 24 januari 2018 om 15:39
Hoogsensitief is dacht ik meer zoiets als dat je niet tegen harde geluiden kan, of heb ik het helemaal mis?Moiren’ schreef: ↑24-01-2018 15:06Hoogsensitief is meestal het excuus van mensen die net niet slecht genoeg functioneren om een diagnose persoonlijkheidsstoornis te krijgen, maar wel van de hele wereld verwachten dat ze zich aanpassen aan hun, omdat ze het anders allemaal niet aankunnen.
woensdag 24 januari 2018 om 16:18
woensdag 24 januari 2018 om 16:19
En anders een BAN!
Zijn jullie nu helemaal betoeterd met je kritische vragen jah.
Stel dat de adverteerders er lucht van krijgen man.
woensdag 24 januari 2018 om 16:19
En ze zijn genoodzaakt te bannen!!
Want als ze dat niet doen krijgen ze klappen van de CM?
woensdag 24 januari 2018 om 16:22
Goh en ik maar denken dat die mensen niet tegen harde geluiden konden
Het is idd wel overdreven gedoe om te zeggen dat je overspoeld wordt door emoties van andere
woensdag 24 januari 2018 om 16:22
Hoe jaag je je community tegen je.
Ik laat mij daar niet door intimideren hoor, het is maar een, slecht werkende en vol bugs zittende met een incompetente TD die niets kan repareren, platform.
Als ze mensen gaan bannen hierover zegt dat meer over de incompetentie en over hoe ze naar de forummers kijken.
Ik heb ook zoiets van, ban mij maar, ik slaap er eccht niet minder om.
Ik laat mij daar niet door intimideren hoor, het is maar een, slecht werkende en vol bugs zittende met een incompetente TD die niets kan repareren, platform.
Als ze mensen gaan bannen hierover zegt dat meer over de incompetentie en over hoe ze naar de forummers kijken.
Dit is mijn motto
woensdag 24 januari 2018 om 16:25
Er is geen TD. Het is gewoon de standaard ICT afdeling die er af en toe een bugje bijpakt als ze niets te doen hebben. En aangezien we allemaal weten dat de ICT altijd druk is, omdat het nooit werkt, hebben ze ook geen tijd voor de bugjes. Laat staan de echte problemen.zozoe schreef: ↑24-01-2018 16:22Hoe jaag je je community tegen je.
woensdag 24 januari 2018 om 16:27
Jee, ik kijk net half naar een aflevering van de 5 smaken van Joël op NPO.
Daar is een nieuw product ontdekt.
Poffertjes op basis van moedermelk. Die van de vegetarische moeder heeft de lekkerste. Het zou zo in Lucky TV kunnen. Het wordt vergeleken met gewone koemelk.
Het gaat dus om zoet en suiker.
Dit ga ik niet als kijktip geven op het KHA het jaar in van de pijler Lijf en Lijn.
Daar is een nieuw product ontdekt.
Poffertjes op basis van moedermelk. Die van de vegetarische moeder heeft de lekkerste. Het zou zo in Lucky TV kunnen. Het wordt vergeleken met gewone koemelk.
Het gaat dus om zoet en suiker.
Dit ga ik niet als kijktip geven op het KHA het jaar in van de pijler Lijf en Lijn.
woensdag 24 januari 2018 om 16:39
'Ze' zeggen dat er wel een TD, daar kunnen ze de emails naar toe doorsturen die ze van de gebruikers krijgen.Moiren’ schreef: ↑24-01-2018 16:25Er is geen TD. Het is gewoon de standaard ICT afdeling die er af en toe een bugje bijpakt als ze niets te doen hebben. En aangezien we allemaal weten dat de ICT altijd druk is, omdat het nooit werkt, hebben ze ook geen tijd voor de bugjes. Laat staan de echte problemen.
Ik lees het, lees het nog een keer en vraag mij af, geloven ze dit echt zelf? Dat wat ze schrijven? Geloven ze ook dat wij denken dat het echt bestaat? (zo'n TD)
Dit is mijn motto