Telefoon uit
vrijdag 16 februari 2018 om 10:18
vrijdag 16 februari 2018 om 10:22
Via whatsapp kun je altijd bellen... zelfs als diegene geen bereik heeft. Dan gaat hij altijd over. Dus dat zegt niks.Vivavandaag schreef: ↑16-02-2018 10:21Dat weet ik niet. Iemand die belde via whats app kreeg verbinding, al werd er niet opgenomen ... Maar dan heb je wel bereik dus...
vrijdag 16 februari 2018 om 10:23
Nee hoor, klopt niet, je blijft de foto zien. Bij WhatsApp willen ze dat je 'ongemerkt ' iemand kan blokkeren. De ander ziet nog steeds je foto, enkel zie je het niet als die wordt aangepast. Je ziet de online status niet meer van de ander maar die kan sowieso uitgeschakeld worden en je krijgt maar 1 vinkje.
vrijdag 16 februari 2018 om 10:34
Nou dat dacht ik zojuist ook, wat een gedoe zeg. Tis een ex, je kent hem. Dan weet je het in ieder geval zeker ipv dit maffe gedoe.
vrijdag 16 februari 2018 om 10:35
Maar ze kreeg de voicemail geloof ik.Sjaantje37 schreef: ↑16-02-2018 10:34Nou dat dacht ik zojuist ook, wat een gedoe zeg. Tis een ex, je kent hem. Dan weet je het in ieder geval zeker ipv dit maffe gedoe.
vrijdag 16 februari 2018 om 10:36
Ze belde ook anoniem
vrijdag 16 februari 2018 om 10:38
En zo heb je al drie dagen verneukt door alleen maar bezig te zijn met een ex uit het verleden waar je een keer mee zou afspreken alleen maar omdat je een paar dagen een leuk WA contact hebt gehad.
Zou je niet gewoon lekker verder gaan met je leven en een dikke vinger voor deze gast ipv zo wanhopig afhankelijk onafscheidelijk met je telefoon te wachten op een teken van leven van hem?
Zou je niet gewoon lekker verder gaan met je leven en een dikke vinger voor deze gast ipv zo wanhopig afhankelijk onafscheidelijk met je telefoon te wachten op een teken van leven van hem?
vrijdag 16 februari 2018 om 10:39
Ja toch?!eenmeisje1993 schreef: ↑16-02-2018 10:38Maar hij ging dus wel gewoon over?
Dan zou ik ook gewoon bellen met je eigen nummer. Ben je er tenminste vanaf.
vrijdag 16 februari 2018 om 10:41
Als hij jou belangrijk genoeg had gevonden dan had je nu wel iets gehoord. Het is zaterdag. Je zou morgen een afspraak met hem hebben.Vivavandaag schreef: ↑16-02-2018 10:38Vreselijk! Meer dan maf! Als hij dit topic aan had gemaakt, zou ik bang worden. Ik weet ook niet waarom ik zo reageer, ligt niet in mijn aard... Ik kan hem zeker bellen, daar is niets raars aan, maar als hij contact wilde, zou hij toch zelf bellen? Hij is nu in het buitenland en daar wil ik hem sowieso niet bellen... Misschien dit weekend... Ik twijfel nog...
Zou inderdaad bij jezelf ten rade gaan waarom jij je zo gedraagt
vrijdag 16 februari 2018 om 10:41
Heeft hij een buitenlandse telefoonkaart in gebruik nu?Vivavandaag schreef: ↑16-02-2018 10:38Hij is nu in het buitenland en daar wil ik hem sowieso niet bellen... Misschien dit weekend... Ik twijfel nog...
Maar aan de andere kant, als hij ook zo uitkeek naar 'n herkansingsdate zou hij wel bereikbaar voor je zijn.
vrijdag 16 februari 2018 om 10:42
Dat was ze ook van plan. Maar toen gingen wij in het topic doorvragen en haar vertellen dat ze moest gaan bellen en appen xDSjaantje37 schreef: ↑16-02-2018 10:38En zo heb je al drie dagen verneukt door alleen maar bezig te zijn met een ex uit het verleden waar je een keer mee zou afspreken alleen maar omdat je een paar dagen een leuk WA contact hebt gehad.