Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Echt, dat gezeik over die suprises!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Leuk man. Minions aftuigen...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
ik kom niet meer bij....
Wat grappig weer. Kijk nu al uit naar de aflevering van volgende week :lol:
Ik ook! Lentelkriebels!!
-Albert Einstein-
Pumps_italiaans schreef:
11-02-2018 20:03
Volkert heeft niet de taak en niet de verantwoordelijkheid die Anton wel moet nemen.
Geef hem nog een kans.
Zonder Anton in de serie zou het niet zo leuk zijn. Zou er veel te veel goed gaan. :biggrin:
Natuurlijk want Anton maakt een belangrijk deel uit van de gênante momenten die wij zo vermakelijk vinden. En de directheid van Volkert in de richting van Anton maakt het nog veel erger, eh.. leuker.

Die minions waren trouwens net zo belachelijk als Winterklaas. Ik vond dat aftuigen van elkaar echt leuk!
tanteslankie schreef:
11-02-2018 20:42
Echt, dat gezeik over die suprises!
Het schijnt voor te komen.

Maar hij was weer geniaal :lol:
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Raveleijn schreef:
11-02-2018 20:50
ik kom niet meer bij....
Serieus? Ik vind dit dus echt zo niet grappig. Kan dat je het sarcastisch bedoelt en anders.. smaken verschillen.
LieveMona schreef:
11-02-2018 21:04
Serieus? Ik vind dit dus echt zo niet grappig. Kan dat je het sarcastisch bedoelt en anders.. smaken verschillen.
Wat is je probleem bij deze aflevering?
Het was gewoon een uitvergroting van de ZP discussie met al zijn facetten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
hollebollegijs schreef:
11-02-2018 21:10
Wat is je probleem bij deze aflevering?
Het was gewoon een uitvergroting van de ZP discussie met al zijn facetten.
Mijn probleem? Jij maakt het wel erg groot. Ik heb geen probleem. Ik vond het alleen niet grappig dat iedereen met elkaar op de vuist ging. Moest er niet om lachen. Niet mijn humor. Mag toch?
Ik vond dit de leukste aflevering sinds de eerste :-D
Vivo per lei
LieveMona schreef:
11-02-2018 21:16
Mijn probleem? Jij maakt het wel erg groot. Ik heb geen probleem. Ik vond het alleen niet grappig dat iedereen met elkaar op de vuist ging. Moest er niet om lachen. Niet mijn humor. Mag toch?

Ik vond er ook geen klap aan hoor, tegen het kinderachtige aan.
YouWish schreef:
11-02-2018 21:22
Ik vond er ook geen klap aan hoor, tegen het kinderachtige aan.
Ik ook niet
LieveMona schreef:
11-02-2018 21:16
Uiteraard
Vond het erg flauw vanavond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ghost79 schreef:
11-02-2018 21:27
Ik ook niet
Gelukkig, bijval, haha. Er werd me al gevraagd wat mijn probleem was. Denk dat mijn enige probleem was dat ik hoopte een beetje te kunnen lachen en dat niet is gelukt ;-)
LieveMona schreef:
11-02-2018 21:33
Gelukkig, bijval, haha. Er werd me al gevraagd wat mijn probleem was. Denk dat mijn enige probleem was dat ik hoopte een beetje te kunnen lachen en dat niet is gelukt ;-)

Het wordt elke week flauwer. Ik denk dat ik maar afhaak. De serie is een ontzettende hype, iedereen heeft het erover, maar écht grappig is het nergens. Helaas.
DuploPanda schreef:
11-02-2018 21:20
Ik vond dit de leukste aflevering sinds de eerste :-D
Ik ook! Nancy met dat zure gezicht toen ze geen hoofdijsbeer meer was :rofl:
LieveMona schreef:
11-02-2018 21:04
zoals ik al zei; “ ik kom niet meer bij “.... zonder sarcasme
Echt goed gedaan, de Zwarte Pieten discussie met voor en tegenstanders.
Ook nog eens een geweldige oplossing gevonden in de Winterklaas met ijsberen.... (wel sarcasme)
-
anoniem_337593 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 21:42
Reden: dubbel gepost
0.00% gewijzigd
-
anoniem_337593 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 21:42
Reden: dubbel gepost
0.00% gewijzigd
YouWish schreef:
11-02-2018 21:36
Het wordt elke week flauwer. Ik denk dat ik maar afhaak. De serie is een ontzettende hype, iedereen heeft het erover, maar écht grappig is het nergens. Helaas.
Ja, eens. En het is echt niet zo dat ik de clou niet snap (ik weet heus wel dat deze week een uitvergroting van de zwarte pieten-discussie was, zoals me zojuist vriendelijk werd uitgelegd). Ik vind het gewoon flauw. En nog flauwer dat iedereen overal uitbarst in 'hallo allemaal'- gegalm en alles opeens 'niet raar, alleen maar heel bijzonderrr' vindt.
Ik kijk elke week in de hoop het leuk te vinden, maar helaas.. denk dat ik ook afhaak.
Het was een leuke aflevering. Erg moeten lachen om de Winterklaas met kleurenblindheid.
Raveleijn schreef:
11-02-2018 21:39
zoals ik al zei; “ ik kom niet meer bij “.... zonder sarcasme
Echt goed gedaan, de Zwarte Pieten discussie met voor en tegenstanders.
Ook nog eens een geweldige oplossing gevonden in de Winterklaas met ijsberen.... (wel sarcasme)
En als je goed oplet zit de hele discussie er in.
Volwassenen gaan letterlijk met elkaar op de vuist, de kinderen staan er verbaasd bij te kijken en aan het eind staat een klein meisje op
en vraagt: WANNEER KRIJGEN WE ONZE CADEAUS
Want daar gaat het voor de kinderen toch om :hyper:
LieveMona schreef:
11-02-2018 21:43
Ja, eens. En het is echt niet zo dat ik de clou niet snap (ik weet heus wel dat deze week een uitvergroting van de zwarte pieten-discussie was, zoals me zojuist vriendelijk werd uitgelegd). Ik vind het gewoon flauw. En nog flauwer dat iedereen overal uitbarst in 'hallo allemaal'- gegalm en alles opeens 'niet raar, alleen maar heel bijzonderrr' vindt.
Ik kijk elke week in de hoop het leuk te vinden, maar helaas.. denk dat ik ook afhaak.
Haha nee de ‘humor’ is bepaald niet subtiel. Een 5-jarige snapt de ‘grappen’ nog.

Ik keek eerlijk gezegd alleen maar omdat iedereen zo hysterisch deed over deze serie maar ik vind het vreselijk tegenvallen. Smaken verschillen inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven