Iemand ervaring?

24-01-2018 21:40 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-01-2018 10:36
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.02% gewijzigd
Wat dacht je van geen relatie hebben met een getrouwde man..?!
:popcorn:

*zet klapstoelen klaar*
Weet je zeker dat dit prachtexemplaar niet van twee walletjes eet...
Euh wegwezen? Waarom zou je met zo'n man samen willen zijn? Fantastische nick heb je trouwens ;-)
Hij neemt je flink in de zeik. En hij neukt schijnbaar goed.

Er staat hier ergens een smoezenlijst.
Relatie stopzetten tot hij weg is bij zijn vrouw
Breek het af en als je toch Andere Vrouw wil blijven, word dan niet zwanger. Succes.
En zijn vrouw weet ervan?
De druk opvoeren door hem mooi links te laten liggen tot hij netjes is gescheiden en zijn zaakjes op orde heeft.

Maar dat wil je vast niet horen.
Laat die man met rust. Blehhh met een getrouwde man aanpappen! Leuk he een heel gezin kapot maken?
'Nu wordt de druk omhooggeschroefd'.
Door wie? Door jou > zinloos, hij vindt je een zeur. Door hem > wat is je vraag, hij gaat binnenkort scheiden. Door zijn vrouw > prima, ze is hem zat en hij komt vanzelf naar je toe gerold.
Hoe kan een beslissing die genomen is een jaar worden opgeschoven? Of weet zijn vrouw niet dat er al is besloten? Of dus eigenlijk nog niet.
Lieve schat, je wordt ontzettend in de maling genomen. Ik lees zo in de gauwigheid al drie heeeeel bekende smoezen van vreemdgangers. Deze man gaat echt zijn vrouw niet verlaten. Hij heeft daar ook geen reden toe, financieel loopt het goed zo, en hij heeft jou voor de lol. Waarom zou hij daar ooit iets in veranderen?

Hou de eer aan jezelf en maak het uit. Want dit heeft echt geen toekomst voor jou.
Mensenkinderen toch.
To, wat is jullie leeftijd als ik vragen mag? En hoe oud zijn de kinderen?
dat er geen druk op stond en een huis wat onder water staat

Blijkbaar stond er juist veel druk op
...
anoniem_361494 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 08:12
91.43% gewijzigd
Jij bent wel single?
Er is trouwens een langlopend topic voor minnaars en minnaressen, waar er minder geoordeeld wordt: seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
...
anoniem_361494 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 08:12
0.00% gewijzigd
Hoezo wordt de druk omhoog geschroefd?
Hoelang ben je met hem?
Zijn kinderen en vrouw kennen jou?
Anderevrouw schreef:
24-01-2018 22:00
Wij zijn beiden 50. Kinderen van 18 en 15 jaar. Oudste is uit huis.
En hij is nog samen met zijn vrouw. Krijgt een restschuld wanneer hij het huis moet verkopen bij scheiding.
Moet een andere woning zoeken.

Waarom zou hij niet blijven bij zijn vrouw en jouw zoethouden met de belofte dat het echt wel een keer gaat scheiden, als alle omstandigheden perfect zijn?
Echt, ik zou hem niet zomaar geloven. 'Ik was al van plan te scheiden' 'Het huis staat onder water, het komt nu niet uit' 'Ik wil het gezin niet opbreken'... standaard smoezen. Ze leven zeker als broer en zus? Zijn vrouw wil geen seks meer? En jij zit ondertussen te wachten bij je telefoon, op de schaarse momenten dat hij tijd voor jou kan maken. Kies voor jezelf, voor een beschikbaar iemand. Dit gaat nergens heen.
...
anoniem_361494 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 08:13
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven