Meest heftige topics op het forum
woensdag 14 februari 2018 om 21:21
Ja, Zorah of Zoyla. Iets in die trant was het geloof ik. Dochter heette volgens mij Iris...

woensdag 14 februari 2018 om 23:49
Elmervrouw. Bedacht het me net ook. Denk daar nog wel regelmatig aan.Orangetree schreef: ↑14-02-2018 21:13De topics over MV en Lama (wat was die enorm moedig en stoer!) en die van AnnaC. En het topic van een lang lid wiens man destijds haar kinderen had ontvoerd naar het midden oosten lang geleden was dat, ze zijn niet meer terug gekomen. Mijn hart bloedde echt toen. Het leukste topic wat me altijd laat schateren; je meest afschuwelijke date (loopt al jaren) en natuurlijk de verschrikkelijke bruiloften en partijen.
•
donderdag 15 februari 2018 om 00:15
Ik dacht dat de TO niet meer teruggekomen is. Dus open einde.aankleefsjaan schreef: ↑15-02-2018 00:08Die ene met beestjes in borsthaar man.
Zo bizar. Hoe is dit afgelopen?
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 15 februari 2018 om 00:18
Opgevreten natuurlijk, door die beestjes.doornroosje9 schreef: ↑15-02-2018 00:15Ik dacht dat de TO niet meer teruggekomen is. Dus open einde.
donderdag 15 februari 2018 om 00:22
Maar dan is het nog de vraag of hij alleen opgegeten is. Heeft zijn vrouw de beestjes ook gekregen? Hadden ze kinderen? Vragen, vragen...
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 15 februari 2018 om 04:11
doornroosje9 schreef: ↑15-02-2018 00:22Maar dan is het nog de vraag of hij alleen opgegeten is. Heeft zijn vrouw de beestjes ook gekregen? Hadden ze kinderen? Vragen, vragen...

donderdag 15 februari 2018 om 10:20
Bedoel je het mijne? Voor de geïnteresseerden kan ik wel een update geven.Orangetree schreef: ↑14-02-2018 21:13En het topic van een lang lid wiens man destijds haar kinderen had ontvoerd naar het midden oosten lang geleden was dat, ze zijn niet meer terug gekomen. Mijn hart bloedde echt toen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

donderdag 15 februari 2018 om 12:22
Hoe gaat het inmiddels allemaal?Elmervrouw schreef: ↑15-02-2018 10:20Bedoel je het mijne? Voor de geïnteresseerden kan ik wel een update geven.
donderdag 15 februari 2018 om 12:23
Denk ik wel. Een update wordt altijd gewaardeerd!Elmervrouw schreef: ↑15-02-2018 10:20Bedoel je het mijne? Voor de geïnteresseerden kan ik wel een update geven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 15 februari 2018 om 12:32
Acht jaar lang niets gehoord. Toen via-via contact via internet. Dochter was toen 15. Heel moeizaam contact vol wantrouwen. Slechte internetverbindingen daar. In veel latere fase ook contact met haar vader, mijn ex. Toen ze zelf internet thuis kregen, gingen hij en ik praten via skype. Contact was redelijk en hij stemde in met een ontmoeting, maar dan wel in Iran (buurland).
In febr. 2015 zijn we tien dagen samen geweest, ik had een vriendin meegenomen. Contact met de kinderen was heel moeilijk in het begin, later redelijk. Na terugkeer naar ieders eigen land werd het weer allemaal moeilijk. Er is heel veel negatiefs over mij verteld tegen de kinderen, dat weet ik van mijn dochter. Daar is bijna niet tegenop te boksen.
Uiteindelijk zijn ex en zoon in november 2016 weer in Nederland komen wonen, en dochter is in het voorjaar van 2017 gevolgd. Zij woont nu op zichzelf. Ik heb haar nog steeds niet gezien. Dit zegt alles over het contact. Zoon wel een paar keer gezien, maar met hem gaat het niet goed. Doet niets en gamet alleen maar. Hij is nu 19.
Dochter is 21 en is bezig met de taal en heeft (tijdelijk) werk en ze wil weer verder studeren zodra haar NL taal goed genoeg is. Maar ook zij heeft gebrek aan zelfvertrouwen, problemen met zichzelf, vindt zich niet goed genoeg, vindt dat haar leven op leugens is gebaseerd, etc. etc. Met haar af en toe contact via app, maar het blijft moeilijk.
Al met al hebben wij alledrie een hele grote klap opgelopen door zijn actie. Ik ben erg bezorgd over mijn kinderen, ook al zijn ze nu dan veilig in Nederland. Ze hebben alletwee een slechte tijd gehad in Irak en zich daar nooit thuisgevoeld. En nu in Nederland is het natuurlijk ook weer vreemd, ook al is het hun thuisland. Zij hebben daarnaast ook heel wat te verwerken, maar in hun ogen is papa nog steeds, ondanks alles, 'de enige die ze hebben'. Ikzelf heb hulp gezocht sinds hij weer naar Nederland kwam, en dat is ook hard nodig...
In febr. 2015 zijn we tien dagen samen geweest, ik had een vriendin meegenomen. Contact met de kinderen was heel moeilijk in het begin, later redelijk. Na terugkeer naar ieders eigen land werd het weer allemaal moeilijk. Er is heel veel negatiefs over mij verteld tegen de kinderen, dat weet ik van mijn dochter. Daar is bijna niet tegenop te boksen.
Uiteindelijk zijn ex en zoon in november 2016 weer in Nederland komen wonen, en dochter is in het voorjaar van 2017 gevolgd. Zij woont nu op zichzelf. Ik heb haar nog steeds niet gezien. Dit zegt alles over het contact. Zoon wel een paar keer gezien, maar met hem gaat het niet goed. Doet niets en gamet alleen maar. Hij is nu 19.
Dochter is 21 en is bezig met de taal en heeft (tijdelijk) werk en ze wil weer verder studeren zodra haar NL taal goed genoeg is. Maar ook zij heeft gebrek aan zelfvertrouwen, problemen met zichzelf, vindt zich niet goed genoeg, vindt dat haar leven op leugens is gebaseerd, etc. etc. Met haar af en toe contact via app, maar het blijft moeilijk.
Al met al hebben wij alledrie een hele grote klap opgelopen door zijn actie. Ik ben erg bezorgd over mijn kinderen, ook al zijn ze nu dan veilig in Nederland. Ze hebben alletwee een slechte tijd gehad in Irak en zich daar nooit thuisgevoeld. En nu in Nederland is het natuurlijk ook weer vreemd, ook al is het hun thuisland. Zij hebben daarnaast ook heel wat te verwerken, maar in hun ogen is papa nog steeds, ondanks alles, 'de enige die ze hebben'. Ikzelf heb hulp gezocht sinds hij weer naar Nederland kwam, en dat is ook hard nodig...
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
donderdag 15 februari 2018 om 12:37
Wat blijft het een ongelofelijk verdrietig verhaal Elmervrouw.
Wat een onherstelbare schade is er dan toch aangericht. Vreselijk.
Hoop dat je kinderen toch ooit hier hun draai goed kunnen vinden.
Dank voor je update. Heel veel sterkte weer!

Hoop dat je kinderen toch ooit hier hun draai goed kunnen vinden.
Dank voor je update. Heel veel sterkte weer!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 15 februari 2018 om 12:43

donderdag 15 februari 2018 om 13:16
Niet heftig, want het ging om iets heel onbenulligs, maar ik moest er wel heel erg om lachen: de mevrouw die op de parkeerplaats haar puddinkje had laten vallen en nu vond dat de supermarkt haar een nieuwe moest geven.
Om de zoveel tijd duikt er wel zo'n soort verhaal op en ik vind ze altijd geweldig
Om de zoveel tijd duikt er wel zo'n soort verhaal op en ik vind ze altijd geweldig

donderdag 15 februari 2018 om 13:32
.Elmervrouw schreef: ↑15-02-2018 10:20Bedoel je het mijne? Voor de geïnteresseerden kan ik wel een update geven.
Graag! Ik denk vaak aan je/jullie

De dochter van Zoyla doet het nog steeds er goed, trouwens. Studeert medicijnen nu.
Later is nu