Telefoon uit

14-02-2018 22:41 335 berichten
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2019 17:50
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
75.10% gewijzigd
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:41
88.07% gewijzigd
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:16
85.25% gewijzigd
94.83% gewijzigd
Nja echt jammer en vooral lullig van zijn kant om niks te laten weten. Ik zou hier redelijk op afknappen.
Wel jammer voor je, maar dit soort gedoe zit je ook niet op te wachten lijkt me. En top dat je zondag al iets anders gaat doen. Mocht hij onverhoopt toch zaterdagavond of zondagochtend ineens online komen en willen afspreken dan heeft hij dus pech.
90.33% gewijzigd
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:17
82.58% gewijzigd
Samske06 schreef:
16-02-2018 15:01
(ook als zijn telefoon stuk is, dan is het gewoon sim-kaart overzetten, en zelfs toen mijn telefoon gestolen was, kon ik via provider wel al mijn contacten terughalen)
Ik wist niet eens dat, dat kon.
Goed om te weten :-D
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:17
84.79% gewijzigd
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:19
84.79% gewijzigd
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 15:12
81.77% gewijzigd
Vivavandaag schreef:
17-02-2018 00:47
Hij appte zelfs een filmpje van zn ouders die me gedag zeiden, toen hij daar op bezoek was.
Wel apart.
Dat zou ik niet zomaar bij iemand doen.
Maar Goed, als er toch iets met zijn nog is dan kan hij toch via jullie wederzijdse vriendin je nummer vragen.
.
anoniem_357433 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 00:54
Reden: 1 x is genoeg
99.40% gewijzigd
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:18
89.90% gewijzigd
Echt balen meid! Maar ik vind dat je er goed mee omgaat nu.
Ik ben nu alleen echt heel erg nieuwsgierig naar de reden.. zo abrupt dit...
Maargoed, maak er een fijn weekend van! :)
Komt hij vandaag terug in NL? Ik ben benieuwd of je nou nog wat van hem hoort of dat het hem inderdaad allemaal te heet onder de voeten werd en hij 'van de aardbodem verdwenen' blijft.
In welk buitenland zat hij? Jetlag? Enorme vertraging? Nog steeds, het kan van alles zijn.
Ben het helemaal met je eens dat het nu wel raar wordt, maar tegelijkertijd heb je van alles in je hoofd gehaald en bedacht en daar conclusies uit getrokken. Het enige wat je niet weet in het verhaal, is zijn kant.

Misschien een idee om een link van deze post naar hem te appen? o_o
Uiteraard nadat je hem hebt geschreven dat je het jammer vindt dat de communicatie ineens helemaal stil is gevallen. En dat je daar je conclusies uit hebt getrokken dat je het er bij wil laten.

Kopieer deze maar: "Hi, ik vind het jammer dat onze leuke communicatie ineens helemaal stil viel. Heb me echt afgevraagd wat er aan de hand was. Merk dat ik het niet netjes vind, om out-of-the-blue niets meer te laten horen. Ik wil het er dan ook verder bij laten. Groet Vivavandaag.
relaties/telefoon-uit/list_messages/402465"
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Hightower schreef:
17-02-2018 09:05
In welk buitenland zat hij? Jetlag? Enorme vertraging? Nog steeds, het kan van alles zijn.
Ben het helemaal met je eens dat het nu wel raar wordt, maar tegelijkertijd heb je van alles in je hoofd gehaald en bedacht en daar conclusies uit getrokken. Het enige wat je niet weet in het verhaal, is zijn kant.

Misschien een idee om een link van deze post naar hem te appen? o_o
Uiteraard nadat je hem hebt geschreven dat je het jammer vindt dat de communicatie ineens helemaal stil is gevallen. En dat je daar je conclusies uit hebt getrokken dat je het er bij wil laten.

Kopieer deze maar: "Hi, ik vind het jammer dat onze leuke communicatie ineens helemaal stil viel. Heb me echt afgevraagd wat er aan de hand was. Merk dat ik het niet netjes vind, om out-of-the-blue niets meer te laten horen. Ik wil het er dan ook verder bij laten. Groet Vivavandaag.
relaties/telefoon-uit/list_messages/402465"
Grapje hoop ik?
vivautrecht85 schreef:
17-02-2018 09:09
Grapje hoop ik?
Dat hoop ik ook xD
vivautrecht85 schreef:
17-02-2018 09:09
Grapje hoop ik?
Die laatste? Ja natuurlijk!
Maar ook wel kern van waarheid in, je mag hem best laten weten dat je er geen zin meer in hebt. Ben je in ieder geval netter dan dat hij is (niets laten horen). Denk dat dat TO misschien zou kunnen helpen het af te sluiten. Anders blijft het misschien beetje knagen (wat als....)
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Hightower schreef:
17-02-2018 09:14
Die laatste? Ja natuurlijk!
Maar ook wel kern van waarheid in, je mag hem best laten weten dat je er geen zin meer in hebt. Ben je in ieder geval netter dan dat hij is (niets laten horen). Denk dat dat TO misschien zou kunnen helpen het af te sluiten. Anders blijft het misschien beetje knagen (wat als....)
Ja, dat denk ik dus ook. Heb ik ook maar een stuk of 5x gezegd geloof ik haha.
Maarja volgens mij gaat ze het nu al loslaten. Ze heeft Iniedergeval al wat anders gepland voor morgen.
TO, ik vind je reacties hier eigenlijk helemaal niet zo overdreven. Als ik met iemand (die ik al kende) zo leuk appcontact had, en hij stuurt zelf een filmpje van zijn ouders, dan zou ik het ook niet zo makkelijk kunnen loslaten hoor.
Is wat anders met een vreemde die je via tinder kent oid, maar dit..gewoon heel raar.
En je kunt wel denken, ach jammer, next..maar zo makkelijk werkt het bij de meesten niet. Of je bent een onverschillige kouwe kikker.
TO, ik vind je reacties hier eigenlijk helemaal niet zo overdreven. Als ik met iemand (die ik al kende) zo leuk appcontact had, en hij stuurt zelf een filmpje van zijn ouders, dan zou ik het ook niet zo makkelijk kunnen loslaten hoor.
Is wat anders met een vreemde die je via tinder kent oid, maar dit..gewoon heel raar.
En je kunt wel denken, ach jammer, next..maar zo makkelijk werkt het bij de meesten niet. Of je bent een onverschillige kouwe kikker.
Ik zou toch es voorzichtig polsen bij wederzijdse contacten. Zo in het niets verdwijnen is gewoon raar. Zeker als er wederzijdse contacten en een geschiedenis zijn.

Maar wie ben ik he :proud:
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:18
86.45% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven