Telefoon uit

14-02-2018 22:41 335 berichten
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2019 17:50
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
75.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
14-02-2018 23:13
Heb je geen andere mogelijkheid om contact op te nemen? Z’n adres, stuur een briefje.
Of Facebook, e-mail, weet ik het.


GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 10:54
41.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[quote=Lambchop post_id=28154062 time=1518646456 user_id=361727]
Ik zie ook foto's nog als mensen me blokken of als nummers zijn afgesloten. Dat zegt helaas niets

GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 10:52
37.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij verder iets van gegevens van jou?

Klinkt misschien stom, maar zo niet dan zou ik hem wel mailen. In deze tijd kent niemand meer een telefoonnummer uit zo'n hoofd. Behalve misschien die van je ouders uit het pre-mobieltjes tijdperk. Dus als het enige contactmiddel je telefoon is en hij is zijn telefoon kwijt, gestolen, gecrasht what ever.... Kan hij dus geen contact met je op nemen.
Als hij wel op een andere manier contact met je kan opnemen en zijn telefoon is kwijt, gestolen of gecrasht had hij het je vast wel laten weten, mits hij echt met je wil afspreken.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 10:54
94.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vliegtuigstand kan ook. Wellicht omdat hij even niets aan zijn hoofd wil hebben.
Hij heeft een vriendin / is getrouwd en die mag niet weten dat jullie hebben afgesproken.
En dus heeft hij zijn telefoon maar uitgezet.

Of zijn vrouw is erop uitgekomen en heeft je eigenhandig geblockt.
Je valt wel op heel erg jong als hij nu 10 jaar later nog steeds een jongen is.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je nou zien dat zijn telefoon uit staat?
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 10:55
86.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 10:56
92.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 10:57
87.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik denk ook dat hij een vriendin heeft en dat hij het juist heel onhandig heeft aangepakt de afgelopen 4 weken
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Hij en zijn telefoon zijn in het kanaal gevallen. :D

Ik acht die optie 'vriendin' ook best wel waarschijnlijk helaas...
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 15:11
84.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als iemand zijn telefoon uitzet, is dat omdat hij niet wil gestoord worden ... en iemand die niet wil gestoord worden, is iemand die bij iemand anders zit ...
Alle reacties Link kopieren
Gemalto schreef:
15-02-2018 09:10
Als iemand zijn telefoon uitzet, is dat omdat hij niet wil gestoord worden ... en iemand die niet wil gestoord worden, is iemand die bij iemand anders zit ...
Nou nee.
Ik zet ook wel eens mijn telefoon uit, ook als ik alleen ben.

Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 10:57
86.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh ik dacht dat dit over een streng smartphone-regime ging. Onder eten geen schermpjes of zo.

Geen idee waarom iemand langere tijd niet antwoordt. Als ik iets heel belangrijks heb te doen waar die ander geen deel van uitmaakt zou ik er ook even "uit" zijn. Later denk ik dan weer: oh ja die Vivavandaag had me iets geappt; even beantwoorden maar dan komt er weer wat tussen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Die was carnaval vieren.
Vivavandaag schreef:
14-02-2018 23:23
Echt? Dat wist ik niet. Ik ga morgen eens met een ander nummer proberen dan! Kan me niet voorstellen dat ik geblokt zou zijn, we waren zo leuk asn het appen! Waarom zou je dat doen?
Laat je niet opnaaien joh.
Alle reacties Link kopieren
Ow, ik had gewoon ff een mailtje eruit gedaan. 'Hoi, kan het kloppen dat mijn berichtjes niet aan komen? Wil even checken of zondag nog door gaat.'
Zonde om dagen te gaan zitten zenuwen lijkt me...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
En je kan nog gewoon ouderwets sms'en.
Alle reacties Link kopieren
Met een partner is dat weer iets anders: omdat die deel uitmaakt van je dagelijkse leven blijft die in je gedachten en dan is het alleen maar natuurlijk om die op de hoogte te houden. Maar voor degenen die daarbuiten vallen moet ik ervoor gaan zitten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste gedacht? Die heeft een relatie of stond aan het begin van een relatie en hij heeft gekozen om met die ander verder te gaan. Hij hield jou misschien achter de hand als tweede keus.
Alle reacties Link kopieren
We kunnen wel 100 redenen bedenken, maar ik zou het gewoon even checken voor je hoofd op hol slaat.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven