Werkt product x echt? (Deel 2)

maandag 22 januari 2018 om 08:41
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
zondag 18 februari 2018 om 10:02
Hobbelster schreef: ↑18-02-2018 04:08Ik verkies mijn stokoude Hema (?) pincet boven mijnloeidure tweezerman. Ik trek er de haartje mee kapot i.p.v. eruit. Wat doe ik fout?
Ps ik ben gisteren bevallen van een dochter (zie mijn topic daarover) en zo trots en blij! De hele wereld mag het weten![]()
Gefeliciteerd

zondag 18 februari 2018 om 15:59
wat een ontzettend leuk nieuws zo op deze zonnige zondagmiddag! Van harte gefeliciteerd met je dochter. Veel gelukHobbelster schreef: ↑18-02-2018 04:08Ik verkies mijn stokoude Hema (?) pincet boven mijnloeidure tweezerman. Ik trek er de haartje mee kapot i.p.v. eruit. Wat doe ik fout?
Ps ik ben gisteren bevallen van een dochter (zie mijn topic daarover) en zo trots en blij! De hele wereld mag het weten![]()

Always look on the bright side of life
zondag 18 februari 2018 om 16:33
Mijn mascara geeft steeds af net onder mijn wenkbrauwen. elke dag heb ik zo"n dikke zwarte rand van mascara die ik weg moet vegen. en niet 1 keer, meerdere malen per dag. Ik heb vrij lange wimpers, daar ben ik blij mee maar word gek van die vlekken elke keer. Ik heb geloof ik alle mascaras al geprobeerd, van goedkoop (essence) tot heel duur (chanel YSL) ogen afpoederen doe ik elke dag, gebruik soms oogschaduw. ik smeer al expres geen dagcreme op mijn oogleden om ze maar niet vet te laten zijn, maar niks helpt tot nog toe.
Iemand met de gouden tip?
Always look on the bright side of life

zondag 18 februari 2018 om 19:11
Flowerspowers schreef: ↑18-02-2018 16:33Mijn mascara geeft steeds af net onder mijn wenkbrauwen. elke dag heb ik zo"n dikke zwarte rand van mascara die ik weg moet vegen. en niet 1 keer, meerdere malen per dag. Ik heb vrij lange wimpers, daar ben ik blij mee maar word gek van die vlekken elke keer. Ik heb geloof ik alle mascaras al geprobeerd, van goedkoop (essence) tot heel duur (chanel YSL) ogen afpoederen doe ik elke dag, gebruik soms oogschaduw. ik smeer al expres geen dagcreme op mijn oogleden om ze maar niet vet te laten zijn, maar niks helpt tot nog toe.
Dat heb ik ook sinds ik het Kruidvat wimperserum gebruik!

Ik ben zo trots op die wimpers dat ik die rare stippen met liefde wegveeg. Ook op mijn (auto/tv) bril zitten die stippen.

zondag 18 februari 2018 om 19:17
Oeh ja echt wel! Ik had laatst al bedacht dat ik mijn dure make up en crèmes etc over enkele jaren achter slot en grendel moet gaan opbergen, de rest mag ze wat mij betreft naar hartelust mee experimenteren! Deed ik vroeger ook met mijn moeders (weinige) make up, ik ben veel meer een tutje dan m’n moeder.strikjemetstippels schreef: ↑18-02-2018 18:34gefeliciteerd Hobbelster! Over 16 jaar schrijft ze hier mee
Ik heb Smashbox bb cream photo water (of in andere volgorde) besteld. Ben benieuwd.
Ik ben benieuwd of dochter daarin op mij lijkt

zondag 18 februari 2018 om 19:18
Gefeliciteerd Hobbelster! Geniet van je meisje!
Gisteren voor de derde keer geflitst. En ik moet zeggen: ik merk er nog weinig van.
Maar dat kan ook pas na 6 weken, las ik.
Ik heb ook een erg zware bikinilijn dus ik mag nog geen wonderen verwachten.
Pijn doet het absoluut niet en mijn huid reageert ook niet op de flitsen.
Gisteren voor de derde keer geflitst. En ik moet zeggen: ik merk er nog weinig van.

zondag 18 februari 2018 om 19:20
ModuleX schreef: ↑18-02-2018 19:18Gefeliciteerd Hobbelster! Geniet van je meisje!
Hahahahaha, ik las je en ik wilde reageren met "KUT!!!"
Ik dacht dat je in de auto geflitst was, dat was mijn eerste ingeving!
zondag 18 februari 2018 om 19:21
Ik ben ook zo trots op mn wimpers!francieneke schreef: ↑18-02-2018 19:11Dat heb ik ook sinds ik het Kruidvat wimperserum gebruik!
Ik ben zo trots op die wimpers dat ik die rare stippen met liefde wegveeg. Ook op mijn (auto/tv) bril zitten die stippen.
Een vriendin zei laatst dat ik op moest passen, eerdaags veroorzaak ik een storm als ik met mn ogen knipper

zondag 18 februari 2018 om 19:27

Mij wordt tegenwoordig vaak gevraagd of ik nepwimpers heb. Of men gaat daar gewoon vanuit. Vorig weekend weer een vriendin: "Waar heb je die wimperextensions laten zetten? Het valt niet op dat het nep is. Dat wil ik ook!"
zondag 18 februari 2018 om 19:53
Een keer per week (zaterdag is mijn ‘flitsdag’). Je moet eerst scheren dan flitsen.strikjemetstippels schreef: ↑18-02-2018 19:21Ik heb nog steeds niet geflitst. Hoe vaak moet je dat doen dan, welk interval bedoel ik dan? Hoe vaak 'moet' je dan in 6 weken hebben geflitst?
zondag 18 februari 2018 om 19:55
Ja bikinilijn ookfrancieneke schreef: ↑18-02-2018 19:20Hahahahaha, ik las je en ik wilde reageren met "KUT!!!"
Ik dacht dat je in de auto geflitst was, dat was mijn eerste ingeving!
En inderdaad deze week ook flitspost thuis....... dat was dan weer minder!

maandag 19 februari 2018 om 12:50
Nou ik heb me ook laten verleiden (is sowieso niet zo moeilijk, laat mij in een Boots los en ineens heb ik héél veel nodigEmma95 schreef: ↑13-02-2018 12:36Ja, ik, minerale make up is geweldig.
Wil niet anders meer.
Jaren geleden heb ik bij de Sephora een starter set gekocht, in de kleur Medium.
Echt geweldig. er zat een dvd bij, maar er staan ook filmpjes op youtube.
Ook de bronzer, Warmth, is erg mooi. Een heel klein beetje langs je haargrens, jukbeenderen en kaak en het lijkt of je een paar uur in de zon hebt gezeten.
Het blijft echt de hele dag mooi en gaat niet glimmen. En er zit een spf in.
Nu koop ik losse potjes op ebay.

Heb me laten colour matchen afgelopen zaterdag en heb nu medium beige.
Had haar nog gevraagd hoe dat zit met droge huid en lijntjes enzo, en ze zegt dat zolang je primer gebruikt dat dat geen probleem is. Die primer zit in de starter set en daarnaast ook een finishing poeder, dus vandaag zit ik in de minerale makeup. Tot nu toe blij mee in ieder geval. Makkelijk en heel natuurlijk.
Gefeliciteerd met de nieuwe beeb, Hobbelster!

maandag 19 februari 2018 om 14:11
hm, catrice brengt nu ook een wimperserum op de markt... voor de helft van de kruidvatprijs
http://www.catrice.eu/nl/oog-make-up/ma ... m-010.html
ik ga die eens proberen, kijken of die minder irritatie geeft.... iemand anders al ervaring?
ik ga die eens proberen, kijken of die minder irritatie geeft.... iemand anders al ervaring?
Lorem Ipsum

maandag 19 februari 2018 om 14:43
Gefeliciteerd!!!Hobbelster schreef: ↑18-02-2018 04:08Ik verkies mijn stokoude Hema (?) pincet boven mijnloeidure tweezerman. Ik trek er de haartje mee kapot i.p.v. eruit. Wat doe ik fout?

maandag 19 februari 2018 om 14:43
Gefeliciteerd!!!Hobbelster schreef: ↑18-02-2018 04:08Ik verkies mijn stokoude Hema (?) pincet boven mijnloeidure tweezerman. Ik trek er de haartje mee kapot i.p.v. eruit. Wat doe ik fout?

maandag 19 februari 2018 om 17:26
turquasi schreef: ↑19-02-2018 14:11hm, catrice brengt nu ook een wimperserum op de markt... voor de helft van de kruidvatprijs
Spannend! Ik ben heel benieuwd!
Zelf ben ik nog trouw aan het Kruidvat serum en ik heb gelukkig geen last van irritatie.
Volgens mij heb ik een jaar of vier, vijf geleden ooit het serum van Catrice geprobeerd (ik weet alleen niet helemaal zeker of het van Catrice was...het kostte geloof ik zo'n 5 euro), maar dat irriteerde behoorlijk. Misschien is er nu een beter serum.