Telefoon uit
vrijdag 16 februari 2018 om 10:43
Heeft hij misschien een andere sim-kaart in zijn telefoon zitten? Ik zou er niet te veel meer mee bezig zijn als ik jou was, een kerel die nu al niet communiceert gaat dat in de toekomst ook niet doen.Vivavandaag schreef: ↑16-02-2018 10:38Vreselijk! Meer dan maf! Als hij dit topic aan had gemaakt, zou ik bang worden. Ik weet ook niet waarom ik zo reageer, ligt niet in mijn aard... Ik kan hem zeker bellen, daar is niets raars aan, maar als hij contact wilde, zou hij toch zelf bellen? Hij is nu in het buitenland en daar wil ik hem sowieso niet bellen... Misschien dit weekend... Ik twijfel nog...
vrijdag 16 februari 2018 om 10:43
Het enige wat je nog kan doen is nog een appje sturen om te kijken of dit berichtje nu wel aankomt, hem mailen en/of nog een keer bellen. Dan kan je het daarna als nog loslaten. Of je laat het nu meteen los.. En misschien neemt hij dan zelf nog contact op.. of niet.. dan is het gewoon erg flauw van hem.
vrijdag 16 februari 2018 om 11:13
Nee. Ze schreef eerder in dit topic al dat ze alleen zijn telefoonnummer en emailadres heeft.Talitha-Rodenhuis schreef: ↑16-02-2018 11:04Gekke vraag misschien, maar hebben jullie elkaar op facebook of iets dergelijks? Zo ja, kan je dan zien of hij daar op actief is geweest? Desnoods een berichtje sturen om te checken of zondag nog doorgaat?
vrijdag 16 februari 2018 om 11:37
Als jij op vrijdag werkt en op zaterdag vrij bent heb je een probleemSjaantje37 schreef: ↑16-02-2018 10:41Als hij jou belangrijk genoeg had gevonden dan had je nu wel iets gehoord. Het is zaterdag. Je zou morgen een afspraak met hem hebben.
Zou inderdaad bij jezelf ten rade gaan waarom jij je zo gedraagt
Het is vrijdag vandaag...
vrijdag 16 februari 2018 om 11:43
Ik ga er nog steeds vanuit dat er ergens een kink in de kabel is en dat ie contact opneemt als ie thuis is. Jullie hadden toch ook een gemeenschappelijke vriendin ofzo?
Of je kan best morgen een smsje sturen van hoe of wat. Daar blijkt ook niet uit dat je drie dagen aan het stressen bent geweest, maar wel dat je even wil weten of zondag nou doorgaat. Niks mis mee!
Of je kan best morgen een smsje sturen van hoe of wat. Daar blijkt ook niet uit dat je drie dagen aan het stressen bent geweest, maar wel dat je even wil weten of zondag nou doorgaat. Niks mis mee!
vrijdag 16 februari 2018 om 11:54
vrijdag 16 februari 2018 om 11:56
Zou gewoon bellen en zeggen dat jij je ongerust maakt omdat er al een paar dagen radiostilte is. Of alles oke met hem is.Vivavandaag schreef: ↑16-02-2018 10:53Nee, hij is al wat langer in het buitenland. Hij communiceerde altijd goed en attent, ook in het verleden. Maar ik moet het nu loslaten...
vrijdag 16 februari 2018 om 12:44
To, gewoon bellen.
Dan ben je van de zenuwen af, en weet je gelijk waar je aan toe bent.
Mocht je de voicemail krijgen ofzo, zou ik er nog een mailtje aan wagen.
Mocht hij opnemen, kun je gewoon vragen of de date van zondag nog doorgaat, en wat jullie precies gaan afspreken.
Dit kun je ook in de mail vragen.
Dan ben je van de zenuwen af, en weet je gelijk waar je aan toe bent.
Mocht je de voicemail krijgen ofzo, zou ik er nog een mailtje aan wagen.
Mocht hij opnemen, kun je gewoon vragen of de date van zondag nog doorgaat, en wat jullie precies gaan afspreken.
Dit kun je ook in de mail vragen.
vrijdag 16 februari 2018 om 13:18
Je probeert het heel luchtig te brengen met het feit dat de techniek je zo fascineert maar meid want kom je krampachtig over.Vivavandaag schreef: ↑16-02-2018 10:52Dat eerste denk ik dus ook! Er zit volgens mij niet heel veel achter mijn gedrag... Iets teveel tijd en iets teveel vragen... Zowel over hem als de techniek.
Laat het los. Soms zijn deze stiltes een gevolg van storingen, ziekte of andere omstandigheden. Soms maakt iemand zo op een niet zo nette manier duidelijk dat hij er geen zin meer in heeft.
In het eerste geval zal hij uiteindelijk wel wat laten horen. Met daarbij de kans dat hij alsnog schrikt van je krampachtigheid.
Gun jezelf een leuk weekend, met of zonder hem en maak je niet druk om een situatie die (nog) niets betekent. Je hebt geen relatie, er is niks, alleen 1 date.
vrijdag 16 februari 2018 om 13:25
Je hebt helemaal gelijk. Dat snapt TO ook wel denk ik. Ik herken mezelf erg in haar xD. We weten wel dat het krampachtig is en dat we het los moeten laten, maar toch...vivautrecht85 schreef: ↑16-02-2018 13:18Je probeert het heel luchtig te brengen met het feit dat de techniek je zo fascineert maar meid want kom je krampachtig over.
Laat het los. Soms zijn deze stiltes een gevolg van storingen, ziekte of andere omstandigheden. Soms maakt iemand zo op een niet zo nette manier duidelijk dat hij er geen zin meer in heeft.
In het eerste geval zal hij uiteindelijk wel wat laten horen. Met daarbij de kans dat hij alsnog schrikt van je krampachtigheid.
Gun jezelf een leuk weekend, met of zonder hem en maak je niet druk om een situatie die (nog) niets betekent. Je hebt geen relatie, er is niks, alleen 1 date.
Iniedergeval TO.. Bel hem nou gewoon of mail hem.. dan heb je duidelijkheid.
vrijdag 16 februari 2018 om 13:45
Ik vind dat oprecht zonde voor jullie! Ik schrik een beetje van meerdere TS-ers hier op het forum die zich zo vastbijten in iets dat nog niet eens een relatie is. Na 1 of enkele dates hangen sommige dames al zoveel gewicht aan ...ja aan wat eigenlijk? Iets dat nog geen naam heeft.eenmeisje1993 schreef: ↑16-02-2018 13:25Je hebt helemaal gelijk. Dat snapt TO ook wel denk ik. Ik herken mezelf erg in haar xD. We weten wel dat het krampachtig is en dat we het los moeten laten, maar toch...
Iniedergeval TO.. Bel hem nou gewoon of mail hem.. dan heb je duidelijkheid.
En dan krampachtig blijven hangen aan hoe leuk die paar dates/enkele weken appen waren.
Is verder echt geen kritiek hoor maar vind het vooral pijnlijk. Je maakt jezelf zo afhankelijk van zo'n jongen. En grote kans dat de ander het echt wel door heeft hoor, hoe nonchalant je ook probeert over te komen.
De realiteit is dat een date of datingfase vaker niet dan wel op iets serieus uitlopen omdat de kans dat het echt op dat niveau klikt niet heel groot is. Vaak genoeg hebben mensen eerst met meerderen gedate voordat ze een relatie krijgen. Als je dan elke keer zoveel stress hebt, mennn dat is niet goed hoor.
vrijdag 16 februari 2018 om 13:51
Dat snap ik. Ik (en denk ik de andere TS'rs ) zijn het met je eens. Ik zal even voor mezelf spreken. Ik heb ook zo'n topic.. niet dat hij niks meer van zich laten horen, maar dat het maar niet echt duidelijk wordt of het wat wordt. Wat hij wil enzo. Ik heb mezelf helemaal gek lopen maken. Ik heb het nu wat meer losgelaten en merk dat ook het contact nu wat beter gaat. En idd we proberen zo nonchalant over te komen terwijl we eigen heel krampachtig bezig zijn. Het slaat inderdaad ook helemaal nergens op om je zo afhankelijk op te stellen, Ik wil ook helemaal niet zo zijn, vind mezelf ook helemaal niet leuk op zo'n moment.vivautrecht85 schreef: ↑16-02-2018 13:45Ik vind dat oprecht zonde voor jullie! Ik schrik een beetje van meerdere TS-ers hier op het forum die zich zo vastbijten in iets dat nog niet eens een relatie is. Na 1 of enkele dates hangen sommige dames al zoveel gewicht aan ...ja aan wat eigenlijk? Iets dat nog geen naam heeft.
En dan krampachtig blijven hangen aan hoe leuk die paar dates/enkele weken appen waren.
Is verder echt geen kritiek hoor maar vind het vooral pijnlijk. Je maakt jezelf zo afhankelijk van zo'n jongen. En grote kans dat de ander het echt wel door heeft hoor, hoe nonchalant je ook probeert over te komen.
De realiteit is dat een date of datingfase vaker niet dan wel op iets serieus uitlopen omdat de kans dat het echt op dat niveau klikt niet heel groot is. Vaak genoeg hebben mensen eerst met meerderen gedate voordat ze een relatie krijgen. Als je dan elke keer zoveel stress hebt, mennn dat is niet goed hoor.
Maar ik denk dat het voor TO wel makkelijk als ze nu belt of mailt dan heeft ze het maar gedaan. Meer kan ze niet doen, dan kan ze het misschien beter loslaten dan nu./
vrijdag 16 februari 2018 om 13:59
Het wordt dan echt niks tussen jullie als je zo op je tenen loopt. Als het wat wordt met een man dan weet je dat. Dat voel je. Dat is geen proces van weken ingewikkeld doen, krampachtig gedrag en onzeker zijn. Je bent geen 16 meer.eenmeisje1993 schreef: ↑16-02-2018 13:51Dat snap ik. Ik (en denk ik de andere TS'rs ) zijn het met je eens. Ik zal even voor mezelf spreken. Ik heb ook zo'n topic.. niet dat hij niks meer van zich laten horen, maar dat het maar niet echt duidelijk wordt of het wat wordt. Wat hij wil enzo. Ik heb mezelf helemaal gek lopen maken. Ik heb het nu wat meer losgelaten en merk dat ook het contact nu wat beter gaat. En idd we proberen zo nonchalant over te komen terwijl we eigen heel krampachtig bezig zijn. Het slaat inderdaad ook helemaal nergens op om je zo afhankelijk op te stellen, Ik wil ook helemaal niet zo zijn, vind mezelf ook helemaal niet leuk op zo'n moment.
Maar ik denk dat het voor TO wel makkelijk als ze nu belt of mailt dan heeft ze het maar gedaan. Meer kan ze niet doen, dan kan ze het misschien beter loslaten dan nu./