Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en een hele knappe grote jongen hier die nu drie dagen van zijn speen af is! En het ging makkelijker dan gedacht. Ik heb een paar keer gezegd dat spenen voor babys zijn (hij had hem alleen nog maar in bed met inslapen) en dat hij toch een grote jongen is, en toen gaf hij ineens zijn speen aan jongste en dat was het. Af en toe roept ie nog even heel dramatisch: speeeeeeeeeen. En dan zeg ik nee, de speen is voor kleine kindjes en dan zegt ie, oh, dan knuffel van mamma. Lief he?
Fijn Mal, dat hij wat rustiger is. Half zeven is oke! Heerlijk sauna! Had je echt zo´n beauty-arrangement?
Morguh,

Mal, goed nieuws van de gehoortest. Kun je J. een beetje voorbereiden op zo'n operatie, dmv. plaatjes of een pop? Wel spannend weer, blijf jij dan ook slapen?

Oh, lekker naar de sauna geweest! Dat doe je goed

Amalia, ha, ha, die Laurens!

Bridges, shit, ik heb WIDM gemist. Oh, misschien kan ik het kijken op uitzendinggemist.nl.

Naat, hoe was het bij het CB?

Jin, anderhalf uur wachten? Komt dat vaker voor? Jongste goed geslapen vannacht?

Suze, nog plannen om het weekend door te komen?

Man werkt vandaag in A'foort en gaat na het werk langs Ikea om de meubels op te halen. Dan kunnen we ze morgen in elkaar zetten. Morgenavond ga ik naar het theater met vriendin. Had ik al verteld dat ik de laatste keer in de Agora (Lelystad) Albert Verlinden en Rob Kamphues live heb gezien? We zaten bij een try-out van de musical Footloose (erg leuk!) en meneer Verlinden was in eigen persoon aanwezig. Zondag naar mijn broer en schoonzus. Schoonzus is 18 maart uitgerekend, dus dat schiet op. Het gaat heel goed.

Ik ga kleien met Lianne.
Wat lief Jin! voor oudste!
Kokos, het wordt een paleisje bij jullie! Leuk hoor, een fris huis! Wachttijden zijn hier altijd enorm lang, bij elke arts (en ik heb er heel wat gezien helaas).

Iemand een idee voor een redelijk gezond maar toch scorend-bij-de-kindjes ontbijt? Ik mag weer volgende week.
Jin, iets van fruitsalade? Of appelpannekoekjes. Bosbessenmuffins, die karnemelk-dingen van Suus, kindercruesli met yoghurt en vruchten? Wat schotelen andere moeders ze voor?

Oh ja, heb jij voor mij nog dat recept voor de zandkoekjes? Of ben jij hem ook kwijt ?

Vent moest vanmorgen om 5.15 op z'n werk zijn. Ik heb daarna tot 6 uur wakker gelegen, toen werd Sam wakker. Daarna nog wel lekker met hem in ons bed geslapen tot 7.15. Het is hier dus niet altijd feest!

Kokos, wat voor kast heb je gekocht bij Ikea? Ik zal trouwens zo eens online het boekje van het Kruidvat bekijken.
quote:bridges6 schreef op 26 februari 2009 @ 21:27:

Goh... wordt een spannende aflevering van WIDM volgende week... Trusten al tesaam...Nee hoor, over twee weken pas uitslag. Net als vorig jaar.
quote:Jinny schreef op 26 februari 2009 @ 22:18:

Aha Amaal, dat belooft wat met Laurens!! Vinnut wel grappig.

Star, man die laat thuis kom of vroeg er uit moet, jongste die ´s nachts vaak huilt nu hij ziek is en oudste die vroeg wakker is. Blijft er weinig slaap over voor mij. Hij moet nu zeven keer verschillende inhaleerdingen per dag, laatste om half twaalf dus vroeg naar bed kan niet. Maar goed, als ie maar beter wordt! Ogen waren voor nu trouwens prima bij oudste (haha, zaten in de wachtkamer met welgeteld 0 speelgoed, dus hij probeerde zich met andere dingen te vermaken maar na anderhalf uur vond hij dat wat lastig worden, hoorde ik zo´n fossiel zeggen: goh, ik snap niet dat ze niet zonder kind komt... proest). Nu in april weer controle.

Fossiel

Maar fijn dat ogen helemaal goed waren, weer 1, als was het waarschijnlijk een kleine, zorg minder.

voor slaaptekort.
Hi, kan iemand effe wat zon regelen?

Man belde gisteren af, vloer had 'ie geen ruimte voor. Volgens M. wilde hij het gewoon opstoken. Nu heb ik hem op Marktplaats gezet (je weet nooit...).

Jin, geen inspiratie voor een ontbijt helaas.

Mamax, pfoe, dat is wel erg vroeg.

Meubels die we gaan kopen: zie

wandkast en

salontafel.

We hebben een vitrinekast erbij, vervangend voor 1 van de zijkanten van het wandmeubel.
Scones met verse jam Jinny!
Is er een oven aanwezig Jin?

Anders zou je eitjes uit de oven kunnen doen met reepjes geroosterd brood wat ze dan in het eitje kunnen dopen.

Broodsticks met ham eromheen gewikkeld?
En nog een keer:

wandkast

Niet in berken, maar in wit.

Wij gaan eten. Goed weekend alvast meiden!
Leuk Kokos! Lekker fris.

Star, wat maak jij voor eitjes uit de oven? In van die aardewerken potjes met een dekseltje erop?
Nee gewoon in van die soufflebakjes. Kan ook met een dekseltje erop inderdaad.
Ceetje is toegelaten op de montessori
Jeej, wat goed!

Doe je dan gewoon een ei in een soufflebakje, of doe je er nog wat bij?
quote:Star schreef op 27 februari 2009 @ 13:44:

Ceetje is toegelaten op de montessori Hee, wat een goed nieuws!
Stressed is just desserts spelled backwards
Mooie kast Kokos, wij hebben dezelfde in hout maar dan zonder de ombouw.

Succes met de lades enzo in elkaar zetten er erin hangen. Wij hadden tijdens het bouwen de scheiding bijna in gang gezet
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:[message=2819857,nolinfebruari 2009 @ 11:50[/message]:

Vent moest vanmorgen om 5.15 op z'n werk zijn. Ik heb daarna tot 6 uur wakker gelegen, toen werd Sam wakker. Daarna nog wel lekker met hem in ons bed geslapen tot 7.15. Het is hier dus niet altijd feest!.

Hier was het kwart voor 7

Wisten jullie dat het dan al bijna licht wordt
Laurens is bij een vriendje (zijn beste vriend, zoooo schattig) spelen

Vind dat al zo groot. Vriendje was laatst ook hier hoor, maar dat is anders, dan heb ik er zicht op (controlfreak, ha ha).

Berend op bed, tijd voor mezelf!!! Joeheooeeoeoeo.

En dat besteed ik aan jullie, is het niet leuk?

Mooie spullen Kokos! Wordt helemaal mooi en fris in huis!

Fijn Star! Hoeveel groepen in 1 klas? Hier 3, en de andere montessori 2. Ik vind 3 zoveel, twijfel, twijfel. Maar het is altijd wel heel rustig daar op school (ik werk er nu op die psz) en ze zijn altijd bezig. Wel heel goed. Maar de werkdruk schijnt best heel hoog te zijn, pittig...
Goed van Cee op de Montessori! Fijn vooruitzicht.

Leuk Jinny, naar NL! Hopen dat het dan goed weer is. Eind maart kan het best warm al zijn, al kun je je dat nu niet voorstellen. Ga je naar NH?

Wij gaan een huis bezichtigen. Nog even een afspraak maken met de makelaar. Het spreekt ons wel aan op het eerste gezicht.

Vanmorgen gesprek gehad met de logopedist. CG ontwikkelt zich traag maar wel goed. Het gehoor en de gebaren hebben niet meer de hoogste prioriteit, dus we focussen ons op bepaalde scholen. Vanmiddag komt de gezinsbegeleidster.

Verder net heerlijk geluncht met mijn moeder in la Place.
Lekker Amaal, kwart voor 7!

Hier zitten ook 3 groepen in 1 klas en bij de kleuters 2. Ik vind het zo'n nadeel dat ze dan ook zo lang 1 leerkracht hebben. Als die niet bevalt zit je er wel 3 jaar aan vast.
Star, zag je net op het topic over Asos, als je gaat bestellen geef dan even een gil. Ik had een leuke jas gezien, kunnen we de verzendkosten splitten.
Mamax, doe niks bij de eitjes, gewoon 'koken' in de oven dus zeg maar.
O goed Mamax, maar hoef voorlopig nog geen positiekleding te hebben, maar zal er aan denken als ik ga bestellen!

3 groepen Amalia? Hmmm dat vind ik ook wel veel, hier gewoon a la montessori 2.

Compu, wel een goed gevoel over gesprek dus?

Spannend huis bezichtigen! In huidige woonplaats?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven