Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Labalade schreef:
04-02-2018 01:14
Waar beledig ik dan?
Lees het morgenochtend maar even terug. Je gedraagt je onbeschoft, beledigen was misschien niet het juiste woord
Labalade schreef:
04-02-2018 01:14
:hamer: ik vind jou stom
Als ik jou was zou ik morgenochtend verder gaan met de Wodka.
alkemade schreef:
04-02-2018 01:15
Ah ja. Zoiets als dat iemand vindtzwarte piet beledigend is en dat je dat misschien wel niet snapt maar vdat je dan tòch je excuus moet maken.
Ook wodka of broodkruimels?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Verdorie, zitten mijn leerlingen nu ook al hier?
Moiren’ schreef:
04-02-2018 01:18
Als ik jou was zou ik morgenochtend verder gaan met de Wodka.
Morgenochtend is mijn gezin weer thuis, dan moet de wodka op zijn.
Moiren’ schreef:
04-02-2018 01:19
Ja.

Ik heb een hoop van dit forum geleerd. Ook van jou.
Je zit in een leuk team. Wel met een hoop gedoe en wat aangetaste stukjes hihigeslachtsorganen fruit.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Moiren’ schreef:
04-02-2018 01:19
Ja, het doet inderdaad heel puberaal aan. Zo van: Hé, jij vindt toch niet dat ik een dik rotwijf bent? En dat je dan geen ja mag zeggen, want dan krijg je een knal voor je harses van dat dikke rotwijf. :@@:
feow schreef:
04-02-2018 01:18
Ook wodka of broodkruimels?
Therapie, uiteraard.
Nou jongens, morgen allemaal even naar de kerk en dan sal alles reg kom.
Goedemorgen.

Maar weer eens een bewijs dat regelmatig kerkbezoek je niet per se een aangenamer mens maakt.
Wodka ook niet trouwens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Oh, hier zijn we.
ElizabethThatcher ben je hier? Sorry voor gisterenavond :$ . Ik weet dat het geen excuus is maar ik had echt teveel op. ‘k was alleen thuis en nu ja, had het ff moeilijk (we hebben prive wat nare dingen op ons bord). Kon ook niemand meer bereiken en uhm, vriendje wodkajus was nog thuis. En jullie op Viva, voelde ik me minder alleen. Maar dat liep even niet helemaal goed dus.. sorry.. :$ (blijft vandaag met deken over haar hoofd op bed verstopt)
anoniem_323693 wijzigde dit bericht op 04-02-2018 10:19
0.11% gewijzigd
laat maar
Goedemorgen
Jonari schreef:
04-02-2018 01:01
Nou veel plezier straks in de kerk dan maar :sarcastic:
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lavalade, fijn dat je dit even komt zeggen.

Ik hoop voor je dat de nare dingen snel opklaren.
aliva schreef:
04-02-2018 09:16

Eens en dat laatste hoop ik ook.
Goodmorning allen.
aliva schreef:
04-02-2018 09:16

Helemaal eens. :rose:
ElizabethThatcher schreef:
04-02-2018 11:03
Helemaal eens. :rose:
Mooi dit!
Labalade schreef:
04-02-2018 08:13
ElizabethThatcher ben je hier? Sorry voor gisterenavond :$ . Ik weet dat het geen excuus is maar ik had echt teveel op. ‘k was alleen thuis en nu ja, had het ff moeilijk (we hebben prive wat nare dingen op ons bord). Kon ook niemand meer bereiken en uhm, vriendje wodkajus was nog thuis. En jullie op Viva, voelde ik me minder alleen. Maar dat liep even niet helemaal goed dus.. sorry.. :$ (blijft vandaag met deken over haar hoofd op bed verstopt)
Sterkte! :hug:

Mooi dat je je excuses maakt.
Life is short. Eat dessert first.
Labalade schreef:
04-02-2018 08:13
Je bent ook maar een mens. Sterk dat je je excuses aan hebt geboden. Sterkte :hug:
Kanonne, wat doen sommige mensen hun nick toch eer aan.
O en we hebben een nieuwe forumjuffrouw die mensen op hun vingers moet tikken. *gaaaaaap*
Star² schreef:
04-02-2018 14:17
O en we hebben een nieuwe forumjuffrouw die mensen op hun vingers moet tikken. *gaaaaaap*
:proud:
There is always something happening, and it's usually right now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven