De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
zondag 11 februari 2018 om 21:01
Natuurlijk want Anton maakt een belangrijk deel uit van de gênante momenten die wij zo vermakelijk vinden. En de directheid van Volkert in de richting van Anton maakt het nog veel erger, eh.. leuker.Pumps_italiaans schreef: ↑11-02-2018 20:03Volkert heeft niet de taak en niet de verantwoordelijkheid die Anton wel moet nemen.
Geef hem nog een kans.
Zonder Anton in de serie zou het niet zo leuk zijn. Zou er veel te veel goed gaan.![]()
Die minions waren trouwens net zo belachelijk als Winterklaas. Ik vond dat aftuigen van elkaar echt leuk!
zondag 11 februari 2018 om 21:02
Het schijnt voor te komen.
Maar hij was weer geniaal
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zondag 11 februari 2018 om 21:10
Wat is je probleem bij deze aflevering?
Het was gewoon een uitvergroting van de ZP discussie met al zijn facetten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zondag 11 februari 2018 om 21:16
Mijn probleem? Jij maakt het wel erg groot. Ik heb geen probleem. Ik vond het alleen niet grappig dat iedereen met elkaar op de vuist ging. Moest er niet om lachen. Niet mijn humor. Mag toch?hollebollegijs schreef: ↑11-02-2018 21:10Wat is je probleem bij deze aflevering?
Het was gewoon een uitvergroting van de ZP discussie met al zijn facetten.
zondag 11 februari 2018 om 21:22
zondag 11 februari 2018 om 21:28
Uiteraard
zondag 11 februari 2018 om 21:36
Het wordt elke week flauwer. Ik denk dat ik maar afhaak. De serie is een ontzettende hype, iedereen heeft het erover, maar écht grappig is het nergens. Helaas.
zondag 11 februari 2018 om 21:39
Ik ook! Nancy met dat zure gezicht toen ze geen hoofdijsbeer meer was
zondag 11 februari 2018 om 21:39
zoals ik al zei; “ ik kom niet meer bij “.... zonder sarcasme
Echt goed gedaan, de Zwarte Pieten discussie met voor en tegenstanders.
Ook nog eens een geweldige oplossing gevonden in de Winterklaas met ijsberen.... (wel sarcasme)
zondag 11 februari 2018 om 21:43
Ja, eens. En het is echt niet zo dat ik de clou niet snap (ik weet heus wel dat deze week een uitvergroting van de zwarte pieten-discussie was, zoals me zojuist vriendelijk werd uitgelegd). Ik vind het gewoon flauw. En nog flauwer dat iedereen overal uitbarst in 'hallo allemaal'- gegalm en alles opeens 'niet raar, alleen maar heel bijzonderrr' vindt.
Ik kijk elke week in de hoop het leuk te vinden, maar helaas.. denk dat ik ook afhaak.
zondag 11 februari 2018 om 21:47
En als je goed oplet zit de hele discussie er in.
Volwassenen gaan letterlijk met elkaar op de vuist, de kinderen staan er verbaasd bij te kijken en aan het eind staat een klein meisje op
en vraagt: WANNEER KRIJGEN WE ONZE CADEAUS
Want daar gaat het voor de kinderen toch om
zondag 11 februari 2018 om 21:47
Haha nee de ‘humor’ is bepaald niet subtiel. Een 5-jarige snapt de ‘grappen’ nog.LieveMona schreef: ↑11-02-2018 21:43Ja, eens. En het is echt niet zo dat ik de clou niet snap (ik weet heus wel dat deze week een uitvergroting van de zwarte pieten-discussie was, zoals me zojuist vriendelijk werd uitgelegd). Ik vind het gewoon flauw. En nog flauwer dat iedereen overal uitbarst in 'hallo allemaal'- gegalm en alles opeens 'niet raar, alleen maar heel bijzonderrr' vindt.
Ik kijk elke week in de hoop het leuk te vinden, maar helaas.. denk dat ik ook afhaak.
Ik keek eerlijk gezegd alleen maar omdat iedereen zo hysterisch deed over deze serie maar ik vind het vreselijk tegenvallen. Smaken verschillen inderdaad.