Hoeveel rondes?

31-01-2018 06:54 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,

Van de week heb ik ook al een topic geopend maar vind het heel leuk om erover te hebben... ik hoop snel zwanger te worden! ☺️ ben heel benieuwd naar hoeveel rondes jullie zwanger werden?
Eerste keer gelijk de eerste maand. Andere 5 keer 1 keer ongesteld en de maand erop zwanger.
Wat turf je dan precies?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
raindrop57 schreef:
31-01-2018 06:58
Eerste keer gelijk de eerste maand. Andere 5 keer 1 keer ongesteld en de maand erop zwanger.
Wauw.. lekker snel!👏🏻
Heb je een spiraal gehad of de pil?
15 wat niet goed afliep en daarna 6. Maar nu bijna uitgerekend!
viva-amber schreef:
31-01-2018 06:58
Wat turf je dan precies?
Elke keer dat je weer ongesteld wordt is 1 ronde. Bij mij duurde de eerste 4 jaar (geen idee hoeveel rondes, dat hield ik op een gegeven moment niet meer bij). De 2e was na 5 rondes al raak. Dat gezegd hebbende, het zegt helemaal niets hoe lang het bij een ander duurde. De meesten zijn binnen een jaar zwanger, bij sommigen duurt het langer, al dan niet met medische molen. Ik ben niet de medische molen ingegaan vanwege overgewicht. Ik hoefde niet zo nodig eerst naar de gynaecoloog zodat die me kon vertellen dat ik eerst af moest vallen voordat hij me ging helpen (want dat wist ik zelf wel)
4,5 jaar (geen idee hoeveel rondes) resultaat miskraam met 9 weken.
Daarna ruim 9 maanden, nu 9 weken zwanger
Bij allebei de kinderen in de eerste ronde (ja ik ben nogal vruchtbaar, maar ik weet precies wanneer mijn eisprong is, die voel ik en ik ben gezegend met een perfecte cyclus).
1e keer: 12 rondes - miskraam
2e keer: 9 rondes - Missed abortion week 17
3e keer: 7 rondes - vroege miskraam
4e keer: 2 rondes - vroege miskraam die niet goed vanzelf kwam dus weeeeeeeken nasleep
Verplichte pauze ivm onderzoeken
5e keer: ronde 2 na uitslag onderzoeken, met de juiste medicijnen dit keer - nu 30 weken zwanger.

Ik hoop ook voor je dat je snel zwanger bent - en blijft.
50 rondes voor de eerste
24 rondes voor de tweede
50 rondes voor de derde

Ik ben niet zo heel vruchtbaar geloof ik.
Ik ben gestopt met tellen...
Sinds augustus 2015 bezig. En nog niet zwanger geweest.
Inmiddels bij 6e en laatste ronde IUI aanbeland.
ollekebollekeknolleke schreef:
31-01-2018 07:07
Bij allebei de kinderen in de eerste ronde (ja ik ben nogal vruchtbaar, maar ik weet precies wanneer mijn eisprong is, die voel ik en ik ben gezegend met een perfecte cyclus).
Ik ook. Toch duurde het 23 rondes. Eerste IVF was prijs.
Eerste zwangerschap na 4 rondes (na stoppen met de pil).
Tweede zwangerschap 1e ronde.
1e 5 rondes miskraam bij 6 weken
2e 1 ronde gezonde dochter
3e 1 ronde missed abortion bij 8 weken
4e zitten nu in ronde 5
lux. schreef:
31-01-2018 07:17
Ik ook. Toch duurde het 23 rondes. Eerste IVF was prijs.
Ja ik herken je nog Lux, heb een tijdje het topic gevolgd.

Ik voel me enorm gezegend dat het zo snel ging, lijkt me vreselijk als je zo lang bezig bent.
Hier in de vierde ronde raak met een zeer onregelmatige cyclus (45-130 dagen). Niet verwacht dat ik spontaan zwanger zou worden. Nu bijna 8 weken zwanger, dus het blijft nog even spannend!
1e zwangerschap 9 rondes dochter is nu 3 jaar.

Wij zitten nu in ronde 9 voor de 2e! Zit nu op het wachtbankje!

Succes met zwanger worden hoop dat het snel lukt
Hier 1,5 jaar voor de eerste en we zijn vanaf juli bezig voor een tweede kindje. Ik voel mn eisprong niet maar we hebben gewoon heel veel sex ;-)

Gelukkig nooit een miskraam gehad.
ollekebollekeknolleke schreef:
31-01-2018 07:23
Ja ik herken je nog Lux, heb een tijdje het topic gevolgd.

Ik voel me enorm gezegend dat het zo snel ging, lijkt me vreselijk als je zo lang bezig bent.
Ach het kan nog veel erger, maar in die tijd vond ik dit soort verhalen zo moeilijk. Ik had OOK een perfecte cyclus, waarom ik dan niet? Daarom denk ik dan; besef dat ook dat niets zegt uiteindelijk. Er kan ook nog wat met je man zijn of onverklaarde onvruchtbaarheid. En als je eenmaal je baby in je armen hebt maakt het niet meer uit hoe lang het heeft geduurd.
Ik was in ronde 1 zwanger. Helaas een vroege miskraam. Daarna was het weer meteen raak. Ze ligt lief in mn arm een flesje leeg te lurken nu.

Ik gun alle dames een voorspoedige zwangerschap die hopelijk niet lang op zich laat wachten.
Bij de eerste was ik aan de pil, gestopt, onttrekkingsbloeding gehad, daarna meteen zwanger.

Tussen de geboorte van de eerste en de zwangerschap van de tweede niet ongesteld geweest, eerste eisprong die er was werd meteen bevrucht (was ongeveer zes maanden na de bevalling van ons eerste kind).

Bij de derde was ik aan de pil, gestopt, onttrekkingsbloeding gehad. Eerste cyclus 30 dagen, tweede cyclus 35 dagen, derde cyclus bij 35 dagen negatief getest , bij 49 dagen nogmaals getest en toen wel positief. Nu 20 weken zwanger.

Ik voel mijn eisprong trouwens helemaal niet, dus elke keer puur toeval dat het zo snel raak is.
Gestopt met de pil november 2015. Nu na regelmatige cyclussen zwanger worden in ronde 27! We zouden volgende maand met iui starten. Blijkbaar kan het dus toch, na 2 jaar opeens op de natuurlijke weg zwanger.
Skippy86 schreef:
31-01-2018 08:06
Gestopt met de pil november 2015. Nu na regelmatige cyclussen zwanger worden in ronde 27! We zouden volgende maand met iui starten. Blijkbaar kan het dus toch, na 2 jaar opeens op de natuurlijke weg zwanger.
Zeker...! Wij hebben medische molen gehad met iui, ivf én icsi, maar mijn huidige zwangerschap is toch echt op natuurlijke wijze!
Eerste keer door de pil heen (mis gegaan)
Tweede keer 5 rondes.
Derde keer 10 rondes.
Nu in ronde 3 voor de derde.
Wij hebben een icxi traject in het ziekenhuis gedaan. Bij mijn eerste kindje de eerste ronde zwanger en ben nu zwanger van de tweede. Dit lukte bij ronde 2 :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven