Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

maandag 12 februari 2018 om 00:13
Ga je mee dansen ?Harvey_Specter schreef: ↑11-02-2018 21:52
Uomo, dat is het verschil tussen open minded zijn of niet. Veel mensen zijn dat niet. Ik vind het persoonlijk mooier dan vreemdgaan. Maar het is uiteindelijk toch de spanning die mensen opzoeken.

(of kan ik toch beter verzwijgen dat ik geen single ben?)

maandag 12 februari 2018 om 19:28
Ik schrijf iemand er niet op af omdat ze kinderen heeft, hoe groot is de kans dat ze géén kinderen heeft?
Maar in geval van kinderen ben ik super nieuwsgierig naar hoe de samenstelling is, of zaken verwerkt zijn en hoe het contact met de vader is.
Dan ben ik ook nog benieuwd hoe zij er zelf in staat en als dat goed klinkt dan wil ik er een date aan wagen.
Dat bellen is een stuk eigen belang haha.
Bellen is persoonlijk dan appen/chat en ik probeer uit te vinden of ik bepaalde dates ( lees teleurstellingen ) beter uit kan sluiten

Leuk dat het zo fijn loopt, dat veel langer lijken te kennen dan het in werkelijkheid is klinkt herkenbaar.
dinsdag 13 februari 2018 om 00:56
Kreeg ik een appje van een oude Tindermatch, terwijl ik 'm net verwijderd had op alle sociale media. Oeps. Daarna kreeg ik nog allemaal verwijten naar m'n hoofd geslingerd dat ik hem gekwetst had, terwijl ik gewoon eerlijk had gezegd dat ik te veel twijfelde en het me daardoor geen goed idee leek om te gaan daten. Was een venijnig gesprek, terwijl hij eerst heel luchtig en vrolijk deed over een compleet ander onderwerp. Ik snap soms niks van mannen. Hij wilde zelf geen contact meer nadat ik 'm had afgewezen en nu verweet hij mij - na anderhalve maand geen contact - dat ik geen contact had onderhouden. Dude. Wat wil je nou?

donderdag 15 februari 2018 om 12:54
Hallo allemaal,
Na een hele tijd niet meer gedate te hebben, via Tinder weer gaan swipen en zaterdag een leuke man gematchd. Zondag veel gechat, maandag telefoonnummers uitgewisseld en dinsdag zijn voorstel om vandaag (donderdag) af te spreken. We wonen zo'n 160 km uit elkaar, maar hij vindt het geen probleem om mijn kant op te komen. Heb aangegeven dat ik vandaag en morgen moet werken en het dus niet laat kan maken. Gisteravond gaf hij aan dat hij er pas om 21.00 uur kan zijn ivm zijn werk en dat ik dat waarschijnlijk te laat zou vinden? Ik heb aangegeven dat het voor eten wat laat is, maar dat een drankje prima is wat mij betreft. Maar dat dat wellicht weer wat ver is voor hem. Ik vroeg wat hij dacht en voegde er aan toe dat ik het iig leuk vind om hem te ontmoeten.
Sinds dat bericht, heb ik niets meer gehoord. Ik sta dus enorm in twijfel, moet ik hem nogmaals appen om te vragen wat hij gaat doen of kom ik dan desperate over?
Na een hele tijd niet meer gedate te hebben, via Tinder weer gaan swipen en zaterdag een leuke man gematchd. Zondag veel gechat, maandag telefoonnummers uitgewisseld en dinsdag zijn voorstel om vandaag (donderdag) af te spreken. We wonen zo'n 160 km uit elkaar, maar hij vindt het geen probleem om mijn kant op te komen. Heb aangegeven dat ik vandaag en morgen moet werken en het dus niet laat kan maken. Gisteravond gaf hij aan dat hij er pas om 21.00 uur kan zijn ivm zijn werk en dat ik dat waarschijnlijk te laat zou vinden? Ik heb aangegeven dat het voor eten wat laat is, maar dat een drankje prima is wat mij betreft. Maar dat dat wellicht weer wat ver is voor hem. Ik vroeg wat hij dacht en voegde er aan toe dat ik het iig leuk vind om hem te ontmoeten.
Sinds dat bericht, heb ik niets meer gehoord. Ik sta dus enorm in twijfel, moet ik hem nogmaals appen om te vragen wat hij gaat doen of kom ik dan desperate over?

donderdag 15 februari 2018 om 14:55
donderdag 15 februari 2018 om 16:24
Waarom 160 km reizen voor een
wip?
wip?
Harvey_Specter schreef: ↑15-02-2018 16:13Dat is voor de neuk. Kan er niks anders van maken.. als je daar niet op zit te wachten zou ik er geen tijd en energie aan verspillen.

donderdag 15 februari 2018 om 16:30
Ik neem aan dat TO niet bij haar thuis heeft afgesproken, hij komt haar kant uit, dat kan toch ook gewoon haar stad zijn?Harvey_Specter schreef: ↑15-02-2018 16:13Dat is voor de neuk. Kan er niks anders van maken.. als je daar niet op zit te wachten zou ik er geen tijd en energie aan verspillen.
donderdag 15 februari 2018 om 16:44
Nee niet bij mij thuis afgesproken. Het plan was om uit eten te gaan, alleen vind ik 21.00 uur gewoon te laat om te eten. Dus heb ik voorgesteld een drankje te doen, mits dat niet te ver is voor hem. Alles is op zijn initiatief dus tja.. Omdat het op een door de weekse avond is, ga ik niet half way afspreken omdat ik dat niet handig vind. In het weekend is dat prima natuurlijk. Misschien klink ik nu als een oma, maar ik lig door de week om 10.30 uur plat.

donderdag 15 februari 2018 om 16:53
Wat zoek je juist met online dating.kopstoot schreef: ↑15-02-2018 16:44Nee niet bij mij thuis afgesproken. Het plan was om uit eten te gaan, alleen vind ik 21.00 uur gewoon te laat om te eten. Dus heb ik voorgesteld een drankje te doen, mits dat niet te ver is voor hem. Alles is op zijn initiatief dus tja.. Omdat het op een door de weekse avond is, ga ik niet half way afspreken omdat ik dat niet handig vind. In het weekend is dat prima natuurlijk. Misschien klink ik nu als een oma, maar ik lig door de week om 10.30 uur plat.
Stel een relatie, jullie kunnen elkaar dan enkel door de week zien als hij het eind rijdt? Of met zijn werk waarschijnlijk niet eens.
donderdag 15 februari 2018 om 16:55
Dat zou voor mij geen enkel probleem zijn, ik vind latten helemaal prima. Liever juist zelfs, een weekendrelatie.
Hij komt over als een geïnteresseerd persoon die niet aanstuurt op 'spannende' gesprekken e.d. en die, net als ik, wel openstaat voor een relatie, maar niet per se op zoek is.
Hij komt over als een geïnteresseerd persoon die niet aanstuurt op 'spannende' gesprekken e.d. en die, net als ik, wel openstaat voor een relatie, maar niet per se op zoek is.

donderdag 15 februari 2018 om 18:31
Impulsief door lust. Heb kort iemand gedatet op 45 min rijden en vond dat echt te ver. Afstand staat bij mij op 10 km, af en toe 20 km, maar vind dat al te ver. Zeker voor Tinder, dat is hemelsbreed. Niet normale route via wegen. Heb echt geen tijd voor zoveel reistijd.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am

donderdag 15 februari 2018 om 18:51
@ Dee, nog iets gehoord? Ik heb niks spannends in mijn profieltekst. Vraag me ook af of het wat uitmaakt.
@ Mats, heb ook weleens voor een date gebeld. Dat is veel persoonlijker dan dat stomme geapp. Heb je wel eens na een gesprek afgezien van een date?
@ Depster, heb je een date gepland met je oude match?
Ik wil ook het liefst latten hoor. Af en toe leuke dingen doen, festivals, uit eten, sauna'tje etc. Geen complexe dingen met samenwonen en op elkaar moeten afstemmen, gedoe met klusjes in huis en financiën. Bah moet er niet aan denken.
@ Mats, heb ook weleens voor een date gebeld. Dat is veel persoonlijker dan dat stomme geapp. Heb je wel eens na een gesprek afgezien van een date?
@ Depster, heb je een date gepland met je oude match?
Ik wil ook het liefst latten hoor. Af en toe leuke dingen doen, festivals, uit eten, sauna'tje etc. Geen complexe dingen met samenwonen en op elkaar moeten afstemmen, gedoe met klusjes in huis en financiën. Bah moet er niet aan denken.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am