Werkt product x echt? (Deel 2)

maandag 22 januari 2018 om 08:41
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
zaterdag 3 februari 2018 om 23:51
Nee alleen dagcreme maar zou het kunnen proberen. Heb het gevoel alsof mijn huid nu met de kou alleen opknapt van vettige creme.closednote schreef: ↑03-02-2018 23:40Smeer je alleen die dagcreme overdag of doe je daar ook nog iets onder/over? In de winter is alleen dagcreme voor mij meestal niet genoeg maar doe ik er wat laagjes onder zoals een lotion, serum of soms meng ik mijn dagcreme met wat gezichtsolie. Misschien zou je eens kunnen proberen om dat serum overdag onder je dagcreme te gebruiken.
zondag 4 februari 2018 om 08:57
Hobbelster schreef: ↑03-02-2018 19:33Zit al een tijdje op Paula’s site te kijken, maar twijfel tussen;
Redness relief lijn
Skin balancing lijn
Skin perfecting lijn
Iemand ervaring met bovenstaande? En de onderlinge verschillen?
Zit er in de sample verpakkingen voldoende voor minstens 3 dagen gebruik?
Ik heb van iedere lijn wel iets:
. Resist de super light resist moisturizer dagcreme
Skinperfecting bha en Aha gel
Skin balancing invisible finish gel voor de nacht
Resist niacimide booster
Clear reiniger
En dan nog een serum en masker maar weet even niet welke dat zijn ( heb ik even niet voor de pak)
Ik had eeb acne huid en nu een hele gave gezonde huid door het gebruik van deze producten.
Vind de reiniger van resist fijn maar net iets duurder daarom gekozen voor de reiniger van clear.
Heb ook diverse dag en nachtcrème geprobeerd maar deze combi is voor mij het prettigst

zondag 4 februari 2018 om 09:39

zondag 4 februari 2018 om 09:43
Hier ook zwanger en precies hetzelfde! Opeens velletjes, droge plekjes en rode vlekken, vooral rond mijn neus en mond. Ik ben nu net maar overgestapt op amandel crème van Weleda, zelfs mijn decubal nachtcrème irriteerde.Hobbelster schreef: ↑02-02-2018 22:21Mag ik vragen welke serums je gebruikt, en waarom 2-3 (tegelijk? Over elkaar heen?)?
Hier een gevoelige gemengde huid (grote snel verstopte poriën op t-zone, maar ook droge plekken langs neus en op kin) en ik werd enthousiast na het gebruikt van een proefje Vichy aqualia serum en rijke dagcreme.
Heb vervolgens de serum aangeschaft en gaan gebruiken onder mijn garnier bb crème maar m’n huid werd alleen maar gevoeliger, tot branderig toe op de droge plekken. Gebruik serum dus gestaakt.
Heb vorige werk de Olaz regenerist 3-in-1 cc crème gekocht maar die doet helemaal niets voor mijn huid en benadrukt ook nog eens de losse velletjes verschrikkelijk.
Weet even niet zo goed wat nu verder, ben zwanger dus mag ook niet alles zomaar smeren. Ik hoop dat na de zwangerschap mijn huid weer rustiger wordt want dit is echt ellende.
Iemand nog tips?
Ben ook ziekig trouwens, misschien heeft dat er ook mee te maken, plus hormonen ofzo?
Echt heel vervelend iig.

zondag 4 februari 2018 om 20:14
Ben wel benieuwd naar die peeling. Gebruik jij deze producten voornamelijk voor rosacea of anti-aging? (Sorry voor mijn gezeur)strikjemetstippels schreef: ↑04-02-2018 09:39even uit mijn hoofd: Retamax (retinol), Daily Power defense, een kalmerend iets tegen roodheid (rosacea lijn), Invisapeel (enzymatische peeling) en een SPF. Oh ja en een facewash die echt heel goed is.

zondag 4 februari 2018 om 20:44
Jazeker!
Ik ben overigens al een tijdje bezig om m’n haar niet elke dag maar om de dag te wassen. Dit gaat beter met de Hema shampoo & conditioner, dan met mijn andere shampoo (oa Andrelon gevoelige hoofdhuid, Guhl glas shampoo en Elvive volume shampoo, allen met bijbehorende conditioners)
Ik maak mijn voorraadje nog op en stap dan gewoon over op Hema.
zondag 4 februari 2018 om 20:54
Heb de haren van onze kinderen ermee gewassen Inc haarmasker
Dochter haar haar is voelbaar dikker en zachter. En erg glanzend.
Zoon zijn giga pluizenbol met veel klitten is veranderd in een bos mooie krullen.

zondag 4 februari 2018 om 22:29
Qua Hema Shampoo en conditioner. Hier stond ook niet veel meer. Net 1 fles repair shampoo en 2 flessen conditioner. Diegene die het na mij wilde kopen had dus pech qua shampoo. Van de Color, Everyday en Volume lijn stonden er nog wel een paar van elk maar ook niet veel.
Als ik um goed vind dus maar een voorraadje inslaan zodat ik niet zonder kom te zitten als die populair blijft
Als ik um goed vind dus maar een voorraadje inslaan zodat ik niet zonder kom te zitten als die populair blijft

zondag 4 februari 2018 om 23:57
Ja, vervelend he! en er zijn toch al zoveel dingen simpelweg onhandig / irritant met mijn zwangere lijf.... dit kon er nog wel bijsyvon schreef: ↑04-02-2018 09:43Hier ook zwanger en precies hetzelfde! Opeens velletjes, droge plekjes en rode vlekken, vooral rond mijn neus en mond. Ik ben nu net maar overgestapt op amandel crème van Weleda, zelfs mijn decubal nachtcrème irriteerde.
Ben ook ziekig trouwens, misschien heeft dat er ook mee te maken, plus hormonen ofzo?
Echt heel vervelend iig.

ik kan ook zelfs mn oude vertrouwde jacob hooy vitamine E creme niet verdragen op de rode geirriteerde plekken nu. smeer er dus maar vaseline op 's nachts.
Heb zojuist een hele lading samples van Paula's choice besteld, ga ze systematisch testen en precies bijhouden hoe en wat mijn gebruikservaringen zijn. Die ga ik jullie natuurlijk niet onthouden! - wordt vervolgd.

zondag 4 februari 2018 om 23:59
de volume shampoo & conditioner zijn online nog te bestellen. Repair, alleen de conditioner, masker, en olie.strikjemetstippels schreef: ↑04-02-2018 22:38Haha was net toen als met Vitis, dat was in eens ook overal weg! Ik wacht tot de hype is gaan liggen en dan ga ik de shampoo ook halen.

maandag 5 februari 2018 om 12:10
Hebben we echt zoveel invloed als forum denk je? Als dat zo is, vind ik 't wel mooi. Kapitalisme op z'n best.strikjemetstippels schreef: ↑04-02-2018 22:38Haha was net toen als met Vitis, dat was in eens ook overal weg! Ik wacht tot de hype is gaan liggen en dan ga ik de shampoo ook halen.

maandag 5 februari 2018 om 12:13
ik denk het wel want het forum trekt heel veel lezers. Maar ik vind dat we hier wel een bonus mogen krijgen dan van vitis en hema o.a. Dat is pas kapitalisme op z'n best

maandag 5 februari 2018 om 12:20
Deze besteld.. hada labo gokujyun hyaluronic acid lotion. Ben erg benieuwd. Voor het geld hoef ik het niet te laten..
Haal hier altijd leuke ideeën vandaan.
Ik vind zelf de shampoo/conditioner/masker ( eigenlijk hele lijn) van Davines, love curl heel fijn. Ook zonder sls en andere meuk. Ruikt heerlijk. Maar het is wel erg aan de prijs. Ik denk dat ik over een paar weken ook de Hema shampoo eens probeer. Stuk vriendelijker voor mijn portemonnee.
Ik vind zelf de shampoo/conditioner/masker ( eigenlijk hele lijn) van Davines, love curl heel fijn. Ook zonder sls en andere meuk. Ruikt heerlijk. Maar het is wel erg aan de prijs. Ik denk dat ik over een paar weken ook de Hema shampoo eens probeer. Stuk vriendelijker voor mijn portemonnee.

maandag 5 februari 2018 om 16:15
Kijk maar uit, voor je het weet ben je ineens een 'influencer' en zit je met allemaal 'meisjes' van begin veertig bij Koffietijdstrikjemetstippels schreef: ↑05-02-2018 12:13ik denk het wel want het forum trekt heel veel lezers. Maar ik vind dat we hier wel een bonus mogen krijgen dan van vitis en hema o.a. Dat is pas kapitalisme op z'n best![]()

maandag 5 februari 2018 om 16:23
Ja lekker goedkoop en je doet er eeuwen mee. Gebruik het 2x per dag en je ziet amper dat er iets uit is en ik gebruik soms 2 laagjes. Moest wel even wennen aan het met de hand aanbrengen i.p.v. wattenschijfje want ik heb de premium versie en die is wat dikker dan de normale.Krulliebollie73 schreef: ↑05-02-2018 12:20Deze besteld.. hada labo gokujyun hyaluronic acid lotion. Ben erg benieuwd. Voor het geld hoef ik het niet te laten..
maandag 5 februari 2018 om 16:46
Deze Koreaanse hyaluroncreme is ook fijn.
https://www.ebay.com/itm/MIZON-Hyaluron ... Sw65FXuo~o
Trekt snel in.
Mizon heeft ook een hyaluronic serum, heel dun en trekt ook snel in.
Trekt snel in.

maandag 5 februari 2018 om 19:14
Waar bestellen jullie deze en hoeveel is het? Ik heb hem namelijk uit Japan meegenomen en daar was het omgerekend 6 euro. Maar als 'ie net zo goed is als de hieronder beschreven essence dan zou ik zelfs het dubbele er nog wel voor overhebben.Krulliebollie73 schreef: ↑05-02-2018 12:20Deze besteld.. hada labo gokujyun hyaluronic acid lotion. Ben erg benieuwd. Voor het geld hoef ik het niet te laten..
Ik gebruik nu nog de Namerakahonpo Sana essence en die vind ik heel goed. Was daar ook net zo goedkoop, namelijk zo'n 6 euro. Dat flesje heb ik sinds april vorig jaar in gebruik en gaat vanavond op. Morgen ga ik de Hada Labo aanbreken.
Droogshampoos en mijn haar (fijn en weinig volume) werkt gewoon echt niet. Mijn haar is juist veel vetter dan normaal na gebruik van de Colab droogshampoo. Het enig wat bij mij werkt is de John Frieda sea salt spray voor volume en evt wat volumepoeder van Kevin Murphy (Andrelon vond ik 3x niks).

maandag 5 februari 2018 om 19:21
Die zal vast ook goed zijn. Ik heb nu een aantal Koreaanse producten in gebruik van CosrX (toner en sheet masks) en Klairs (serum en moisterizer). Geen droge huid meer sinds ik ben overgestapt naar Japanse en Koreaanse producten.Emma95 schreef: ↑05-02-2018 16:46Deze Koreaanse hyaluroncreme is ook fijn.
Trekt snel in.
maandag 5 februari 2018 om 20:15
Gayacat schreef: ↑05-02-2018 19:14
Droogshampoos en mijn haar (fijn en weinig volume) werkt gewoon echt niet. Mijn haar is juist veel vetter dan normaal na gebruik van de Colab droogshampoo. Het enig wat bij mij werkt is de John Frieda sea salt spray voor volume en evt wat volumepoeder van Kevin Murphy (Andrelon vond ik 3x niks).
Misschien dat l’anza shampoo iets voor je haar kan betekenen.
Sinds ik hier mee was is mijn fijne futloze haar veranderd in wen vollere dikke volumineuze bos!