Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

28-01-2018 23:12 3003 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32
Prikken & slikken MevrouwStippel
Wachten op cryo-tp blauwerok, Doces
In de wachtweken

.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(m/v)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(37/40)
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen ICSI3+
MESA/TESE
AMC
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's ICSI2 wacht op intake UZ Gent (oktober) OLVG/UMC
Zizo
(35/39)
2014 2016 matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) ICSI3 herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's ICSI 2 wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 -
Diamond30
(32/38)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF
IVF3 Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh
Labgeek1990
(26/31)
2016 2017 zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk ICSI1 icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze Amphia/Erasmus
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP zelf proberen met stimulatie
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. Even pauze nu, opties bekijken EMC
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 mislukt (5x TP) Wachten op start ICSI2 OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) IVF3 pauze
G-power1989
(29 / 30)
jan 2016 juli 2017 2e kindje weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt ICSI2 icsi 2 WZA/UMCG
Yaradreamz
(36/ 45)
? ? hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's ICSI+MESA/TESE herstellen van mk EMC
Puk32
(34/38)
2015 feb 2017 Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk IVF/ICSI 1 onderzoeken mk's, wachten op start MMC / Tilburg
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders ICSI 1 Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad Belgie
Alaynee
(28/?)
Azoöspermie ICSI 1+TESE Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad DD
mamamaria81
(37/40)
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen wachten op start IVF3 ism UMCU
Zot-83
(35/39)
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) ICSI+ECD wachten op nieuwe poging Alicante
innerpeace
(37)
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk ICSI1 wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) Voorburg
blauwerok
(37/38)
2017 2017 ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg ICSI1+PGD
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...

:heart: Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:duckie: Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dag dames

Ik maak denk ik het zelfde mee als gpower ik weet precies hoe jij je voeld gelukkig werk je halve dagen!

Ik heb nog niet echt veel of roodhelder bloed maar het word wel steeds meer dus ik weet al dat het mislukt is maar omdat het nog niet veel is ga ik toch voor de zekerheid bloedprikken.

Voel me super verdrietig maar dit was poging 1 en ik hoop dat het de volgende ronde meer succes mag hebben ik heb nog 3 cryo’s over dus hopelijk is dat genoeg ik wil uiteindelijk 2 kinderen dus ik hoop dat ik nooit meer een punctie hoef onder te gaan.

Ik hoop dat ik snel weer lekkerder in me vel zit, ik had ook niet verwacht dat het wachten zo zwaar zou zijn pff.

Weet iemand hoelang je moet wachten voor je een nieuwe terugplaatsing kan krijgen ?
G- power heb je dan ook meerdere eicellen en dus kans op cryo’s?

De volgende ronde mag ik zonder progynova en utrogestan doen ivm veel bijwerkingen. Hoop dat dat beter gaat!
-nobody said it was easy-
Mevr stippel, die bevruchte eicel is niet goed ontdooid helaas... ik vond het erg naar dat dat meteen einde poging was... even rust gehad en op naar poging 4. Uitgangspositie is voor de verandering erg goed, dus alles wat ik nu aan leefregels doe, blijf ik maar volhouden. Het moet toch gewoon een keer lukken??

Shannonlove, meestal adviseren ze 1 mond rust, ivm dat de cyclus niet goed kan verlopen. Hoewel er ziekenhuizen zijn die het niet adviseren.

Smurf, als je een normale cyclus hebt, is het toch ook geen probleem om een tp in natuurlijke cyclus te doen? Waarom heb je andere keer progynova en utro gekregen
Smurf, nee slechts 1 eitje bij elke punctie. Dat is wat je op de natuurlijke manier elke maand zelf aanmaakt. Dus ook echt maar 1 kans. Dus er wordt niks ingevroren dus ook geen cryo's. Mocht het na 6 pogingen niet gelukt zijn, dan ga ik over naar nog 2 pogingen met alle hormonen enz. Dan dus wel kans op meer eitjes en dus ook cryo's.

Oh Shannon, dar is echt balen. En verdrietig zijn is ook helemaal niet erg. Je leven staat even helemaal in het teken van hopen op een zwangerschap en als dat dan niet zo blijkt te zijn, dan valt dat best zwaar. Weet hoe je je voelt. Hopelijk kun je na dez cyclus verder met de cryo's en blijft daar wel 1 van plakken.
He dames, wat verdrietig dat zovelen ineens van het wachtbankje af vallen. Hele dikke knuffels voor jullie. Zo herkenbaar, dat ellendige gevoel! :hug: :hug:

Animal wat fijn dat jij ook bijna weer mag beginnen. Ben je weer vol goede moed?

Flipje, zit je nog steeds op je menstruatie te wachten? Het zit je ook op alle fronten tegen. :hug:

Sheela, wat een ellende met die follikelgroei. :hug:

Hier nog steeds bloedverlies. Over een week uitgangsecho. Ben benieuwd.
Even een big hug voor Gpower en Smurf, balen!

Shannonlove Ik duim mee voor een laatste sprankje hoop voor deze poging!

MevrouwStippel en Taart1 trekken jullie het nog een beetje? Zo spannend!!
Animal erg jammer van de niet goed ontdooide eicel. Het is zo rot als een poging zo snel voorbij is.

Ik weet nu pas hoe onzeker, moeilijk en rot dat is geweest voor jou, Boulu, Duufje, Diamond, Sheela en iedereen die met weinig back up qua cryo's en soms zelfs zonder verse terugplaatsing dit traject door moet.

Fijn dat je uitgangsecho een goed beeld gaf. Ik duim zo voor je. Ik hoop echt dat deze poging je laatste wordt en een baby in de wieg brengt. Welke leefregels volg je zoal?

Wanneer jullie hier zeggen 12 dpo bedoelen jullie dan wachtdag 12 na de punctie of na de tp? Ik durf aan de ene kant echt niet vroeger te testen. Nu kan ik nog een beetje dromen/hopen dat ik zwanger ben. En ik ben bang voor de confrontatie met een witte test.
Dat ie ook weleens positief zou kunnen zijn daar durf ik amper op te hopen.
12 dpo is 12 days past ovulation

In ‘ons’ geval, de punctie
Mevr Stippel, nou ja snel.. We hebben 4 tp gehad in 3 x. 2 mnd wachten op uitslag. Dus we waren zo een half jaar verder. De laatste poging was eindelijk een poging waar je van droomt qua aantallen embryo's en cryo' s.
Animal met een poging die snel voorbij is, bedoel ik dat deze minder kansen in de vorm van cryo's bevat. Dat het alleen tot een verse terugplaatsing komt, of nog erger voor sommigen hier niet eens een verse terugplaatsing. Dan gaan de betaalde pogingen er in een snel tempo doorheen.

Ik heb net besloten dat ik zaterdag ga testen. Dat is 15 dagen na de punctie en op wachtdag 12 na de terugplaatsing. Zondag heb ik de hele middag een kinderfeestje en als de test negatief is weet ik dat er een menstruatie aan kan komen of heel misschien dat er alsnog een wondertje gebeurt en ik maandags positief test.
Lieve dames,

Ik heb even niet meegelezen, zie nu pas dat jullie hier ook aan mij gedacht hebben. Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties.

Hoewel ik nog steeds behoorlijk lamgeslagen ben, gaat het sinds gisteren gelukkig iets beter. De wereld wordt zo langzamerhand iets minder zwart. Het is even helemaal niet tof, maar we gaan ons er wel weer doorheen slaan.
De miskraam is nog niet op gang gekomen en ik heb ook niet het gevoel dat dat staat te gebeuren. Ik wacht nog even af tot de volgende afspraak bij de gynaecoloog (over precies een week) en daarna kijken we verder. Ik zie heel erg op tegen alles wat ook maar enigszins op een bevalling lijkt (gezien de traumatische bevalling van B ), dus ik zou het liefst gecurreteerd worden. Het ziekenhuis wil daaraan meewerken, maar heeft me wel gevraagd goed over de evt nadelen van een curretage na te denken. Ik vind het een lastige beslissing, maar wellicht komt het nog vanzelf op gang en hoef ik hem niet te nemen.

Wat jammer dat er weer een aantal negatieve testers zijn. Is altijd even heel verdrietig.

Animal, wat fijn dat je snel weer van start kunt en dat de uitgangspositie goed is. Mijn druimen gaan keihard draaien voor je. Het moet inderdaad gewoon een keer lukken ondertussen.

Stippel, nog even... vreselijk hè, die laatste wachtdagen. Hoop ontzettend op goed nieuws van je. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten.
goedemorgen ladies,

Ik ben net weer terug van het zkh. Deze gyno zag vandaag toch nog 1 extra, die verscholen zat achter een andere, ze kon hem niet opmeten, maar was wel zichtbaar, de grootsten waren nu 16 á 15, ze groeien langzaam en nemen de tijd :hihi: Vrijdag moet ik weer komen voor een FM en dan hoor ik of ik maandag, dinsdag of woensdag de punctie zal hebben. Ben heel benieuwd, nu hebben de kleinere iig ook nog een kansje om mee te gaan groeien.

Jeetje Smurf wat balen zeg, Dikke knuffel. :hug:
Mevrstippel Jaa het klopt helemaal pas als je er zelf inzit en het ervaart weet je hoe het voelt. Ik hoop ook elke keer weer dat ik een keer cryo's zal hebben en voel nu ook weer de spanning richting de punctie en daarna. Heel veel succes nog even.
Shannon voor jou blijf ik ook nog duimen! Bij mij zit er een maand pauze tussen elke poging. Met cryo's weet ik het niet daar heb ik helaas nog geen ervaring mee gehad.
Zizo wat spannend, krijg je volgende week groen licht of je weer mag beginnen?
G-power Ik wist niet dat het ook op deze manier kon dat je eerst 6 pogingen krijgt in je eigen cyclus zonder stimulatie, ik had er nog eerder van gehoord. Maar mssn ook wel goed om het eerst op deze manier te doen en daarna pas met hormonen. Wel fijn dat je iig elke maand weer verder kan gaan.
Sheela heb jij morgen de punctie?

Ik ben nu een half jaar verder waarvan we nog maar 1 poging gedaan/gelukt is. Wel zonder cryo's maar goed.

Succes voor alle wachtbankers :thumbsup:
Shine bright like a diamond
Hoi Ladies,

Sorry dat ik een tijdje wat minder heb laten horen, maar ik lees nog steeds trouw mee. Het gaat hier alleen zo snel dat ik het allemaal niet meer kan bijbenen en dan wil ik reageren, maar dan ook gelijk op iedereen en dat lukt maar niet. En dan reageer ik uiteindelijk maar niet... I know, lulsmoes

Maar ik vind het rot dat er zo veel negatieve testen zijn afgelopen week. En ik hoop dat er gauw weer een positieve flow komt.

Met mij gaat het goed, ik vond (en vind) de verlengde wachtweken killing en zeker na 2 MA's ben ik nog steeds bang dat ook deze zwangerschap me elk moment kan ontglippen. Inmiddels 12+6W zwanger en alle echo's plus nipt waren goed. Maar ik kan me nog steeds niet echt voorstellen dat dit kindje er echt komt zo erg heb ik mn beschermingsmechanisme gebruikt de afgelopen weken.

Ik ga dus ook weer in de meeleesmodus en wie weet breek ik af en toe even in. Ik duim voor jullie allemaal!
Mssfidler wat fijn dat alles tot nu toe goed is! Voel jij je ook goed of heb je veel last van kwaaltjes?

Ik heb precies dezelfde lulsmoes als jij, ik lees ook nog steeds mee maar het gaat inderdaad erg hard hier.

Lieve meiden met negatieve testen, wat ongelooflijk balen allemaal! Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Twin goed nieuws dus! Gefeliciteerd!

Diamond super dat er toch nog eentje verstopt zat, voel je al iets gebeuren in je buik of heb je geen last so far?

Lieve duuf het is zo ontzettend oneerlijk, ik had je zoveel moois toegewenst. Ik hoop dat je een curretage krijgt want het is logisch dat je dit niet wil afwachten. Veel sterkte.

Flipje ook aan jou denk ik vaak.

Inmiddels is mijn menstruatie voorbij en heb ik komend weekend de uitgangsecho. Ditmaal kies ik ervoor om mijn cyclus op te volgen met echo’s en ovitrelle, geen getuur op ovulatietestjes!

Het gaat goed met mij en daardoor ben ik ook langere tijd afwezig geweest. De laatste keer vroeg ik naar jullie ervaringen met acupunctuur. Inmiddels heb ik een aantal behandelingen achter de rug en wat is dat fijn zeg! Ik heb eindelijk weer wat rust gevonden. En baadt het niet dan schaadt het niet. Ik gebruik geen kruiden erbij, dat biedt mijn acupuncturist ook niet aan en leek mij ook het fijnste.

Ik denk dat ik mezelf de komende tijd even terugtrek in meeleesmodus, als het overzichtelijker is dan mag ik uit de tabel gehaald worden.

Veel liefs en alle goeds voor jullie allemaal! Ook mijn duimen draaien.
Dames vanuit mij ook een bericht over een eventuele meeleesmodus. Voorzichtig begin ik me te beseffen dat de eerste horde overwonnen is. De verlengde wachtweken zijn nog steeds killing en ben nog steeds bang gewoon ongesteld te worden.
Ik probeer zo goed en kwaad als het kan positief te denken en merk soms dat ik gewoon echt superblij ben.

Dat wil niet zeggen dat ik niet aan jullie denk een meeleef. Ik hoop dat mijn zwangerschap een doorgaande word en alles goed gaat maar de angst en onzekerheid zijn, zeker nu het nog zo pril is, zeer zeker aanwezig.

Ik wil gewoon iedereen een dikke knuffel en dankjewel sturen want jullie hebben mij echt heel erg gesteund en door moeilijke momenten heen getypt. Ik had nooit gedacht dat ik dit via een forum zou ervaren.
Ik ben blij geweest voor mensen, heb gehuild bij de helaas vele verdrietige berichten maar bovenal heb ik hier hoop en steun gevonden. Bedankt daarvoor dames.:hug:

wellicht meld ik mij zo nu en dan. Voor nu krijg ik een forum verbod van mezelf want al mijn angsten worden ernstig aangewakkerd. Ik google niet, ik forum....
MissF wat fijn om te horen dat de echo's en NIPT goed waren. Las ook net op het andere forum dat Boulu ook een goed NIPT had. :yes: Jullie zijn weer een stapje verder, maar snap ook heel goed dat wanneer je daadwerkelijk zwanger bent ook nog steeds bang bent voor een MK, gezien jullie verleden is dat heel normaal. Ik blijf keihard duimen dat deze nog lekker blijft zitten en gezond blijft! :thumbsup:
Rucio Ja zeker weten, hopen dat de kleintjes ook mee kunnen groeien. Ik heb altijd rondom mn eisprong last van een drukkende pijn bij de eierstokken, zo nu ook, het rare is dat ik de meeste pijn voel aan de kant waar het minste zit :uh?:
Goed om te horen dat je binnenkort weer mag starten, doe je het deze keer dan zonder hormonen of juist wel?
Fijn om te horen dat de acupunctuur je goed doet, daar gaat het om. Ik ben er ook mee bezig en heb nu 1 sessie gehad. Ik krijg vlak voor en vlak na de TP een sessie.
Ik doe ook niet aan kruiden en is bij mij tot nu toe ook nog niet naar gevraagd, sta dr verder ook niet voor open. Iig heel veel succes!
Twin heel begrijpelijk en heel veel succes in de verlengde wachtweken.

k vroeg vanochtend nog aan de gyno hoe groot ze moesten zijn voor de punctie, bij ons houden ze 20 aan.
Shine bright like a diamond
Diamond ik voel vreemd genoeg ook altijd het meeste aan de kant waar de minste follikels zitten, heel herkenbaar dus!

Ik ga de poging in principe zonder hormonen doen, vanaf cyclusdag 12 moet ik om de dag een echo laten maken en als het eitje 17 mm is dan mag ik ovitrelle spuiten om de eisprong op te wekken. Zo weten we precies wanneer de eisprong is en dan kunnen we op het juiste moment de cryo laten terugplaatsen. Meestal heb ik op dag 15 zelf een eisprong dus ik denk/hoop dat we niet zoveel echo’s moeten laten maken. Ik mocht zelf kiezen voor ovulatietesten of ovitrelle. De vorige keer heb ik ovulatietesten gebruikt dus nu wilde ik wel af van het turen op de ovulatietestjes. Afgelopen maand was mijn cyclus ook ineens een week langer dan normaal dus ik vind het prettig dat het met echo’s gevolgd wordt. Veel succes nog!!
flipje2 schreef:
05-02-2018 07:01
Een tijdje terug had ik wat signalen (egg-white mucus) die een eisprong deden vermoeden, ik hoop op basis daarvan dat het rond 7 februari dan eindelijk zover is.
*atoomklokmodus aan*

Vandaag ongesteld geworden.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Lieve Flip dat is dan wel weer heel fijn dat je lichaam qua cyclus nog steeds precies doet wat je verwacht! Weer een stapje verder en dichterbij het zo gegunde kindje voor jullie samen.
Flipje: woohoo! In jouw specifieke geval is een menstruatie op dit moment prettig, omdat je dan in ieder geval weer verder kan. Jeetje - jij hebt echt een enorm lange adem en ik bewonder je doorzettingsvermogen. Je bent een kanjer!

Twin: Wat ontzettend fijn dat je bloed waardes goed waren en je HCG lekker aan het stijgen is. Ook ik heb ook altijd veel steun gevonden aan het forum hier. Soms denk ik wel dat alleen mensen die zelf problemen hebben ondervonden met het krijgen van kinderen begrijpen wat zo'n traject met je doet. En dat je het nog mega spannend vindt, vind ik ook wel heel logisch! Op naar de echo met hopelijk een mooi kloppend hartje. Ga je tzt wel je familie inlichten? Soms brengt een kleintje weer heel veel liefde binnen een familie. Ik zie dat zelf met de dochter van mijn man met wie het contact nu best wel ok is, sinds sweet pea geboren is.

Boulu en Mssfiddler: van harte met een goede NIPT! Dat is gewoon heel erg fijn nieuws en een ontzettende opluchting.

Animal: Wat fijn dat het er in DD allemaal goed uit ziet. Ook jij bent een enorme doorzetter en ik hoop dat in jouw geval het ook zo is dat de aanhouder uiteindelijk wint. Respect! Hoe is het op je werk? Ik weet dat een van jouw werknemers zwanger is. Is best confronterend lijkt mij - omdat je steeds tegen die groter wordende buik moet aankijken. Een extra knuffel.

Rucio: Goed dat je de acupunctuur als prettig hebt ervaren so far! Voor jou aankomende cryogeen TP ga ik natuurlijk ook in de duim modus.

Wat lief dat je nog even aan mij dacht mwStippel. Ik ben gister op gesprek gehad en heb in beginsel de opdracht binnen. Er wordt wel een hele uitgebreide screening gedaan, waarbij mijn achtergrond volledig wordt doorgelicht. Dus ik moet tot aan mijn VWO diploma uitleggen wat ik wanneer gedaan heb. Op zich is dat geen probleem, maar ik heb in Engeland alleen een conversion course gedaan dus e.e.a. moet met veel uitleg en gedoe. Nu maar hopen dat er niets geks uit de conflicts check komt en ik aan de bak kan. Ik vind het altijd onprettig om doorgelicht te worden, hoewel ik niets te verbergen heb. Mbt conflicts kan ik niets doen. Maar sinds de vorige opdracht daar op afketste, durf ik nu even niets te zeggen. Ik duim op goed nieuws maar wacht af vanuit Istanbul. Ik wens jou heel veel succes de komende dagen. Ik hoop enorm op een positieve test. En dat de hond opeens zo raar doet... Hmmm... ik hoop vooralsnog dat het een goed teken is!!

Diamond: Jij bent ook druk in de weer lees ik - succes! Ik hoop op mooi nieuws vrijdag en dan ergens volgende week het ophalen van je eitjes!!

Overigens: over dat bij-lezen, ik kan het ook amper bijhouden nu ik een stuk minder actief ben hier. Ik las natuurlijk wel het nieuws van de dames die geen positieve test in handen hadden deze ronde en dat blijft gewoon enorm Kl***, iedere keer weer een teleurstelling moeten incasseren - bah! En dan maar weer dapper vooruit kijken naar de volgende ronde. Het blijft gewoon een strijd wat dat betreft en een achtbaan van emoties.

En tot slot Duufje: Wat ben je toch veel in mijn gedachten deze dagen. Ik kan mij je boosheid volledig voorstellen. Je zou, bij wijze van spreken, gewoon tegen een boom willen shoppen van woede - dat dit jullie gewoon keihard ontnomen werd na de positieve echo. Dat soort dingen mogen gewoon niet gebeuren, zeker bij jullie niet, en toch gebeurde het en overkwam het jullie (weer)... Grrr!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Dag allemaal,
Fijn dat er goede berichten zijn hier. Mooie nipt oplopende testen, langverwachte ms. Super!
Voor degenen met slechter nieuws nogmaals veel sterkte gewenst we weten allemaal hoe verdrietig dat kan zijn.

Hier word ik gek van mijn lijf. Van t weekend zou ik ongesteld hebben moeten worden. Dinsdag beetje kramp voor n kwartiertje en n beetje bruin. Daarna niks meer. Vanmorgen beetje bruin bij afvegen that's it . En pas als ms echt loskomt mag ik weer gaan prikken voor ronde 3.
Wel echo gehad zag er prina uit. Maar nog wel wachten dus. Hierdoor kunnen we hoogst waarschijnlijk een weekendje weg annuleren (alwéér, reis in december ook al door blessure man) want dan zo ongeveer punctie... en dat gaat uiteraard voor. Maar hoe irritant is het dat de rode kledder maar niet komt. Baalmodus hier dus.
Zou chocolade ook helpen om ms op te wekken?
Of andere tips?

Thanks voor t aanhoren/lezen
Ego post hier!
Zometeen richting het EMC vertrekken!
Ben zo benieuwd hoe het met de follikels is en of het heeft geholpen minder Bemfola te spuiten!!!
En wanneer ik weer terug moet komen.
Spannend allemaal.
Gaan jullie voor de echo's altijd alleen of gaat jullie partner altijd mee?
Succes leonie,
Mijn man gaat meestal mee, maar ook wel eens alleen gegaan. Hoor.

Ego update...nog steeds geen ms :facepalm:
Leonie ik ga altijd alleen. Man is wel bij de punctie en meestal ook bij de tp.
Leonie, mijn man is 1 keer niet mee geweest. Dat was aan het begin van de molen. We hadden al 2 startecho’s gehad waarin ik niet mocht starten ivm cystes/niet goed gesprongen eicelllen.
De derde keer kon mijn man niet, heb gezegd dat ik wel alleen ging en toch niet mocht starten. Dat liep wat anders, ziekenhuis ging over op plan b…
Toen mijn man dat hoorde heeft hij er altijd voor gezorgd dat hij mee kon ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven