Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

28-01-2018 23:12 3003 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32
Prikken & slikken MevrouwStippel
Wachten op cryo-tp blauwerok, Doces
In de wachtweken

.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(m/v)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(37/40)
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen ICSI3+
MESA/TESE
AMC
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's ICSI2 wacht op intake UZ Gent (oktober) OLVG/UMC
Zizo
(35/39)
2014 2016 matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) ICSI3 herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's ICSI 2 wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 -
Diamond30
(32/38)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF
IVF3 Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh
Labgeek1990
(26/31)
2016 2017 zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk ICSI1 icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze Amphia/Erasmus
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP zelf proberen met stimulatie
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. Even pauze nu, opties bekijken EMC
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 mislukt (5x TP) Wachten op start ICSI2 OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) IVF3 pauze
G-power1989
(29 / 30)
jan 2016 juli 2017 2e kindje weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt ICSI2 icsi 2 WZA/UMCG
Yaradreamz
(36/ 45)
? ? hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's ICSI+MESA/TESE herstellen van mk EMC
Puk32
(34/38)
2015 feb 2017 Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk IVF/ICSI 1 onderzoeken mk's, wachten op start MMC / Tilburg
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders ICSI 1 Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad Belgie
Alaynee
(28/?)
Azoöspermie ICSI 1+TESE Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad DD
mamamaria81
(37/40)
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen wachten op start IVF3 ism UMCU
Zot-83
(35/39)
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) ICSI+ECD wachten op nieuwe poging Alicante
innerpeace
(37)
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk ICSI1 wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) Voorburg
blauwerok
(37/38)
2017 2017 ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg ICSI1+PGD
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...

:heart: Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:duckie: Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rucio ja apart he, oooh je hebt een cryo tp ja dan snap ik het dat je het zonder hormonen doet. Snap ik dat heen en weer naar het zkh voor echo's is ook niet leuk de hele tijd. Morgen wordt voor mij de 3e keer deze week, ben blij als dat klaar is. Met ovulatietesten vond ik ook echt onhandig, dat moest ik doen tijdens de IUI's dan is idd echo's wel weer makkelijker. Voor jou ook!
Flipje yes wat fijn! :yes:
Baggal dank je lief van je
Leonie succes zo! Voor FM ga ik altijd alleen, mijn vriend en ik werken niet in onze eigen woonplaats. Ik krijg vanuit mn werk alle vrijheid om te gaan en hij moet het opnemen als verlof. Dus dit is voor ons de makkelijkste manier en hij hoeft ook niet mee. Tijdens de punctie en TP gaat hij wel altijd mee.
Miekje balen zeg dat het zo lang op zich laat wachten.

Ik ging net naar de wc en verbaasde mij over het feit dat ik hele erge gelachtige afscheiding heb, dit heb altijd voor mijn ovulatie maar nog nooit zo erg gehad tijdens het traject?? :confused: Ik wist niet dat het ook kon terwijl je Gonal en lucrin spuit? Hebben jullie daar ook weleens last van gehad toen je bezig was met IVF/ISCI??
Shine bright like a diamond
Flip, fijn dat jouw cyclus eigenlijk best netjes is weer. Ga je nu meteen voor een tp? Over 4 weken naar Gent? Of ga je dan naar Brussel? Ik weet het niet meer.

Zizo, ja ik ben vol goede moed. Uitgangsecho was echt supergoed, Normaal maar 8 antrale follikels, nu liggen er 14. Past ook veel beter bij mijn AMH.

Miekje, ik heb een keer de menstruatie dans gedaan, dat werkte ;-) Dus nee geen tips, wel balen als je weekendje weg moet annuleren. Misschien duurt het nog wel een paar dagen en kan het weekendje gewoon doorgaan? Ik duim voor je

Diamond, hoe lang ben je nu aan het spuiten? Ik krijg na een week stimuleren al eisprong slijm en heb tot nu toe elke keer nog minimaal 7 dagen moeten spuiten en dan nog pregnyl en dus wel 10 dagen veel (!!!) eisprongslijm gehad. Om dan de avond voor de punctie niets meer te hebben. Maar daar mocht ik me elke keer van mezelf geen zorgen over maken. Is gelukkig ook niet nodig geweest.

Baggal, ik ben gewoon blij voor mijn assistente. Ze heeft zo snel als mogelijk was gestart met MvM en heeft de laatste urine druppel nog ingeleverd (ook toen ze een miskraam had is ze door gegaan tot MvM aangaf dat ze moest stoppen) Ze voelt zich goed en werkt net zo hard, dat maakt het wel makkelijker hoor. Als ze nu al minder zou moeten werken, was het voor mij wel lastiger. Het is gewoon een lieve meid, dus ik gun het haar ook gewoon! Daarbij steunt ze mij ook gewoon echt, daar waar ze dat allemaal kan. Ze heeft nog nooit geklaagd of laten merken dat ze het vervelend vond, als ze weer eens een lading afspraken moest afzeggen.
Wat wel onhandig is is dat ik nu ook geen rontgenfoto's meer wil maken. Maar goed, daar vinden we altijd wel een oplossing voor.

Extra keren naar ZH voor echo: ik vind dat niet erg en heb dat liever dan dat ze er 1 te weinig maken. Nu is het voor mij naar de kliniek in NL 20 min rijden en mag ik daar van DD gewoon naar toe voor de echo's, alleen de laatste moet in DD zelf. Ik vind die belasting niet zo groot. Scheelt misschien ook dat ik zelfstandig ben.
Mijn man gaat mee waar hij kan. Punctie, dan zal hij echt mee moeten. En de TP vind hij ook zo belangrijk dat hij desnoods afspraken afzegt. Als hij met een IVF meting niet mee kon, dan vond mijn man het fijner als 1 van mijn ouders mee ging. Ik durf wel alleen hoor, maar hij vond het fijner. Mijn vader is mee geweest naar DD (en heeft ook meegekeken met de echo, hij was zwaar onder de indruk ;-) ) en dat was vooral gezien de lange reistijd erg fijn. Alleen zijn rijstijl is niet fijn met een buik vol met follikels.
Ik vind dat niemand zich met iemand anders moet gaan vergelijken. Doe waar je je goed bij voelt en waar jouw man/vriend zich goed bij voelt. Dat is altijd belangrijker dan wat anderen doen. Net als hoe ver je in zo'n traject gaat of wie je het allemaal verteld. Dat is zo persoonlijk.
Nog even voor Duuf, wees boos als je boos wilt zijn, wees verdrietig als je verdrietig bent. Het lijkt me erg logisch als alle emoties zich afwisselen..... Sterkte meid, ik las dat je erg opziet tegen de "bevalling... Volgens mij heb je een goed ziekenhuis en zullen ze je daar waar het kan ondersteunen en helpen.
Ik las dat iemand jou medicatie aangeboden had. Ik snap dat je er nu nog helemaal niet aan toe bent, maar hier ligt ook nog gonal, pregnyl, menopur en straks ook vast meriofert en ovaleap over. Alles wat over is mag jij zo hebben. Mocht dat zo zijn, dan weet je me wel te vinden.
Animal ooh gelukkig heb jij dat ook gehad, al wel snel na 7 dagen spuiten. Ik dacht al straks regelt mijn eigen lichaam de eisprong door de Gonal en Lucrin heen, maar die kans zou er niet/klein moeten zijn natuurlijk. Ik zit nu op de 14e dag spuiten. Ergens blijf je dan denken gaan mijn eitjes springen ofzo heel gek :bonk: die gedachte haha.
diamond30 wijzigde dit bericht op 08-02-2018 14:39
0.14% gewijzigd
Update.
De grootste follikel is nu 10,5mm. Heb er nog een stuk of 6 die rond de 6 a 8 mm zijn. Ik moet gewoon doorgaan en dan maandag weer terug voor een meting. Ze willen er 1 hebben van 20 en de rest van rond de 14 a 15. Als het dan goed is word de punctie gepland voor woe don of vrijdag. Ben benieuwd!
Wat grappig Diamond Ik heb precies hetzelfde gehad! rond de 3rde fm veel slijmverlies. Alsof je een eisprong hebt. Het is maar raar hoor; dat lamleggen van je cyclus..

Morgenochtend de punctie! :peace:
Ben d'r wel klaar voor geloof ik en hoop natuurlijk op een aantal eicellen!
Sheela succes met de punctie.

Duufje en Zojo :hug:

Baggal dat is fijn dat je hopelijk de opdracht binnen hebt. Geniet nu lekker maar van Istanboel. Lekker warm daar?

Ik ben nog steeds niet van het wachtbankje gevallen. Buiten af en toe lage rugpijn, een paar pukkels en af en toe wat zeurende buikpijn voel ik me wel prima. Ik heb niet het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden maar ook niet dat ik zwanger zou kunnen zijn. Morgen een halve dag werken en een drukke middag met dochter en man. En dan hopelijk zaterdagochtend testen. Pfff ik hoop het zo.
@sheela, succes mkrgen met de punctie. Hopen op een mooi aantal eicellen.

@mevrouwstippel, spannend! Het is al bijna zaterdag, nog even volhouden.

Ik ga eigenlijk altijd alleen naar de FM. De punctie wel met zijn 2en geweest en de TP weer alleen omdat het niet anders kon. Kreeg om 8.45 telefoon dat de terugplaatsing om 10.15 was. Mijn vriend had die ochtend afspraken staan en was op een uur rijden verwijderd. Achteraf vond ik het ook prima om alleen te doen, maar misschien wel leuk geweest om met zijn 2en te doen. Wie weet volgende keer. Maar iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt, dat is het meest belangrijk.
Heel veel succes morgen met de punctie Sheela! Op naar een mooi aantal eicellen en nog mooiere bevruchtingen hoop ik!

Wat enorm spannend mevrouw stippel! Ik duim voor je!
Dank jullie wel :heart:

MwStippel spannennnnd!!! Ik hoop het ook zo voor je

Duufje :hug:
Sheela klopt we zitten een beetje in het zelfde schuitje deze ronde. Veel succes vandaag, is het je 1e punctie? Ik ben het even kwijt.
Ik duim op veel goede eicellen!
Mevrstippel wat slopend heh! Succes nog even ging je zaterdag testen?

Net even een uurtje aan het werk geweest en ik ga zo weer richting het ziekenhuis rijden :applause: voor de 3e FM deze week...hopen dat ik nu duidelijkheid ga krijgen over de planning van volgende week.
Nou hehe ms is er..en hoe pfff
Maar vanavond de 1e menopur er weer in
MevrouwStippel ik duim voor je!!
2de punctie was het diamond hoe was jou 3rde fm??

Succes weer miekje!

Het viel me deze keer alles mee!
Er zijn 5 follikels aangeprikt en net als bij de eerste punctie zijn er 3 eicellen gevonden.
Nu maar weer afwachten tot maandag hoeveel bevruchtingen er zijn!
Netjes sheela. En fijn dat het meeviel.
Spannend nu.
Sheela fijn dat het mee viel. Nu beginnen de spannendste moeilijkste weken van het traject. Ik duim voor jullie. Lekker bij komen nu en lief zijn voor jezelf.

Hehe Miekje eindelijk ongesteld. Fijn. Nu eindelijk actie. Ik hoop dat je weekendje weg toch door kan gaan. Zo belangrijk om leuke dingen te blijven doen.

Taart hou jij het nog uit op de wachtbank?

Flip wat een rotgedoe met de bureaucratie weer. Hopelijk doet je huisarts menselijk en niet moeilijk. En voor nu op naar je cryo.

Leonie toch fijn. Een goede follikelmeting. Op naar de punctie.

Missfiddler en Boulu ik ben zo blij voor jullie allebei. Een goede NIPT en een goede echo.

Fruity ook voor jou een goede echo. Zo, zo ontzettend fijn. Hoe voel je je?

Yara heb je al concreet wanneer je terugplaatsing is?

Diamond dikke knuffel. Nog even prikken. Ik duim voor je.

Zo dat was even reageren uit mijn hoofd. Iedereen natuurlijk veel succes en zet em op.
Zooo het heeft me wel even tijd gekost om bij te lezen zeg! Ik heb een lijstje gemaakt en hoop dat ik (bijna) iedereen heb. Ik wil mee blijven lezen en ook blijven reageren maar wel lastig met zo'n grote groep!

@Sheela: Fijn dat de punctie erop zit. Ben je blij met de 3 eicellen? In eerste instantie waren er maar 2 gezien dus op zich beter zo!! Hoop op een mooie opbrengst van embryo's.

@MwStippel: Aan jou ga ik heel veel denken morgenochtend... En meteen een kijkje wagen hier. Herkende heel veel van je posts van afgelopen weken, de 2e wachtweek is killing. Het depressief-achtige, het zoeken naar kwaaltjes, hoop en angst door elkaar. Bah, wat spannend. Hoop het heel erg voor je!!

@Twin: Wat fijn dat de HCG waarde zo goed was!! Fijn dat je al een beetje kunt genieten!

@Flipje: Blij dat je ongesteld bent geworden!! Wat ken je je lichaam goed he inmiddels. Op naar die cryo tp!! Ga je weer heel nauw volgen. Ben blij dat je de afspraken in België hebt maar hoop toch op iets anders...pff. Maar wat zijn die weken ook een hel voor jullie zeg.

@Miekje: Balen, nog geen menstruatie :(. En zeer frustrerend dat je er een weekend weg voor moet afzeggen! Als het kan, zou ik er nog even mee wachten, misschien pakt het heel anders uit. Bij mij was er niet echt een peil op te trekken wanneer de punctie zou zijn.

G-power, Smurff4, ShannonLove: Allemaal negatief getest/ongesteld geworden, wat onwijs verdrietig. Ik weet nog heel goed hoe voelt. Ook even de hoop op de toekomst verloren soms. Hoop dat jullie snel verder kunnen.

@Animal:
Jij blijft ook altijd veel in m'n hoofd zitten! Vind je zo sterk verder! Want toch al een eind op weg ook zonder resultaat. Fijn dat je weer gaat beginnen en je er klaar voor bent!! Ga je volgen hier. Weet je al of je dit als laatste poging beschouwt?

@Lagbeek: Hoe was je BMS controle gisteren?

@Biekkie: Maandag testen dus, ook heel spannend!! Gezien je vorige keer ook... Succes!

@Taart: Voor jou volgende week een spannende week, wanneer wil je testen?

@Lauwie: Wat goed dat je naar een medisch psycholoog gaat! Heb ik ook een tijdje gedaan na de eerste ICSI poging. Was wel heel fijn! Toch vond ik het soms moeilijk om mezelf te herpakken en was ik nog regelmatig angstig. Maar het is zo fijn als iemand je begrijpt en ik vond het ook fijn omdat ik af en toe een stapje terug moest doen en zij bevestigde dat.

@Yara: Volgende week tp? succes!

@Rucio: FIjn dat je rust hebt gevonden in accupunctuur!!

@Baggal: Zal even reageren op jou op FB en het andere topic.

@Duufje: Jij bent nog steeds veel in m'n gedachten. Kan me voorstellen dat je je soms niet jezelf meer voelt. Het is teveel wat jullie is overkomen.
Wat naar dat er nog niks op gang is gekomen en je waarschijnlijk toch moet gaan bevallen/curettage moet gaan doen. Snap goed dat je liever een curettage zou willen. Moeilijke keuze. Heel veel sterkte...

Officieel 'hoor' ik niet meer in dit groepje natuurlijk maar voel me ook nog niet bij de zwangeren horen. Omdat ik met heel veel dingen nog niet bezig durf te zijn.
Inmiddels 13 weken zwanger en een goede NIPT uitslag gehad deze week :). Dus heel goed nieuws! We zijn ook heel blij en tegelijkertjid blijft de onzekerheid op de achtergrond. We hebben het wel al over wat dingen gehad en dat is wel heel fijn, maar ook eng.
Gelukkig krijgen we elke 2 weken een echo. Vind het nu alweer lang duren haha.
Ik kwam even spieken of er al nieuws was van de wachtbankers!!

Animal: Ik geef je groot gelijk! Van vergelijken worden de meeste mensen niet gelukkig en het is zinloos. Toch heb ik het vroeger wel eens gedaan, in de begindagen van de MMM! Ik duim enorm voor je. En wat lief dat je Duuf ook medicatie aanbiedt!

Sheela: Toch nog 3! En nu maar duimen voor mooie bevruchtingen.

MwStippel: wanneer ga je testen?

Ik heb de klus in beginsel binnen. Ze zijn wel thorough - Ik moet voor elke maand uit de afgelopen 5 jaar verantwoorden wat ik gedaan heb en voor welke client. En naast de check bij de universiteiten, ook nog een CBR background check, NL- VOG verklaring en werd mijn accountant gebeld... wow! Zo vergaand heb ik het nog niet meegemaakt, maar snap het wel. Verder zit ik tot en met maandag @ Istanbul en blijf ik hier af en toe spieken voor nieuws van (vooral) de wachtbankers!! Zet ‘em op meiden!!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Boulu ik heb dan ook wel enige gelijkenissen met jou hoor. Ik ga ook vaak uit van het worst case scenario.
Ik bedacht me vanmiddag van sja, soms kunnen dingen gewoon ook weleens goed gaan.

Maar dan voel ik me vanmiddag zo ontzettend emotioneel labiel en zo dicht bij een enorme jankbui. Zoals ik me ook vaak de dag voor mijn menstruatie voel. En ik heb nu dus ook weer ontzettende buikpijn dat ik vermoed dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden.

Ik denk dat ik sowieso even een manier moet vinden om de enorme spanning uit mijn lijf en hoofd te krijgen. Het zijn helse weken geweest.

Ik ga morgenochtend testen.
SheelaYes dat zijn een mooi aantal! Vandaag ging t goed maar weer andere gyno en die zag weer minder. Mn rechtereierstok is gewoon lastig in beeld te krijgen. Ze wist nog niet hoe het zou gaan want ze wou t eerst overleggen met haar team. Want de grootste 2 waren rond de 20. Vanmiddag werd ik eindelijk gebeld en ik heb maandag de punctie, vandaag de laatste prik gezet. Ze zij wel dat ze alles gaan aan prikken ook de kleintjes. Vandaag zag ze er 5. Als alles meezit dan do de tp. Succes hopelijk heb je goed nieuws wat spannend heh.
Mevrstippel oeeeh ik duim zo hard voor je! ;-)
Even weer een snel berichtje van mij.

MevrouwStippel, ik vind het plaatsvervangend superspannend voor jou morgen. Ik duim hard voor je! Hoop op goed nieuws!

Sheela, fijn dat er toch 3 eitjes gevonden zijn! Succes met afwachten tot maandag. Dat wachten op nieuws vond ik altijd erg zenuwslopend. Ik hoop dat er mooie bevruchtingen gaan ontstaan. Hopelijk heb je deze keer ook een cryo (vorige keer niet, toch?).

Boulu en MssFiddler, blij te horen dat alles goed met jullie gaat!

Miekje, fijn dat er duidelijkheid is en je weer verder kan.

Diamond, hoe is je FM gegaan vandaag?

Flipje, gaan jullie nu voor een nieuwe terugplaatsing? Gent duurde nog even, toch? Of heb ik dat verkeerd in m'n hoofd zitten?

Duufje, nog maar een megaknuffel voor jou. Wat moeten jullie ongelooflijk sterk zijn.

Verder erg jammer te lezen van de negatieve testen en doorbrekende ongesteldheid :(. Sterkte meiden. Hopelijk brengt de volgende ronde wel goed nieuws.

Kleine update van mij: eergisteren de scratch gehad en dat is verder probleemloos gegaan. Heb nog een beetje last van spotting, maar stelt al bijna niets meer voor. Nu afwachten op m'n menstruatie en dan kan ik me aanmelden voor de terugplaatsing van ons enige cryo uit ICSI2. Pfffft, kan nu al in paniek raken als ik eraan denk dat het weer gaat mislukken. Aan de andere kant, het kan natuurlijk ook gewoon een keer raak zijn. Er is maar één manier om erachter te komen...
Diamond, crosspost zie ik ;). Hoe sta je er nu in? Kan me voorstellen dat je wel gehoopt had op meer dan 5 eitjes. Hoewel het er dus mogelijk wel meer kunnen zijn, begrijp ik, aangezien ze je ene eierstok niet zo goed kunnen zien? Alvast heel veel succes voor de punctie maandag!
Windmolen ja op zich ben ik al blij dat we wel door kunnen gaan met de punctie. Al waren het minder was ik ook door gegaan. Ze stelde escape iui nog wel voor maar nee dat wil ik liever niet meer. Ja dat kan idd al verw8 ik niet dat het veel meer zal worden mssn 1 of hooguit 2.
Fijn dat je geen last hebt vd scratch. Volgt de ms meestal vlak na de scratch? Mssn is die gedachte wel een stukje uit zelfbescherming, maar als je niet doet zou je het idd niet weten. Helaas gaat dit hele traject met veel spanningen gepaard, maar ook als het wel eindelijk lukt. Ik hoop dat dat voor jou nu ook een keer mag zijn. :-)
De test is overduidelijk negatief. Ik denk niet dat ik nog hoop hoef te koesteren.
Vandaag is wachtdag 15 na de punctie en dag 12 na de tp.

Dank voor het mee leven allemaal.
MevrouwStippel, ik kwam even spieken. Wat verdrietig :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven