Good Luck!
donderdag 26 februari 2009 om 16:03
Ha ha, wat grappig Compu. Nou ja, niet dat je vent aan de bank geplakt zit in het weekend, maar dat je nog met die zin in je hoofd zat. Ik had het gisteren t.a.v. iets relatie-achtigs, dat 100% er deze jaren gewoon niet inzit (even overdreven dan). Zo'n acceptatie moment.
Ja, zo'n kittig maatje 92/98 is voor onze poldermeiden niet weggelegd Star.
Wie 's die dame met dat ontpofte decolleté?
Ja, zo'n kittig maatje 92/98 is voor onze poldermeiden niet weggelegd Star.
Wie 's die dame met dat ontpofte decolleté?
donderdag 26 februari 2009 om 17:01
Jade Goody, die in BB zat en ernstig ziek is.
Zag haar nakend in een filmpje, wat een type!
Goed dat je het accepteert dan, Hel. Kan vriend weer wat van opsteken.
CV gaat best goed hoor, Enka. Hij heeft dus hulp en we zien echt in waar de ruzies vandaan kwamen. En al maanden geen strijd meer dus goddank.
CV gaat best goed hoor, Enka. Hij heeft dus hulp en we zien echt in waar de ruzies vandaan kwamen. En al maanden geen strijd meer dus goddank.
donderdag 26 februari 2009 om 17:43
quote:compu schreef op 26 februari 2009 @ 17:01:
O ja, die terminaal ziek is en laatst getrouwd voor heel veel geld? Apart verhaal...
Hahaha, ik stond op het punt om erachter te schrijven dat het alleen een beetje jammer is dat vriend dat heel anders ziet! Hoezo herkenbaar?
Da's fijn!
O ja, die terminaal ziek is en laatst getrouwd voor heel veel geld? Apart verhaal...
Hahaha, ik stond op het punt om erachter te schrijven dat het alleen een beetje jammer is dat vriend dat heel anders ziet! Hoezo herkenbaar?
Da's fijn!
donderdag 26 februari 2009 om 18:17
He meiden, even snel tussendoor want ik ga zo wat leuks doen met vriendin. Maar de gehoortest was 100% goed aan beide oren. Dus geen problemen daar. We hebben wel besloten dat de amandelen eruit gaan. Juist omdat we merken dat hij de laatste weken zoveel beter in zijn vel zit omdat hij even geen verkoudheden etc had. En Dr H had een email gestuurd waarin hij schreef dat het wel beter is als ze eruit gaan. En Jonathan heeft ook al 4-5 keelontstekingen gehad sinds mei vorig jaar. Dus alle redenen om het te doen. Maar hij wordt wel opgenomen ivm de medicatie die hij krijgt. Als hij niet wil eten/drinken vanwege de pijn zitten we natuurlijk met de medicatie. Ik zie er wel tegenop omdat ze zeiden dat het best zwaar is, veel zwaarder dan de neusamandelen. Maar wie weet krijgen we er wel een veel fitter mannetje voor terug. Want als die amandelen steeds lopen te klieren zijn kindjes vaak ook heel hangerig en dat heeft Jonathan wel veel vind ik. Dus over 2 weken is het D-day.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 26 februari 2009 om 18:58
Oeh spannend Mal! Als het advies zo is, dan volg je het natuurlijk op, maar toch stoer dat jullie ervoor gaan.
Gelukkig is zijn gehoor goed! Het is bijzonder dat de test goed is, naast alle verkoudheden etc.
Moet je nog heen voor anesthesie e.d. of zijn jullie daar al geweest?
Hel, dezelfde vrijheidsdrang blijkbaar he. Daar ben ik ooit voor gevallen, jij?
Gelukkig is zijn gehoor goed! Het is bijzonder dat de test goed is, naast alle verkoudheden etc.
Moet je nog heen voor anesthesie e.d. of zijn jullie daar al geweest?
Hel, dezelfde vrijheidsdrang blijkbaar he. Daar ben ik ooit voor gevallen, jij?
donderdag 26 februari 2009 om 19:17
Compu, hel, mannen aan elkaar knopen? Ik zie boezemvrienden .
Mamax, wat een ideale mannen heb jij,wat een slapers. Ik heb echt wallen tot onder mijn tenen van dat gespook elke nacht. Ik houd het bijna niet meer vol . Hoe is het nu met de buren?
Suus, een dikke .
Mal, wat een goed nieuws van de oren maar balen van die operatie. Ik hoop dat je er inderdaad een heel fit menneke voor terug krijgt!
Mamax, wat een ideale mannen heb jij,wat een slapers. Ik heb echt wallen tot onder mijn tenen van dat gespook elke nacht. Ik houd het bijna niet meer vol . Hoe is het nu met de buren?
Suus, een dikke .
Mal, wat een goed nieuws van de oren maar balen van die operatie. Ik hoop dat je er inderdaad een heel fit menneke voor terug krijgt!
donderdag 26 februari 2009 om 19:41
Mal: in ieder geval snel aan de beurt voor de amandelen... Hopelijk gaat het goed werken inderdaad! Kun je de medicijnen in een ijsje verwerken of is dat niet mogelijk?
Jin: oh ik heb met je te doen zeg!
Compu: wat fijn dat het zo goed gaat!
haha ik ging op die site kijken. Ties zag het ondergoed en zei meteen: ik wil een roze onderbroek! Ik proestte het al uit. Toen zei hij er achteraan... voor Fieeke. Jaja... ik gok op een metroman in spé...
Jin: oh ik heb met je te doen zeg!
Compu: wat fijn dat het zo goed gaat!
haha ik ging op die site kijken. Ties zag het ondergoed en zei meteen: ik wil een roze onderbroek! Ik proestte het al uit. Toen zei hij er achteraan... voor Fieeke. Jaja... ik gok op een metroman in spé...
donderdag 26 februari 2009 om 19:42

donderdag 26 februari 2009 om 21:29
Bah Mal, wéér in het zkh. Ik hoop idd ook dat hij veel fitter wordt!! Lekker snel al, is ie daar maar mooi vanaf.
Bridges, lachen die roze onderbroek. Laurens vanmorgen op de markt:
Ik: We gaan bloemen kopen.
L: In mijn lievelingskleur?
Ik: Ja. wat is jouw lievelingskleur?
L: Roze en paars!
En hij koos roze gerbera's. Gelukkig, want ik ben ook gek op roze, ha ha!
Maar hij wil idd ook alles roze en paars. Kleurt alleen maar met paars, wil roze t-shirts.
Gelukkig heb ik nog een zoon
Bridges, lachen die roze onderbroek. Laurens vanmorgen op de markt:
Ik: We gaan bloemen kopen.
L: In mijn lievelingskleur?
Ik: Ja. wat is jouw lievelingskleur?
L: Roze en paars!
En hij koos roze gerbera's. Gelukkig, want ik ben ook gek op roze, ha ha!
Maar hij wil idd ook alles roze en paars. Kleurt alleen maar met paars, wil roze t-shirts.
Gelukkig heb ik nog een zoon
donderdag 26 februari 2009 om 22:18
Aha Amaal, dat belooft wat met Laurens!! Vinnut wel grappig.
Star, man die laat thuis kom of vroeg er uit moet, jongste die ´s nachts vaak huilt nu hij ziek is en oudste die vroeg wakker is. Blijft er weinig slaap over voor mij. Hij moet nu zeven keer verschillende inhaleerdingen per dag, laatste om half twaalf dus vroeg naar bed kan niet. Maar goed, als ie maar beter wordt! Ogen waren voor nu trouwens prima bij oudste (haha, zaten in de wachtkamer met welgeteld 0 speelgoed, dus hij probeerde zich met andere dingen te vermaken maar na anderhalf uur vond hij dat wat lastig worden, hoorde ik zo´n fossiel zeggen: goh, ik snap niet dat ze niet zonder kind komt... proest). Nu in april weer controle.
Star, man die laat thuis kom of vroeg er uit moet, jongste die ´s nachts vaak huilt nu hij ziek is en oudste die vroeg wakker is. Blijft er weinig slaap over voor mij. Hij moet nu zeven keer verschillende inhaleerdingen per dag, laatste om half twaalf dus vroeg naar bed kan niet. Maar goed, als ie maar beter wordt! Ogen waren voor nu trouwens prima bij oudste (haha, zaten in de wachtkamer met welgeteld 0 speelgoed, dus hij probeerde zich met andere dingen te vermaken maar na anderhalf uur vond hij dat wat lastig worden, hoorde ik zo´n fossiel zeggen: goh, ik snap niet dat ze niet zonder kind komt... proest). Nu in april weer controle.
donderdag 26 februari 2009 om 22:31
Jin, wat een gedoe! Tropenweken voor jou pffff.
Hoe ging het vandaag met S.?
Heb je een date met je moeder staan of nog niet?
Sterkte ermee!
Hihi de mannen samen.. Ik denk dat het geen match is. Hier een roker en niet sportief, Hel's wederhelft geloof ik omgekeerd? En ze schelen ook wat jaartjes.
Maarja, die boot is nog steeds een optie als ze vervelend zijn. Rondje Pampus.
Hoe ging het vandaag met S.?
Heb je een date met je moeder staan of nog niet?
Sterkte ermee!
Hihi de mannen samen.. Ik denk dat het geen match is. Hier een roker en niet sportief, Hel's wederhelft geloof ik omgekeerd? En ze schelen ook wat jaartjes.
Maarja, die boot is nog steeds een optie als ze vervelend zijn. Rondje Pampus.
vrijdag 27 februari 2009 om 09:48