Twijfels
vrijdag 26 januari 2018 om 09:43
Dat is erg hoor dat ze ouder is geworden. Tja, dan had je haar om moeten leggen, dan was ze nooit ouder geworden.
TO, jij bent ook ouder geworden. Als dit daadwerkelijk de reden is om te scheiden, dan ben je geestelijk aardig van het padje. En dan hoop ik met heel mijn hart dat je nooit, maar dan ook nooit meer een relatie krijgt.
TO, jij bent ook ouder geworden. Als dit daadwerkelijk de reden is om te scheiden, dan ben je geestelijk aardig van het padje. En dan hoop ik met heel mijn hart dat je nooit, maar dan ook nooit meer een relatie krijgt.
vrijdag 26 januari 2018 om 09:44
Gewoon scheiden. Altijd voor jezelf kiezen. Je wil toch niet het graf in straks met het idee dat je jaren tegen een oude vrouw hebt aangekeken? Dan is ze de moeder van je kinderen, dan hebben jullie een heel leven samen, nou en? Dat zijn toch allemaal bijzaken? Vrouwen die niet jong blijven verdienen jou niet!
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 26-01-2018 09:44
0.32% gewijzigd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
vrijdag 26 januari 2018 om 09:52
vrijdag 26 januari 2018 om 09:52
Je hebt het nu over 1 specifiek stukje, het gras is altijd groener aan de overkant, en zelfs als je er zelf goed genoeg uitziet om een veel jongere vriendin aan de haak te slaan wordt ook zij al snel ouder.
Hebben jullie het nog gezellig samen thuis?? Ondernemen jullie dingen samen? Lachen jullie samen? Hebben jullie echt nog wat samen of zijn jullie alleen samen ouders?
Als je echt samen nog wat hebt en deelt zou ik blijven en proberen dat van het ouder worden van je af te zetten. Heb je samen niets meer dan kun je of daaraan gaan werken of scheiden jou keus
Hebben jullie het nog gezellig samen thuis?? Ondernemen jullie dingen samen? Lachen jullie samen? Hebben jullie echt nog wat samen of zijn jullie alleen samen ouders?
Als je echt samen nog wat hebt en deelt zou ik blijven en proberen dat van het ouder worden van je af te zetten. Heb je samen niets meer dan kun je of daaraan gaan werken of scheiden jou keus
where ever you go, go with your heart
vrijdag 26 januari 2018 om 09:57
Als het echt puur over het fysieke stukje gaat, ga je hier altijd tegenaan lopen. Of je moet echt veel geld hebben, dan zou je nog wel telkens een jonger mokkeltje kunnen scoren.
Maar je geeft aan dat jullie ook al jaren berusten in het feit dat jullie anders zijn. Hoe moet ik dat zien? Is het dan eigenlijk al jaren een verstandshuwelijk omwille van de kinderen? Of hebben jullie besloten geen ruzie meer te maken over die verschillen en hebben jullie nog wel plezier samen, goede gesprekken, intimiteit en mooie momenten?
Maar je geeft aan dat jullie ook al jaren berusten in het feit dat jullie anders zijn. Hoe moet ik dat zien? Is het dan eigenlijk al jaren een verstandshuwelijk omwille van de kinderen? Of hebben jullie besloten geen ruzie meer te maken over die verschillen en hebben jullie nog wel plezier samen, goede gesprekken, intimiteit en mooie momenten?
vrijdag 26 januari 2018 om 10:00
vrijdag 26 januari 2018 om 10:02
vrijdag 26 januari 2018 om 10:03
Hebben jullie de laatste jaren nog wel eens moeite gedaan om echt partners en geliefden van elkaar te zijn? Is het niet een idee om relatietherapie te proberen voor je definitief de handdoek in de ring gooit?
Edit: zie nu je reactie hierboven. Dat is natuurlijk echt een onzinverhaal. Relatietherapie is er ook niet om karakters te veranderen. Het is er wel om te leren communiceren met elkaar en echt te luisteren. Ooit zijn jullie op elkaar gevallen, het kan zijn dat je dmv relatietherapie elkaar weer kunt vinden.
Ik begin alleen steeds meer het idee te krijgen dat je hier gewoon wil horen "ja ga maar scheiden".
Edit: zie nu je reactie hierboven. Dat is natuurlijk echt een onzinverhaal. Relatietherapie is er ook niet om karakters te veranderen. Het is er wel om te leren communiceren met elkaar en echt te luisteren. Ooit zijn jullie op elkaar gevallen, het kan zijn dat je dmv relatietherapie elkaar weer kunt vinden.
Ik begin alleen steeds meer het idee te krijgen dat je hier gewoon wil horen "ja ga maar scheiden".
tiswa wijzigde dit bericht op 26-01-2018 10:06
49.76% gewijzigd
vrijdag 26 januari 2018 om 10:04
Je vrouw is ouder geworden... en je vindt haar dus niet meer aantrekkelijk? Hm. Zij jou nog wel?
Het huwelijk klinkt een beetje “ingekakt”, zoals je het omschrijft.
Als je twijfelt over scheiden, zou ik eerst eens gaan proberen wat je kunt doen om elkaar weer een beetje terug te vinden.
Heb je dat al gedaan? Klinkt een beetje als midlifecrisis...
Zou je je vrouw echt kwijt willen?
Het huwelijk klinkt een beetje “ingekakt”, zoals je het omschrijft.
Als je twijfelt over scheiden, zou ik eerst eens gaan proberen wat je kunt doen om elkaar weer een beetje terug te vinden.
Heb je dat al gedaan? Klinkt een beetje als midlifecrisis...
Zou je je vrouw echt kwijt willen?
anoniem_356413 wijzigde dit bericht op 26-01-2018 10:04
0.13% gewijzigd
vrijdag 26 januari 2018 om 10:08
Nee joh, wij hebben gewoon allemaal hele sprankelende strakke partners. Die zetten we op dieet, we sturen ze een paar keer per week naar de sportschool, geven ze af en toe een kleurspoeling, kleden ze überhip en voor hun verjaardag krijgen ze elk jaar wat plastische chirurgie.