Telefoon uit
zondag 18 februari 2018 om 09:54
je hebt gelijkJollyRider schreef: ↑18-02-2018 09:51Je kiest er om te beginnen al voor je onmogelijk te beantwoorden vraag hier van de meest krankzinnige, veelal nogal negatieve, aannames en fantasietjes te laten voorzien.
Meer mannen zouden dit forum moeten lezen om te ontdekken waar het zogenaamde “mysterie” van vrouwen vandaan komt. Zou best een eye-opener kunnen zijn
zondag 18 februari 2018 om 10:00
Succes! Laat je nog even weten hoe het wasVivavandaag schreef: ↑18-02-2018 09:59Tsja, ik weet het nog niet. Wat ik al eerder schreef: ik heb het alleen bij hem. Dat was vroeger ook al. Bij andere relaties had ik dat niet. Ik dacht overigens niet dat hij een ander had, ik ben zeker niet wantrouwend en dat wil ik ook niet zijn/ worden. Ik dacht gewoon dat hij geen zin meer in mij had. Meer onzeker dus, dat is ook niet goed. Hij heeft vandaag al gebeld en we kunnen iets combineren vandaag, dus dat is al wat. Als ik vanaf nu niet ontspan, houdt het echt op. Dan gaat het niet werken... Dank voor je reacties![]()
zondag 18 februari 2018 om 10:02
Is dat een ja?
zondag 18 februari 2018 om 10:04
Sommige mannen kunnen er anders ook wat van. Deze schrijven minder vaak hier, want een vrouwenforum, maar toch zijn er genoeg met aannames en rare hersenkronkels.JollyRider schreef: ↑18-02-2018 09:51Je kiest er om te beginnen al voor je onmogelijk te beantwoorden vraag hier van de meest krankzinnige, veelal nogal negatieve, aannames en fantasietjes te laten voorzien.
Meer mannen zouden dit forum moeten lezen om te ontdekken waar het zogenaamde “mysterie” van vrouwen vandaan komt. Zou best een eye-opener kunnen zijn
Anyway, to, zoals ik op pagina 3 zei: wacht het af, laat hij iets horen, bekijk of het een aannemelijk verhaal is en tot die tijd: leef je leven met jezelf want uiteindelijk moet je het enkel daarmee doen.
Je kunt 1001 voorspellingen op een forum neerkwakken of lezen, je komt er geen stap mee verder. Er gaat niet plots een belletje rinkelen als de juiste speculatie wordt genoemd.
Met andere woorden; accepteer dat je het niet weet en ga door met je leven.
zondag 18 februari 2018 om 11:20
Zie je nou wel, is er toch een verklaring! Hopelijk spreken jullie alsnog af. Veel plezier!Vivavandaag schreef: ↑17-02-2018 23:33Nee, dat zou ik nooit doen. Hij is weer in het land en ik kreeg vandaag via Facebook een bericht van een vriend van hem met update en verzoek om contactgevens. Telefoon kwijt geraakt in het buitenland...
zondag 18 februari 2018 om 11:39
Mijn idee.redbulletje schreef: ↑18-02-2018 08:04Je gmail, facebook(messenger), linkedinmessenger e.d. werken ook op andere apparaten
zondag 18 februari 2018 om 13:10
Vivavandaag schreef: ↑17-02-2018 23:33Nee, dat zou ik nooit doen. Hij is weer in het land en ik kreeg vandaag via Facebook een bericht van een vriend van hem met update en verzoek om contactgevens. Telefoon kwijt geraakt in het buitenland...
ZIE JE WEL
zondag 18 februari 2018 om 13:18
Vivavandaag schreef: ↑18-02-2018 09:59Tsja, ik weet het nog niet. Wat ik al eerder schreef: ik heb het alleen bij hem. Dat was vroeger ook al. Bij andere relaties had ik dat niet. Ik dacht overigens niet dat hij een ander had, ik ben zeker niet wantrouwend en dat wil ik ook niet zijn/ worden. Ik dacht gewoon dat hij geen zin meer in mij had. Meer onzeker dus, dat is ook niet goed. Hij heeft vandaag al gebeld en we kunnen iets combineren vandaag, dus dat is al wat. Als ik vanaf nu niet ontspan, houdt het echt op. Dan gaat het niet werken... Dank voor je reacties![]()
Jezus, dat heet gewoon verliefd zijn! Hoe meer je te verliezen hebt, hoe groter de onrust. Geniet van de date!
Ik ben blij iig
zondag 18 februari 2018 om 13:19
Als je de contactgegevens hebt. Had ie niet. Staat er gewoon in.
zondag 18 februari 2018 om 16:20
Dikke kans dat hij dat ook is. Anders zou hij echt niet een vriend vragen om via zijn Facebook account contact op te nemen.
Ben nou toch wel benieuwd. Was hij in een grote stad in het buitenland, in de jungle, op een booreiland of een ander gebied waar geen wifi is?
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
zondag 18 februari 2018 om 16:24
Nou verliefd is wel een erg groot woord meteen maar er is zeker interesse.Hightower schreef: ↑18-02-2018 16:20Dikke kans dat hij dat ook is. Anders zou hij echt niet een vriend vragen om via zijn Facebook account contact op te nemen.
Ben nou toch wel benieuwd. Was hij in een grote stad in het buitenland, in de jungle, op een booreiland of een ander gebied waar geen wifi is?
Vraag me wel af waarom TS er nu toch mee doorgaat en weer gaat afspreken.
zondag 18 februari 2018 om 17:25
Hightower schreef: ↑18-02-2018 16:20Dikke kans dat hij dat ook is. Anders zou hij echt niet een vriend vragen om via zijn Facebook account contact op te nemen.
Hij was z'n telefoon verloren...
zondag 18 februari 2018 om 17:26
vivautrecht85 schreef: ↑18-02-2018 16:24Nou verliefd is wel een erg groot woord meteen maar er is zeker interesse.
Vraag me wel af waarom TS er nu toch mee doorgaat en weer gaat afspreken.
Nou tuurlijk, ze vindt hem toch leuk? Zou ik ook doen hoor.
zondag 18 februari 2018 om 17:45
Eh ze hebben 1 date gehad. Dan zou ik me ook niet in allerlei bochten wringen en dan heeft hij mijns inziens nog best zijn best gedaan.bl1ksem schreef: ↑18-02-2018 11:01Was er voor hem geen andere manier om jou te contacteren..? Ik bedoel, als hij weg is voor werk dan heeft hij hoogstwaarschijnlijk ook een laptop bij en komt hij op plaatsen waar hij wifi heeft? Dan had hij al eerder via Facebook kunnen vertellen wat er aan de hand is. Of was je zo belangrijk niet?
Enne, mijn advies: Als er maar 1 persoon is waarbij jij je zo onrustig voelt.. doe daar alsjeblieft heel ver afstand van! Het is echt niet goed voor je, echt niet. Want stel er gebeurt iets soortgelijks dan voel je je weer niet oké, daar word je echt niet gelukkig van.