Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:mamax schreef op 26 februari 2009 @ 11:10:

Goeiemorgen!

Amalia, 6 uur!! Hier was het 8.30, dat is een betere tijd!

.

Maak me gek

Nou, ik ben goed bezig met sporten al zeg ik het zelf!

Vanmiddag moeten we naar de KNO, dan krijgen we uitslag gehoortest en bespreken of de amandelen eruit gaan of niet. Ik dacht eerst van niet omdat hij nu 6 weken niet verkouden was, maar nu is het al weer aardig raak, dus ik zie wel wat het advies is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuk zeg, die tafeltent. Ik ga mijn moeder maar eens lief aankijken denk ik
Hoe is het met je dekbedovertrekken, Mal?

Amalia, lekker hè? Ik werd om 6 uur wel even wakker, maar heb me lekker weer omgedraaid

Suus en Hel, was dat jurkje voor jullie of voor de meiden? Bij www.morrisenmara.nl verkopen ze ook Claesens.

o,o, o Mamax, geen goeie link voor mij.
Volgens mij is die vrouw ze nu aan het maken. Kan niet wachten. O, kon jij tot half 9 slapen, wat een heerlijkheid. Maar ik was vandaag al heel blij met kwart voor 7. Ik ben weer helemaal fit.
Bam, ik had het ook niet tegen jou . Leuke jas, die is van Gaastra toch? Julian heeft volgens mij ook van die prachtige blauwe ogen toch? Dan staat dit wel geweldig natuurlijk...

Mal, ik ben erg benieuwd! Ja, mijn mannen zijn lekkere langslapers gelukkig. Voor 8 uur is het zelden.
dan juist wordt ik nieuwsgierig, mamax.

Gaastra idd, wel beetje boel geld, maar hij is echt cool.

Juul heeft blauwe ogen, soms ook wel blauw/grijs heb ik het idee of dat is van boosheid, kan ook, haha
Ik ben de kamer van Juul uit aan het mesten, wat komt daar een boel speelgoed uit zeg, zucht....

Ook nog veel van jongere leeftijd, maar eens een keer ergens een rommelmarktje scoren, we zijn nogal ruimtebeperkt qua opslag door de giraf.
quote:mamax schreef op 26 februari 2009 @ 14:33:

Bam, ik had het ook niet tegen jou . Leuke jas, die is van Gaastra toch? Julian heeft volgens mij ook van die prachtige blauwe ogen toch? Dan staat dit wel geweldig natuurlijk...

Mal, ik ben erg benieuwd! Ja, mijn mannen zijn lekkere langslapers gelukkig. Voor 8 uur is het zelden.oooooh, heerlijk. Maar ik moet zeggen als Jonathan 's nachts wakker wordt en hij komt daarna tussen ons in liggen, kan hij ook wel tot half 9 slapen soms. Als hij alleen slaapt is hij vaak wel eerder wakker. Ik denk dat het een beetje een koukleum is.
ohh heb straks natuurlijk een kamer over
Dank Mamax! Helaas, HET jurkje hebben ze niet. Zagen het hangen in winkeltje in Suus-dorp maar goede maat was op. Blijkbaar populair jurkje. Heb 'm maar op paar sites gevonden en daar ook goede maat uitverkocht. Anyway.
Welke is het Hel? In P. ook een winkel die dat spul verkoopt.
Ha ha, krijg net bericht van de site van Claesen's zelf. Helemaal uitverkocht in maat 104/110 en 116/123. Maar ik sta nu wel op de mailinglist. En er komen binnenkort weer nieuwe zomerjurkjes uit, dusss.

Ah. Wou plaatje plakken maar lukt niet. Op claesens-shop dot com en dan is het de kimono dress van de collectie funwear voor girls.
O ja, hoe heet die? Kan ze mss even bellen.

Waar je al niet druk mee kunt zijn...
Ik spring even in..

Wat zei dok, Mal? Eruit of niet?
Junior Hel
is echt heel vaak zo, als je iets leuks ziet. Niet meer aan de maat te komen...
Junior, check!

Wordt vast in klein oplages gemaakt dan, dat kinderspul...
Hel, heb nog dagenlang jouw zin in mijn hoofd gehad 'groots en meeslepend leven' en geconcludeerd dat dat er deze jaren even niet in zit. :-)

Vriend hier is ook niet vooruit te branden in het weekend! Zaterdagochtend is het het ergst. Dus ik ga dan nu maar op muziekles.
Leuk Compu, wat ga je doen?

Hel, jullie meiden zijn te groot Jurkje in 92/98 wel te koop nog.
Bedoel je muziekles, Star? Muziek op schoot, heb ik al eerder gedaan.

Bam ook.

Bam, je hebt een date met de chirurg? Mooi! Weer een stap gezet.

Star, ik zoek beelden van de eerste BB van Jade. Is dat BB 2 ofzo?
O ik dacht dat jezelf op muziekles ging

BB3 is het.
Haha, nou er wordt wel geacht dat ik ga meezingen!

Aha bedankt, ga ik even checken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven