Telefoon uit

14-02-2018 22:41 335 berichten
Alle reacties Link kopieren
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2019 17:50
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
75.10% gewijzigd
Grappig verloop van dit topic.

Jullie appen al weken leuk en gezellig, soms een paar dagen niet.
Hij stuurt je fotootjes en filmpjes, zelfs van zijn zwaaiende ouders die je een tijd niet hebt gezien.
Omdat het zo leuk en gezellig is spreken jullie af om elkaar weer te zien a.s. zondag.
Ondertussen is hij in het buitenland en opeens antwoordt hij niet meer op je app.
Je maakt een topic aan op het vivaforum waar 9 pagina's lang druk geanalyseerd wordt wat er aan de hand kan zijn.
Maar eigenlijk ben je heel relaxt.
Hij is nog steeds in het buitenland.
Wat kan het probleem toch zijn? Bellen? Nee hoor, dat ga je niet doen, want als hij het wilde zou hij jou wel bellen.
Ondertussen nadert de zondag en hij zit nog steeds in het buitenland.
En je vindt het echt niet zó belangrijk hoor, je hebt een heel druk weekend gepland en gaat elke avond iets leuks doen en 'maakt gewoon lol'. Tegelijkertijd heb je ál deze vragen alleen maar omdat je 'iets te veel tijd hebt' en, goh, het is toch zo intrigerend die techniek! Daar heb je eigenlijk net zo veel vragen over als waarom die leuke man met wie je al weken kusjes en hartjes stuurde niet meer antwoordt.
Man is nog steeds in het buitenland.
Met terugwerkende kracht waren die filmpjes van zijn zwaaiende ouders die je al een tijd niet had gezien een afknapper.
Gelukkig komt hij bijna terug uit het buitenland.
Weet je, hij is vast gewoon stom en eigenlijk hoeft het afspreken al niet meer van jou. Geen contact meer is eigenlijk beter.
Zo, hij is eindelijk terug uit het buitenland!
En jij gaat lekker de hele dag op pad en wel zonder telefoon. Dat zal hem leren als hij je nog eens probeert te contacten over morgen nu hij thuis is :lmao:

Bel die man gewoon op! Vraag hem waarom hij opeens niet meer antwoordde! Trek op basis daarvan je conclusies.
GDPR wordt niet helemaal gevolgd (nicknames worden niet meer veranderd, vandaar zo)
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 08:16
95.93% gewijzigd
Had hier allang mee klaar geweest, je bent er nu echt al een hele week mee bezig.

Zo zie je maar dat het niet altijd een goed idee is om weer met je ex af te spreken, het is echt niet voor niets uit gegaan toentertijd.
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:54
88.71% gewijzigd
Verwijderd.
anoniem_360098 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 10:13
98.50% gewijzigd
Vivavandaag schreef:
14-02-2018 23:09
Ja, ziek, had ik ook bedacht. Hij is sowieso graag op zichzelf, dus gewoon rust kan ook. Verloren of in het water gevallen. Geblokt... mmm, ik zie zn foto nog?! Maar als ik niets meer hoor, komt er ook geen zondag... Ik word gék van mezelf O_o

Niet zo stressen. Ik reageer ook heel vaak pas dagen later op berichtjes of zet mijn telefoon uit omdat ik geen zin heb om constant bliepjes en piejes te horen. Naar mijn scherm te staren etc. Het leid me af in mijn dagelijks leven. Ook al is het gesprek nog zo leuk. Dit betekend niets. Mensen zijn tegenwoordig zo afhankelijk van dat mobiele gedoe. En maken er dan gauw een heel drama van, let it go please. Als hij af wikt spreken komt dat vanzelf wel toch?
KeaAlpine schreef:
17-02-2018 12:09

Bel die man gewoon op! Vraag hem waarom hij opeens niet meer antwoordde! Trek op basis daarvan je conclusies.
Nee, waarom zou ze? Ten eerste belt niemand meer tegenwoordig en ten tweede zou hij toch niet eerlijk zijn.

Wat is dat toch op dit forum? Mensen posten dit soort dingen zo vaak. Denken dat wanneer je gaat bellen in dit soort gevallen, je een eerlijk antwoord krijgt. Nee, echt niet. Dit soort mannen willen geen confrontatie, die willen niets uitleggen. Die willen gewoon verdwijnen zonder er nog een woord aan vuil te maken. En áls ze al reageren verzinnen ze maar wat om er vanaf te zijn.
Vivavandaag schreef:
17-02-2018 12:50
Dat probeer ik duidelijk te maken: ik ben er ook uit. Reageer nu op reacties uit het topic. Dat zal ik ook laten, zodat het helemaal af is.

Laat je het wel weten als je iets hoort of duidelijkheid hebt? Want ik raak hier ook ontzettend geobsedeerd over ;)
MarindaH schreef:
17-02-2018 13:25
Laat je het wel weten als je iets hoort of duidelijkheid hebt? Want ik raak hier ook ontzettend geobsedeerd over ;)
Ik ook :lol:
eenmeisje1993 schreef:
17-02-2018 13:48
Ik ook :lol:
Ik ook!
MarindaH schreef:
17-02-2018 13:25

Hahaha, ik wil het ook weten!
Ik ook :bye:
Kasboom schreef:
17-02-2018 13:22
Nee, waarom zou ze? Ten eerste belt niemand meer tegenwoordig en ten tweede zou hij toch niet eerlijk zijn.

Wat is dat toch op dit forum? Mensen posten dit soort dingen zo vaak. Denken dat wanneer je gaat bellen in dit soort gevallen, je een eerlijk antwoord krijgt. Nee, echt niet. Dit soort mannen willen geen confrontatie, die willen niets uitleggen. Die willen gewoon verdwijnen zonder er nog een woord aan vuil te maken. En áls ze al reageren verzinnen ze maar wat om er vanaf te zijn.
Nee hoor, gaat niet om eerlijk antwoord, maar om sneller een antwoord. Dan hoef je niet 4 dagen en 9 pagina's lang te peinzen over wat er toch is. En als je denkt 'laat maar hoeft niet, krijg toch geen eerlijk antwoord' dan bel je gewoon niet, maar dan heeft het ook weer geen zin om te gaan peinzen over waarom hij geen contact opneemt. Ik vind het gewoon zo'n rare gedachtengang 'ik wil weten wat er is, maar ik bel niet, want hij moet mij bellen en als hij toch niet belt dan moet ik hem niet. En toch wil ik steeds weten waarom hij mij niet belt/appt!'

Overigens snap ik echt wel de behoefte om te weten waarom het contact zo abrupt stopt, alleen de manier waarop het hier is gegaan lijkt me niet zo zinvol. Er wordt zo veel ingevuld. Ik denk dan, 'bel gewoon joh' dan hoef je niet te gaan peinzen over allerlei hypothetische situaties en van alles invullen. En als hij niet opneemt en zijn telefoon toch uitstaat, moet je toch wachten tot hij weer in het land is. Maar er wordt meteen van alles ingevuld voor die man, inmiddels is TO helemaal afgeknapt en moet ze die vent niet eens meer. Terwijl als HIJ contact met HAAR opneemt gaat ze 'zeker wel' reageren.
Kasboom schreef:
17-02-2018 13:22

Maar dat weet je dus niet. Het is een mogelijke verklaring, maar niet meer dan dat.

Er kan van alles zijn waarom hij niet gereageerd heeft. Oplader kwijt en te lui om er eentje te lenen, telefoon kaduuk of gejat, enz enz.

Verder eens met KeaAlpine.
Verwijderd.
79.59% gewijzigd
Ik ook. Is hij al terug uit het buitenland?
ik geef mn bek ook maar een douw
Oh, ik had niet begrepen dat hij in het buitenland zit. Misschien heeft hij geen bereik daar? Survival in de jungle ofzo?

Maar had hij ook even kunnen zeggen dan.
Hij had ook een mail kunnen sturen als hij problemen had met zijn telefoon neem ik aan.
Maar nu zijn we weer aan het speculeren. Kunnen alleen maar wachten op TO xD.
eenmeisje1993 schreef:
17-02-2018 19:13
Hij had ook een mail kunnen sturen als hij problemen had met zijn telefoon neem ik aan.
Maar nu zijn we weer aan het speculeren. Kunnen alleen maar wachten op TO xD.
Dat wordt zonder bereik ook moeilijk, een mail sturen.
Sunshine585 schreef:
17-02-2018 19:39
Dat wordt zonder bereik ook moeilijk, een mail sturen.
Laptop/computer?
eenmeisje1993 schreef:
17-02-2018 19:47
Laptop/computer?
Ik ga dan uit van helemaal geen bereik, dus ook geen wifi
Verwijderd.
80.72% gewijzigd
bl1ksem schreef:
17-02-2018 23:09
Als TO nu niet meer reageert, gaan wij er dan ook een topic over openen?
:HA:

Ik zou dat overigens wel heel gemeen vinden van TO nu er zoveel mensen in spanning wachten.
..
cat1985 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 23:20
Reden: Dubbel
99.19% gewijzigd
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 14:55
80.14% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven