Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
hahaha Xasi! ik begrijp je frustratie hoor, gooi het er maar lekker uit!
@Akka, Coco, Bloemkool, het kan zijn dat ik je al een paar x een uitnodiging heb gestuurd maar ik zie je wel bij mn vrienden maar als ik je "open", is er niks...
@iedereen: hoop dat jullie het niet erg vinden als ik nog even anoniem blijf.

@bloemkool: jammer zeg. helemaal jammer als je het gevoel had dat het wel raak was. ik heb geen idee hoe het voelt als het wel raak is, daarom let ik op de spannende dagen misschien te krampachtig op signalen.

@jippie: vervelend zo misselijk moeilijk ook om het voor je collega's verborgen te houden, terwijl je je zo rot voelt. gelukkig heb je thuis iemand die heel lief is. ik voel met je mee, overgeven lijkt me geen pretje

@mariska: ik herken je gevoel. neem me zo vaak voor om lekker te genieten van alle leuke momenten, maar sinds ik wat ben aangekomen heb ik daar heel veel moeite mee.

maar nieuwe ronde nieuwe kansen: morgenavond hardlopen op programma en dat hou ik hopelijk vol. als je even een dipje heb denk dan lekker terug aan je heerlijke weekend!

@xasi: kan nog altijd raak zijn. ik blijf duimen voor je. is lastig. lees overal dat alle klachten bij menstruatie ook kunnen duiden op zwangerschap

@mundy: voor jou ook nog spannend

@iedereen: fijne avond, ik ga heerlijk bij mijn schoonzusje eten. ze hebben een nieuw poesje. ben benieuwd!
ja coco

heb ondertussen bedacht dat dat dus belachelijk is! eigenlijk mogen die beide verschijnselen dus helemaal niet op elkaar lijken, want dat maakt het allemaal veel te ingewikkeld

naar wie zou ik toe kunnen gaan omdat te veranderen???????
Hoi meiden, even snel een berichtje voordat ik weg ga naar een vriendinnetje.

Oeps sorry NvdPoes !! Ik heb de naam van de kat inmiddels verwijdert!! En balen dat je afspraak nu is verzet naar de 11e dat duurt nog zo lang .

@Muca: wat leuk dat je het toch maar alvast verteld hebt kan me heel goed voorstellen dat het heel moeilijk is om zulk leuk nieuws voor je te houden . En je ouders waren waarschijnlijk gewoon heel erg overdonderd maar zijn vast en zeker heel erg blij met het goede nieuws.

@Jowellie: hier ook hyves... maar volgens mij iedereen hier wel zon beetje. Ik weet alleen niet hoe je achter elkaars hyvepagina komt.

@Jippie: natuurlijk val je niet buiten de boot als je lekker anoniem wilt blijven… iedereen is dat helemaal vrij in toch?! Vervelend trouwens dat je je zo rot voelt. En lief van je vriend dat hij zo ondersteunend en lief is .

@Mundy: wat spannend!! Ga je binnenkort een test doen of wacht je nog even?? Ben erg benieuwd!

@Bloemkool: wat jammer dat het niet gelukt is deze maand. Met goede moed op naar de volgende ronde. Snap wel dat je teleurgesteld bent hoor

@Coco: wat leuk een kitten! Veel plezier vanavond bij je schoonzus.

Fijne avond nog allemaal! Liefs
@Xasi, je hebt het vast wel geschreven maar hoe lang duurde vorige maand je cyclus? Zit je daar nu alweer overheen? Ik snap dat je ieder pijntje/krampje whatever, met argusogen bekijkt... Doe ik ook hoor, terwijl ik net ongesteld ben geweest. Mn buik is namelijk enorm opgezwollen, dus dan denk ik... hmmm... het zal toch niet toch wel zo zijn? Je hoort natuurlijk zat verhalen dat mensen gewoon menstrueren de eerste maanden dat ze zwanger zijn... En ik heb sinds een week dat ik echt intens moe kan zijn, dat heb ik echt nog nooit gehad... Wsl gewoon de leeftijd hoor, ik word as zondag 31... Dussss...

Wel weer 6 km gerend vanavond en net lekker gegeten en zo chillen op de bank bij mn skatje!

fijne avond nog allemaal!
Hoi meiden,

Xasi; balen van die test, hopelijk heb je over een paar dagen een beter restultaat. je moet je niet zoveel zorgen maken hoor! Er zijn meer vrouwen met een lange cyclus

Bloemkool; jammer dat je ongesteld bent geworden, volgende keer beter!

Mundy; ook spannend voor jou. We zijn nu even lang overtijd! Spannend als je over een paar dagen gaat testen!

Ikzelf weet niet zeker hoelang mijn cyclus is, het is in ieder geval al een paar dagen langer dan de vorige keer. Ik wacht nog een paar dagen af...

Jippie; vervelend dat je misselijk bent! Snap dat het lastig is om op werk verborgen te houden.

nvdp: ik zag op Hyves dat je het 'openbaar' hebt gemaakt. Heb je het ook al op werk verteld?
@Loessie: Via de via kun je elkaar berichtjes sturen niet niemand kan lezen dus zo geven wij elkaars hyvesadres door.

Ik vind het leuk om een gezicht bij iemand te hebben. Heel grappig ook, want onbewust krijg je toch een beeld van iemand en die kan heel anders zijn!

@Futuremaman, mundy en xasi: Spannend voor jullie zeg!!! Ik duim voor jullie!

@ Futuremaman: Ik zag op je hyves dat jij ook in Londen bent geweest, wat vond je er van? En jij bent ook in New York geweest he, wij nog niet, maar staat hoog op ons verlanglijstje. Wat vond jij ervan?

@iedereen: Goede dag vandaag gehad, hoewel meteen weer stress, klanten die maar niet willen betalen. Beloven dat al maanden en gewoon niet doen! En een grote klacht op gordijnen, terwijl wij er niets aan kunnen doen. Maar we blijven rustig!!! Ik ga nu ook vaker op het werk even een pauze nemen. Dus echt ff zitten met een bak koffie/thee of ook zitten als ik eet. Nu is alles snelsnelsnel tussendoor en de hele dag op scherp staan. En we gaan meer vrij pakken. Nu werken we 6 dagen in de week en met koopzondag 7. Na 2,5 jaar vinden we dat welletjes. Een structurele vrijdag is moeilijk te plannen, maar we kijken gewoon in de agenda en als het kan zijn we gewoon vrij. Over wel plannen, want anders staat de agenda zo vol natuurlijk. Vandaag ook niet gesnoept en gezond gegeten. Geen fut gehad om op de hometrainer te gaan, maar dat komt nog wel. Wij eten pas laat en dan is het moeilijk om me later op de avond nog op dat ding te hijsen. Straks met langer licht lekker naar buiten voor een wandeling, ik kijk er nu al naar uit!

Ben nu trouwens veel minder met het zwanger worden bezig. Eigenlijk helemaal niet. Rond volgende week dinsdag mijn eisprong, ben benieuwd of ik die weer zo erg voel. Dan weet ik wel zeker dat het dat was.

Ik was voor mezelf eens gaan rekenen en is helemaal niet aantrekkelijk als ik de komende 3 rondes zwanger raak. Omdat ik dan moet bevallen in een drukke periode in de winkel. Erg he dat ik zo denk. Ben ook zo bang dat het heel moeilijk wordt met een kleintje erbij, maar goed, zo zal iedereen een moeilijke situatie hebben, er is altijd wel wat te bedenken. Ik heb vaker gedacht dat lukt ons nooit en toch lukte het. Komt allemaal goed, eerst maar eens zwanger worden!

Fijne avond, slaap lekker!
Hey Mariska,

Vervelend dat het zo druk is voor je. Structureel 6 of 7 dagen werken is ook wel heel erg veel. Vind het niet gek dat je daardoor soms gespannen bent. Wel goed dat je vaker vrije dagen gaat inplannen.

Over NY.. ja wat zal ik zeggen., ben een beetje verwend wat dat betreft. Wij zijn de laatste jaren bijna elk jaar minimaal 1x geweest...Mijn schoonmoeder is toevallig nu weer even op en neer. De familie van mijn vriend woont daar en hij is daar half opgegroeid, dus dan is het ook anders. Wel heel gaaf hoor. Als je ooit gaat, kan ik je wel wat tips & tricks geven!

Ik ga nu lekker slapen, welterusten en tot morgen!
futuremaman gaaf NY!! jaloerssssss

ugglover vorige maand was het 26 dagen....moet dus gewoon geduld hebben en mijn lichaam lekker zijn gang laten gaan.....(denk ik heel hard, voel ik totaal niet haha)

ben nu op dag 31...dus geduld is een schone zaak...

mariska je hebt het wel heeeel druk zeg, jeetje das niet gezond hoor zoveel dagen werken! maar wel respect!!

oj a Ugglover, sinds ik ben gestopt met de pil heb ik sowieso een heel moe gevoel. dus wees gerust het hoeft niet perse aan de ouderdom te liggen hahaha even pesten mag wel he
@Loesssie, geen punt.. ik ben toch al heel herkenbaar aan wat ik verder allemaal vertel.

Ben thuisgebleven. Heb ontzettend last van buikloop en werd voor het eerst ook erg misselijk wakker. Hoor ik net dat al mijn collegas (4) op één na ziek zijn. Drama!

@Futuremaman, vrijwel iedereen in mijn omgeving weet het. Vind ik ook wel zo prettig.

Goedemorgen allemaal trouwens..
@Xasi, nu toch al 6 dagen verder inmiddels... Ik heb goeie hoop meid! Wat vind je vriend ervan, zit die ook te stuiteren? Ik heb nu weer een héél weeig gevoel in mn buik, een soort sluimerende buikpijn, wat dat nu weer is?!

@Futuremaman, idd ontzettend verwend ! NY staat zo hoog op mn verlanglijst, maar op de 1 of andere manier komt het er steeds niet van... Jij hebt een Amerikaanse vriend toch?

@Mariska, dat is wel erg veel 6 of 7 dagen per week werken... Ik snap wel dat je dat sneller doet omdat het je eigen zaak is en je ervoor wilt gaan. Maar lekker dagjes vrij plannen hoor!! Straks loop je jezelf helemaal voorbij...

Nog 6 weekjes dan ga ik op vakantie, kan niet wachten, zo'n behoefte aan zon, zee, strand, lekker eten, cultuur, natuur!
Oja, en ook een hele goedemorgen natuurlijk!! Wat gaan we doen vandaag? Ik zit weer lekker achter mn deskie... kijken of er nog wat los komt vandaag...! Ciao!
Goedemorgen,

@Futuremaman, Ik heb je wederom uitgenodigd als vriend via Viva, want ik kon je geen PB sturen.

@ Bloemkool, balen... op naar de volgende ronde.

@ Mundy, voel je je nog steeds goed?

@ NVDP, ik hoop dat je snel weer opknapt

@ Ugglover, lekker dat je al over 6 weken op vakantie gaat.. goed vooruitzicht. En wat ik vandaag ga doen ??? Zelfde als gisteren... Zit op mijn werk en er is niet al te veel te doen...

Ik volg een spaanse cursus, dus ik heb mijn boeken maar meegenomen, kan ik daar straks even in neuzen...

Groetjes
Goedemorgen!

@Futuremaman: Gaaf dat jou vriend daar is opgegroeid. Ik zal je zeker tips vragen als we gaan! Ik wist inderdaad dat er nog iemand was met een engelssprekende vriend, jij dus hahahah. Mijn vriend is half engels. Woont sinds zijn 11e hier.

Ik zou heel graag ons kindje 2 talig opvoeden, maar inmiddels spreekt mijn vriend beter nederlands dan engels. Hij spreekt wel goed engels natuurlijk, maar moet soms ook denken. Dus ik weet niet of we dat gaan doen. Hebben we het weleens over, maar tegen die tijd maar meer in verdiepen.

@Iedereen: Ja ik werk ook te veel en dan ga ik me ook nog schuldig voelen naar de buitenwereld dat ik nu toch echt wat minder wil gaan werken. GEKKE MARISKA!

Ook de dagen ga ik relaxter in plannen en lekker genieten!

Gisteren in bed ging ik weer malen over vanalles, en toen heb ik echt bewust STOP gezegd en dat ik aan leuke dingen moest denken. En het werkte nog ook! Altijd gedacht dat dat niet werkte, nou wel dus!

Ik ga vandaag weer werken, inclusief koopavond. Het is nu een wat rustigere tijd van het jaar, dus ik kan wat relaxter aan doen en doe ik ook!

Fijne dag en ik ben wel heel benieuwd naar de meiden die overtijd zijn!!!!

@ JOwellie: Succes met je cursus spaans vandaag!
@Nvdp: Beterschap meid!
Thanks!

Ik had net ineens de absurde gedachte dat ijs tegen mijn misselijkheid zou helpen.

Onzin natuurlijk. Halve bak ben & Jerry's gaat volgens mij heel snel de binnenkant van de toiletpot zien. What was I thinking?
Goedemorgen allemaal,

Ik heb hier 'helaas' genoeg te doen, het het zelfs druk! De tegenvallende jaarcijfers liggen in ieder geval neit aan mijn afdeling! ;

Verder hier nog steeds niet ongesteld... ik hoop zo dat dat goed nieuws is, maar ik wacht nog rustig af..

@ jowellie; leuk, Spaans! Heb je dat ook nodig voor je werk, of vind je het gewoon leuk om Spaans te kunnen spreken?

@ nvdp; vervelend dat je buikloop hebt, 'lijkt wel alsof jullie elkaar hebben aangestoken op je werk

@ mariska: mijn vriens is inderdaad een halfbloedje (eehh dubbelbloedje dus), niet in NY opgegroeid, maar wel elk jaar een paar maanden daar doorgebracht. De rest gewoon in NL

@ ugglover; lekker bijna vakantie! waar ga je ook alweer naartoe??

@ mundy & xasi: hoe gaat het met jullie? Al nieuws?

xx tot later
@nvdp, lekkere snaaizin dus, jammer dat het niet heeft geholpen tegen je misselijkheid! hopelijk voel je je snel weer beter...

@Futuremaman, ik ga naar de Filippijnen (3 weken) met een stopover van 3 dagen in Hongkong! Ik heb er onwijs zin in! Lekker dat je het druk hebt toch? Dan gaan de dagen iig wat sneller voorbij... Tè druk is natuurlijk ook niet lekker, kijk maar naar Mariska... Jeetje, nog niet gelekt... wanneer ga je er een testje tegenaan gooien?
@ Futuremaman, ik vind het gewoon leuk om Spaans te spreken, ik had zoiets van " het is weer eens wat anders" Ben nu in mijn 2e jaar, maar wordt wel moeilijker, maar het blijft gezellig en leuk.

Wel spannend allemaal, nog niet gelekt....

@ Ugglover, de Filippijnen... wat gaaf! Nog nooit geweest, maar lijkt me wel heel mooi. Ik ben benieuwd....
quote:nietvoordepoes schreef op 26 februari 2009 @ 11:33:

Thanks!

Ik had net ineens de absurde gedachte dat ijs tegen mijn misselijkheid zou helpen.

Onzin natuurlijk. Halve bak ben & Jerry's gaat volgens mij heel snel de binnenkant van de toiletpot zien. What was I thinking? Ik heb ook van die bizarre ideeën. Rare wezens, zwangere vrouwen...
@mariska: Ik heb je gezien op Hyves! Ik dacht dat je blond was trouwens.

Ik weet vrij zeker dat we elkaar niet kennen, ik stuur je nog wel een berichtje via Hyves, dan kun je zien wie ik ben.

@ all: ik zal nog foto's op Mijn Viva profiel plaatsen. Leuk om te zien hoe anders iedereen eruit ziet!

@Futuremaman:Wat cool dat je zo vaak in NYC komt!! Ben er nog nooit geweest, maar wil er wel heeel graag heen!

Je bent al 3 dagen overtijd zie ik. Spannend! Of blijf je er rustig onder? Hoe was je cyclus hiervoor?

Onze vakantieplannen voor september vallen door mijn

zwangerschap een beetje in het water. Tegen die tijd mag ik niet meer vliegen en denk ook niet dat ik daar dan nog zin in zou hebben.

@alle LNL meiden: spannend allemaal! Ik denk dat we er binnenkort nog wel een paar zwangeren bij hebben. Ik duim keihard voor jullie!!
Sorry dat ik verder even op niemand kan reageren, ik ben weer even snel onder mijn werk op het forum aan het gluren

Hier nog steeds geen teken van lekken, maar ook niet van een zwangerschap. Voel me gewoon net als anders. Ik weet wel zeker dat ik morgen ga testen, als ik dan nog steeds niet ongesteld ben. Wel spannend hoor!!

@Futuremaman, wanneer ga jij testen? Ben je niet heel benieuwd?
mundy, wat spannend!!

Houd je het nog een beetje uit allemaal?
ugglover, wat gaaf de filipijnen!! en eventjes snel hongkong meepakken, geniet ervan!!

vriend zei gister ook raar je hebt allemaal tekens die wijzen op zwanger, maar je bent niet zwanger..

ik denk dat ik morgen er nog een testje tegen aangooi. heb namelijk een feesje en wil graag weten of een lekker cocktailtje of wijntje wel of niet is toe gestaan hihi. maar ja aan de andere kant te veel testen is alleen maar zonde van het geld...dus misschien maandag...

Futturemaman, wanneer ga je testen...ben zooooo benieuwd, wie weet ben je de eerst volgende....

wil trouwens ook graag spaans lerenm is wel handig hier...zo weer een hint erbij over welk eiland is, voor de oplettende lezer

mariska heel goed dat je het zo hebt gestopt! alle nare gedachten gewoon de deur uit schoppen!

enne totaaaaaaal niet schuldig voelen als je minder gaat werken hoor. juist als je een eigen zaak heb is het grote voordeel dat je lekker andere in kan zetten voor jezelf, dus gewoon doen!

nvdp beterschap!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven