Zou je hier iets van denken?

15-12-2017 18:25 607 berichten
Alle reacties Link kopieren
EDIT: ik schrijf telkens updates in dit topic en ik ben dus de vrouw met de lichaamstaal

Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:

Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.

Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
anoniem_360698 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 01:13
3.86% gewijzigd
Grobbekuiken_ schreef:
28-01-2018 10:43
Weird :-?
Wat?
Misschien moeten we dit geval geen aandacht meer geven.
HasseSimonsdochter schreef:
28-01-2018 10:47
Wat?
Dat hele verhaal over dat weekend.
Vrouw komt mee, man licht z'n hielen, to mag haar rivale entertainen, collega's lachen zich rot intussen (denk ik dan), to krijgt vervolgens een bedankje voor dat entertainen, én nieuwe hoop want hij mist haar zo.
Soapwaardig dit, en soaps zijn weird, dus....weird.
There is always something happening, and it's usually right now
Hij heeft zijn hielen gelicht omdat hij nu inziet dat het niet handig is om een affaire te beginnen met een secretaresse die zich niet weet te gedragen als zijn vrouw erbij is. Als jij hem smachtend achterna loopt waar zijn vrouw bij staat, valt hij door de mand bij haar. Blijkbaar is hij daar niet aan toe. Blijkbaar gaat hij nog even niet voor jou kiezen.
Zalmsnipper schreef:
28-01-2018 10:50
Misschien moeten we dit geval geen aandacht meer geven.

Mja, ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig naar hoe dit verhaal afloopt. Blijf maar schrijven hoor, TO!
"vrij hinderlijk" :rofl:

Deze man wordt triester met de dag zeg met al zijn opmerkingen en berichtjes.
parbleumondieu schreef:
28-01-2018 11:17
Hij heeft zijn hielen gelicht omdat hij nu inziet dat het niet handig is om een affaire te beginnen met een secretaresse die zich niet weet te gedragen als zijn vrouw erbij is. Als jij hem smachtend achterna loopt waar zijn vrouw bij staat, valt hij door de mand bij haar. Blijkbaar is hij daar niet aan toe. Blijkbaar gaat hij nog even niet voor jou kiezen.
Dit.
Ik denk dat je hem zelf ook wel ziet zitten en hem daarom zo in de gaten houd.
Snap het wel maar als je moet delen maakt t niet zo spannend meer
Blondie222 schreef:
28-01-2018 12:57
Joh.
Ik denk dat hij aanstuurt op een trio met poppenoog en zijn vrij hinderlijke echtgenote.
Ik moet helemaal niks!
Blondie222 schreef:

No shit Sherlock.
Die vrouw denkt natuurlijk “keep your friends close, but your enemies closer” en zorgt daarom dat ze even goed in de buurt blijft met dit soort tripjes. En dat is niet onverstandig met die vent van haar natuurlijk.
Zijn vrouw, de moeder van zijn vier (!) kinderen, met wie hij een hele geschiedenis deelt en waarmee hij getrouwd is, liep 'hinderlijk' achter hem aan? Kind toch. Die vent is trouwens een enorme lul. Hij vindt je nu even spannend en nieuw en zulks, maar wat hij bij (nogmaals) de moeder van zijn vier kinderen flikt, voor wie hij waarschijnlijk toch echt wel wat meer respect heeft dan voor jou, zou hij niet bij jou flikken? Als je dat gelooft ben je echt nog naïever dan je overkomt. (Ik lig trouwens steeds weer dubbel om dat zinnetje in de OP: 'Ik ben de vrouw met de lichaamstaal.')

Aaaanyway. Je maakt er wrs iets heel romantisch van in je hoofdje. Twee geliefden - wat zeg ik: soulmates! - die door wrede omstandigheden niet samen kunnen zijn...Romeo en Juliet eat your heart out. Maar de werkelijkheid is dat ie gewoon verveeld is, en geil. Een slechte combinatie voor alle partijen. Je vleit zijn ego, en zijn vrouw zanikt over de vuilniszakken die naar buiten moeten. En dan dat hinderlijke achter hem aanlopen, bah!

Laat ik me eens even aan een kleine toekomstvoorspelling wagen: Straks heeft ie je een keer of twee keer uitgewoond, pardon, jullie allesverzengende liefde geconsumeerd, en komt ie erachter hoeveel ie van zijn hinderlijke vrouw houdt en dat ie zijn huwelijk wil redden. Dat wordt je nogmaals gewipt, alleen niet op de manier die je nu in je hoofd hebt. Lesson learned. Grote kans trouwens dat je collega's je achter je rug om uitlachen, met je poppeogen.
anoniem_64e625faf160e wijzigde dit bericht op 29-01-2018 10:09
28.28% gewijzigd
Nicky_L schreef:
28-01-2018 17:16
Ik denk dat hij aanstuurt op een trio met poppenoog en zijn vrij hinderlijke echtgenote.
Ik zie nu een wulps meisje voor me met grote knikkers als ogen en een volwassen vrouw die als een hinde die op een bergweide achter haar man aan springt :hihi:
En ik vind ook dat je moet doorschrijven hoor TO! Ik hoop dat er niks waar is van je verhaal maar je schrijft leuk!
Ik voel een verhaal opkomen
Star² schreef:
28-01-2018 17:25
No shit Sherlock.
Ja dar is best snel om dit na een maand te ontdekken :rofl:
Dymphnatam schreef:
29-01-2018 07:46
Ik voel een verhaal opkomen
Ik wacht met smart op,Simon of Jelmer :popcorn:
zo vervelend als een conferentie niet romantisch uitpakt.... weird inderdaad
Lorem Ipsum
Blondie222 schreef:
Eens!
Vief74 schreef:
28-01-2018 23:57
Zijn vrouw, de moeder van zijn vier (!) kinderen, met wie hij een hele geschiedenis deelt en waarmee hij getrouwd is, liep 'hinderlijk' achter hem aan? Kind toch. Die vent is trouwens ook een enorme lul. Hij vindt je nu even spannend en nieuw en zulks, maar wat hij bij (nogmaals) de moeder van zijn vier kinderen flikt, voor wie hij waarschijnlijk toch echt wel wat meer respect heeft dan voor jou, zou hij niet bij jou flikken? Als je dat gelooft ben je echt nog naïever dan je overkomt. (Ik lig trouwens steeds weer dubbel dat zinnetje in de OP: 'IK ben de vrouw met de lichaamstaal.')

Je maakt er wrs iets heel romantisch van in je hoofdje. Twee geliefden - wat zeg ik: soulmates! - die door wrede omstandigheden niet samen kunnen zijn, maar de werkelijkheid is dat ie gewoon verveeld is en geil. Een slechte combinatie voor alle partijen.
Dit is exact de situatie.
Ik bedenk ineens; als die vrouw erbij is om hem in de gaten te houden. En hij gaat voortijdig weg. En zij blijft. En zij stort zich op het contact met jou... kan het dan niet zijn dat zijn vrouw een oogje op jou heeft?? Want waarom zou ze anders blijven?! En ze komt ineens ook steeds op kantoor, vooral als jij er bent... ik denk dat je hier iets over het hoofd ziet :idee:
Wat een soap dit...
Zijn vrouw weet al lang dat hier iets broeit hoor, sommige hebben hier een 6de zintuig voor, en in jullie geval is dat niet eens nodig denk ik.
Alleen ze houdt dit nog even voor zich, haar gedrag wijst daar duidelijk op, denk maar niet dat ze puur voor de lol mee is gegaan naar die conferentie, of met jou is gaan lunchen omdat ze je zo aardig vindt, ze kwam waarschijnlijk hoogte nemen van de situatie, en ik kan haar geen ongelijk geven.
Dit is een wespennest waar je niet teveel in moet gaan wroeten, daar komt gezeik van.
Simitçi schreef:
29-01-2018 07:58
Ik wacht met smart op,Simon of Jelmer :popcorn:

Effe een aanloopje nemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven