Iemand ervaring?
woensdag 24 januari 2018 om 22:08
woensdag 24 januari 2018 om 22:09
Of zijn vrouw wil er ook wel vanaf, maar heeft geen zin in restschuld?Joostisandersgeaard2 schreef: ↑24-01-2018 21:52Hoe kan een beslissing die genomen is een jaar worden opgeschoven? Of weet zijn vrouw niet dat er al is besloten? Of dus eigenlijk nog niet.
woensdag 24 januari 2018 om 22:14
Dit.
Als ie je belangrijk genoeg vindt, komt ie vanzelf wel terug. En ondertussen lekker doorgaan met je leven (en andere mannen)
woensdag 24 januari 2018 om 22:34
De bekende smoezen. Zn vrouw wil geen sex meer. Die gaat zn vrouw echt niet verlaten.Anderevrouw schreef: ↑24-01-2018 22:19Dank je Elza84. Wij zijn 5 mnd samen en we hebben een goede relatie samen. Het echtpaar leeft al 3 jaar langs elkaar heen. Geen gezamelijke aktiviteiten, alleen gedeelde zorg voor de kinderen.
woensdag 24 januari 2018 om 22:43
Dus hij heeft het haar nog niet verteld, maar heeft jou er al 5 maanden naast.Anderevrouw schreef: ↑24-01-2018 22:39nee, eenzijdig heeft hij besloten niet verder te willen, dit is nog niet uitgesproken naar de vrouw toe. Dat is wat er nu gaat spelen en hoe zou ik mij hierin moeten verhouden.
Standaard.
Heel erg standaard.
Dit gaat tot een grote teleurstelling leiden aan jou kant.
woensdag 24 januari 2018 om 22:46
Het gaat niet spelen.Anderevrouw schreef: ↑24-01-2018 22:39nee, eenzijdig heeft hij besloten niet verder te willen, dit is nog niet uitgesproken naar de vrouw toe. Dat is wat er nu gaat spelen en hoe zou ik mij hierin moeten verhouden.
woensdag 24 januari 2018 om 22:47
Waarom zou het niet aan jou zijn om te zeggen dat hij stappen moet ondernemen? Wil je een (echte) relatie met hem of niet? Of ben je gewoon tevreden de 'bijvrouw' te zijn? Wie heeft dat recht dan wel? Zijn huidige vrouw, in haar rol als 'eerste vrouw'? Mag zij dan als eerste iets vinden? Maar zij weet van niks.
Dit lijkt me niet een erg betrouwbare man om een relatie te hebben. Als hij ooit zijn vrouw verlaat voor jou, hoe kun je hem ooit vertrouwen? Wil jij een vreemdgaande man?
Smoezenlijst al gehad?
Dit lijkt me niet een erg betrouwbare man om een relatie te hebben. Als hij ooit zijn vrouw verlaat voor jou, hoe kun je hem ooit vertrouwen? Wil jij een vreemdgaande man?
Smoezenlijst al gehad?
anoniem_342341 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 22:48
6.15% gewijzigd
woensdag 24 januari 2018 om 22:48
Maar je wil erover in gesprek gaan toch? Anders open je dit niet. Het is nou eenmaal zo dat iedereen hier een mening heeft, en als je het gevoel hebt dat ze ongelijk hebben kan je dat zeggen. Maar doe je dat niet, dan ben je dus op zoek naar specifieke antwoorden, alleen van bepaalde mensen die er net zo over denken als jij.Anderevrouw schreef: ↑24-01-2018 22:44Ik reageer op wat mensen vragen, niet op frustratie, veroordelingen en aannames.
woensdag 24 januari 2018 om 22:48
Ik ben hartstikke serieus hoor. Denk je echt dat dit een toekomst heeft? Zijn relatie zou al drie jaar niks meer voorstellen. Hij heeft nu jou voor de leuk erbij. Welke redenen heeft hij om de situatie te veranderen? Geen enkele. Hij heeft nu alles wat hij wil: geen financiële puinhoop en seks wanneer hij wil.
woensdag 24 januari 2018 om 22:52
Ik had een vraag: door wie is de druk opgevoerd?Anderevrouw schreef: ↑24-01-2018 22:44Ik reageer op wat mensen vragen, niet op frustratie, veroordelingen en aannames.
woensdag 24 januari 2018 om 22:53
Als zijn vrouw en kinderen nog van niets weten, kun je niet anders dan je voorlopig nergens mee bemoeien. Vooral kinderen zullen niet blij zijn als jij de reden bent van hun ouders' scheiding. Blijf dus uit hun buurt.
Hij zal met zijn vrouw een financieel plaatje moeten maken over hun huis, alimentatie, co-ouderschap, etc. Dat zijn jouw zaken verder niet.
Als er daadwerkelijk een scheiding komt, kun jij in feite niets anders dan veel geduld hebben. Zo'n proces is voor iedereen, ook voor je vriend, al met al iets dat niet in de koude kleren gaat zitten. Het is niet over een nacht ijs afgehandeld. Praktisch, emotioneel en financieel niet.
Hij zal met zijn vrouw een financieel plaatje moeten maken over hun huis, alimentatie, co-ouderschap, etc. Dat zijn jouw zaken verder niet.
Als er daadwerkelijk een scheiding komt, kun jij in feite niets anders dan veel geduld hebben. Zo'n proces is voor iedereen, ook voor je vriend, al met al iets dat niet in de koude kleren gaat zitten. Het is niet over een nacht ijs afgehandeld. Praktisch, emotioneel en financieel niet.
woensdag 24 januari 2018 om 22:55
Het beste voor jullie relatie is duidelijkheid. Ik neem aan dat jij geen minnares wilt zijn maar een volledige relatie. Jij wilt dat hij gaat scheiden. Ik zou het ook zo stellen aan hem maar ook in je eigen gedachten. Je wilt niet dat hij uiteindelijk gaat scheiden maar je wilt dat hij gaat scheiden zodat jullie samen verder kunnen in openheid.
Dus laat hem dat weten, stel hem voor de keuze; vertellen aan vrouw en scheiden binnen één week of jij neemt afstand, gaat verder met jouw eigen leven en hoort het wel als hij gescheiden is en ziet op dat moment dan wel weer verder.
Want ik denk dat je anders nog lang door blijft modderen op deze manier. Hij blijft namelijk altijd kinderen en excuses houden.
Dus laat hem dat weten, stel hem voor de keuze; vertellen aan vrouw en scheiden binnen één week of jij neemt afstand, gaat verder met jouw eigen leven en hoort het wel als hij gescheiden is en ziet op dat moment dan wel weer verder.
Want ik denk dat je anders nog lang door blijft modderen op deze manier. Hij blijft namelijk altijd kinderen en excuses houden.
anoniem_311791 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 23:39
20.95% gewijzigd
woensdag 24 januari 2018 om 22:55
Dat vroeg ik me ook af.
woensdag 24 januari 2018 om 23:00
Serieuze vraag: wil jij samen zijn met een man die in staat is een vrouw zo te bedonderen zoals hij nu bij zijn vrouw doet? Wat hij bij haar doet kan hij ook bij jou gaan doen, mocht hij ooit écht voor jou kiezen. Misschien heeft hij op dit moment zelfs nog een vrouw naast zijn vrouw en jou. Blijkbaar kan hij heel goed liegen en bedriegen.