Valentijn

09-02-2018 16:29 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Het is natuurlijk binnenkort Valentijnsdag en ik ben ook nog eens een jaar samen met mijn vriend een aantal dagen daarna. Ik ben dus op zoek naar een leuk persoonlijk cadeau, van zo rond de 30/40 euro. Ik mag waarschijnlijk iets van een ring gaan uitzoeken van hem, maar zelf heb ik geen idee wat ik moet geven. Ik wil het liefst iets fysieks geven en niet een dagje weg of zoiets. Ook heb ik hem met kerst al parfum gegeven, dus dat wil ik liever niet geven.

Wie heeft er tips?

Groetjes!
Froezel schreef:
09-02-2018 17:44
En dat voor30/40 euro????

TO ik zou een paar chocolaatjes geven of lekker koken, filmpje en seksen!
Voor een persoonlijk cadeau kan ze dat bedrag misschien in gedachte hebben.
Een hotelletje waar ze zelf ook naartoe gaat kan het budget misschien iets vergroten?

En anders lekker thuis de beest uithangen met een leuk setje aan van dat bedrag.

Ik denk dat vriend liever een nachtje samen de beest uithangt dan een handdoek met naam/grappige sokken/fotoboek wat hij nooit meer open slaat.
Oké schat
Volgens mij maak je de meeste mannen niet echt blij met dat soort cadeautjes. Waarom neem je hem niet mee ergens heen wat hij echt leuk vindt om te doen? Wat hij leuk vindt weet jij natuurlijk het beste.
Koop een goeie unit vleesch bij de keurslager en maak er een heerlijke maaltijd mee. Serveren in strak jurkje.

Bij elk topic waarin gevraagd wordt naar cadeautips voor manlief komen er altijd suggesties voor fotoalbums, lieve kaartjes en badartikelen voorbij.

Waarom.

Zit je met die goedbedoelde zooi.
Avondje karten.
Je kunt zelf niets iets bedenken, really?
Een cadeau geven is overigens niet verplicht hoor. Wat een opluchting hè!

Of is dit soms weer een verkapt onzin onderzoekje? :sarcastic:
.
Een persoonlijk cadeau wat wij moeten verzinnen. Natuurlijk.

Tatoeër zijn naam op je kont.
De Forever Friends beer al genoemd? En anders hebben ze bij de Appie Heijn nu een hamster knuffel.
Tuurlijk , zij moet weer een setje of strak jurkje aan :thunder:
beetjegek wijzigde dit bericht op 10-02-2018 08:42
Reden: Verkeerde emoji
7.94% gewijzigd
Dit

:love:
Horror-Clown schreef:
09-02-2018 21:56
De Forever Friends beer al genoemd? En anders hebben ze bij de Appie Heijn nu een hamster knuffel.

Heb die beer ff gegoogeld. Haha geniaal. :lol: Stel je voor dat je vriendin daarmee aan komt zetten.
DEATH schreef:
09-02-2018 16:39
Dan beter een pijpbeurt.
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Horror-Clown schreef:
09-02-2018 21:56
De Forever Friends beer al genoemd?

Die dingen kreeg ik serieus hè! !!.
Ik heb ze nog steeds ergens! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven