Ik wil ZO graag

24-01-2018 22:11 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-01-2018 23:42
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
95.48% gewijzigd
Dromen van een relatie is mooier dan de werkelijkheid
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Huh. Waarom zou je naar die zitting gaan? Das echt raar...
Als hij zelf in het beklaagde bankje zit zou ik zeggen “doe het niet”.
Wat voor zitting is dat? (en is hij daar aan advocaat, getuige of aangeklaagde?)

En verder. Je kan toch gewoon iets luchtigs sturen vrijdagmiddag van: he ik moest aan je denken, hoe is het gegaan?
Natuurlijk ga je niet naar die zitting!
Wel kan je hem vragen of hij misschien zin heeft komend weekend ergens een drankje te gaan doen.

Nee heb je.
Ja kun je krijgen.
Wat is je vraag?

Misschien handig als je erbij vermeld waar je hem van kent en hoe jullie met elkaar omgaan.
Ik ga ervanuit dat hij geen verdachte is maar daar professioneel moet zijn. En dan is het in mijn ogen wat puberaal om erheen te gaan; dat soort dingen deed ik als tiener nog wel: naar de winkel/het restaurant of wat dan ook waar iemand die ik zag zitten een bijbaantje had in de hoop nonchalant een praatje te maken ofzo.

Was toen al niet zo'n goed idee en nu al helemaal niet, ervan uitgaande dat je 25 of 26 bent.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 22:19
4.91% gewijzigd
Hahahahahahha en hij heeft een rechtzaak??????. Ik weet niet hoe je dit bedoeld maar het staat er zo gek! !!
Ken je hem persoonlijk of niet en denk je alleen via die zitting contact te krijgen?
Is dit het vervolg op het verhaal van die man van wie je zijn linkedin en FB tegen was gekomen?

En naar een zitting toe gaan.. om hem te zien? Dan lijk je wel een stalker. Heb je überhaupt wel eens met hem gepraat?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waar ken je hem van? Dat zou ik als uitgangspunt nemen voor een berichtje.
En die rechtszaak moet je er helemaal buiten houden; dat slaat echt nergens op.
Hij zit niet in het beklaagde bankje en idd het was ook een stom idee. Had het sowieso niet gedaan hoor
Je durft geen berichtje te sturen maar wel naar de rechtszaak te gaan waar je niks te zoeken hebt.

Ok...
Daniela1992 schreef: ↑
24-01-2018 22:21
Hij zit niet in het beklaagde bankje en idd het was ook een stom idee. Had het sowieso niet gedaan hoor
Waarom opper je het dan als mogelijkheid?

Dit is niet je dagboek waarin je wegdroomt dat je de rechtbank instapt in je mooiste mantelpakje, hij zijn staalgrijze ogen (of blauw, groen, bruin net wat je mooi vind) per ongeluk op jou laat vallen en jij hem helpt bij het oprapen van die ogen met je mooiste glimlach en het eindigt met een espressootje na de zitting.
Hij wint de zaak natuurlijk en dat gaan jullie vieren :flirting: dat kunnen jullie dan later tot vervelens toe aan je kleinkinderen vertellen. Leuk!

Succes, en kijk uit voor addertjes onder het gras :sherlock:
En hoe werkt zoiets? Je loopt toevallig tegelijkertijd met hem de gang in, na zijn ongetwijfeld vlammende pleidooi en dan zegt hij "Goh, jij hier?" en dan staat even de wereld stil en kijken jullie elkaar aan, seconden die uren lijken te duren?

Ik zou een berichtje sturen.
Wow, Lenn, dat is toevallig!
Waarom durf je eigenlijk geen bericht te sturen? Je hoeft hem toch niet gelijk de liefde te verklaren? Je kan hem toch appen met iets onbelangrijks om zo een gesprek aan te knopen, en dan kan je eventueel vragen om iets te drinken samen? Ik zeg maar wat...

Maar alsnog handig als we iets meer van de situatie weten. Want hier kan niemand iets mee denk ik.
Ik zou niet naar de rechtzaak gaan, dat staat echt heel raar.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Gooi een ruit in bij het dichtsbijzijnde politiebureau en vraag of hij je advocaat wil zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven