Valentijn
vrijdag 9 februari 2018 om 16:29
Hoi!
Het is natuurlijk binnenkort Valentijnsdag en ik ben ook nog eens een jaar samen met mijn vriend een aantal dagen daarna. Ik ben dus op zoek naar een leuk persoonlijk cadeau, van zo rond de 30/40 euro. Ik mag waarschijnlijk iets van een ring gaan uitzoeken van hem, maar zelf heb ik geen idee wat ik moet geven. Ik wil het liefst iets fysieks geven en niet een dagje weg of zoiets. Ook heb ik hem met kerst al parfum gegeven, dus dat wil ik liever niet geven.
Wie heeft er tips?
Groetjes!
Het is natuurlijk binnenkort Valentijnsdag en ik ben ook nog eens een jaar samen met mijn vriend een aantal dagen daarna. Ik ben dus op zoek naar een leuk persoonlijk cadeau, van zo rond de 30/40 euro. Ik mag waarschijnlijk iets van een ring gaan uitzoeken van hem, maar zelf heb ik geen idee wat ik moet geven. Ik wil het liefst iets fysieks geven en niet een dagje weg of zoiets. Ook heb ik hem met kerst al parfum gegeven, dus dat wil ik liever niet geven.
Wie heeft er tips?
Groetjes!
vrijdag 9 februari 2018 om 18:23
Voor een persoonlijk cadeau kan ze dat bedrag misschien in gedachte hebben.
Een hotelletje waar ze zelf ook naartoe gaat kan het budget misschien iets vergroten?
En anders lekker thuis de beest uithangen met een leuk setje aan van dat bedrag.
Ik denk dat vriend liever een nachtje samen de beest uithangt dan een handdoek met naam/grappige sokken/fotoboek wat hij nooit meer open slaat.
Oké schat
vrijdag 9 februari 2018 om 19:27
Koop een goeie unit vleesch bij de keurslager en maak er een heerlijke maaltijd mee. Serveren in strak jurkje.
Bij elk topic waarin gevraagd wordt naar cadeautips voor manlief komen er altijd suggesties voor fotoalbums, lieve kaartjes en badartikelen voorbij.
Waarom.
Zit je met die goedbedoelde zooi.
Bij elk topic waarin gevraagd wordt naar cadeautips voor manlief komen er altijd suggesties voor fotoalbums, lieve kaartjes en badartikelen voorbij.
Waarom.
Zit je met die goedbedoelde zooi.
zaterdag 10 februari 2018 om 14:54
Horror-Clown schreef: ↑09-02-2018 21:56De Forever Friends beer al genoemd? En anders hebben ze bij de Appie Heijn nu een hamster knuffel.
Heb die beer ff gegoogeld. Haha geniaal.
zondag 11 februari 2018 om 19:34
Die dingen kreeg ik serieus hè! !!.
Ik heb ze nog steeds ergens!