52 Weeks Money Challenge
zondag 20 december 2015 om 16:54
Met het nieuwe jaar dat eraan komt, ook alvast een nieuw goed voornemen - De 52 weeks money challenge.
Het principe is simpel.
Spaar het aantal euro's dat gelijk is aan het nummer van de week in het jaar.
Als volgt dus: in week 1 van januari spaar je ¤1, in week 2 spaar je ¤2,..., in week 12 spaar je ¤12, ...
Zo heb je tegen het einde van het jaar alweer ¤1378 extra gespaard!
Ook al geraak je niet tot het einde omdat de bedragen dan hoger oplopen,en stop je vroeger, dan is het toch ook al een mooi spaarcentje
Wie dit maar niets vindt, negeer gerust deze post. Aan al diegene die graag met me meedoen, wees welkom!
Het leek me leuk om dit samen te doen, zodat het niet een voornemen is wat na enkele weken tussen al die andere voornemens in de prullenmand belandt, maar we elkaar er helpen aan herinneren.
Het principe is simpel.
Spaar het aantal euro's dat gelijk is aan het nummer van de week in het jaar.
Als volgt dus: in week 1 van januari spaar je ¤1, in week 2 spaar je ¤2,..., in week 12 spaar je ¤12, ...
Zo heb je tegen het einde van het jaar alweer ¤1378 extra gespaard!
Ook al geraak je niet tot het einde omdat de bedragen dan hoger oplopen,en stop je vroeger, dan is het toch ook al een mooi spaarcentje
Wie dit maar niets vindt, negeer gerust deze post. Aan al diegene die graag met me meedoen, wees welkom!
Het leek me leuk om dit samen te doen, zodat het niet een voornemen is wat na enkele weken tussen al die andere voornemens in de prullenmand belandt, maar we elkaar er helpen aan herinneren.
maandag 29 januari 2018 om 20:26
ik heb nu 3, 10, 12, 15, 20, 31, 49, 51 en 52 weggestreept. Aankomende maand moeten we nog wel zuinig aandoen vanwege verjaardag zoon en kinderfeestje. Ook moet er weer een nieuwe zwemleskaart betaald worden wat ook €220,- is. Dus moet echt doen met geld wat overblijft van de boodschappen. Waarschijnlijk heb ik wel weer een vol koopzegelboekje dus kan er toch 1 hogere weg.
zondag 4 februari 2018 om 19:45
Gaat lekker bij jou Sheela. Ik had afgelopen week €27,75 over, dus 25 en 2 weggestreept en 0,75ct extra. Over jouw eerdere vraag, wij sparen voor vakanties en probeer hem 2x vol te krijgen. Wat we het eerste half jaar sparen is ons zakcentje voor de vakantie, en het 2e halfjaar is voor de aanbetaling van volgend jaar.
zondag 1 april 2018 om 13:58
Hier gaat het ook goed. Ik heb nu 28 bedragen weggestreept. Ik merk nu wel dat het lastiger wordt om elke week 2 bedragen weg te strepen omdat er al een hoop lage weg zijn. En ik wil eerst 1 kaart vol voordat ik aan de 2e begin. Afgelopen week hadden we nog 129 euro terug van kinderopvangtoeslag 2017, dus toen heb ik 151 euro in de challenge gedaan en 4 bedragen weggestreept namelijk 21, 37, 46 en 47
zondag 1 april 2018 om 14:08