Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
turquasi schreef:
15-02-2018 09:17
vraagje, ik heb net mijn borstel weggegooid... zo'n neptangleteaser waarvan de plastictandjes afbraken en daar kwam mijn haar wel eens tussen te zitten... ook liet ik hem regelmatig uit mijn handen glippen
Ik heb lang dik haar in laagjes dat graag in de knoop gaat en beschadigd is door oplichten... welke borstel vinden jullie nou het beste?
Jaren geleden een maison Pearson gekocht. Fijne borstel hoor maar de tangle teezer vind ik net zo fijn.
Borstel van een wilde zwijn haar,ik wil never wat anders!

Heb hem gekocht op vakantie in Polen,50 euro voor betaald,handwerk.

Mss ook online te vinden.
Alle reacties Link kopieren
die mason pearson zijn volgens mij ook van boar-wilde zwijn haar... hmm interessant (klinkt wel een tikkie zielig)
Lorem Ipsum
Doe mason pearson is fijn als borstel, maar om uit te kammen vind ik hem niks. Tangle teaser ook niet. Daarvoor gebruik ik een hele grove houten kam.
Maar heb nogal een dikke bos haar.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht hier ooit gelezen te hebben dat Kruidvat een goeie MP-dupe verkoopt voor de fractie van de prijs.

Kan je daarna altijd nog overschakelen naar een echte, maar als je het niks vindt is er ook geen been aan gebroken.
Alle reacties Link kopieren
hoe zijn die betty dingen van de action die op tangleteezers lijken?
mijn neppe kwam van de kruidvat en was een eenmalige uitvoering geloof ik

ik heb iets nodig dat tegen vocht kan en liefst ook tegen hitte en dan valt die mason pearson wel af... (een grove kam gebruiken doe ik nu inderdaad, maar ik vind het zozo)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
15-02-2018 13:22
hoe zijn die betty dingen van de action die op tangleteezers lijken?
mijn neppe kwam van de kruidvat en was een eenmalige uitvoering geloof ik
Ik vind ze te hard, is precies speelgoed.

Die neppe van Kruidvat had ik ook en die vond ik wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
goed om te weten, thanks... hmm loeren op hun site maakt me nieuwsgierig naar de ionische borstel https://www.action.com/nl-nl/nl/verzorg ... erzorging/
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
15-02-2018 13:31
goed om te weten, thanks... hmm loeren op hun site maakt me nieuwsgierig naar de ionische borstel https://www.action.com/nl-nl/nl/verzorg ... erzorging/

Maar daar zit een aan/uit-knopje aan, kan die dan wel tegen water?
Alle reacties Link kopieren
goed punt... nouja, ik neem de borstel niet mee onder de douche maar hij moet wel tegen nat/handdoekdroog haar kunnen
Lorem Ipsum
Je hebt ook Rock and ruddle borstels. Lijken heel erg op Mason pearson en zijn een stuk goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een wetbrush, te koop bij douglas voor 15 euro en wil nooit meer iets anders :-)
Is die wetbrush echt beter dan de tangle teaser? Want dat vond ik een regelrechte miskoop.
Alle reacties Link kopieren
Tangle teaser ken ik niet, kan je dus helaas geen antwoord op je vraag geven..
Niettemin bedankt!

Ik twijfel of ik em koop, heb al zoveel.
Even een nachtje over slapen.
Zwijnenhaar borstel idd, mijne gaat inmiddels bijna 20 jaar mee....

Uitkammen doe ik na het douchen met een grove kam, door de conditioner (en regelmatig knippen dus géén gespleten puntjes) is er heel makkelijk door te komen (haar tot aan beha band)
Zodra ik weerstand voel, dus moeilijker doorren te komen is, weet ik dat het tijd is voor het volgende kappersbezoekje :)
Ik had eerst een neppe tangle teaser en die was echt niet fijn in vergelijking met een echte. Mijn echte gaat inmiddels al ruim 2 jaar mee en geen afgebroken pinnetjes, hooguit staan er een paar scheef. Het enige mindere aan een tangle teaser vind ik dat ik mijn haar niet goed kan borstelen voor een staart of knot. Daar gebruik ik een grove kam of borstel voor van Zenner. Maar je hebt nu ook echte tangle teasers met een handvat zoals een normale borstel en daar kan het vast wel mee.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand tip van een goed pincet?
Is die tweezerman zn geld waard of heeft iemand tip voor goedkoper alternatief?
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
16-02-2018 21:50
Heeft er iemand tip van een goed pincet?
Is die tweezerman zn geld waard of heeft iemand tip voor goedkoper alternatief?
Ik vind van wel. Scheelt zoveel frustratie.
Robinson schreef:
16-02-2018 21:50
Heeft er iemand tip van een goed pincet?
Is die tweezerman zn geld waard of heeft iemand tip voor goedkoper alternatief?
Het voordeel van een Tweezerman is, dat die altijd gewoon goed werkt.
Heb voorheen wel andere gehad (ik raak ze altijd kwijt) en die waren soms goed en soms niet.
Tweezerman is altijd goed en iets dat je zo vaak gebruikt is het geld wel waard.
Een mini is wat goedkoper en ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de mini gekocht vandaag bij ici paris. Was ook nog eens met 30% korting en dus maar 11 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel pincetten en geen enkele kan tippen aan de Tweezerman.
Ik verkies mijn stokoude Hema (?) pincet boven mijnloeidure tweezerman. Ik trek er de haartje mee kapot i.p.v. eruit. Wat doe ik fout?

Ps ik ben gisteren bevallen van een dochter (zie mijn topic daarover) en zo trots en blij! De hele wereld mag het weten :love:
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
18-02-2018 04:08
Ik verkies mijn stokoude Hema (?) pincet boven mijnloeidure tweezerman. Ik trek er de haartje mee kapot i.p.v. eruit. Wat doe ik fout?

Ps ik ben gisteren bevallen van een dochter (zie mijn topic daarover) en zo trots en blij! De hele wereld mag het weten :love:

Gefeliciteerd! :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven