Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

zondag 28 januari 2018 om 23:12
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1
Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove

Wachten op start | Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32 |
Prikken & slikken | MevrouwStippel |
Wachten op cryo-tp | blauwerok, Doces |
In de wachtweken |
.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.

Naam (leeftijd(m/v) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
MevrouwStippel (37/40) |
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen | ICSI3+ MESA/TESE |
AMC | |||
-Sense- (36/41) |
2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's | ICSI2 | wacht op intake UZ Gent (oktober) | OLVG/UMC | |
Zizo (35/39) |
2014 | 2016 | matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) | ICSI3 | herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging | |
doces (29/31) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's | ICSI 2 | wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 | - |
Diamond30 (32/38) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF |
IVF3 | Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh | |
Labgeek1990 (26/31) |
2016 | 2017 | zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk | ICSI1 | icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze | Amphia/Erasmus |
windmolen (33/39) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP | zelf proberen met stimulatie | ||
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar | ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. | Even pauze nu, opties bekijken | EMC |
Gingerspice182 (30 & 27 (m) |
begin 2017 |
juni 2017 | Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 | ICSI1 mislukt (5x TP) | Wachten op start ICSI2 | OLVG in samenwerking met AMC |
sheela (40 / 43) |
2014 | jan 2016 | Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) | IVF3 | pauze | |
G-power1989 (29 / 30) |
jan 2016 | juli 2017 2e kindje | weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt | ICSI2 | icsi 2 | WZA/UMCG |
Yaradreamz (36/ 45) |
? | ? | hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's | ICSI+MESA/TESE | herstellen van mk | EMC |
Puk32 (34/38) |
2015 | feb 2017 | Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk | IVF/ICSI 1 | onderzoeken mk's, wachten op start | MMC / Tilburg |
Vienna25 (33/32) |
eind 2014 | begin 2016 | Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders | ICSI 1 | Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad | Belgie |
Alaynee (28/?) |
Azoöspermie | ICSI 1+TESE | Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad | DD | ||
mamamaria81 (37/40) |
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). | 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen | wachten op start IVF3 | ism UMCU | ||
Zot-83 (35/39) |
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) | ICSI+ECD | wachten op nieuwe poging | Alicante | ||
innerpeace (37) |
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk | ICSI1 | wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) | Voorburg | ||
blauwerok (37/38) |
2017 | 2017 | ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg | ICSI1+PGD | ||
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |
ZWANGER!

*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd
zaterdag 10 februari 2018 om 07:57
zaterdag 10 februari 2018 om 08:03
Mevrouw Stippel ah nee... Shit. Knuffel.
Sheela, ik duim voor een mooie terugplaatsing maandag!
Diamond maandag punctie! Ik hoop op een goede opbrengst!
Windmolen, begrijpelijk gevoel. Wanneer verwacht je je menstruatie?
Baggal, alvast voorzichtig gefeliciteerd met de klus dan!
Boulu heerlijk goede NIPT!
Probeer nu te genieten!
Ik ben nog aan de pil hoor, duurt hier nog fkes.
Sheela, ik duim voor een mooie terugplaatsing maandag!
Diamond maandag punctie! Ik hoop op een goede opbrengst!
Windmolen, begrijpelijk gevoel. Wanneer verwacht je je menstruatie?
Baggal, alvast voorzichtig gefeliciteerd met de klus dan!
Boulu heerlijk goede NIPT!
Probeer nu te genieten!
Ik ben nog aan de pil hoor, duurt hier nog fkes.
zaterdag 10 februari 2018 om 08:47
Ach nee MwStippel, wat verdrietig
. Ik heb zo met je te doen. Je hebt hier zo lang naar toe geleefd. Had ook goede hoop voor je op één of andere manier. En het is zo zuur dat de hele poging alweer voorbij is en je maar moet afwachten wat er uit een andere poging komt. Maar: die kan weer heel anders zijn en wellicht met beter resultaat.
Snap dat je daar nu nog niet mee bezig bent, voor nu is het gewoon even heel rot. Veel sterkte.

Snap dat je daar nu nog niet mee bezig bent, voor nu is het gewoon even heel rot. Veel sterkte.
zaterdag 10 februari 2018 om 08:52
Hoi hier weer eens een berichtje van mij na lange tijd. Ik heb alles bijgelezen en lees en leef erg mee. Heb alleen niet altijd puf om zelf te schrijven. Ook het reageren op iedereen vind ik lastig. Ik hou het dan niet bij en ben dan zo lang bezig dat ik het maar opgeef. Ik moet zeggen dat problemen op het forum ook niet meehelpen, op mijn iPad schiet het beeld steeds alle kanten op volgens mij door de reclame, zeer frustrerend
Ik zal af en toe eens reageren en vooral ook meelezen. Ik hoef ook niet perse in de tabel opgenomen
.
Wat vervelend en verdrietig van de negatieve testen
Hou de moed erin dames!
Vooral veel sterkte voor Duufje en Zojo, wat een verschrikkelijk nare berichten lees ik. Het is zo oneerlijk dat iemand zoiets moet doorstaan.
Hier ben ik inmiddels alweer twee verse en één cryo poging verder van in totaal vier A embryo's maar het wil nog niet zo lukken. Ik heb al twee prachtige dochters uit een eerste IVF poging van een aantal jaar geleden. We hebben echt heel veel geluk gehad! Ik sta er nu daarom ook wel anders in dan destijds. Maar niettemin willen we heel graag nog een kindje anders zouden we deze weg niet opnieuw bewandelen. Ik heb afgelopen donderdag weer een tp gehad van een cryo blastocyste, weer A kwaliteit. Ben er redelijk nuchter onder, verwacht er eerlijk gezegd niet meer zoveel van. Ben natuurlijk ook een stukje ouder en dat zal ook niet meehelpen. Maar we hebben hierna nog 1 cryo en dan nog een verse poging. Die zullen we wel gaan inzetten en dan zien we wel waar het schip strandt voor ons.
Ik duim voor jullie allemaal!!!
Wat vervelend en verdrietig van de negatieve testen
Vooral veel sterkte voor Duufje en Zojo, wat een verschrikkelijk nare berichten lees ik. Het is zo oneerlijk dat iemand zoiets moet doorstaan.
Hier ben ik inmiddels alweer twee verse en één cryo poging verder van in totaal vier A embryo's maar het wil nog niet zo lukken. Ik heb al twee prachtige dochters uit een eerste IVF poging van een aantal jaar geleden. We hebben echt heel veel geluk gehad! Ik sta er nu daarom ook wel anders in dan destijds. Maar niettemin willen we heel graag nog een kindje anders zouden we deze weg niet opnieuw bewandelen. Ik heb afgelopen donderdag weer een tp gehad van een cryo blastocyste, weer A kwaliteit. Ben er redelijk nuchter onder, verwacht er eerlijk gezegd niet meer zoveel van. Ben natuurlijk ook een stukje ouder en dat zal ook niet meehelpen. Maar we hebben hierna nog 1 cryo en dan nog een verse poging. Die zullen we wel gaan inzetten en dan zien we wel waar het schip strandt voor ons.
Ik duim voor jullie allemaal!!!

zaterdag 10 februari 2018 om 09:21
Ik ben ook even heel verdrietig. Zo stom dat ICSI 1 nu gelijk voorbij is.
De moed zonk me eerlijk gezegd al in de schoenen toen er vlak voor de tp werd gezegd dat er nog maar 2 embryo's in de running waren. Maar dan hou je toch hoop en denk je dat die ene de topper zou kunnen zijn.
Ik hou vandaag een jankdag onder mijn dekentje.
Maandag is mijn officiële testdag. Dan moet ik ook de uitslag aan het ziekenhuis doorgeven. En dan zal ik vast afstemmen hoe verder. Ik hoop op een cyclus rust en dan weer door.
Taart en Gingerspice mijn duimen draaien voor jullie!
Diamond heel veel succes maandag. Ik hoop dat er nog een paar verrassingsfollikels aangeprikt worden die niet goed in beeld kwamen.
Sheela hoe voel je je? Gaat het een beetje?
De moed zonk me eerlijk gezegd al in de schoenen toen er vlak voor de tp werd gezegd dat er nog maar 2 embryo's in de running waren. Maar dan hou je toch hoop en denk je dat die ene de topper zou kunnen zijn.
Ik hou vandaag een jankdag onder mijn dekentje.
Maandag is mijn officiële testdag. Dan moet ik ook de uitslag aan het ziekenhuis doorgeven. En dan zal ik vast afstemmen hoe verder. Ik hoop op een cyclus rust en dan weer door.
Taart en Gingerspice mijn duimen draaien voor jullie!
Diamond heel veel succes maandag. Ik hoop dat er nog een paar verrassingsfollikels aangeprikt worden die niet goed in beeld kwamen.
Sheela hoe voel je je? Gaat het een beetje?

zaterdag 10 februari 2018 om 09:26
MevrouwStippel Nee he!!!!
wat verdrietig en zo vreselijk jammer en naar zo'n witte test... en ik hoop dat je het kinderfeestje een beetje oke doorkomt. Het is ook emotioneel zo lastig.. eerst toch die hoop in de wachtweken en dan weer bam... donder je weer naar beneden en is alle hoop vervlogen....een hele dikke knuffel!
Hoop dat je steun hebt aan je man!
boulu ja ben d'r blij mee met deze 3. tuurlijk had ik liever meer gehad maar het is wat het is en daar moeten we het mee doen.. Wat fijn, boulu dat je een goede NIPT had! ik hoop dat je nu een beetje kunt gaan genieten van je zwangerschap!
Diamond Maandag dus de punctie! Heel veel succes en ik hoop op een mooi aantal eicellen!! Idd beetje hetzelfde scenario qua follikels bij ons. bij mij zeiden ze dat als een eierstok niet goed in beeld komt dat daar dus ook wenig activiteit is meestal. Anders floept 'ie wel in beeld zei ze. Bij de punctie zei ze dat ze hebberig was
en dus alles aanpriktte. Toch 1 eicel meer dan verwacht dus dat was wel fijn! Want 2 was wel erg karig geweest! maar ook dan had ik een punctie gedaan toch.
windmolen wat fijn dat er weer een cryo tp in zicht komt! en dat de scratch goed gegaan is! klopt, ik had vorige keer geen cryo's.. dus kon na de pauze gelijk weer beginnen met het hele circus.
Pippeltje leuk weer wat van je te horen! heel veel sterkte in deze wachtweken en ik hoop dat jullie wens voor nog een kindje uit zal mogen komen!!
baggal dat is vlot dat je nu alweer een nieuwe klus te pakken hebt!! You go girl!

boulu ja ben d'r blij mee met deze 3. tuurlijk had ik liever meer gehad maar het is wat het is en daar moeten we het mee doen.. Wat fijn, boulu dat je een goede NIPT had! ik hoop dat je nu een beetje kunt gaan genieten van je zwangerschap!
Diamond Maandag dus de punctie! Heel veel succes en ik hoop op een mooi aantal eicellen!! Idd beetje hetzelfde scenario qua follikels bij ons. bij mij zeiden ze dat als een eierstok niet goed in beeld komt dat daar dus ook wenig activiteit is meestal. Anders floept 'ie wel in beeld zei ze. Bij de punctie zei ze dat ze hebberig was

windmolen wat fijn dat er weer een cryo tp in zicht komt! en dat de scratch goed gegaan is! klopt, ik had vorige keer geen cryo's.. dus kon na de pauze gelijk weer beginnen met het hele circus.
Pippeltje leuk weer wat van je te horen! heel veel sterkte in deze wachtweken en ik hoop dat jullie wens voor nog een kindje uit zal mogen komen!!
baggal dat is vlot dat je nu alweer een nieuwe klus te pakken hebt!! You go girl!
anoniem_63b9f4c22450c wijzigde dit bericht op 10-02-2018 09:29
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
2.96% gewijzigd
zaterdag 10 februari 2018 om 10:14
MevrStippel aaahhh neee!
Ik kwam ook even spieken voor jou..laat je lekker verwennen want de teleurstelling is toch altijd groot als zo'n witte test in handen hebt. Dikke knuffel
dank je lief van je!
Sheeladank je, aan de rechterkant zaten de meesten maar deze gyno kreeg hem gister niet goed in beeld, bij de andere 2 FM juist weer wel..maar goed we gaan het beleven maandag. Mn buik doet wel echt pijn dus ben ook wel blij als het eruit is. Ze vroeg gister nog hoe het ging en ik zei opvallend dat ik erg veel last van mn borsten heb, daarop keek ze bedenkelijk, ik zei komt mssn door de gonal? Maar dat d8 zij niet..beetje vreemde reactie van haar maar ze gaf ook geen antwoord ofzo. Ik duim voor een TP maandag, hoor je het dan ook maandagochtend?
Pippeltje leuk om ook weer even van je te horen, jij hebt ook alweer wat tp achter de rug zo te horen. Succes in de wachtweken!
Boulu ik weet niet of ik al had gereageerd maar yes wat fijn een goede Nipt!
Hopelijk kan je nu wat geruster zijn en genieten van het feit dat je toch echt zwanger bent en het goed verloopt
Taart & Ginger succes meiden
Bikie dank je, succes weet je al wanneer je mag beginnen met prikken?

Sheeladank je, aan de rechterkant zaten de meesten maar deze gyno kreeg hem gister niet goed in beeld, bij de andere 2 FM juist weer wel..maar goed we gaan het beleven maandag. Mn buik doet wel echt pijn dus ben ook wel blij als het eruit is. Ze vroeg gister nog hoe het ging en ik zei opvallend dat ik erg veel last van mn borsten heb, daarop keek ze bedenkelijk, ik zei komt mssn door de gonal? Maar dat d8 zij niet..beetje vreemde reactie van haar maar ze gaf ook geen antwoord ofzo. Ik duim voor een TP maandag, hoor je het dan ook maandagochtend?
Pippeltje leuk om ook weer even van je te horen, jij hebt ook alweer wat tp achter de rug zo te horen. Succes in de wachtweken!
Boulu ik weet niet of ik al had gereageerd maar yes wat fijn een goede Nipt!

Taart & Ginger succes meiden

Bikie dank je, succes weet je al wanneer je mag beginnen met prikken?
Shine bright like a diamond
zaterdag 10 februari 2018 om 11:14
Oh wat verdrietig MwStippel! Dikke knuffel voor jou! Zo herkenbaar jouw gevoel. Bij mij ook icsi1 zonder cryo's. Dan ga je wel erg snel door je pogingen heen. Voor nu eerst aan jezelf denken. Jankdag, knuffelen met je man en goed voor jezelf zorgen. Op een later moment komt dan die volgende poging wel.

zaterdag 10 februari 2018 om 13:03
zaterdag 10 februari 2018 om 17:27
Ik kwam ook even spieken voor je MwStippel. Echt heel jammer dat het niet gelukt is...
En als je meteen door moet voor een nieuwe ronde slikken & prikken is het dubbel zo jammer. En natuurlijk Baal je als een stekker. En dat mag ook hoor!
Ginger: ik duim voor je. Zou zo fijn zijn als je straks goed nieuws komt brengen. En dat geldt ook voor jou Taart. Zeker omdat jij al een keer (biochemisch) zwanger bent geweest.
Istanbul is enorm druk en mijn man had een auto gehuurd. Ze kunnen hier niet rijden en zijn goed in het ontwijken, vooral op het laatste moment. ik durf niet te rijden. Vooral vanwege volstrekt corrupte politie en afwezige rechtstaat. Maandag weer in de UK.

Ginger: ik duim voor je. Zou zo fijn zijn als je straks goed nieuws komt brengen. En dat geldt ook voor jou Taart. Zeker omdat jij al een keer (biochemisch) zwanger bent geweest.
Istanbul is enorm druk en mijn man had een auto gehuurd. Ze kunnen hier niet rijden en zijn goed in het ontwijken, vooral op het laatste moment. ik durf niet te rijden. Vooral vanwege volstrekt corrupte politie en afwezige rechtstaat. Maandag weer in de UK.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zaterdag 10 februari 2018 om 17:54

zaterdag 10 februari 2018 om 18:24
Baggal oe ik zou ook niet durven rijden in Istanboel. Ik ben mijn leven nog niet beu.
Ik heb bruinverlies maar het zet nog niet door. Kan het gewoon met inlegkruisjes de baas. Ik volg braaf de instructie op van het ziekenhuis en blijf de utro gebruiken vandaag en morgen. En dan maandagochtend nogmaals testen. Niet dat ik nog veel hoop heb hoor. Maar je zal maar net die uitzondering zijn die en bloed/bruinverlies heeft en die wat later HCG aanmaakt.
Ik heb echt ontzettend zitten huilen vandaag. Voor nu lijken mijn tranen even op. Dank voor jullie steun en lieve woorden allemaal.
Ik heb bruinverlies maar het zet nog niet door. Kan het gewoon met inlegkruisjes de baas. Ik volg braaf de instructie op van het ziekenhuis en blijf de utro gebruiken vandaag en morgen. En dan maandagochtend nogmaals testen. Niet dat ik nog veel hoop heb hoor. Maar je zal maar net die uitzondering zijn die en bloed/bruinverlies heeft en die wat later HCG aanmaakt.
Ik heb echt ontzettend zitten huilen vandaag. Voor nu lijken mijn tranen even op. Dank voor jullie steun en lieve woorden allemaal.
zondag 11 februari 2018 om 11:24
Mevr Stippel, ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt... En anders, heeft het de tijd...
Taart en Ginger, succes met de laatste dagen..
Ik ben gisteren begonnen met snuiven en zal maandag beginnen met prikken. Ik was en ben er klaar voor en heb er eigenlijk echt zin in. Hoewel het ook veel onzekerheid met zich mee brengt. Het zal mogelijk een alles of niets poging worden, maar voor nu ben ik optimistisch!
Taart en Ginger, succes met de laatste dagen..
Ik ben gisteren begonnen met snuiven en zal maandag beginnen met prikken. Ik was en ben er klaar voor en heb er eigenlijk echt zin in. Hoewel het ook veel onzekerheid met zich mee brengt. Het zal mogelijk een alles of niets poging worden, maar voor nu ben ik optimistisch!

zondag 11 februari 2018 om 18:56
Ik voelde me vandaag gelukkig al een stuk beter. Het blijft rot dat mijn eerste poging zo gelopen is. Gelijk klaar en binnenkort weer aan het prikken en slikken. Ik heb er gisteren even 7 weken spanning uit gehuild. Zo lang heeft deze poging namelijk geduurd.
Maar ik ben al enorm dankbaar voor mijn dochter. Ik wil dit traject niet mijn hele leven laten beheersen. Maar dat is zo moeilijk wanneer je in een poging zit.
Heel veel succes Animal. Het is je zo gegund dat dit een succesvolle poging wordt. Fijn ook dat je weer zin hebt om eraan te beginnen.
Diamond ik duim voor je punctie. En Sheela ik duim voor een terugplaatsing en cryo's. Heel spannend.
Taart heb jij al getest of ben je al ongesteld?
Ginger hoe gaat het met jou op de wachtbank?
Maar ik ben al enorm dankbaar voor mijn dochter. Ik wil dit traject niet mijn hele leven laten beheersen. Maar dat is zo moeilijk wanneer je in een poging zit.
Heel veel succes Animal. Het is je zo gegund dat dit een succesvolle poging wordt. Fijn ook dat je weer zin hebt om eraan te beginnen.
Diamond ik duim voor je punctie. En Sheela ik duim voor een terugplaatsing en cryo's. Heel spannend.
Taart heb jij al getest of ben je al ongesteld?
Ginger hoe gaat het met jou op de wachtbank?
zondag 11 februari 2018 om 19:17
MwStippel: het is heel lastig om zo’n traject niet je leven te laten beheersen. Dat komt denk ik ook omdat het zo intensief is en de wens zo sterk. En ja, je bent gelukkig al gezegend met een kindje. Maar ik snap ook dat je er graag een samen met je huidige man zou willen.
Spannend Animal! Je bent dus weer begonnen!! Ik duim kei- en keihard op een BFP van jou aan het einde van de rit!!
Taart: hoe is het met je?
Vandaag weer een fijne dag gehad. Morgen avond vliegen we weer naar London - schijnt te sneeuwen daar. Ik ben benieuwd!
Spannend Animal! Je bent dus weer begonnen!! Ik duim kei- en keihard op een BFP van jou aan het einde van de rit!!
Taart: hoe is het met je?
Vandaag weer een fijne dag gehad. Morgen avond vliegen we weer naar London - schijnt te sneeuwen daar. Ik ben benieuwd!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 12 februari 2018 om 07:24
Mw. Stippel: Super stom. Ik snap een beetje hoe je je voelt. Mijn 1e poging duurde ruim 6 weken, uiteindelijk ook maar 1 embryo, geen cryo's en niet zwanger. Heel erg pittig om te verwerken, máár ik ben zojuist vol goede moed aan een 2e poging begonnen. Voordeel is wel dat je nu hopelijk meer informatie hebt, en het plan zo kan bijschaven dat je hopelijk een succesvollere 2e poging hebt. Ik hoop voor je dat je je snel beter gaat voelen en dat je je uiteindelijk weer kan opladen voor een volgende poging. 
Ik ben gister begonnen met de decapeptyl, poging 2 is officieel begonnen. Zag best weer een beetje op tegen de prik, maar door de hectiek op werk heb ik hem er echt even ingeramd, en dat viel me erg mee. Op 23 februari terug, in de hoop dat ik dan kan beginnen met de menopur. *Go eitjes, go!*

Ik ben gister begonnen met de decapeptyl, poging 2 is officieel begonnen. Zag best weer een beetje op tegen de prik, maar door de hectiek op werk heb ik hem er echt even ingeramd, en dat viel me erg mee. Op 23 februari terug, in de hoop dat ik dan kan beginnen met de menopur. *Go eitjes, go!*