medium ??? ...
woensdag 14 februari 2018 om 00:24
hallo,
ik wist niet goed onder welke topic mijn vraag te stellen....
ik zit met zovele vragen, in de knoop, het noorden kwijt....
dit niet alleen relationeel,
en had graag van anderen willen weten, horen, 'een medium'?...
heeft er iemand ervaring mee? of is dit allemaal klinkklare nonssens?
of zijn er die dat dat echt kunnen? heel graag reacties..., ervaringen, verhalen, gedachten erover...., alles welkom....
ik wist niet goed onder welke topic mijn vraag te stellen....
ik zit met zovele vragen, in de knoop, het noorden kwijt....
dit niet alleen relationeel,
en had graag van anderen willen weten, horen, 'een medium'?...
heeft er iemand ervaring mee? of is dit allemaal klinkklare nonssens?
of zijn er die dat dat echt kunnen? heel graag reacties..., ervaringen, verhalen, gedachten erover...., alles welkom....
woensdag 14 februari 2018 om 00:33
mens hou ik, ik schrik me gek
woensdag 14 februari 2018 om 01:00
sorry, wil gewoon weten hoe anderen hier overstaan over denken. zoals jij blijkbaar het onzin vindt. en nee, psychologen heb ik niets aan gehad. dank voor je reactie...Zonnebloem1996 schreef: ↑14-02-2018 00:28Google vertalen? Je bericht is een beetje vaag.
Maar nee, geen ervaring mee, maar ik vind het ook de grootste onzin. Maar je zit in de knoop met jezelf? Misschien is een psycholoog een beter idee ...
woensdag 14 februari 2018 om 01:02
woensdag 14 februari 2018 om 01:06
Ah oké, jammer dat psychologen niet hebben geholpen, maar mijn ervaring is dat het ook wel echt een zoektocht is voordat je een goede tegenkomt waar je wat aan hebt. Afijn, ik denk niet dat dit de juiste weg is in elk geval. Succes!!
woensdag 14 februari 2018 om 01:13
Zonnebloem1996 schreef: ↑14-02-2018 01:06Ah oké, jammer dat psychologen niet hebben geholpen, maar mijn ervaring is dat het ook wel echt een zoektocht is voordat je een goede tegenkomt waar je wat aan hebt. Afijn, ik denk niet dat dit de juiste weg is in elk geval. Succes!!
thx
woensdag 14 februari 2018 om 11:30
Tuurlijk.
Bron: de inschrijfgegevens o.a. IP, adres, heel veel andere gegevens die trackers verzamelen zoals bezochte websites en evt. opgegeven reden van bezoek.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 14 februari 2018 om 11:40
Nee, niet bepaald. Je betaalt inschrijfgeld aan de deur en gaat vervolgens in de zaal zitten. Ze kennen je naam niet eens.
woensdag 14 februari 2018 om 11:45
woensdag 14 februari 2018 om 11:47
Ik ben ooit bij een medium geweest. Zij zei wel degelijk dingen die ze niet direct kon weten. Maar die ik wel wist, maar nog niet zo goed kon uitdrukken. Ik denk achteraf dat haar gave vooral was om heel goed te luisteren en te observeren en daarmee mijn eigen gedachten concreet te maken en te benoemen. Dat is absoluut een gave en ik heb er veel aan gehad. Of het ook paranormaal is, daar ben ik niet van overtuigd. Kost je wel zo 200 euro zon sessie.
woensdag 14 februari 2018 om 11:51
Meerdere beroemde mediums zijn betrapt hoor, o.a. dat mannetjes in de zaal gegevens doorbriefden aan het medium evt door tekenen zoals krabbelen aan de kin, tasje in andere hand nemen, over het haar strijken, naar links kijken, naar rechts kijken e.d.
Vergeet niet dat de meeste bezoekers dolgraag willen geloven omdat ze persoonlijke problemen hebben en daardoor heel ontvankelijk zijn en vanzelf al gegevens aandragen omdat ze zo graag uitsluitsel willen. Vele mediums zijn ook extreem goed in het lezen van een gezicht. Laatst gaf iemand daar een demonstratie van. Aan heel kleine spierbewegingen wist hij precies wat zijn doelwit dacht. Hij oppert iets en als zijn doelwit daar een minuscule reactie op geeft in zijn mimiek dan gaat hij door (of niet) op het ingeslagen pad.
Vergeet niet dat de meeste bezoekers dolgraag willen geloven omdat ze persoonlijke problemen hebben en daardoor heel ontvankelijk zijn en vanzelf al gegevens aandragen omdat ze zo graag uitsluitsel willen. Vele mediums zijn ook extreem goed in het lezen van een gezicht. Laatst gaf iemand daar een demonstratie van. Aan heel kleine spierbewegingen wist hij precies wat zijn doelwit dacht. Hij oppert iets en als zijn doelwit daar een minuscule reactie op geeft in zijn mimiek dan gaat hij door (of niet) op het ingeslagen pad.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven