Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
@Loesssie&Jowellie, thx, idd Britse korthaar... Beauty's hè!

@Muca, wat leuk dat je het al verteld hebt! Ze zijn vast helemaal in de gloria, ze moeten alleen nog ff aan het idee wennen!

@Xasi, gelukkig dat je vriendje je tot op zekere hoogte begrijpt, tis ook lastig... zeker als je ongeduldig bent, duurt iedere maand er 1 te lang!

@nvdp, fijn dat je een beslissing hebt genomen, je hebt helemaal gelijk! Jullie kindje is altijd welkom, no matter what! Nog even wachten tot 11 maart dus maar dat is ook alweer over 2 weken, voor je het weet is het zover en kunnen ze hopelijk idd meer zien!!

Ik hou mn Hyves ook nog even voor me. Mss dat ik later nog wel aanhaak, maar momenteel vind ik een foto via Viva genoeg! Dan heb ik iig een beeld van jullie en kan ik jullie privé berichten, mocht dat nodig zijn. Foto van mezelf is alleen steeds wazig dus ik ga vanavond een nieuwe poging wagen...

Ik ga hier maar weer eens ff wat doen, heb wat te doen namelijk dus dan moet ik het doen ook hè!! haha!
Zo hallo meiden, hier weer een berichtje van Jippie.

Wat is er weer een hoop geschreven na zondag! Op maandag ben ik altijd heel druk, werken en ' s avonds meteen door naar oefenen (zingen) en pas laat thuis.... Dinsdag was ik dan ook helemaal naar de klote en lag al om 2100 in bed!

pff

even wat reacties naar een aantal van jullie:

@sunshine: jammer dat je toch ongesteld bent geworden

@yaelle; wat vervelend nieuws, kan me voorstellen dat het je erg bezighoudt

@muca: wat leuk dat jullie nu ook willen trouwen!!

@ugglover en anderen: ja mijn ouders komen pas weer 21 maart terug, dus ik hoop ze nog net te kunnen spreken voor de eerste afspraak bij VK

@nvdp; blij dat het een fijn gesprek was bij VK! Lastige keuze idd al die testmogelijkheden. Ik denk zelf dat ik het ook niet zou willen, maar heb het er eigenlijk met vriendlief nog niet over gehad

en oooh wat heerlijk een positiebroek al! Ik ben nog niet zoveel weken als jij, maar ook hier gaan regelmatig de knopen los (zeker savonds...)

@mika; nou jullie hebben nogal wat plannen met het huis! klinkt goed, al moet ik er zelf nu niet aan denken

@xasi: oh jammer dat de test negatief was... maaaaar als je nog steeds niet lekt.... wie weet?

@akka: wat vervelend dat je je zo misselijk en moe voelt! en spannend al over 2 weken naar VK! Komt vast goed met die inwendige echo, gewoon rustig blijven..

wat betreft sex; hier nog maar een paar keer echte sex gehad; ben ook angstig dat het hevige krampen weer in de hand werkt en het is nu net een paar dagen wat rustiger....
ik heb dus al een paar nachten geen hevige krampen gehad dat is erg fijn...

Maar voel me wel steeds beroerder... het kost me ook moeite om de hele dag te doen alsof er niets aan de hand is (tov collega's bijvoorbeeld) terwijl ik helemaal niet fit ben...

kan me niet voorstellen dat het er niet aan alle kanten vanaf te lezen is.

Af en toe al wat misselijk, moeheid en een soort niet te omschrijven gevoel van algehele malaise...

Als ik dan thuis ben kan ik eindelijk alles losgooien en toegeven aan moeheid en me een beetje laten verzorgen door mijn vriend (die is trouwens daarin heel lief en ondersteunend)

Hoe doen de andere zwangeren dat onder ons? ik heb het gevoel alsof ik me de hele dag moet 'groothouden', niet fijn.

Oh wat alle foto en hyves-uitwisselingen, die inmiddels op gang gekomen is. Ik vind deze anonimiteit eigenlijk wel prettig. Dus hoe fijn ik het ook vind om samen met jullie te delen, daar doe ik liever niet aan mee. Hopelijk vinden jullie dat niet heel erg en val ik niet buiten de boot.
oh en @ zwangeren;

zijn jullie ook zo misselijk dat je moet overgeven?

of gewoon constant een misselijk gevoel wat aanwezig is?

Gisteren leek bij mij het eten echt slecht te vallen en dacht ik ook dat ik moest overgeven, maar dat is gelukkig niet gebeurd.

ik wil niet gaan overgeven!!
@Jippie, tuurlijk val je niet buiten de boot, ik vind de anonimiteit ook juist heerlijk! Wat vervelend dat je je zo gammel voelt! Sterkte!
Hé jippie! Ik hoef niet over te geven en ben ook niet heel erg misselijk.. Soms bij vlagen, maar meestal valt het erg mee. De vermoeidheid daarentegen...die is er wel en die hakt er ook flink in. Vannacht slecht geslapen en ik voel me gelijk gebroken.
@Jippie, wat vervelend dat je zo misselijk bent. Dat lijkt me echt vreselijk. Hopelijk gaat het snel weer over!

Leuk trouwens om bij een aantal nu een gezicht te hebben!

Hier nog steeds geen enkel teken van lekken...hmmm.....
Goedemorgen!

Ik weer aan het werk, balen zeg! Vond het echt heerlijk om zo vrij te zijn. Maar tis niet echt druk dus kan rustig vanalles afwerken enzo. En af en toe terugdromen naar Londen!

Als er mensen anoniem willen blijven prima hoor. Kan het me ook voorstellen. Ik vind het anoniem zijn ook fijn, maar ook fijn een gezicht te hebben. Beetje dubbel eigenlijk.

Ik merkte vanmorgen meteen weer een onrustig gevoel bij mezelf. Zit er nog niet helemaal lekker in. Heb me zoiezo voorgenomen meer te genieten van het leven en niet alleen te werken en bank te hangen. Dus meer leuke dingen plannen en ook meer te gaan bewegen. Ben 8 kilo aangekomen in een paar maanden tijd en ik zit daardoor niet lekker in mijn vel. Ik voel me minder aantrekkelijk daardoor. Dus ook gezonder eten en wat bewegen is ook daarom niet slecht voor mij.

En meer structuur. Ik kan niet tegen chaos en rommel en dat maak ik zelf wel. Dus ik zal meer met lijstjes moeten gaan werken op het werk. Ik heb zoveel te doen en alles gaat zo rommelig dat is ook niet fijn werken.

Ga gauw verder vriendlief wil op de pc.
*
@Bloemkool, jammer!! Op naar ronde 3!

@Mariska, altijd weer klote om aan het werk te gaan na een leuke vakantie... heb ik ook altijd hoor... Voor je het weet zit je er weer helemaal in en heb je alweer behoefte aan je volgende vakantie! Maar idd, positief zijn en proberen te blijven!
Oh help, ik erger me wild aan mijn klanten vandaag... Ik kom ook vast niet erg aardig over... typisch gevalletje bokkepruik.
Hey meiden,

Jemig, wat een verhalen, ik blijf ook liever anoniem hoor!

Mariska, fijn dat jullie weekendje geslaagd was.

NvdP, gelukkig dat het een goed gesprek was bij de verloskundige.. Nog even wachten tot de echo..

Akka, balen dat je je niet lekker voelt.. Zo'n inwendige echo heb ik ook al eens gehad, en de eendebek ook.. De echo valt wel mee hoor!

Jippie, doe rustig aan!

Bloemkool, op naar de volgende ronde...

Xasi, ik ben benieuwd, wat het bij jou is..

Ik ben maandag gaan lekken.. (voor mij gelukkig)..! Vandaag ben ik lekker vrij, vanmorgen bij mijn ouders geweest. Al een tijdje niet.. Druk met van alles en nog wat.. Maar werd vanmorgen vroeg wakker gebeld, dus daar maar even een bakkie gaan doen, even bijgebept.

Vanavond weer lekker sporten.. Maar nu eerst weer even stofzuigen en opruimen..

Heb niet zoveel te vertellen verder.. Blijf meelezen,

liefs mij:kiss:
bloemkool; balen, hopelijk volgende keer meer geluk

mariska; je voornemens klinken goed! succes, als je er toe kan zetten kom je vast weer wat lekkerder in je vel te zitten

mundy; voel me erg gammel, maar ben gelukkig niet zo heel misselijk hoor, misschien had ik het niet zo helder op papier gezet. Ben wel wat huiverig om heel misselijk te gaan worden, dus vandaar dat ik even bij de andere dames navroeg.

ennuh spannend! heb je al plannen om te gaan testen of wacht je geduldig af?

zo net even een groot glas verse jus geperst... goed voor de vitamientjes.... en dan moet ik weer aan het werk (vandaag is mijn studiedag, al kan ik me niet zo goed concentreren....hihi)
hoi meiden,

ik heb geen tijd om nu uitgebreid te reageren. Ik wil alleen aangeven dat ik nu ook een foto van mezelf heb toegevoegd. Ging niet helemaal goed, dus ik kijk vanavond even of ik er nog meer kan opzetten.

Verder nog niet gelekt hier!!!

Enne, hoe kijken jullie nu elkaars hyves?? Ik wil ook meedoen!

@ Akka aka Sherlock Holmes ; de optocht heb ik uitieindlijk niet meer gezien, hihihi. Vervelend dat je zo misselijk bent!

De rest; tot later! xx
@iedereen, de echo zal nu wel een uitwendige echo worden, aangezien ik dan al in de tiende week ben.

@Futuremaman, ik heb je mijn hyves gemaild ;)
Jammer bloemkool!
Hoi nvdp, leuk om je foto's van Rúgen te zien. Ik heb je ook uitgenodigd op hyves.

Grappig zeg, ik had van sommige mensen een heel andere voorstelling gemaakt!

Inhoudelijk reageer ik later op iedereen, moet nu even verder werken!
quote:jippiedepippie schreef op 25 februari 2009 @ 13:33:

ennuh spannend! heb je al plannen om te gaan testen of wacht je geduldig af?

Vrijdag ben ik vrij, als ik dan nog niet ongesteld ben, dan ga ik een test halen. Ik denk nog steeds dat mijn cyclus gewoon even op gang moet komen, maar ivm alcohol wil ik het toch voor het weekend even zeker weten
Oeps foutje, had mezelf geciteerd in een nieuw bericht En berichten verwijderen kan blijkbaar niet...
@ JOwellie: Mijn foto is van een jaar of 2 terug en toen had ik veel blonde plukken in mijn haar. TOt een week geleden had ik donder haar en nu weer blonden plukken, zo blijven we lekker veranderen!

@ Futuremaman: Je staat bij mij als vriend, maar ik kan geen foto bij je zien? Ik heb je maar weer uitgenodigd als vriend (in) want ik wil je foto heel graag zien. Mijn hyves kan je vinden bij nvdp, ik sta bij haar vrienden.
@bloemkool: Jammer dat je ongesteld bent geworden, zeker omdat je een vermoeden had dat je zwanger bent. Balen is dat dan. Maar niet getreurd en vrolijk verder naar de volgende ronde!!!
mundy spannend!

futuremaman ook al spannend!

bloemkool jammer, maar je bent pas net begonnen dus geduld (haha zeg ik tegen mijzelf)

inmiddels zit ik hier alweer op dag 31. echt raar (sorry ga er weer over zeuren) heb sinds vrijdag af en toe buikkrampen en weeïg gevoel in mijn rug (normaal is dat voorteken en krijg daarna erge rugpijn en dan weet ik dat het er aankomt meestal dezelfde dag nog)

nu heb ik ook zeer pijnlijke tepels, geen pijnlijke borsten....

volgens mij heb ik al 00x mijn lichaam 'af gescand' omdat ik het wil begrijpen wat er gaat gebeuren..........
quote:Mariska79 schreef op 25 februari 2009 @ 16:08:

Mijn hyves kan je vinden bij nvdp, ik sta bij haar vriendenIk kan je hyves adres niet vinden hoor
@Xasi, ga je nog een keer een test doen of wacht je nu een paar dagen af?
ik wacht af......baal van afwachten

misschien als er van het weekend nog niks is, nog een keer testen, of maandag weet het niet..

ben (irrationeel) bang dat ik echt een verschrikkelijke cyclus heb waarmee het jaren gaat duren voordat ik zwanger ga worden. Ik weet dat ik me helemaal nergens nog druk om hoef te maken......maar toch doe ik dat en dat irriteerd me dan weer hahaha heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven