Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier wel eens iets van Kiehl gebruikt zoals het serum met vitamine c? Zag het bij Waiyne Gross voorbij komen maar die gaf ook hoog op over the ordinairy en daar lees ik hier niet zulke positieve verhalen over.
lemoos2 schreef:
12-02-2018 20:43
Hij is goed hè! Heb nu yellow ocre als basis (ook best concealer ever op een rood pukkeltje) en Indian Wood (feestje) en Constructivist (overdag).
Ik heb Painterly. Goed spul idd.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
12-02-2018 20:43
Hij is goed hè! Heb nu yellow ocre als basis (ook best concealer ever op een rood pukkeltje) en Indian Wood (feestje) en Constructivist (overdag).
Ik heb bare study als basis en hij is precies mijn eigen huidskleur maar dan net iets beter :)
Alle reacties Link kopieren
Twobirds2 schreef:
08-02-2018 13:51
Laatste tijd krijg ik snel vet haar wat ik voorheen niet had.

Beetje bakpoeder mengen met schampoo of haar conditioner of beide helpt echt!!!

Mijn haar is nu na 4 dagen nog steeds niet vet! :hyper:

Dat wou ik ff delen.. :-D
Hoeveel is een beetje? Ik word knettergek van dat vieze bosje dat ik eigenlijk elke 36 uur wel moet wassen
(schijnt ook iets met allergische reactie te maken te hebbe, advies was neutraal shampoo, maar dan wordt het letterlijk een grote doffe ellende waar niet door te komen is.. )
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier ervaring met Bare Minerals?
Ik heb pas een impulsaankoop in Aldi gedaan, die hadden mineral makeup van Lacura, was maar een paar euro. En eigenlijk bevalt het me hartstikke goed! Normaal gesproken gebruik ik de serum foundation van The Ordinary, maar misschien dat ik poeder nog wel fijner vind dan foundation. Enige nadeel is dat het borsteltje wat stug is.
Heb de "echte" Bare Minerals gegoogeld, maar ik denk dat ik echt naar een counter moet, want ze hebben zoveel!
Alle reacties Link kopieren
jippie55 schreef:
12-02-2018 20:46
Heeft iemand hier wel eens iets van Kiehl gebruikt zoals het serum met vitamine c? Zag het bij Waiyne Gross voorbij komen maar die gaf ook hoog op over the ordinairy en daar lees ik hier niet zulke positieve verhalen over.
Mijn moeder is grootverbruiker. Al jaren dus vrij tevreden.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik, minerale make up is geweldig.
Wil niet anders meer.
Jaren geleden heb ik bij de Sephora een starter set gekocht, in de kleur Medium.
Echt geweldig. er zat een dvd bij, maar er staan ook filmpjes op youtube.
Ook de bronzer, Warmth, is erg mooi. Een heel klein beetje langs je haargrens, jukbeenderen en kaak en het lijkt of je een paar uur in de zon hebt gezeten.
Het blijft echt de hele dag mooi en gaat niet glimmen. En er zit een spf in.

Nu koop ik losse potjes op ebay.
Alle reacties Link kopieren
ainne schreef:
13-02-2018 11:53
Iemand hier ervaring met Bare Minerals?
Ik heb pas een impulsaankoop in Aldi gedaan, die hadden mineral makeup van Lacura, was maar een paar euro. En eigenlijk bevalt het me hartstikke goed! Normaal gesproken gebruik ik de serum foundation van The Ordinary, maar misschien dat ik poeder nog wel fijner vind dan foundation. Enige nadeel is dat het borsteltje wat stug is.
Heb de "echte" Bare Minerals gegoogeld, maar ik denk dat ik echt naar een counter moet, want ze hebben zoveel!
Ik vond de kwasten van Bare Minerals ook niet fijn, daarom gebruik ik de kabuki van Every Day Minerals. Ook een fijn merk voor minerale makeup als moet ik eerlijk zeggen dat Bare Minerals nét effe mooier is, maar dat is persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik vond die kwast van bare minerals er nog wel zo zacht uitzien op het plaatje ;)
Nou ja, moet dus echt even een keer langs een counter, sowieso omdat ze zoveel kleuren hebben. Ik zal everyday minerals ook eens googlen.

Je kunt hier inderdaad ook een starterset kopen, maar ik moet me er eerst een beetje verder in verdiepen denk ik.
Wat hebben jullie gedaan??!!!

Ik was vandaag vrij dus ik denk ik ga Hema Repair shampoo kopen. Ben in DRIE Hema's geweest in Amsterdam en nergens was ie nog te krijgen.
strikjemetstippels schreef:
13-02-2018 14:13
Wat hebben jullie gedaan??!!!

Ik was vandaag vrij dus ik denk ik ga Hema Repair shampoo kopen. Ben in DRIE Hema's geweest in Amsterdam en nergens was ie nog te krijgen.
You're welcome :)
Alle reacties Link kopieren
...
kasiana wijzigde dit bericht op 12-09-2018 21:11
97.99% gewijzigd
strikjemetstippels schreef:
13-02-2018 14:13
Wat hebben jullie gedaan??!!!

Ik was vandaag vrij dus ik denk ik ga Hema Repair shampoo kopen. Ben in DRIE Hema's geweest in Amsterdam en nergens was ie nog te krijgen.
Vergeet Amsterdam en Schiphol maar ;-D . Daarom heb ik de volume variant maar gekocht. Geen drastische volume, wel lekkere shampoo.

In Amsterdam Noord en de Bijlmer is nog wel een flesje te vinden. De vraag is, hoelang nog.
strikjemetstippels schreef:
13-02-2018 14:13
Wat hebben jullie gedaan??!!!

Ik was vandaag vrij dus ik denk ik ga Hema Repair shampoo kopen. Ben in DRIE Hema's geweest in Amsterdam en nergens was ie nog te krijgen.
:hihi:

Wel nog andere aanwinsten?
Alle reacties Link kopieren
kasiana schreef:
13-02-2018 14:51
Ik heb vooraf online de winkelvoorraad gecheckt en er net 1 gekocht bij een Hema waar ik normaal nooit kom.
Ik heb afgelopen vrijdag 2 x shampoo en 1x conditioner gekocht. Bij filiaal in mijn woonplaats (ergens tussen Rotterdam en Westland) was er voldoende.

Was overigens de eerste keer dat ik het kocht. Nu 2 x gebruikt en ik moet zeggen ..... mijn krullen zitten mooier dan ooit!
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
13-02-2018 12:33
Mijn moeder is grootverbruiker. Al jaren dus vrij tevreden.
Top, dank je!
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
13-02-2018 14:13
Wat hebben jullie gedaan??!!!

Ik was vandaag vrij dus ik denk ik ga Hema Repair shampoo kopen. Ben in DRIE Hema's geweest in Amsterdam en nergens was ie nog te krijgen.
Ik heb die pas op leiden cs gezien, er stond nog een hele voorraad. Zelf de volume shampoo gekocht, heel tevreden over!
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
13-02-2018 14:13
Wat hebben jullie gedaan??!!!

Ik was vandaag vrij dus ik denk ik ga Hema Repair shampoo kopen. Ben in DRIE Hema's geweest in Amsterdam en nergens was ie nog te krijgen.

Ben je ook op de vestiging op de ferdinand bol geweest? Van het weekend waren er daar nog heel veel van repair
Alle reacties Link kopieren
ainne schreef:
13-02-2018 11:53
Iemand hier ervaring met Bare Minerals?
Ik heb pas een impulsaankoop in Aldi gedaan, die hadden mineral makeup van Lacura, was maar een paar euro. En eigenlijk bevalt het me hartstikke goed! Normaal gesproken gebruik ik de serum foundation van The Ordinary, maar misschien dat ik poeder nog wel fijner vind dan foundation. Enige nadeel is dat het borsteltje wat stug is.
Heb de "echte" Bare Minerals gegoogeld, maar ik denk dat ik echt naar een counter moet, want ze hebben zoveel!

Ik gebruik al jaren freshMinerals naar volle tevredenheid. Minerale make up is superfijn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb allerlei merken minerale poeders gebruikt. Ik vind het ouder maken. Van bare minerals kreeg ik ook nog jeuk en uitslag. Ik gebruik al jaren origings vitazing met daaronder als primer nivea sensitive. Ziet er heel mooi natiurlijk uit.
Alle reacties Link kopieren
poeder schreef:
14-02-2018 08:47
Ik heb allerlei merken minerale poeders gebruikt. Ik vind het ouder maken. Van bare minerals kreeg ik ook nog jeuk en uitslag. Ik gebruik al jaren origings vitazing met daaronder als primer nivea sensitive. Ziet er heel mooi natiurlijk uit.

Nou datzelfde had ik dus ook.
Tistochwat schreef:
14-02-2018 08:35
Ben je ook op de vestiging op de ferdinand bol geweest? Van het weekend waren er daar nog heel veel van repair
Vreemd, zowel vorige week als deze week zag ik op de Ferdinand Bol geen repair shampoo, wel de repair conditioner. Volgens hun site is hij daar ook niet op voorraad.
Alle reacties Link kopieren
poeder schreef:
14-02-2018 08:47
Ik heb allerlei merken minerale poeders gebruikt. Ik vind het ouder maken. Van bare minerals kreeg ik ook nog jeuk en uitslag.
Ik heb dat inderdaad meer gelezen bij de reviews. Er lijkt geen middenweg te zijn, mensen vinden het óf geweldig, óf het gaat in de lijntjes zitten en maakt het erger.
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind. Heb vandaag die van Aldi weer gebruikt, en dat zit heel natuurlijk, maar geen idee hoe het werkt als ik wat meer coverage wil, of dat dan "vies" wordt.
Alle reacties Link kopieren
Je moet van minerale poeder maar een heel klein beetje gebruiken en dan eventueel meerdere laagjes. Ik doe ruim een half jaar met een potje.
Als je in één keer een heleboel gebruikt, ziet het er niet uit. Dat doen sommigen fout denk ik. Je moet de poeder ook echt in de kwast draaien en niet deppen.
Bij mij zie je echt het niet zitten, het is heel natuurlijk.

Kijk maar een paar filmpjes, dan zie je hoe mooi het wordt. Is ook echt zo.
Alle reacties Link kopieren
vraagje, ik heb net mijn borstel weggegooid... zo'n neptangleteaser waarvan de plastictandjes afbraken en daar kwam mijn haar wel eens tussen te zitten... ook liet ik hem regelmatig uit mijn handen glippen
Ik heb lang dik haar in laagjes dat graag in de knoop gaat en beschadigd is door oplichten... welke borstel vinden jullie nou het beste?
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven